PurpleHaze
Active Member
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]
Oli sitten käytössä final stand tai last stand niin hedusta kuolet samantien.
Oli sitten käytössä final stand tai last stand niin hedusta kuolet samantien.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä en ymmärrä miten te pystytte tästäkin asiasta valittamaan. Alkusniputukset ovat aina olleet osa codeja (cod4 mm.: Ambush, Overgrown, Strike, District. mw2 mm.: Quarry, Highrise, Wasteland, Skidrow, Invasion etc. etc.). Ne kuuluvat peliin ja on tajuttoman yksinkertaista välttää kuoleminen niihin. Ihan typerää verrata niitä tuubiin, joka vaatii hädin tuskin tähtäämistä ja, jota on huomattavasti vaikeampi välttää.
Sanoisin kuitenkin, että ainakaan CoD4:ssa ei ihan joka kaveri vedä vaikka oversissa puusillalta nopeasti juoksevaa tyyppiä alas, varsinkaan, jos vihu on näkyvillä vaikkapa 2 sekuntia. Bogissa ihan sama homma varsinkin, jos vihut osaavat juosta yhtään pää alhaalla tai tehdä pari väistöliikettä.
Pelien tason kohotessa nämä perusmestat pitäisi osata kyllä väistää ja sitten alkaakin erottua parempia snipuja jotka tiputtavat kavereita läheltä ja kaukaa.
Näimpä, nämä Fedurren viestissä mainitut asiat kyllä komppaavat meikäläisen ajatuksia täysin. Äskenkin huomasin että monet tyypit juoksevat täydelliseen ansaan eli aukiolle heti S&D:n alettua ja nuubituuberit vetävät nämä äijät kyllä kovalla prosentilla matalaksi, mutta minun mielestä toi Grenade Launcheri aseessa on vain yksi suuri menetys, et saa kunnollista tähtäintä/silenceriä paitsi käyttämällä blingiä.
Joten meikäläistä ei kyllä varmaan kukaan ole nuubi tuubi kädessä nähnyt
Hyvää joulua tännekkin sotamantereelle, ja muistakaahan syödä kunnolla niin jaksaa pistää vastustajia matalaksi oikein kunnolla![]()
Sitten kanssa huomasin ikävän jutun kun sillä kilvellä pelasin että jengi voi nykyään ampua siitä suoraan läpi jollain hyvällä kuti jutulla tai jotain.. Sitä myös olen ihmetellyt että kun nään vastuksen niin se imee kutia homona mutta mä kuolen samantien kun se alkaa laukoa päin... onko tämä nytten sitten sitä kuuluisaa paskaa nettiä vai kuuluuko johonki perkkiin taasen semmonen one shot kill with any weapon juttu.
Voisitko tarkentaa tuota boldattua? Highrise on mainio kenttä ja siinä on jokaisella ainakin 4 eri vaihtoehtoa väistää tämä snipun kutiin osuminen. Jos siihen kerran osuu kun ei tiedä, että joku ampuu, tajuaa varmasti seuraavalla kerralla tehdä erilaisen reittivalinnan. Jos joku näihin alkusniputuksiin jatkuvasti sitten kuolee niin se on ihan omaa huonouttaan.Mielestäni siinä että ammut tiettyyn paikkaan kun tiedät siellä vihollisia olevan näkemättä, ei ole kovinkaan taktista, se on vain huonoa karttasuunnittelua. No tuskinpa tuota Highriseä kukaan muutenkaan pitää kovin hääppöisenä tuotteena.
IMO tuo alkusniputuksien mahdollisuus on kenttäsuunnittelun nerokkuutta ennemminkin kuin huonoutta. Jos ei miellytä niin kulje eri reittiä. Ei siinä kuitenkaan spawnata suoraan tähtäimeen. Voit juosta molemmissa päistä keskelle, mistä sinua ei tulla ampumaan alussa ellet päätä jäädä kukkia kastelemaan, hyökkäyksellä voit mennä keskustan kautta vasemmalle samaisesta ikkunasta, minkä snipun kudit ovat rikkoneet, puolustuksella voit aina kävellä kyykyssä sen tulilinjan ali, jos välttämättä haluat kulkea sen tietyn ikkunan läpi.Sitä samaa mitä olen tässä nyt kyllästymiseen asti hokenut: ammut paikkaa jossa tiedät vihollisen olevan koska hän sinne spawnaa, et paikkaa jossa oikeasti näet vihollista. Eli näkemättä vihollista ammut sinne luoteja koska tiedät vihollisen siellä olevan, se ei ole taktista, se on vaan kartan huonoutta. Vaikka väliin heittäisi savun, niin siitä voisi silti ampua osumia. Overgrownissa jos savun heitti puusillalle, niin aika rauhassa sai olla. Puolestaan defussa jos nakkasi savun kivisillan nurkalle, niin usein tuli luotia kylkeen.
Defussa voit nykäistä sinne vasemmalle jossa olet käytävässä, jonne vihollisen keskisalista on varsin suora yhteys myös, mapin ongelma siis oikeastaan on liian lyhyt aika spawnaamisen ja ensimmäisten ammuntamahdollisuuksien välillä, kuten Bog nelkussa. (Ja ne naurettavan turhauttavat ikkunaruudut!) On niihin luoteihin tullut itsekin usein kuoltua, mutta enemmän ongelmaksi muodostuu publalla ne allyt ja loppupelin ali/ylivoima, siinä ei vaan mielestäni ole mitään järkeä. Pelin edetessä eivät smg-jannut voi kulkea jokaisen kulman taa nappi pohjassa, koska todennäköisyys siellä vihun olemiselle on paljon huonompi ja vastaavasti oman sijainnin antaminen ilmi turhalla paukuttelulla on kohtalokasta. Tuossa ihan alussa asialla ei ole mitään merkitystä. (Kuten ei myöskään sillä että tuubiin ei saa silua ja näkyy täppä kartassa myös normissa kun joku pamauttaa.)
Ja ei tämä ei ole mikään elämän ja kuoleman asia minulle, eihän tämä ole kuin pienimuotoinen ongelma yhdessä mapissa, mutta eipä tästä näppiksen hakkaamisestakaan kauheasti vaivaa ole, lukee ken jaksaa. Eipä asian ehostaminen fiksummaksi olisi IW:ltäkää kovin suuri vaiva.
En tiedä mistä päättelet mitä matseja olen pelannut ja missä, mutta nelosta tuli hierrettyä muistaakseni pelikelloon n. 20day, wawia 3day ja nyt mw2 on varmaan likemmäs 10day. Nelkussa ja Wawissa tuli myös joitain klaanimatseja pelailtua FCD riveissä (aika ennen ctd splittiä), MW2 matseja odotellessa. MW2 noin 80%-90% peliajasta varmaankin HC:ta (siinähän nämä tuupit ja muut hajaluodit on paljon suurempi ongelma) Mikään consolipro-mode aktiivi en ole ollut, kun ei nelkun normi maistunut, eikä oikein peliporukkaa ollut. Mutta että ihan noin 'alaviistoon' ei tarvitse puhua, vaikka et meikäläistä pelikentiltä tunne. Nopeaa ja taidolla tehtyä snipausta vastaan ei itselläni ole mitään, mutta tuo Highrisen toiminta kun ei vaadi sitä kuuluisaa skilliä, osoita, ammu ja toivo osumia.
Palkokasvi ei nenään mene vaikka mitä työntäisit intterwebin yli tulemaan, voin luvata että kuusen pystytyksessä tuli heitettyä jo illan ärräpäät ilmoille...![]()
Mielestäni siinä että ammut tiettyyn paikkaan kun tiedät siellä vihollisia olevan näkemättä, ei ole kovinkaan taktista, se on vain huonoa karttasuunnittelua. No tuskinpa tuota Highriseä kukaan muutenkaan pitää kovin hääppöisenä tuotteena.
Tästä olen samaa mieltä ja ONNEKSI Highrise on ainoa kenttä jossa suunnittelu on jäänyt puolitiehen juuri sen takia että spawnilta voi ampua suoraan toiselle spawnille 3 sekuntia erän alusta. Vihua ei tarvitse nähdä vaan senkun roiskii sinne koska todella suurella todennäköisyydellä porukka juoksee siitä ikkunan läpi pihalle.
Tossa ei ole niin mitään taktista, se on vaan päin suolta suunniteltu. Mappi on mielestäni muuten ihan hyvä, tuota spawnivirhettä lukuunottamatta.
Oli sitten käytössä final stand tai last stand niin hedusta kuolet samantien.![]()
Vihua ei tarvitse edes nähdä vaan senkun roiskii sinne koska todella suurella todennäköisyydellä porukka juoksee siitä ikkunan läpi pihalle.
Tossa ei ole niin mitään taktista, se on vaan päin suolta suunniteltu. Mappi on mielestäni muuten ihan hyvä, tuota spawnivirhettä lukuunottamatta.