Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitä helv... Kohta kaks päivää jumittanu multiplayer.
Jostain serveriongelmista luin, mut ne vissiin pitäis olla ratkastu jo ja näkyy muut tyypit
täältä pelaavan.
Eli jumii kun painan "play online" ja skriinille tulee "fetching playlists, updating ranks and unlocks,
connecting to matchmaking server"

Missä vika!? :(

Ootko mullekaikkinytheti-tyyppi vai annatko sentään ladata pitkän aikaa? Mulla menee semmoset 30 sekunnista pariin minuuttiin. Kannattaa nyt ainakin se 5min odotella. Jos sinä aikana ei mene, niin sitten vika on kyllä sulla jossain.

Vai tarkoitatko kenties sitä, että peli jäätyy (eli joutuu boottaamaan pleikkarin)? MW2 tuntuu tekevän sitä aika paljon, mutta ei aina samassa kohtaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä toimii MP! ;D ja hei onkos missään vielä kerrottu että mitä niistä prestigeistä hyötyy?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ootko mullekaikkinytheti-tyyppi vai annatko sentään ladata pitkän aikaa? Mulla menee semmoset 30 sekunnista pariin minuuttiin. Kannattaa nyt ainakin se 5min odotella. Jos sinä aikana ei mene, niin sitten vika on kyllä sulla jossain.

Vai tarkoitatko kenties sitä, että peli jäätyy (eli joutuu boottaamaan pleikkarin)? MW2 tuntuu tekevän sitä aika paljon, mutta ei aina samassa kohtaa.

10min oottelin, ei mitään. Poistin kaiken pelidatan, ei sekään auttanu.
Peli jää vaan siis junnaamaan tuohon "connecting" tilaan eikä siitä etene ja pitää cancelin kautta lähtä pois. Pelasin ti-ke 6-7h multiplayeria ja toimi täysin moitteetta,
eikä sen jälkeen oo mikään asetus / laite muuttunut.
Netti on hyvä & nopea ja muuten kaikki toimii.
Ei vaan nyt tajua mikä tässä on :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

hitto...nyt vast alkaa sujua level 32..h&d/d.m..kd +24,,,ei o ennen mennyt näin kauan totutteluu...olisko hyviä klaaneja tqrjolla...ja lisätkään PAPNIK peliseuraks..:eek:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä toimii MP! ;D ja hei onkos missään vielä kerrottu että mitä niistä prestigeistä hyötyy?

Eiköhän siinä saa lisää custom slotteja, emblemeitä ja titlejä. Et ite taidan skipata tässäkin nuo prestiget.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

M16 tappaa jopa yhdellä burstilla. Saisiko jotain perusteluja mielipiteesi tueksi?

Kumpi sitten on parempi pyssy, Fama vai M16? Ite oon ruvenny famasii käyttää ja porukkaa kaatuu mukavasti. Olkoon sitten "owerpowered" ase tai ei nii käytän silti.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Muakin kiinnostaisi tietää joko on tiedossa mitä saa jos painaa prestigeä? Ei mitään arvailuja, vaan faktaa kiitos.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Harmittaa se tähtäystuki, joka on päällä vaikka laittaa sen pois, yksinpelissä ainakin on. Muutenkin on niin paljon tapahtumaa, ettei sitä ehdi edes tajuta (näin se saattaa toki oikeastikkin olla sodassa).

Huomasitte varmaan elokuvasta tutun kohdan pelissä;

Suihkuhuone kohtaus elokuvasta The Rock, oispa vielä musiikit olleet samat!! :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Harmittaa se tähtäystuki, joka on päällä vaikka laittaa sen pois, yksinpelissä ainakin on. Muutenkin on niin paljon tapahtumaa, ettei sitä ehdi edes tajuta (näin se saattaa toki oikeastikkin olla sodassa).

Kyllä siitä autoaimista saa ison siivun pois jos laittaa sen valikosta pois päältä. Se super vihollis imuri lähtee pois(eli kun viet lonkalta jyvälle niin aina joku vihu on tähtäimessä automaattisesti.)
Mut silti tähtäin seurailee vihuja sihtaillessa. Rasittava piirre varsinkin jos tähtäilet ryhmää vihuja jotka ovat lähellä toisiaan ja juoksevat ristiin rastiin. Siinä kun yrität seurata yhden liikkeitä, niin autoaim päättääkin seurata jonkun toisen liikkeitä. Jos tuon tähtäimen juoksutuksen saisi pois päältä niin se olis hyvä. Jotenkin vaikea yrittää kompensoida kun tähtäin vetelee omiaan. Muttta tosiaan, olen ihan tyytyväinen muuten tähtäämiseen. Mikrokorjausta tähtäyksessä on aika raakasti. Ei tarvitse kovin hyvin olla hollilla ja johan napsahtaa. Itse tykkään tuosta ominaisuudesta, tulee voittaja fiilis kun osuu edes joskus:D.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En ymmärrä mitä porukka valittaa tuosta aseuden tehokkuudesta. Minusta se on todella hyvä, koska nyt ei tarvi käyttää sitä Stopparii välttämättä.



On muuten ihan uskomattoman mahtava ase tuo TAR-21! Oikea headshot magneetti. :D

Jo jätkä pelaa kyl liikaa sillä:D

Mutta tuo mini uzi on törkeen hyvä kanssa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei vaan voi käsittää tän pelin myyntilukemia mutta kyllähän se mainonta on aina myynteihin vaikuttanut. Vissiin pelin budjetista 50% laitettu suoraan mainontaan.

PS3:lle tämä olisi ehkä kasin-ysin arvoinen peli jos lukeutuisin publapelaajiin mutta raiskatulle PC-versiolle antaisin ehkä kuus tai seittemän neljästä kymmeneen asteikolla.

Waretin tuossa pelin (kyllä!) ja äsken meni kampanja läpi, lopussa oli kyllä suhteellisen eeppistä menoa, keskivaiheilla oli silkkaa tympeetä räiskintää. Pari kertaa tuli semmonen fiilis pelin loppupuolella että "jaahas, nyt loppu" mutta ei :)

CoDeissa on kyllä aina ollut aseitten tuntuma, pelattavuus ja elokuvamaisuus ihan huippuluokkaa kuten myös tässäkin.

Tämän ja U2:n kampanjoita vaivaa kylläkin sama pieni ongelma, molemmissa tuntuu olevan paljon samanlaisia kohtauksia kuin edeltäjissään. Tässä ja edellisessä MW:ssä tapahtumat on myös helvetin vaikeasti kerrottu ja ottaa välillä päähän nuo tehosteet noissa välivideossa... paremmin ne tähän kuiteskin sopivat kuin World At Wariin ja ehkä kyseessä onkin juuri tehokeino mutta ärsyttää silti. Veikkaampa että monelta jää ekalla pelikerralla tajuamatta täysin tuon juoni. Sitten on näitä jotka ei edes koske yksinpeliin, huoh :(

Aseita on tässä näemmä oikeen mukava määrä varsinkin jos ottaa huomioon noi kaikki uudet lisäkilkkeet niissä... ACOG tuntuu jotenkin paljon tarkemmalta kuin ennen (ehkä vähän liiankin) ja uusi lämpökamera tuntuu myös oikeen hyödylliseltä joissain tilanteissa.

Mutta eiköhän tänkin voi uninstalloida ellen sitten jää säätämään noita Special Ops tehtäviä. Saas nähdä jos vaikka hankkisin PS3:lle käytettynä jossain vaiheessa.

Mutta jos nettipelistä puhutaan niin Insurgency, CS:S ja CoD4 Promod odottaa. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juuri pääsin pelaamaan omaa COD:iani ja kyllä on mahtavaa menoa, mutta jännä juttu, että tuosta yhdestä tehtävästä ei ole noussut mediassa juurikaan melua.

Mielestäni kyseinen tehtävä on aivan järkyttävä varsinkin suomalaiselle, jonka maassa on koettu lähivuosina parikin koulusurmaa... Yleensä en järky mistään tämmöisestä, mutta tämä on kyllä, jopa minulle aivan liikaa... Huhheijjaa.

Tehtävä, josta puhun on siis se missä olet Makarovin poppoon kanssa lahtaamassa kokonaista lentokentällistä syyttömiä ihmisiä...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Juuri pääsin pelaamaan omaa COD:iani ja kyllä on mahtavaa menoa, mutta jännä juttu, että tuosta yhdestä tehtävästä ei ole noussut mediassa juurikaan melua.

Mielestäni kyseinen tehtävä on aivan järkyttävä varsinkin suomalaiselle, jonka maassa on koettu lähivuosina parikin koulusurmaa... Yleensä en järky mistään tämmöisestä, mutta tämä on kyllä, jopa minulle aivan liikaa... Huhheijjaa.

Tehtävä, josta puhun on siis se missä olet Makarovin poppoon kanssa lahtaamassa kokonaista lentokentällistä syyttömiä ihmisiä...

Tuostahan tuli heti kauhea kohu joka paikassa, kun nettiin valui pelikuvaa tuosta ko. tehtävästä. Arvosteluissa sitä on tuskin niinkään otettu huomioon tai dissattu sitä kohtaa, kun sen voi kumminkin skipata, jos siltä tuntuu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt oon kahen päivän aikana seitsemän kertaa parantanu killstreakkia nyt 47! Ihan naurettavan alhainen taso respamuodoissa!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko red dotissa ja holographicissa oikeasti mitään muuta eroa kuin se crosshair? itse en kyllä suurempaa eroa huomaa (puusilmä?).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt oon kahen päivän aikana seitsemän kertaa parantanu killstreakkia nyt 47! Ihan naurettavan alhainen taso respamuodoissa!

Ei näissä verkkopeleissä kannata oikeasti miettiä että miten menee.
Toisinaan menee hyvin, toisinaan huonosti
Lagi on välillä niin julmaa että näkee vihollisen sekunnin ennen kuin vihollinen näkeen kun tulet nurkan takaa. Sama pätee toiseen suuntaan.
LANissa olis joskus kiva päästä koittamaan että kuka on kuka, ei voisi syyttää paskaa hostia/yhteyttä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kiinnostas kovasti tietää mitä tapahtuu Prestigeä painaessa, kaikki resetoituu niinkun aiemminkin? Saako esim lisää custom slotteja?

Nyt oon kahen päivän aikana seitsemän kertaa parantanu killstreakkia nyt 47! Ihan naurettavan alhainen taso respamuodoissa!

Toiset on huonoja, toiset hyviä - sä oot jumala. :p
 
Ylös Bottom