Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Samaa mieltä rikkaruohon kans tosta laatikko varastelusta ei multakaa oo viety tyylii yhtään boxii ku lataa sitä sen varkaan vieressä nii kyl se sieltä tulee.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko tulla avautumaan tänne eräästä asiasta. Ärsyttää nimittäin se, että kun "tilaa" care packagen niin siinä on heti ympärillä monta omaa ketkä yrittää heti varastaa sen:mad:. Välillä joku onkin saanut pöllittyä sen multa. Häiritseekö muita tää asia?

Oman boksin saa otettua muita nopeammin, muilla menee n. 2 kertaa kauemmin ''avata'' se.

Jaa että häiritseekö. No totta hemmetissä häiritsee. Tulee ihan pirun kova harmitus kun toinen vie boksin ja hetken päästä on helikopteri ilmassa tai jotain vielä mukavempaa. Rasittavaa, että koko operaatio näkyy hudissa kaikilla. Itse menen aina kentän kauimmaiseen koloon tilaamaan boksin. Kai se on ajateltava niin, että riskit on suuret mutta niin myös palkinnot. Ja kun pelaa noiden boksien kanssa, niin aina ei ole onni myötä, mutta sitten kun napsahtaa jättipotti, niin johan on mahdoton virne naamalla.

Eihän nuo boksista saadut killstreakit vaikuta mitenkään killsteakien saamiseen. Vähän huonosti selitetty mutta esim. Jos saat care packagen ja saat siitä helikopterin ja viidennellä tappolla saisit predator missilen, niin se helikopteri ei auta siinä mitenkään joten pitää ampua itse se vihu tai ''omilla'' killsteakeilla hommata se... Toivottavasti edes joku tajusi :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nii eli oonks mä käsittänyt oikein, et care packagesta saadut tapot ei vaikuta kill streakkiin. Esim. mä sain matsist lukemat 20 tappoa 0 kuolemaa. Eli streakki oli 20. Mut sain silloin airstriken ja sain sil tapettua 3, tyyppiä. Eli airstriken sain air droppina. Ja sit mul on nyt tällä hetkellä kill streakkina 17. Eli ei oo mikään bugi et kill streakit ei aina tallennu, vaan care packagen tapoista ei saa kill streakkia kasvatettua. Joten care packageista saadut tapot näkyy vain yksittäisinä tappoina. Näin oon ymmärtänyt.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Itse usein heitän care boksin savun syystä tai toisesta aina jotain seinää vasten. Monesti on käynyt niin, että se savupommi menee sen seinän läpi. Sitten katselen vierestä kun se kopteri pudottaa boksin jonkun talon katolle. Varmaan 30% mun bokseista keikkuu jossain talon katolla.:D Pitäis varmaan malttaa etsiä rauhallinen alue.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eihän nuo boksista saadut killstreakit vaikuta mitenkään killsteakien saamiseen. Vähän huonosti selitetty mutta esim. Jos saat care packagen ja saat siitä helikopterin ja viidennellä tappolla saisit predator missilen, niin se helikopteri ei auta siinä mitenkään joten pitää ampua itse se vihu tai ''omilla'' killsteakeilla hommata se... Toivottavasti edes joku tajusi :D
Kyllä noi auttaa jos onnistut käyttämään sen boksista saadun avun heti, eli et kerkee kuolemaan välissä. Itse olen käyttänyt peleissä useasti komboa 1 lahjapaketti -> harrier -> monta lahjaa, ja kun ekasta paketista saa sopivan avun, niin ei kestä kauaa, että noi loputkin on haavissa.
Sitten jos sattuu kuolemaan, ennen käyttöä, niin silloin ei tuohon tappoputkeen tule apuja.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Normipelit ovat tuolla jo niin lähellä vanhaa HC:ta, että meikäläinen meni jo melkein täydestä. No, ei enään kun varsinainen hard core on nyt tyypattu. Karsii mukavasti sitä turhaa juoksentelua ja tekee tästä todellisen jännitysnäytelmän. Loistopeli.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko tulla avautumaan tänne eräästä asiasta. Ärsyttää nimittäin se, että kun "tilaa" care packagen niin siinä on heti ympärillä monta omaa ketkä yrittää heti varastaa sen:mad:. Välillä joku onkin saanut pöllittyä sen multa. Häiritseekö muita tää asia?

Se ärsyttää kun tilaa sen boxin S&D rundin alkuun ja se otta lunnottoman kimmokkeen ja lentää sun päälle ja kuolet.
En kyl oo nähny et toisten boxseja vietäis ellei oo kuollu ennenku sen ehtis ottaa. Vaik ois luullu että siinä ois kilpaa "nyypät" painamassa neljöä siitä kuka pääsee kopteriin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Omaan silmään ei ole osunut, että joku kertoisi mitä ekasta prestigestä saa joten voin laittaa tähän nyt mitä avautuu:

-6 custom classi paikkaa
- Challangeihin Prestige -osa joissa mm stun veteran challange
- Jokaiseen aseeseen uusi challange kohta (Veteran & Master 10000xp) minkä suoritettua saa aukaistua uuden titlen

Näin ainakin mulla...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Omaan silmään ei ole osunut, että joku kertoisi mitä ekasta prestigestä saa joten voin laittaa tähän nyt mitä avautuu:

-6 custom classi paikkaa
- Challangeihin Prestige -osa joissa mm stun veteran challange
- Jokaiseen aseeseen uusi challange kohta (Veteran & Master 10000xp) minkä suoritettua saa aukaistua uuden titlen

Näin ainakin mulla...

Mitä kaikkea nollautuu, vai nollautuuko kaikki?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pakko tulla avautumaan tänne eräästä asiasta. Ärsyttää nimittäin se, että kun "tilaa" care packagen niin siinä on heti ympärillä monta omaa ketkä yrittää heti varastaa sen:mad:. Välillä joku onkin saanut pöllittyä sen multa. Häiritseekö muita tää asia?

Kannattaa avata se Emergency Drop. Saa olla joulupukki joukkueelle. Aina napsahtaa pisteitä tilille kun joku joukkuekaveri poimii paketin. Yleensä kerron mikillä että mihin päin suurinpiirtein tipautan kamat.
Vinkkinä sen verran että ei kannata seisoskella lähellä soihtua, sillä ne neljä pakettia tulevat melko leveällä haarukalla siihen soihdulle :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Jokos noi partyt toimii normisti? Eikös Perjantainan pitänyt tulla joku korjaus, en oo sen jälkeen pelannut itse niin en tiedä... ei ainakaan täällä paljoa siitä ole puhuttu.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En osaa päättää menisinkö prestigelle sitten kun olen 70 lvl...
COD4 menin koska muuten kyllästyy nopeammin.Mutta toisaalta tässä pelissä on enemmän noita juttuja mitä menettää,esim. pro-perkit ym :confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

mistä saa muute laitettua toho nimen kylkeen suomenlipun? kuulin vaa puhuttavan jossai et sellane ois mahollista laittaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

En osaa päättää menisinkö prestigelle sitten kun olen 70 lvl...
COD4 menin koska muuten kyllästyy nopeammin.Mutta toisaalta tässä pelissä on enemmän noita juttuja mitä menettää,esim. pro-perkit ym :confused:

On kans alkanut mietityttämään painaako ollenkaan prestigeä. Pro-perkit tosiaankin yks syy. Toinen on että hb-sensorin vastaperkin ja stingerin saa aika myöhään. Molemmat pitäisi saada heti. Mutta kai sitä pitää ainakin kerran painaa, että tietää mitä oikeasti menettää. Mistä linkistä näkee ne eri prestigemerkit?
Suomenlipun sai muistaakseni title sivulta 6. Siinä on se punainen vaakuna keskellä, joka on monia hämännyt. Siistiä kun saa oman maan lipun näkyviin.
 
Ylös Bottom