Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Joo kiitos IW! Eiköhän ole omalta osalta pikku hiljaa MW2 taputeltu. Jatkuvasti ilmenee kaikkea pikku vikaa jne! :mad:
Päivityksiä on tullut suunnilleen jo kuukaudessa saman verran kuin kaikissa muissa peleissä yhteensä vuoden aikana... :rolleyes:
Toivottavasti IW ymmärtää tehdä seuraavasta pelistä paremman! Odotuksiin nähden tämä peli oli täysfloppi. Keskeneräinen peli pistettiin kovalla latauksella kaupan hyllyille, vaikka parantamisen varaa olisi ollut reilusti. :(
Pelistä löytyy kyllä hyviäkin puolia ja mukavaa vaihtelua CoD4:lle, mutta täytynee siirtyä takaisin vanhaan ja tuttuun peliin.. :)

Tietääkö joku, että mitä muutosta noihin modeleihin on verrattuna ennen päivitystä? :confused: Itse en pääse niitä nyt testaamaan, kun prestige on vähän aikaa sitte alotettu.

Jatkuvasti ilmenee kaikkea pikku vikaa jne!

Kerrohan Travo tarkemmin. Ite en oo huomannu mitään silmiinpistävää, joka laittais sapen kiehumaan.

vanhaan ja tuttuun peliin

Sitä nelonen nimenomaan on. Samat kaavat toistuu mapeissa, tässä sentään on enemmän vaihtoehtoja.

Ja kaikkihan muistaa, että ei se nelonenkaan ollu virheetön huom. leijuvat ukkelit vielä kaks vuotta julkasun jälkeen. Ja mitä kaikkea siinä oli kun se julkastiin.

Ihmiset on liian kärsimättömiä, antakaa aikaa, eihän peli oo ollu ulkona kun reilu kuukauden. Ja mitä patcheihin tulee, kaikki on ollu 15MB joten hyvin pieniä.

en tiedä johtuuko tosta päivityksestä mutta kyseinen peli jäätyyy vähän väliä ja ei autakkun virrat katkaista konsolista muut pelit toimii moitteetta samoin dvd leffat. tuon päivärin jälkeen alkoi vittulee konsoli. Ruutu menee mustaksi ja jää rouskuttaa jotain.. onko muilla samaa ongelmaa?

Taitaakin olla vika konsolissa kun välillä ei tunnista koko levyä ja antaa virhe ilmoituksen 8001050F

Toi nyt kuulostaa siltä että konsolissa on vika. Varsinkin jos heittää ton virheilmoituksen ja ei tunnista levyä.

En kyllä itekkää tajua niitä, jatkuvasti ilmenee pikkuvikoja? Ite en ainakaa ole mitään jatkuvasti pikkuvikoja ilmenee juttuihin törmännyt. En sit tiie mitä sillä tarkoitetaan, että aina ei löydy peliä sekunnissa vai mitä ne pikkuvirheet ovat. Vai onko ne pikkuvirheet ne, että välillä lentää enemmän koneita ilmassa?

Sama nuo killstreakit mut isoin ongelma koko pelissä on tällä hetkellä nuo nuubituubit. Ei tuota oikein voi enää pelata edes sen takia. Kerran 20:ssä pelissä tulee ehkä sellainen serveri vastaan missä ei ole nuubituubittajia ja on kiva jopa pelata.

Ja kiitos IW vielä danger closesta ja sen challengeistä joka oikein edesauttaa sitä että porukka pelaa tuubilla.

Prkl että menee hermot noihin alaikäisiin jotka tätä peliä pelaa. Mun puolesta kaikki alle 18v pelaajat saisi bannia tällä sekunnilla.
Saisivat kehittää jonku iän verifiointisysteemin lähitulevaisuudessa. Siis senkin lisäksi että kaupassa kysytään paperit ostohetkellä.

Prkl että menee hermot noihin alaikäisiin jotka tätä peliä pelaa. Mun puolesta kaikki alle 18v pelaajat saisi bannia tällä sekunnilla.
Saisivat kehittää jonku iän verifiointisysteemin lähitulevaisuudessa. Siis senkin lisäksi että kaupassa kysytään paperit ostohetkellä.

No mikäs meissä alle 18v pelaajissa on vikana?:rolleyes:

Kyllä ne niitä papereta kysyykin, mutta kato kun äiti on se joka sen visakortin/setelin sille myyjälle ojentaa ja se 11v poika kattoo vierestä kuola valuen. Itse näin jonossa kun hain pelin VPD:stä, kun eihän se myyminen äidille ole kiellettyä. Sekä ilman äitiä olevat nuoren-näköiset ostajat, niin kaikilta kysyttiin paperit. Mutta VPD on niitä kauppoja jossa ollaan tosi tarkkoja sen iän suhteen, kerran pyysin että saisko kokeilla peliä, joka oli K16, niin myyjä sanoi ettei nyt pysyy laittaa päälle kun täällä on niin paljon näitä alaikäisiä.

Sekä mikä estää alaikäistä tilaa peliä netistä, siinä kun ei ikää kysytä. Enkä mä näe itse muuta vikaa niissä 11v pelaajissa, kun se että ne kiljuu ja laulaa sillä helium äänellä. Mutta onhan mute keksitty! Sekä on yhtäpaljon myös niitä aikuisia jotka ovat yhtä tai vielä ärsyttävimpiä kun alaikäiset, johtuen siitä että luulis nyt aikuisen osaavan käyttäytyä. Että yhtäpaljon ne kiljuu ja pelleilee sielä!

Jännä huomata, että mapit kuten Favela ja Terminal olivat aluksi mielestäni aivan sieltä, mutta nyt ovat ehdottomat suosikit. Vastaavasti pari muuta ovat tehneet päinvastaisen siirtymisen listalla.

Tänään useampi tunti jo peliä takana, ja vain kerran heitti lobbystä ulos. Pelin aikana ei kertaakaan, kerran tosin etsi - ja jopa löysi - uutta hostia. Suuri parannus viime sessioon.

Ja pyydän vielä varmuuden vuoksi anteeksi tämänpäiväistä tuubinkäyttöä jos joku osui tielle, noita asechallengeja suorittelin.

Olen tässä pelannut pelkällä haulikolla melkein viikon. Ehkäpä nautinnollisinta cold blooded perkin kanssa juosta kämppijöiden selän taakse ja nöyryyttää näitä. Suosikkini on mennä ja heittää c4 kyykkijän viereen ja seurata vierestä kun pamahtaa. Yllättävän hyvin olen pärjännyt, vaikka olen pelannut spas-12 haulikolla. Vielä kun saisi auki M1014, niin homma helpottuu entisestään.

Ja pyydän vielä varmuuden vuoksi anteeksi tämänpäiväistä tuubinkäyttöä jos joku osui tielle, noita asechallengeja suorittelin.

En nyt tarkoita sua, enkä taida olla osunut sun kanssa samaan peliinkään, mutta juu niin varmaan asechallengeja :D Kyllä se vaan niin on, että lähes kaikki suomalaiset ketkä ovat vastaan tullut, räiskii sillä tuubilla koko ajan :rolleyes: Eilenki taisi olla yhdessä servussa lähes pelkkiä suomalaisia kaikki, ja voi pojat kun tuubit lensi. Sitten pelin jälkeen lobbyssa huudettii kaikki kurkku suorana: "No kun te alotitte" - "Ei kun tepäs!" Kyllä me suomalaiset ollaa ihan yhtä pahoja niitten tuubien kanssa kuin kaikki muutkin. ;)

Jännä huomata, että mapit kuten Favela ja Terminal olivat aluksi mielestäni aivan sieltä, mutta nyt ovat ehdottomat suosikit. Vastaavasti pari muuta ovat tehneet päinvastaisen siirtymisen listalla.

Samoin täällä! Heti kun tactical knifen sain käyttöö ni favelassa alko tapahtua! Tosi siistiä riehua ton tactical knifen kanssa ja rushata pitkin mappia. Kivahan se on koko ajan liikkua ja puukottaa jengii jotka makaa jossai siel katoil yms :D

Voisiko joku antaa vähän vinkkiä tuon UMP45:n kanssa. Aika moni näyttää käyttävän sitä silulla. Itse kun kokeilin silulla, niin hirveä rekyyli ja mielestäni iron sight aika kamala. En oikein tajua, kun COD4:ssa tykkäsin kovasti MP5:sta, joka on aika samantyylinen ase. Kertokaapass joku omia neuvoja. Kiitos etukäteen.

M1014 on kiva haulikko, sillä on tullut räiskittyä viime aikoina...
Kamalin mappi on muuten tuo Wasteland, vittumainen kenttä.

Voisiko joku antaa vähän vinkkiä tuon UMP45:n kanssa. Aika moni näyttää käyttävän sitä silulla. Itse kun kokeilin silulla, niin hirveä rekyyli ja mielestäni iron sight aika kamala. Kertokaas joku omia neuvoja. Kiitos etukäteen.

Ei siihen mitään neuvoja sinänäsä ole, paitsi kun ammut kauemmas älä pidä nappia pohjassa, vaan yhden-kahden ammuksen sarjoina.. Ja perkkeinä esim. Marahthon-Lightweight-Ninja tai Marahton-Stopping power- Ninja, Ninjan tilalle voi ottaa vaikka Commandonkin.. Näin siis itsellä ja tuhoisa tuntuu olevan ainakin Search and destroyssä.

Voisiko joku antaa vähän vinkkiä tuon UMP45:n kanssa. Aika moni näyttää käyttävän sitä silulla. Itse kun kokeilin silulla, niin hirveä rekyyli ja mielestäni iron sight aika kamala. En oikein tajua, kun COD4:ssa tykkäsin kovasti MP5:sta, joka on aika samantyylinen ase. Kertokaapass joku omia neuvoja. Kiitos etukäteen.

Sillä umpilla kannattaa vaan rushia eteen päin ja ampuu porukkaa lähietäisyydeltä ja ampua sellaisi pieniä sarjoja, samalla auttaa se kun tatilla vähän lasket asetta alaspäin. Ei siitä kyllä mitään tule jos on näitä nappulapohjassa miehiä.

Pelaa enemmän sillä niin ehkä totut. Kyseinen combinaatio on suosikkini. Silulla ase toimii loistavasti. Mutta tärkeää on, että tähtäin on vastustajassa kun ammut. Jos ammut "sinne päin" vaan räiskimällä niin ei sillä ketään saa tapetuksi. Tämä sääntö pätee tietysti kaikkiin aseisiin, mutta varsinkin tähän. Saattaa johtua auto aimista tai jostain. Tämä nyt on vain mutu -tuntumaa, mutta loistava ase kuitenkin.

Cassu@ laita Bling -perk(1. perk), ja saat siihen myös RDS/HS joka helpottaa varmaan siihen rautatähtäin-ongelmaan.

Ylös Bottom