Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]


Luitko tuota uutista edes?

"Erään taannoisen tutkimuksen mukaan Activision on selvittänyt kiinnostusta kuukausimaksulliselle palvelulle, jonka kautta moninpeli olisi laajempi ja tarjoaisi yksinoikeudella parannuksia peliin. Muita ominaisuuksia olisivat betat ja laajennukset, hahmojen ulkoasut, parempi tilastoseuranta, pelimuodot ja tuki kilpapelaamiselle. Luitko tuota uutista edes?"

Eli sillä saa vain tehtyä moninpelistä monipuolisempaa eikä tuossa ainakaan viitata siihen, että koko monipeli muuttuisi maksulliseksi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Luitko tuota uutista edes?

"Erään taannoisen tutkimuksen mukaan Activision on selvittänyt kiinnostusta kuukausimaksulliselle palvelulle, jonka kautta moninpeli olisi laajempi ja tarjoaisi yksinoikeudella parannuksia peliin. Muita ominaisuuksia olisivat betat ja laajennukset, hahmojen ulkoasut, parempi tilastoseuranta, pelimuodot ja tuki kilpapelaamiselle. Luitko tuota uutista edes?"

Eli sillä saa vain tehtyä moninpelistä monipuolisempaa eikä tuossa ainakaan viitata siihen, että koko monipeli muuttuisi maksulliseksi.

Luitko itse? Tuossahan ihan selvästi sanotaan kuukausimaksulliselle. Mielestäni ihan, turha ja surkea uudistus olisi. Sitä codia en ostais.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

No niin löysinhän itekkin sen ylivoimaisen aseen nimeltä famas, eka S&D matsi ja statsi oli 15.1.4. On vaan älyttömän tarkka, tappaa ekasta burstista eipä tossa muuta. Ovat muuten korjanneet alalaidassa näkyvät nimien värit oikeinpäin (tai siis mw1:sen malliin) eli kun oma tappaa vihollisen niin sen nimi lukee harmaana ja vastustajan taas keltasella, vähän aikaa sitten olivat vielä väärinpäin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Luitko itse? Tuossahan ihan selvästi sanotaan kuukausimaksulliselle. Mielestäni ihan, turha ja surkea uudistus olisi. Sitä codia en ostais.

Niin siinä sanotaankin, mutta tuosta uutisesta saa kylläkin sen kuvan, että kyseessä on VAPAAEHTOINEN kuukausimaksu. "Hänen (Thomas Tippl) mukaansa ydinpelaajat ovat kiinnostuneita maksullisista lisäosista ja palveluista"
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onko red dotissa ja holographicissa oikeasti mitään muuta eroa kuin se crosshair? itse en kyllä suurempaa eroa huomaa (puusilmä?).

Red dot menee ainakin pimeäksi vihollisen empistä (tänään tuli koettua ensimmäinen emp killstreak vihun toimesta)... tosin en tiedä mitä holographic tekee mut tosiaan red dotista häviää se punainen piste siitä... kyllähän sillä vielä osuu suhkot helposti kun keskelle edelleen räimii menemään. Ja jossain lähteissä puhuttas holossa olevan pikkusen parempi autoaim ja "pieni" zoomi...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin siinä sanotaankin, mutta tuosta uutisesta saa kylläkin sen kuvan, että kyseessä on VAPAAEHTOINEN kuukausimaksu. "Hänen (Thomas Tippl) mukaansa ydinpelaajat ovat kiinnostuneita maksullisista lisäosista ja palveluista"
Sitten kun maksu on lanseerattu vähitellen sitä sisältöä siirretään enemmän ja enemmän sinne maksulliselle puolelle. Jossain kohtaa (liian myöhään) pelaajat sitten havahtuvat siihen faktaan että maksamatta saa pelata enää "demotyyppisesti" tms.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Menee hermot tohon commando puukotukseen, pakosti jää ahtailla kujilla kakkoseksi kaverille joka tota käyttää. :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Niin ja miten pelaat? Hommaat killstrakea vai pelaat tiimin puolesta hommaten objektiiveja?

Eihän respamodeissa kunnon frägääminen ja objektiivin pelaaminen välttämättä toisiaan poisulkevia? Jos pelaaja tekee sen lippua puolustaakseen tai jonkin pääkulkureitin blokkiakseen niin frägääminenhän on enemmän kuin suotavaa?

Tiedän toki, että kommenttisi varmaan tarkoitti näitä, jotka ovat omasta mielestään auttavinaan tiimiä. Omassa basessa mahallaan haulikko kädessä kun kaikki actioni käydään 500 metrin päässä vihun basessa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Hyötyykö noista Accoladeseistä mitään?

Kyllä niistä hyötyy. Tulee parempi mieli meinaan. Vaikka menis kuinka huonosti niin aina kehutaan jostain. Eipä niillä muuta statusta ole. Vähän niinkuin pelin sisäisiä mini trophyja.

JayAr sanoi:
Eihän frägääminen ja objektiivin pelaaminen välttämättä toisiaan poisulkevia? Jos pelaaja tekee sen lippua puolustaakseen tai jonkin pääkulkureitin blokkiakseen niin frägääminenhän on enemmän kuin suotavaa?

Juu kummasti ne objektiivien suorittamisetkin helpottuu kun omalla puolella on himofrägääjiä. Eipä siinä auta kiinnostus objektiivien suorittamiseen jos lipulle(tai pommille, pommin asennuspaikalle jne.) osoittaa kymmenisen vastapuolen piippua. Siinä on sitten pakko tehdä hetken aikaa "jotain muuta" ja juosta lipulle vasta sitten kun on turvallista. Matsin voitto tietenkin olisi helpompaa jos jokainen olisi valmis vähäsen myös uhrautumaan tilaisuuden tullen. Jokatapauksessa useimmiten objektiivi matseissa voittava osapuoli myös tekee eniten tappoja.

Tuli muutes dejavu. Ihan niinkuin muutamat asiat joista täällä höpistään olis joskus höpisty Cod 4:sen tiimoilla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko tulla avautumaan tänne eräästä asiasta. Ärsyttää nimittäin se, että kun "tilaa" care packagen niin siinä on heti ympärillä monta omaa ketkä yrittää heti varastaa sen:mad:. Välillä joku onkin saanut pöllittyä sen multa. Häiritseekö muita tää asia?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eihän respamodeissa kunnon frägääminen ja objektiivin pelaaminen välttämättä toisiaan poisulkevia? Jos pelaaja tekee sen lippua puolustaakseen tai jonkin pääkulkureitin blokkiakseen niin frägääminenhän on enemmän kuin suotavaa?

Tiedän toki, että kommenttisi varmaan tarkoitti näitä, jotka ovat omasta mielestään auttavinaan tiimiä. Omassa basessa mahallaan haulikko kädessä kun kaikki actioni käydään 500 metrin päässä vihun basessa.

Entäs oman lipun suojeleminen CTF:ssa napsimalla ACOGilla puskan suojista todennäköisintä reittiä tulevat vihut tai suojaamalla aukiolla olevaa lippua läheisen talon yläkerrasta? Entä jos samaa tekee Dominationissa vuorotellen kaikille lipuille? Tulee muuten kivaa killstreakia, vaikka moni varmaan pitää cämppimisenä :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

MW2 boikotti etenee siihen malliin, että kohta taittuu päättäjien selkä... Hetki vielä pojat, kohta se on ohi...

What Modern Warfare 2 Boycotters Are Playing - Modern warfare 2 - Kotaku

:p

Teki mieli pistää huvittaviin asioiden ketjuun, mutta tää tais olla silti osuvampi.

Muutenkin itseä ärsyttää suunnattomasti nykyinen nettikäyttäytyminen varsinkin nuorempien pelaajien taholta. Tuntuu, että pelaajat toistelevat vain samoja sanoja, mitä ovat lukeneet netistä tai kuulleet kaveriltaan tai nettitutultaan.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko tulla avautumaan tänne eräästä asiasta. Ärsyttää nimittäin se, että kun "tilaa" care packagen niin siinä on heti ympärillä monta omaa ketkä yrittää heti varastaa sen:mad:. Välillä joku onkin saanut pöllittyä sen multa. Häiritseekö muita tää asia?

Jaa että häiritseekö. No totta hemmetissä häiritsee. Tulee ihan pirun kova harmitus kun toinen vie boksin ja hetken päästä on helikopteri ilmassa tai jotain vielä mukavempaa. Rasittavaa, että koko operaatio näkyy hudissa kaikilla. Itse menen aina kentän kauimmaiseen koloon tilaamaan boksin. Kai se on ajateltava niin, että riskit on suuret mutta niin myös palkinnot. Ja kun pelaa noiden boksien kanssa, niin aina ei ole onni myötä, mutta sitten kun napsahtaa jättipotti, niin johan on mahdoton virne naamalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaa että häiritseekö. No totta hemmetissä häiritsee. Tulee ihan pirun kova harmitus kun toinen vie boksin ja hetken päästä on helikopteri ilmassa tai jotain vielä mukavempaa. Rasittavaa, että koko operaatio näkyy hudissa kaikilla. Itse menen aina kentän kauimmaiseen koloon tilaamaan boksin. Kai se on ajateltava niin, että riskit on suuret mutta niin myös palkinnot. Ja kun pelaa noiden boksien kanssa, niin aina ei ole onni myötä, mutta sitten kun napsahtaa jättipotti, niin johan on mahdoton virne naamalla.
Totta helvetissä ärsyttää.Sitten ku sieltä tuliski, joku chopper gunneri nii sitten vielä enemmän.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä niistä hyötyy. Tulee parempi mieli meinaan. Vaikka menis kuinka huonosti niin aina kehutaan jostain. Eipä niillä muuta statusta ole. Vähän niinkuin pelin sisäisiä mini trophyja.

Hyvin sanottu. Tepsii melko hyvin. :)

EDIT: Tykkää porukka täällä suorittaa challengejä tai vaikkapa keräillä noita Accoladesejä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itteäni ei haittaa yhtään se et omat voi napata sen oman care boxin. Mun mielestä on tyhmä jos heittää sen keskelle actionia niin tietty kuolet ja vieressä ehtivä ehtii napata sen sulta. Mut miten te jotkut voitte menettää sen care boxin. Itekin aluks mietin et se on ärsyttävää. Mut sit tajusin et se joka sen care boxin lähetti saa ladattua käyttöönsä sen streakin jotain 3 kertaa nopeammin kuin semmoinen oma tiimiläinen roisto. Ei oo paljoa pyydetty et pysyt sen savun lähellä ja ootat että se boxi tippuu. Kukaan ei saa pöllittyä sitä boxia sulta jos oot siinä noin 5 metrin päässä savusta. Ite oon pistänyt noin 40 care boxia eikä kertaakaan olla varastettu. Joku 10 kertaa viereen on tullut semmoinen kettu joka yrittää varastaa sen, mut mua vaan huvittaa et se jäi siihen tuhlaamaan aikaansa.
Tietty on semmosia pelaajia, jotka tekee kaikkea muutakin ku pelaavat ja saattaa olla et hörppii jotain limua kun odottelee et paketti tippuu ja sit joku vie paketin nenän edestä. Mut sit jos on niin laiska et ei jaksa heti ottaa sitä pakettia voi käyttää sit jotain muuta kill streakki rewardia.
Yks hyvä esimerkki oli, kun sain 8 kill streakin ja sain sen jonkun emergency airdropin ja sit mulle tippu 4 semmoista taikalaatikkoa. Sit siin oli mun lisäks 2 jotka havitteli mun streakkeja, mut kun en jääny kaivaa nenää, sain kaikki streakit omaan käyttöön.
Eli ohje miten sulta ei viedä on, et valitset jonkun rauhallisen kohdan missä ei oo vastustajia, heität savun maahan, katot ettet oo sen savun päällä ja heti kun se tippuu meet lataa sen streakin itelles. Sit jos siihen sun viereen tulee joku ryöstäjä, et yritä puukottaa tai kieltää sitä headsettiin puhumalla, vaan painat vaan sitä nappia kylmänrauhallisesti pohjassa. Mun mielestä ininä tästä asiasta voidaan lopettaa. Kiitos. :cool:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jaa että häiritseekö. No totta hemmetissä häiritsee. Tulee ihan pirun kova harmitus kun toinen vie boksin ja hetken päästä on helikopteri ilmassa tai jotain vielä mukavempaa. Rasittavaa, että koko operaatio näkyy hudissa kaikilla. Itse menen aina kentän kauimmaiseen koloon tilaamaan boksin. Kai se on ajateltava niin, että riskit on suuret mutta niin myös palkinnot. Ja kun pelaa noiden boksien kanssa, niin aina ei ole onni myötä, mutta sitten kun napsahtaa jättipotti, niin johan on mahdoton virne naamalla.

Periaatteessa yhteistyön henki, mutta onhan se kiva saada itse se kunnia (ja kaikki ne pisteet). :)
 
Ylös Bottom