Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

0,3%? Pikemminkin 30%, YouTube - MW2 - Model 1887 Akimbo footage tääkö ei sitten ole ylivoimasta?

Tuo 30% alkaa olla aika lähellä totuutta, kun pelaat domi, demolition, hq tai sapotage.
Eilen pelasin joku 3 tuntia s&d ja yhtäkään peliä ei tullut 6vs6. S&D pelaamisen voi unohtaa siihen asti, kunnes tulee päivitys pelinhakuun.
Pitää vielä avautua noista lentohärveleistä. Kyllä ne on tämän pelin suurin miinus lagisuuden lisäksi. Stingerin saa vasta lv28. Choppergunneria ei tosiaankaan ole helppo ampua alas. Stingerillä vaatii kaks laukausta ja javelin tähtää niin kauan, että kuolet ennen kuin ehdit ampua. Lisäksi et ole aina sisälläkään turvassa. Määrätyissä kentissä alas ampuminen lähes mahdotonta. Esim. Highrise tai muutamat kaupunki kentät. Demolitionissa pelit ratkeaa käytännössä aina noihin lentohärveleihin.
Se oli muuten hyvä vinkki täällä, että säästää pretatorin lentohärveleiden tuhoamiseen.
Miksi tähän ei ole voitu tehdä pelimuotoja ilman lentohärveleitä? Ei varmaankaan kustannus kysymys olisi ollut. Toivottavasti tulee jossakin päivityksessä.
Lupaan yrittää olla valittamatta enää noista lentohärveleistä jatkossa, mutta kyllä täältä palstalta saatu vertaistuki, aina jonkin verran auttaa v!tutukseen.

Peli on pelkkää arcadea, jossa lopputuloksen ratkaisee lagi.
Puolen sekunnin viiveellä ruudulla tapahtuva ammuskelu ei voi johtaa muuhun kuin tappioon. Kannattaa siis pysytellä poissa niiltä alueilta, joissa vihollinen voi tulla vastaan nurkan takaa ja mielummin napsia tapot avoimilla alueilla.

Toi "Long-Shot"-bonus on naurettava. Peli palkitsee ilmeisisesti kaikki muut tapot long-shot pisteillä, kuin ne jotka vedetään p-90:llä selkään metrin päästä. (Jostain syystä juuri tuo p-90 selkään vierestä on suurin kuolinsyyni) Yhteenkään mappiin tässä pelissä ei ole tarvinnut vielä kaivaa pystykorvaa komerosta, sillä rynnäkkökiväärin kantama riittää aivan mainioisti.

en ymmärrä miks jengi valittaa tästä pelistä.ihan älyttömän hyvä peli kokonaisuudessaan.tietenkin fiboja löytyy mut plussaa on niin paljon ettei noi pikku flopit haittaa yhtään mitään. harjoitelkaa pelaan sillä maxsimi sensitivyllä niin ei kaverit selästä yllätä niin helposti ku ukko pyörii ku hyrrä:)

koittakaa saada vaan partyy pystyyn.se on kaikista hienointa ja ei tarvi lagista välittää.kyllähän aina välil lagii tulee.

Koska sinne lipun/pommin lähelle voi mennä kulman taakse/puskaan makaamaan ja napsutella hengiltä niitä, jotka yrittää tehdä sitä objectivea...

Muutaman kerran tullut avauduttua tämmösille sankareille viestien kautta, mutta sieltä tuleekin niin aikuistamaista tekstiä, että "You fuck and suck...I wasn't camping but defending the objective...learn to play you fuck and stop whining" ja sillein :D

Olemmekin kaverin kanssa todenneet tämän vuoksi, että emme kutsu ketään enään kämppereiksi vaan "puolustajiksi", riippumatta siitä mitä "puolustavat", kulmaa, portaita vai lippua.

Nyt on puhetta vähän kaikesta, miepä tartun näihin cämppereihin ja K/D tilastoihin tällä erää :)

Itte tykkäilen pelata aggersiivista peliä, ja tämä ei todellakaan näytä huonolta ''K/D'' tilastojen valossa, nimittäin aina tulee melkeinpä se 2.0 K/D ratio. Jos ei tule niin peli on sillon mennyt päin persettä, koska publalla nyt ei tunnetusti niin kova taso ole että sielä ei sais aggersiivisella pelaamisella +2.0. Sitten cämppereistä, tuottaahan ne tietysti vitutuksen tunnetta sun muuta mutta ennemmin cämpperi kun nuubituubari. Se on helv**** yks ja sama kerkeetkö nähä nuubituubarin ensin vai jälkeen kun kuolet 100% kun se ampuu sinne päin ja BAM!. Sitten tuuletellaan kun ollaan taidolla saatu vastustaja kaadettua esim. 1vs1. Onneksi privassa ei kukaan pelleile niitten kanssa joten ei ole sekään kuin publa ongelma. Lagiin on jo totuttu, pitää vaan pysyä semmosissa paikoissa missä voi olettaa että vastustaja ei huomaa ihan heti. Herää vaan kysymyksiä että miksi pitää säilyttää Grenade Launchereita peleissä jos niistä ei kukaan muu tykkää kun taidottomat apinat jotka silleensä saa vaan kaadettua vastustajat. Tällä en tarkoita niitä jotka hunttaavat 10/10 ase challengeja vaan niitä jotka pelaavat jokaisen ottelun pelkillä nuubituubeilla.

- Raitzu aka. Hermo:mad:Heikki

Itse pidän akimbo model 1887 todella ylivoimaisena. Varsinkin niiden pelaajien käsissä jotka osaavat käyttää. Jos voin esim. vähän itseäni kehua. Omasta mielestäni olen suht hyvä pelaa ja kun sain 1887 ja pelasin s&d niin 4 peräkkäistä ottelua ja tilastot 10-1, 9-2, 11-0 ja 18-2. Kun osuu kunnolla tai ei tarvi edes kunnolla niin tappo etäisyys 70-100, vähän vaikeA sanoa, mutta pitkä matka kuitenkin.

en ymmärrä miks jengi valittaa tästä pelistä.ihan älyttömän hyvä peli kokonaisuudessaan.tietenkin fiboja löytyy mut plussaa on niin paljon ettei noi pikku flopit haittaa yhtään mitään. harjoitelkaa pelaan sillä maxsimi sensitivyllä niin ei kaverit selästä yllätä niin helposti ku ukko pyörii ku hyrrä:)

koittakaa saada vaan partyy pystyyn.se on kaikista hienointa ja ei tarvi lagista välittää.kyllähän aina välil lagii tulee.

Totta puhut. Itse oon syylistynyt tähän, että oon vain vioista kirjoittanut. Mulla ainakin vaati sen melkein 3day pelikellossa ennen kuin aloin nauttimaan tästä. Siirtyminen uuteen peliin vaatii aina totuttelua, ainakin minun kohdalla. Listaan tähän vähän plussia mitä on omasta mielestä.
- Tässä pystyy pelaamaan muitakin pelimuotoja kuin hc s&d. Coressakin vihu kuolee inhimillisellä laukaus määrällä. Tästä on jotkut on eri mieletä, mutta me kaikki ei olla niitä pro pelaajia.
- Lähes kaikilla aseilla pystyy pelaamaan, ei mitää suurta yksittäistä ainutta oikeaa. Esim. wawin core-puoli -> mp40+dual+steady. Vaikkakin akimbo haulikot alkaa huolestuttamaan, mutta niitäkin vastaan pärjää omaa pelitahtia hidastamalla ja vielä claymore kaveriksi.
- Valikkojen yleisilme ja monipuolisuus.
- Titlet ja accoladet. Mun mielestä se kertoo pelaajan tasosta jotakin jolla on paljon accoladeja, missä on se musta pää ja tulilanka. Näillä ei oo kukaan täällä itseään kehunut. Johtuisko siitä että kämpperit ei näitä saa?
- Prestige systeemi. Kivoja lisiä pretige-pelaajalle aikaisempiin versiohin verrattuna.
- Partyn luomis systeemi ja mahdollisuus joinata peliin. Oletan että saavat tämän päivityksessä kuntoon.
- Nuke. On pojilla välitunnilla mistä puhua ja vertailla kuka on kovin pelaaja. ;)
- Kartoissa ei mitään vikaa, jos vertaa cod4 tai cod5. Parempia ainakin verratuna cod4. Mua ei vain noi kämmenet kokoiset mapit kiinnosta. Tässäkin kohtaa valittajille mun oma neuvo. Antakaa pelille aikaa ja pelatkaa vaikka hammasta purren aluksi. Kyllä tästäkin saa pelaamalla tutun ja turvallisen.
- Claymoreja vain yks.
- Martyrdom on poissa.
- Jungernaut on poissa ja pelintekijältä erittäin viisas ratkaisu lisätä tämä extrahealt-pilleri mahdollisuus kolmen kuoleman jälkeen. Annetaan vihollisellikin mahdollisuus selvitä sieltä respasta pois, kun oikeen vastustaja sitä raiskaa tai kämpperi istuu chopperi-kopterissa.
- Kaiken kaikkeaan kun sattut pääsemään lagittomaan peliin, niin pelaaminen on hauskaa.

Tässä nyt jotakin joka tuli tältä istumalta mieleen. Ja toistan vielä itseäni. Antakaa pelille se pari päivää pelikellossa, ennen kuin myytte pois. Ei anneta tälle käydä niin kuin Wawille, joka jää historiaan parhaana pelinä, joka oli vain kollektiivisesti haukuttu ja pannittu etukäteen.
Ja nämä kaikki ovat mun omia mielipiteitä, eivät aukottomia totuuksia. Mutta Nakki oli oikeassa vähän positiivisuutta tähän ketjuun.

Ps. Nylundin kommentista tuli mieleen. Tämän palstan nukettajat vois tehdä oman klaanin ja nähtäisiin miten ne pärjäisi klaanipeleissä.

- Titlet ja accoladet. Mun mielestä se kertoo pelaajan tasosta jotakin jolla on paljon accoladeja, missä on se musta pää ja tulilanka. Näillä ei oo kukaan täällä itseään kehunut. Johtuisko siitä että kämpperit ei näitä saa?

Jos Dominatoria tarkoitat niin mä oon kehunut, s.120 :D Tällä hetkellä mulla on ko. lätkä n. 50% domi-pelistä.Ei tee musta vielä hyvää pelaajaa, mutta ainakin pelaan tavoitteellisesti, näkyy muuten sitten KD:ssa. Noh joskus kun kyllästyn kuolemaan yksin lipuille (tavoittamattomassa tappiotilanteessa) niin alan myös jahtaa killstrikea ja tuleehan niitä, liiankin helposti.

No joo olipahan range tossa 1887:ssa :eek:

Itelle ei kyllä oo tullu noita vielä vastaan muistaakseni yhtään vaikka about 30h on tullut jo pelattua. Tosin kyllä tuolla saa varmasti tosi pahaa jälkeä aikaan, kun itse tänää tuolla Ranger-akimbolla vetelin muutaman mapi niin silläkin saa hyvää jälkeä aikaan vaikka se on kyllä ihan pelkästään lähiase lähinnä.

Lagi on kyllä isoin miinus vaan. Tää peli on suhteellisen nättii, kun itellä on täydet palkit. Kaks kertaa oon päässy hostiks ja ohan se ihan eri meininki vrt. vedät 2-3:lla tolpalla koko ajan. Ei tuokaan nyt itseäni niin paljo haittaa, mutta onhan se kiva kelailla ja miettiä, että mitä jos kaikilla olis täydet tolpat koko ajan :)

Tästä lagista pitää vielä kirjoittaa.
Uskoisin että kaikkein kallein systeemi on ollut kehittää noi kartat ja testata ne. Hakea kaikille aseille tasapaino. En oo mikään tietotekniikka ihminen, mutta ajattelisin että serveriä voi ostaa tarpeen mukaan, kun rauta on olemassa. Itse oon itselle selittänyt ongelmia kovilla pelaaja määrillä? No, kumminkin kaikille ollut tiedossa, että tästä tulee vuoden myydyin peli? Ei tämän nettipelin toimivuuden pitäisi olla mikään uus juttu. Ei cod4 ja cod5:ssa tällaista lagisuutta koskaan nähty. Ongelmia oli molemmissa, mutta ei tällaista ihme kuvan hiihtelyä.
Tämä on näppituntuma. Joudut aina vuorokauden ajasta riippumatta pelaamaan Amerikkalaisten kanssa. No eihän ne meistä täällä takahikiällä piittaa. Ajattelisi että edes klo 15-24 sais sen täydet pingit. Ei ainakaan pelaaja määristä ole kiinni.
Itse ainakin oon onnnelinen, kun tulee Norskia tai Sveduja vastaan. Kaikilla hyvä yhteys ja saa-tanallinen maaotteluhenki päällä.

Tästä lagista pitää vielä kirjoittaa.
Ajattelisin että serveriä voi ostaa tarpeen mukaan, kun rauta on olemassa. Itse oon itselle selittänyt ongelmia kovilla pelaaja määrillä?
Joudut aina vuorokauden ajasta riippumatta pelaamaan Amerikkalaisten kanssa. No eihän ne meistä täällä takahikiällä piittaa. Ajattelisi että edes klo 15-24 sais sen täydet pingit. Ei ainakaan pelaaja määristä ole kiinni.
Itse ainakin oon onnnelinen, kun tulee Norskia tai Sveduja vastaan. Kaikilla hyvä yhteys ja saa-tanallinen maaotteluhenki päällä.

PS3:lla pelaajat itse hostaavat kaikki ottelut. Järjestelmä valitsee henkilön jolla on ns. paras yhteys. Kyseinen järjestelmä toimii HIEMAN heikosti, mutta vippaskonsteilla saa oman hostipaikan kohtuu helposti.

PS. Ei pelifirmat jaksa panostaa multiplatform-peleihin järjestämällä omat serverit, sen kustannutset vain söisivät tulevaa voittoa.

minä taas oon lähes poikkeuksetta aina hosti, tai vähintään seuraava kun valitaan uutta? tuuria kait, ite en lähe pelaamaan 2 palkilla ollenkaan ja jos on 3 nii katson ekan killcämin ja mitenkä muilla on palkkeja. yleensä se on quit/mo kolmellakin.

PS3:lla pelaajat itse hostaavat kaikki ottelut. Järjestelmä valitsee henkilön jolla on ns. paras yhteys. Kyseinen järjestelmä toimii HIEMAN heikosti, mutta vippaskonsteilla saa oman hostipaikan kohtuu helposti.

PS. Ei pelifirmat jaksa panostaa multiplatform-peleihin järjestämällä omat serverit, sen kustannutset vain söisivät tulevaa voittoa.

Niin, ei tietokoneellakaan ole dedicated servereitä. Eli PC:lläkin ragetaan siitä että servut pitää itse hostata samalla kun pelaa, vaikka COD4 oli dedicated servut. Teknologian ei kuulu mennä taakseppäin. Sen takia suurin osa PC pelaajista on jättänyt pelin ostamatta, mutta pleikkarilla ihmiset tyytyy siihen mitä saavat, koska näin on suurimmassa osassa pelejä asia ollut. (itsehostatut pelit siis)

Noista mikrofoniin kiljujista sen verran:

Päivän parhaat naurut tarjosi norjalainen 12-13 vuotias heliumjeppe, joka hyvin menneen erän jälkeen suolsi eetteriin sellaisen määrän ruokottomuuksia että lähistöllä olleet raamatut leimahtivat liekkeihin.
Hetken kuluttua kaverin head-setistä alkoi kuulua läpi alaikäisen äänitorven äitimuorin ääni. Rouva ei kumma kyllä ollut kovinkaan otettu poikansa sanavarastosta. Kaveri veti sangen hiljaiseksi ja alkoi selittää äidilleen syytä infernaaliseen älämölöönsä.
Sanomattakin on selvää, että meillä muilla lobbyssä istujilla oli sangen rattoisaa.
Seuraavan erän kaveri korjasikin sitten talteen 6-24 stateilla ja häipyi näkyvistä pelin jälkeen. :D

Pleikkarit hostivat pelit mutta uskoisin olevan Activisionillakin servuja joissa nää pelihaut ja statsit ym. pyörii. Veikkaan että näitä on liian vähän ja softa ei ole ihan optimaalinen. Eiköhän tämä tästä korjaannu vielä. Samalla toivon että fixaa ton stanan 1887 akimbon kuntoon. Että on aika takaa laitettu olo kun joutuu muutaman tommosen raiskaamaksi. :mad: COD4:n M40 ACOG on melkein yhtä ärsyttävä, mut oikeastaa ei lähellekään...

niin kyl jää JouCoki kylmäks sellasen pelimiehen kyydissä että huh-hu.

nou....jos o tarpeeks alkomaholia! ...vai ekkö saanu tarpeeks mu viime känniörvellyksestä? :D .....tänää uus yritys....
ei vaa, tollaset em. sankarit jää samantien JouCon ruhon alle, T-BAG o kaunista :p

mut jees, pannaas vähä valitustaki:
1)nuubituubit
2)servut (edelleen)
3)partyjen hajoominen?
4)mikä siin pätsis kestää?!? (TreyArch ois hoitanu JO)
5)UK-helium-MF:s
6)HBS
7) ? w00t?!? sanaton....lissää kaljaa

Viimeksi muokannut moderaattori:

minä taas oon lähes poikkeuksetta aina hosti, tai vähintään seuraava kun valitaan uutta? tuuria kait, ite en lähe pelaamaan 2 palkilla ollenkaan ja jos on 3 nii katson ekan killcämin ja mitenkä muilla on palkkeja. yleensä se on quit/mo kolmellakin.[/QUOTE

Sopiiko kysyä paljonko pelikellosa päiviä? Otatko kaveriksi kun sulla aina hosti? Oletko vastaus kaikkiin rukouksiin. Totuus on tarua ihmeelisempää.

Onhan se joo vaikeata saada se nuke kun ei muut liiku sun kämppi paikan lähelle, koska tekevät itse samaa kuin sinäkin: kämppivät... Ja oikeesti vois iihaan joka ikinen lopettaa ton " Sain sen ja sen killstreakin", kaikkia kiinnostaa aivan järkyttävän sanoinkuvaamattoman paljon...

No voit lähettää videon youtubesta, sellasen videon tänne palstalle, et joku on saanu nuken, ja EI ole kämppinyt sitä.. voisin lyödä vetoo et se joka saa nuken on ees kämppinyt vähän

Et sit kehdannut kertoa nimeä :D

Olit kyllä liekeissä, täytyy myöntää. Ittelläni matsit taas kusi aika totaalisesti.

Saako noista Spec Ops tehtävistä enemmän tähtiä, jos menee vaikeammalla vaikeustasolla? Mä olen nimittäin broidin kanssa menny niitä Regularilla ja aina ollaan saatu vain 1 tähti, paitsi siitä ensimmäisestä tehtävästä. Nimi taisi olla "The Pitt" tjs.

emmää sitä vaan aattelin et ketään ei varmaan kiinnosta kuka hän mahtoi olla (sinä) ja joo nyt voisin lopettaa tän nuke keskustelun tähän jos se teitä niin hirveästi haittaa

Pleikkarit hostivat pelit mutta uskoisin olevan Activisionillakin servuja joissa nää pelihaut ja statsit ym. pyörii. Veikkaan että näitä on liian vähän ja softa ei ole ihan optimaalinen. Eiköhän tämä tästä korjaannu vielä. Samalla toivon että fixaa ton stanan 1887 akimbon kuntoon. Että on aika takaa laitettu olo kun joutuu muutaman tommosen raiskaamaksi. :mad: COD4:n M40 ACOG on melkein yhtä ärsyttävä, mut oikeastaa ei lähellekään...

YouTube - CoD: Modern Warfare 2 - Team Deathmatch 2(Model 1887 Akimbo) joo siinä hyvä video kyseisistä pyssyistä. On niin dorkan näköstä ku tyyppi juoksee noi kädessä :D Nätisti se kyl pyöräyttää ne käsissä kun lataa niitä. Muutaman kerran päässyt myös ite noilla ampumaan kun maasta löytynyt. On kyllä aivan ylivoimasia noissa lähitaisteluissa, no question.

Hohhoijaa.. Itte vasta joku lvl 40 ja siel porukat tykittää prestigeis .. Nolife? e

minä taas oon lähes poikkeuksetta aina hosti, tai vähintään seuraava kun valitaan uutta? tuuria kait, ite en lähe pelaamaan 2 palkilla ollenkaan ja jos on 3 nii katson ekan killcämin ja mitenkä muilla on palkkeja. yleensä se on quit/mo kolmellakin.

Miksi mulla ei oo koskaan tullut tällaisia kaveria vastaan, vaikka yli 6d pelannut tätä peliä. Ei oo Konsolifinistä löytynyt. Oletko kenties sinä se pelin puuttuva palikka?

Ylös Bottom