Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mä en ymmärrä miten te pystytte tästäkin asiasta valittamaan. Alkusniputukset ovat aina olleet osa codeja (cod4 mm.: Ambush, Overgrown, Strike, District. mw2 mm.: Quarry, Highrise, Wasteland, Skidrow, Invasion etc. etc.). Ne kuuluvat peliin ja on tajuttoman yksinkertaista välttää kuoleminen niihin. Ihan typerää verrata niitä tuubiin, joka vaatii hädin tuskin tähtäämistä ja, jota on huomattavasti vaikeampi välttää.

Ja olet sitä mieltä, että näin tarvitsee olla, koska näin on aina ollut. Samahan se on tuubin kanssa, se on aina ollut osa Codia ja näemmä IW halusi sen olevan yhä kasvava osa tumpperin myötä. Mitä tulee tuollaiseen, juoksen paikkaan X, ammun kohtaan Y ja jos vihu on juossut täysillä, niin se on juuri mun jyvällä sopivaan aikaan, pum pum, ehkä osui ehkä ei. Idea poikkeaa tuupista miten?. Eikä Highrisen 'spawnkillaus' ainakaan kovin vaikea temppu ole, mitä joskus testasin rynkyllä paukuttaa. Sanoisin että tuupilla ampuminen spawnista toiseen vaatii kuitenkin tarkemman asettelun ja kokemuksen oikeasta kohdasta kuin tuo.

Alkusnipailut ovat kuitenkin vaatineet sen näköhavainnon vihulaisesta lähes aina, nelkussa Bogissa ainakin sai satunnaisluotia ilmankin, tässä Highrise on ylivoimaisesti pahin ja Wastelandissa on se varsin houkutteleva MG jolla ehtii porata sitä puskaniemekkeen kärkeä, kun vihut pyrkivät A:n vallihautaan. Quarry toki, mutta siinäkin muista seikoista johtuen se aloitus ei ole muodostunut niin suureksi ongelmaksi, vaihtoehtoiset reitit hyviin paikkoihin ovat heti saatavilla. Tosin se hyökkääjien hallin vieressä notkuva auto on vähän ikävässä paikassa tuupin kannalta. (Samanlainen autovammaus myös Estatessa.) Highrisessä talosta olisi kuitenkin mukava päästä ulos mahdollisimman nopeasti, kartan luonne mielestäni edellyttää sitä.

Ja kuten aiemmassa viestissäni kirjailin, niin allekirjoittanut ei tuohon alkuluotiin kovin usein haksahda, mutta kun publallakin pelailee, niin on jokseenkin typerää aloittaa matsit joko yli- tai alivoimalla riippuen siitä kenen luoti sattuu osumaan. Ihan turha lottokone, joku voi toki perustella miksi tämän kaltaista toimintaa pitää kyetä mapeissa harjoittamaan, onko se onnistuneen ja vai epäonnistuneen karttasuunnittelun tulosta?

En ymmärrä tässä triidissä jatkuvasti ilmenevää itkemisestä itkemistä, miksi muutenkin itkemistä, miksei asiallista keskustelua pelin epäkohdista, jotka lähinnä turhauttavat pelaajia. Tuo toisten viestien analysointi ja arvostelu on vielä turhempaa kuin viesteissä mainitut havainnot itse pelistä, eikös tämä pelin triidi kuitenkin ole?

Pelihän on hyvä, tuskin itsellänikään olisi niin reippaasti päiviä pelikellossa, jos oltaisiin OFP2 tai FC2 tasolla, nämä tuubit ja muut on kuitenkin pieniä ongelmia toimivan kivijalan päällä. Mielestäni IW voisi laittaa yhden pelimuodon pystyyn jossa olisi hieman kovemmat rajoitukset, vaikkapa juurikin sd:tä. (TDM:ää löytyy kuitenkin tavallinen, expressi, mercenary, ground war, hc...) Silloin tuubivihaajat saisivat sen oman temmellyskentän, keneltäkään se ei olisi pois ja mahdolliset tuupifanaatikot voisivat pikkuhiljaa kasvaa sisään tähän uuteen pelimuotoon, jos tuntuisikin että se on se kova juttu. Leveliraja voisi olla hieman kovempi, että matsit olisivat mahdollisimman tasaisia. Lottokone-kontit voisi myös jättää pois. Tämä olisi IW kannalta se pehmeä lasku tuubittomaan tulevaisuuteen. Kehitelkääs ajatusta, niin kai joku fourzerotwoon bestis sen sitten IW:lle lobbaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Eihän tuo Nuke itsessään haittaa kun tulee niin harvoin jne. mutta epäilen että porukalla on takana siinä se, että jäbät kämppii sen takia kun yrittävät sitä saada.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei nuubituubitus ole ollut osa CoD:a aina, alkusniputus taas on ja hyvä niin. Yksi taktinen pelivaihe mielestäni ja aivan yksikertaista väistää, jos et osaa väistää ja lankeat kerta toisensa jälkeen samoihin snipuihin, niin olet huono IMO. Sanoisin kuitenkin, että ainakaan CoD4:ssa ei ihan joka kaveri vedä vaikka oversissa puusillalta nopeasti juoksevaa tyyppiä alas, varsinkaan, jos vihu on näkyvillä vaikkapa 2 sekuntia. Bogissa ihan sama homma varsinkin, jos vihut osaavat juosta yhtään pää alhaalla tai tehdä pari väistöliikettä.

Pelien tason kohotessa nämä perusmestat pitäisi osata kyllä väistää ja sitten alkaakin erottua parempia snipuja jotka tiputtavat kavereita läheltä ja kaukaa, monista eri paikoista. Se on CoD:ia, Battlefield on sitten taas peli, jossa sniputus hoidetaan ns. hitaammalla kaavalla ja realistisemmin. Mutta varmasti monet ovat huomanneet, ettei CoD:it ole koskaan olleet mitään tajuttoman aitoja vaan arcade pelejä, joissa vaaditaan nopeaa ajatuksenkulkua ja refleksejä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sanoisin kuitenkin, että ainakaan CoD4:ssa ei ihan joka kaveri vedä vaikka oversissa puusillalta nopeasti juoksevaa tyyppiä alas, varsinkaan, jos vihu on näkyvillä vaikkapa 2 sekuntia. Bogissa ihan sama homma varsinkin, jos vihut osaavat juosta yhtään pää alhaalla tai tehdä pari väistöliikettä.

Pelien tason kohotessa nämä perusmestat pitäisi osata kyllä väistää ja sitten alkaakin erottua parempia snipuja jotka tiputtavat kavereita läheltä ja kaukaa.

Näimpä, nämä Fedurren viestissä mainitut asiat kyllä komppaavat meikäläisen ajatuksia täysin. Äskenkin huomasin että monet tyypit juoksevat täydelliseen ansaan eli aukiolle heti S&D:n alettua ja nuubituuberit vetävät nämä äijät kyllä kovalla prosentilla matalaksi, mutta minun mielestä toi Grenade Launcheri aseessa on vain yksi suuri menetys, et saa kunnollista tähtäintä/silenceriä paitsi käyttämällä blingiä.
Joten meikäläistä ei kyllä varmaan kukaan ole nuubi tuubi kädessä nähnyt :)

Hyvää joulua tännekkin sotamantereelle, ja muistakaahan syödä kunnolla niin jaksaa pistää vastustajia matalaksi oikein kunnolla :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näimpä, nämä Fedurren viestissä mainitut asiat kyllä komppaavat meikäläisen ajatuksia täysin. Äskenkin huomasin että monet tyypit juoksevat täydelliseen ansaan eli aukiolle heti S&D:n alettua ja nuubituuberit vetävät nämä äijät kyllä kovalla prosentilla matalaksi, mutta minun mielestä toi Grenade Launcheri aseessa on vain yksi suuri menetys, et saa kunnollista tähtäintä/silenceriä paitsi käyttämällä blingiä.
Joten meikäläistä ei kyllä varmaan kukaan ole nuubi tuubi kädessä nähnyt :)

Hyvää joulua tännekkin sotamantereelle, ja muistakaahan syödä kunnolla niin jaksaa pistää vastustajia matalaksi oikein kunnolla :)

Jossain kentissä esim. Afghanissa täytyy juosta sinne bunkkeriin puolustaessa jotta voi puolustaa sitä lentokoneen ohjaamoa mutta vihut tykittävät kranaatinheittimillä niin sinne ei pääse puolustamaan -> vihujen pikapläntti ohjaamoon ja koska IW on siunannut näitä mestareita loputtomilla kranaatinheittimen kudeilla (Lue: One Man Army Pro) niin he voivat tykittää koko loppuerän kranaatinheittimillä ohjaamoon/ jonnekkin missä vihu liikahti kartan mukaan ja voittavat... Voisi IW edes tehdä niin että se GL korvaa perk 1:n kuten cod4:ssa mutta sitten Villeviisveet eivät toivoisi tätä enää joulupukilta ja IW ei saisikaan tätä enää myytyä ja menettäisivät 80% ostajista seuraavassa osassa... :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielestäni siinä että ammut tiettyyn paikkaan kun tiedät siellä vihollisia olevan näkemättä, ei ole kovinkaan taktista, se on vain huonoa karttasuunnittelua. No tuskinpa tuota Highriseä kukaan muutenkaan pitää kovin hääppöisenä tuotteena.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sitten kanssa huomasin ikävän jutun kun sillä kilvellä pelasin että jengi voi nykyään ampua siitä suoraan läpi jollain hyvällä kuti jutulla tai jotain.. Sitä myös olen ihmetellyt että kun nään vastuksen niin se imee kutia homona mutta mä kuolen samantien kun se alkaa laukoa päin... onko tämä nytten sitten sitä kuuluisaa paskaa nettiä vai kuuluuko johonki perkkiin taasen semmonen one shot kill with any weapon juttu.

eipä siinä mitään sen ihmeempää juttua tarvii kuin tähdätä vain hepusta näkyviin osiin, yleensä nämä osat ovat kun heppu jyrää kyyryssä eteenpäin niin jalkapöydät vilkkaa välillä sieltä kilven suojista näkyviin niin täräyttää heppua varpaille sit kunnon sarjalla nii johan kaatuu
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielestäni siinä että ammut tiettyyn paikkaan kun tiedät siellä vihollisia olevan näkemättä, ei ole kovinkaan taktista, se on vain huonoa karttasuunnittelua. No tuskinpa tuota Highriseä kukaan muutenkaan pitää kovin hääppöisenä tuotteena.
Voisitko tarkentaa tuota boldattua? Highrise on mainio kenttä ja siinä on jokaisella ainakin 4 eri vaihtoehtoa väistää tämä snipun kutiin osuminen. Jos siihen kerran osuu kun ei tiedä, että joku ampuu, tajuaa varmasti seuraavalla kerralla tehdä erilaisen reittivalinnan. Jos joku näihin alkusniputuksiin jatkuvasti sitten kuolee niin se on ihan omaa huonouttaan.

Ja kyllä, kyllä ne alkusniputukset ovat taktinen ja tärkeä osa matseja. Tietäisit varmasti sen, jos olisit joskus klaanimatseja codissa pelannut.

Tulipas ilkeä viesti näin joulun alla :(. Hyvää joulua kaikille!

edit: Tuosta kilvestä tuli mieleen, että tänään yksi suomalainen toveri heitti hienosti veitsen vihun kilven läpi. Siinä oli kyllä ihmettelemistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mikä siinä on että joka kerta tätä peliä pelatessa alkaa vituttaa ihan tajuttomasti mitä kauemmin pelaa:mad:

Taas joka peli samaa paskaa, nää pikku paholaiset kämppii puskassa ja ampuu model akimbolllllll HEADSHOT BOOM RATATATATATAATATATATA 15 KILL STREEEEEEEEK KDR 4.555555551111ONEONEN NUKEEEEEEEEEEEEEE½½½½½½½½½½½½½½½

Ja hei, mä sentään pärjään tässä paremmin kuin CoD4, että en sen takia valita, mutta tää vaan on niin RAIVOSTUTTAVAA kun kaikki vaan kämppää jonkun pommin takia EI VOI perkele ymmärtää!!!:D


Hyvää joulua kaikille!
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Näin joulun alla haluan vastata viestiin mahdollisimman lempeästi, käyttämättä voimasanoja ynm.

En voi ymmärtää Highrase-mapin pre fire valittamista. "Tiiät vihollisen tulevan sieltä, niin sehän on huonoa kenttäsuunnittelua". En nyt jaksa katsoa sivun taakseppäin, että miten kirjoitit, mutta eihän se nyt sitä tarkoita. Ei olla BF:s, vaan COD:ssa, johon kuuluu tuollainen pre fire ja alkusniputukset. Onhan highrasessa vaihtoehtona mennä alakertaan, ja yrittää sitäkautta eteenpäi. Jos ei maita, niin sitten ikkunasta läpi toivoen, että sniputtajat eivät sinua kaada, tai alat itse poraamaan niin saatanasti. Valittajat voisivat miettiä ennen kirjoittamista. Just get over it.

Onkos tuo uusi patch.1.07 tai mikä lie, korjannut tuota 1887 model haulikkoa? Vai oliko se vaan tuo 10th prestigepoikien lvl nollaus??
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Nyt sain taas MW2:n toimimaan, tässä ollaan ehditty vasta 2 dominationia pelata ja nukeja ollaan nähty 2 kappaletta. Saisivat poistaa ton nuken kokopelistä.

Edit: Korjaan 3 peliä pelattua ja 3 nukea nähty.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tuli muuten mieleen, että kun kerran joulu on jo ovella, niin saisivat julkaista tuon Winter Crash mapin konsoleilla MW2:seen. Ei tule tapahtumaan, mutta toivoisin kovasti :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sitä samaa mitä olen tässä nyt kyllästymiseen asti hokenut: ammut paikkaa jossa tiedät vihollisen olevan koska hän sinne spawnaa, et paikkaa jossa oikeasti näet vihollista. Eli näkemättä vihollista ammut sinne luoteja koska tiedät vihollisen siellä olevan, se ei ole taktista, se on vaan kartan huonoutta. Vaikka väliin heittäisi savun, niin siitä voisi silti ampua osumia. Overgrownissa jos savun heitti puusillalle, niin aika rauhassa sai olla. Puolestaan defussa jos nakkasi savun kivisillan nurkalle, niin usein tuli luotia kylkeen.

Defussa voit nykäistä sinne vasemmalle jossa olet käytävässä, jonne vihollisen keskisalista on varsin suora yhteys myös, mapin ongelma siis oikeastaan on liian lyhyt aika spawnaamisen ja ensimmäisten ammuntamahdollisuuksien välillä, kuten Bog nelkussa. (Ja ne naurettavan turhauttavat ikkunaruudut! :D) On niihin luoteihin tullut itsekin usein kuoltua, mutta enemmän ongelmaksi muodostuu publalla ne allyt ja loppupelin ali/ylivoima, siinä ei vaan mielestäni ole mitään järkeä. Pelin edetessä eivät smg-jannut voi kulkea jokaisen kulman taa nappi pohjassa, koska todennäköisyys siellä vihun olemiselle on paljon huonompi ja vastaavasti oman sijainnin antaminen ilmi turhalla paukuttelulla on kohtalokasta. Tuossa ihan alussa asialla ei ole mitään merkitystä. (Kuten ei myöskään sillä että tuubiin ei saa silua ja näkyy täppä kartassa myös normissa kun joku pamauttaa.)

Ja ei tämä ei ole mikään elämän ja kuoleman asia minulle, eihän tämä ole kuin pienimuotoinen ongelma yhdessä mapissa, mutta eipä tästä näppiksen hakkaamisestakaan kauheasti vaivaa ole, lukee ken jaksaa. Eipä asian ehostaminen fiksummaksi olisi IW:ltäkää kovin suuri vaiva.

En tiedä mistä päättelet mitä matseja olen pelannut ja missä, mutta nelosta tuli hierrettyä muistaakseni pelikelloon n. 20day, wawia 3day ja nyt mw2 on varmaan likemmäs 10day. Nelkussa ja Wawissa tuli myös joitain klaanimatseja pelailtua FCD riveissä (aika ennen ctd splittiä), MW2 matseja odotellessa. MW2 noin 80%-90% peliajasta varmaankin HC:ta (siinähän nämä tuupit ja muut hajaluodit on paljon suurempi ongelma) Mikään consolipro-mode aktiivi en ole ollut, kun ei nelkun normi maistunut, eikä oikein peliporukkaa ollut. Mutta että ihan noin 'alaviistoon' ei tarvitse puhua, vaikka et meikäläistä pelikentiltä tunne. Nopeaa ja taidolla tehtyä snipausta vastaan ei itselläni ole mitään, mutta tuo Highrisen toiminta kun ei vaadi sitä kuuluisaa skilliä, osoita, ammu ja toivo osumia.

Palkokasvi ei nenään mene vaikka mitä työntäisit intterwebin yli tulemaan, voin luvata että kuusen pystytyksessä tuli heitettyä jo illan ärräpäät ilmoille... :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sitä samaa mitä olen tässä nyt kyllästymiseen asti hokenut: ammut paikkaa jossa tiedät vihollisen olevan koska hän sinne spawnaa, et paikkaa jossa oikeasti näet vihollista. Eli näkemättä vihollista ammut sinne luoteja koska tiedät vihollisen siellä olevan, se ei ole taktista, se on vaan kartan huonoutta. Vaikka väliin heittäisi savun, niin siitä voisi silti ampua osumia. Overgrownissa jos savun heitti puusillalle, niin aika rauhassa sai olla. Puolestaan defussa jos nakkasi savun kivisillan nurkalle, niin usein tuli luotia kylkeen.

Defussa voit nykäistä sinne vasemmalle jossa olet käytävässä, jonne vihollisen keskisalista on varsin suora yhteys myös, mapin ongelma siis oikeastaan on liian lyhyt aika spawnaamisen ja ensimmäisten ammuntamahdollisuuksien välillä, kuten Bog nelkussa. (Ja ne naurettavan turhauttavat ikkunaruudut! :D) On niihin luoteihin tullut itsekin usein kuoltua, mutta enemmän ongelmaksi muodostuu publalla ne allyt ja loppupelin ali/ylivoima, siinä ei vaan mielestäni ole mitään järkeä. Pelin edetessä eivät smg-jannut voi kulkea jokaisen kulman taa nappi pohjassa, koska todennäköisyys siellä vihun olemiselle on paljon huonompi ja vastaavasti oman sijainnin antaminen ilmi turhalla paukuttelulla on kohtalokasta. Tuossa ihan alussa asialla ei ole mitään merkitystä. (Kuten ei myöskään sillä että tuubiin ei saa silua ja näkyy täppä kartassa myös normissa kun joku pamauttaa.)

Ja ei tämä ei ole mikään elämän ja kuoleman asia minulle, eihän tämä ole kuin pienimuotoinen ongelma yhdessä mapissa, mutta eipä tästä näppiksen hakkaamisestakaan kauheasti vaivaa ole, lukee ken jaksaa. Eipä asian ehostaminen fiksummaksi olisi IW:ltäkää kovin suuri vaiva.

En tiedä mistä päättelet mitä matseja olen pelannut ja missä, mutta nelosta tuli hierrettyä muistaakseni pelikelloon n. 20day, wawia 3day ja nyt mw2 on varmaan likemmäs 10day. Nelkussa ja Wawissa tuli myös joitain klaanimatseja pelailtua FCD riveissä (aika ennen ctd splittiä), MW2 matseja odotellessa. MW2 noin 80%-90% peliajasta varmaankin HC:ta (siinähän nämä tuupit ja muut hajaluodit on paljon suurempi ongelma) Mikään consolipro-mode aktiivi en ole ollut, kun ei nelkun normi maistunut, eikä oikein peliporukkaa ollut. Mutta että ihan noin 'alaviistoon' ei tarvitse puhua, vaikka et meikäläistä pelikentiltä tunne. Nopeaa ja taidolla tehtyä snipausta vastaan ei itselläni ole mitään, mutta tuo Highrisen toiminta kun ei vaadi sitä kuuluisaa skilliä, osoita, ammu ja toivo osumia.

Palkokasvi ei nenään mene vaikka mitä työntäisit intterwebin yli tulemaan, voin luvata että kuusen pystytyksessä tuli heitettyä jo illan ärräpäät ilmoille... :D
IMO tuo alkusniputuksien mahdollisuus on kenttäsuunnittelun nerokkuutta ennemminkin kuin huonoutta. Jos ei miellytä niin kulje eri reittiä. Ei siinä kuitenkaan spawnata suoraan tähtäimeen. Voit juosta molemmissa päistä keskelle, mistä sinua ei tulla ampumaan alussa ellet päätä jäädä kukkia kastelemaan, hyökkäyksellä voit mennä keskustan kautta vasemmalle samaisesta ikkunasta, minkä snipun kudit ovat rikkoneet, puolustuksella voit aina kävellä kyykyssä sen tulilinjan ali, jos välttämättä haluat kulkea sen tietyn ikkunan läpi.

Tarkoitus ei ollut loukata tuolla viimeisellä lausahduksella edellisessä postissani. En vain pysty saamaan postistasi selvää mikä siinä oikeasti sinua haittaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Älytöntä haukkua kenttää vain siksi, että siinä pystyy ampumaan spawnilta spawnille "näkemättä"(tiedetään että spawnaat tonne joojoo, ammutaan sinne), omasta mielestä Highrise on hyvä mappi, ja aina voit kiertää vaikka maan alta/tunnelista/mistä onkaan, sieltä ei varmaan heti sniputeta. Ja ei se ihan 'tuurista' ole kiinni("spawnisniputtaminen"), pitäähän siinä osaa ampua tai et osu mihinkään(todennäköisesti?). Ite siinä kohtaa kuollu muutaman kerran, pari kirosaranaa tullut ja näinpoispäin mutta oma syyhän sekin oli, olisi pitänyt jättää menemättä siihen tai olla nopeampi ampumaan toisten "spawnisniputtajat".
Ja kuten sanoit, näkemättä vihollista ammut sinne luoteja; kyllähän sä varmaan ehdit nähä jo ennen kun olet kohdalla, jos sieltä joku roiskii. Juokse vaikka pää alhaalla nopeasti vain ohi, tuskin sä siihen kuolet.

E: Hyvä kenttä se on siis siksi, koska se on nopeatempoinen ja siinä juuri esiintyy hyvin tämä "spawnisniputus" joka saattaa antaa toiselle joukkueelle heti ylivoiman aloituksessa, mut sen kanssa pitää sitten pärjätä tai lähteä pois.

E2: Patch 1.07 korjasi muistaakseni ainakin juuri modelia tasapainoisemmaksi, ja vissiin ainakin xboxilla poisti loputtomat ammukset -koodin, ei ne vissiin nollannut kenenkään prestigeitä, tai ainakin niitä näkyy nykyään, taisivat vain estää prestigehaxauksen tulevaisuudessa.

E3: Itselläkin heittää aina välillä ulos, useimmiten sillon 02-05 aikaan ja tullut kuitenkin pelattua sitä ennen aikalailla. Harvoin heittää esim. tunninparin sisään ulos. Kyllähän siinä pelissä pysyy mukana, pisteitä vaan katoaa. En tiedä, kuinka kauan pysyy pelissä kun kirjaudun aina melkeen heti takaisin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mielestäni siinä että ammut tiettyyn paikkaan kun tiedät siellä vihollisia olevan näkemättä, ei ole kovinkaan taktista, se on vain huonoa karttasuunnittelua. No tuskinpa tuota Highriseä kukaan muutenkaan pitää kovin hääppöisenä tuotteena.

Tästä olen samaa mieltä ja ONNEKSI Highrise on ainoa kenttä jossa suunnittelu on jäänyt puolitiehen juuri sen takia että spawnilta voi ampua suoraan toiselle spawnille 3 sekuntia erän alusta. Tai sitten mappisuunnittelijalla ollut vähän kiero huumorintaju. Vihua ei tarvitse edes nähdä vaan senkun roiskii sinne koska todella suurella todennäköisyydellä porukka juoksee siitä ikkunan läpi pihalle.

Tossa ei ole niin mitään taktista, se on vaan päin suolta suunniteltu. Mappi on mielestäni muuten ihan hyvä, tuota spawnivirhettä lukuunottamatta.

Suoraan verrannollinen esim WaWiin (ennen korjausta) kun porukka nuubituubitti roikulla spawnilta spawnille kutakuinkin joka mapissa. Treyarch älysi kuitenkin korjata tuon koska se oli täysin järjetöntä. Ton Highrisen mokan nyt on oppinu välttämään, silti siihen joskus vahingossa kuolee. Se nyt ei onneksi maailma kaada.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tästä olen samaa mieltä ja ONNEKSI Highrise on ainoa kenttä jossa suunnittelu on jäänyt puolitiehen juuri sen takia että spawnilta voi ampua suoraan toiselle spawnille 3 sekuntia erän alusta. Vihua ei tarvitse nähdä vaan senkun roiskii sinne koska todella suurella todennäköisyydellä porukka juoksee siitä ikkunan läpi pihalle.

Tossa ei ole niin mitään taktista, se on vaan päin suolta suunniteltu. Mappi on mielestäni muuten ihan hyvä, tuota spawnivirhettä lukuunottamatta.

Turha tosta valittaa koska voit:

-Kiertää maanalta
-heittää smokin
-käyttää toista ikkunaa
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Vihua ei tarvitse edes nähdä vaan senkun roiskii sinne koska todella suurella todennäköisyydellä porukka juoksee siitä ikkunan läpi pihalle.
Tossa ei ole niin mitään taktista, se on vaan päin suolta suunniteltu. Mappi on mielestäni muuten ihan hyvä, tuota spawnivirhettä lukuunottamatta.

Minä en oikein ymmärrä miten porukka väittää, että vihollista ei tarvitse edes nähdä? Jos silmittömästi alat vaa roiskimaan tuurikaupalla sinnepäin nii luultavasti missaat osuman. Kyllä siinä se millisekunnin näköyhteys ainakin pitää olla jotta osaat ampua tarkan osuman. Kai tästäkin lähtee taas uusi kierre "rakentavaan keskusteluun pelin epäkohdista".

JA toiseksi, spawnivirhettä lukuunottamatta? Spawnissa on vika niiin missä ? Jos pystyt käyttämään ainakin kahta reittiä tämän "spawnisnipu"!#%¤!#huoraus" ikkunan tilalta, nii mikä siinä mättää? Onko se epäreilua kun ei pääse lähimmälle pommipaikalle juoksemaan koko tiimin kera ?
 
Ylös Bottom