Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oletko kuullut perkistä nimeltä Cold Blooded? Sitä saa vapaasti käyttää jos Thermalissa näkyminen ottaa päähän. Jos sitä ei sitten halua käyttää vaikkapa syystä että jää Light Weight käyttämättä niin se sitten ihan oma syy. Elämä on valintoja, niin myös MW2.

Se, että minä pystyn osittain suojautumaan siltä ei tee siitä vähemmän ylivoimaista. Cold blooded perk tekee aseista sen verran tehottomia, että se on aika iso uhraus yhden thermalin takia. Eikä minun cold bloodedin käyttö estä thermal -miehiä saamasta jatkuvasti killstreakkeja liian helpolla. Jos yhden vihollisen käyttämän aseen lisävarusteen takia joutuu muuttamaan pelitaktiikkaa totaalisesti, kertoo se ehkä jotain siitä lisävarusteen ylivoimasta.

Alan käymään näillä foorumeilla enemmän illalla iphonen kautta, ja toivon että porukka ei oo vielä unohtanu mua :P!

Ei perse, nyt mua alkaa kyl kyrpii tuo jo hermoille käyvä aloitus puhe näissä videoissas. Mut joo aika perus publaa, en oikeen saanu itse mitään irti tuosta. Kyllähän nää tulee melkein aina katottua, joten on tässä sitten ainakin pientä viihdettä aamuihin. :rolleyes:

Terve pitkästä aikaa :)!

Enpä oo päässy vähään aikaan intin takii tänne kirjottelemaan, mutta nyt taas piti tulla mainostamaan uusinta videotani!

YouTube - Domination - Skidrow - Vector ja SPAS - Normi vector settiä ja pieniä vinkkejä Skidrow:iin.

Alan käymään näillä foorumeilla enemmän illalla iphonen kautta, ja toivon että porukka ei oo vielä unohtanu mua :P!

katos!! ei voi muuta sanoo ku että kasaaaa ;)!! owned 1/09 180vrk kuittaa :D ei vais, tsemii (y). näit on tosi jees tsiigailla näit videoita. aina jää jotain vinkkejä käteen näist

tänään tuli 70lvl täyteen ja sitten prestigate nappulaa. Kyllä tuntuu orvolle nytten kun ei ole hienoja aseita. täytyy koittaa jos tolla umpilla saisi jotain aikaan :D

Nyt tulee vaikea kysymys (voi olla että muistan väärin nämä vaadittavat tapot, mutta toisaalta sillä ei ole merkitystä tässä)

Oletetaan että pelaan vaikkapa Team deathmatchia seuraavalla kokoonpanolla

1.perk One man army
2.XX
3.XX

Killstraksi olen esim ottanut harrierin(7tappoa), choppergunnerin (11 tappoa) ja nuken(25tappoa)

Olen tappanut 6vastustajaa ja vaihdan One man army perkkini avulla classin jossa on Hardline perk.

Koska harrdline perkki lisää yhden tapon killstrakea(6+1=7) varten, saanko automaattisesti harrierin käyttöön kun vaihdan one man armylla classiin jossa on tuo Harline?

Kokeilinpa tätä ja näin kävi (rewardeina UAV, Care package, Predator)

2 tapon jälkeen vaihdoin One Man Armylla classin, josta hardline löytyy -> ei UAVta.
Sitten yksi tappo lisää (yht 3) tuli Care Package ja heti perään UAV.

Joten eipä tuosta juurikaan hyötyä saa irti.

Yhdyn täysin Oden näkymykseen tästä mapista! Loistava mappi ainekin SD:ssä kun saadaan nopealla pläntillä ne sammaloituneetkin istujat liikkeelle! Ainoana miinuksena antaisin tähän kentän hämäryyden snipaukseen. Tuntuu siltä, että tämä mappi Wastelandin kanssa ovat ainoat mapit josta kyseisestä thermalista saa mielestäny etua normaaliin nähden! :)

Eh? Snipermiehethän on niitä, jotka ovat pahiten sammaloituneita. Kyseiset aseet pitäisi kyllä poistaa tästä pelistä kokonaan.

tänään tuli 70lvl täyteen ja sitten prestigate nappulaa. Kyllä tuntuu orvolle nytten kun ei ole hienoja aseita. täytyy koittaa jos tolla umpilla saisi jotain aikaan :D
Miksei saisi?
Eihän tässä pelissä muuta asetta tarvitse.
Teet vielä perus UMPin lisäksi akimbo umpin niin alkaa tapahtua.
Parasta unohtaa ne muut aseet kokonaan ja paukuttaa umpilla ihan niin kuin 99% muistakin pelaajista.

Eh? Snipermiehethän on niitä, jotka ovat pahiten sammaloituneita. Kyseiset aseet pitäisi kyllä poistaa tästä pelistä kokonaan.

Joku vaan ei taida osata pelaa. :rolleyes: Tätä sun valittamista on saanut lukea jo ihan tarpeeksi, nyt pitäisi vai jo sniperitkin poistaa pelistä.

Enpä oo päässy vähään aikaan intin takii tänne kirjottelemaan, mutta nyt taas piti tulla mainostamaan uusinta videotani!

YouTube - Domination - Skidrow - Vector ja SPAS - Normi vector settiä ja pieniä vinkkejä Skidrow:iin.

Kiitos tästäkin videosta! Näitä on tosi mukava katsoa ja tämmöinen peruspelaaja saa pieniä näpsäkkiä vinkkejä näistä. :) Jostain syystä olen aina vihannut vectoria, mutta nyt kyllä tekisi mieli koittaa sitä tämän videon jälkeen. :D Mutta tosiaankin skidrow on välillä TODELLA ärsyttävä mappi varsinkin jos unohdat pistää haulikon secondaryks. Siinäpä sitten lähietäisyydeltä on hyvä yrittää tappaa haulikkojantterii rynkyllä. :rolleyes:

Onhan se tietysti välillä aika kettumaista, kun tulee useamman kerran putkeen yhden tai useamman "röllin" toimesta naulatuksi jostain kilometrin päästä. Tosiasia on kuitenkin se, että kun itse sitten välillä katselee maailmaa kiikarin paremmalta puolelta ja tiputtelee huolimattomia yksilöitä pulttilukkoisella, niin ei ole mitään yhtä palkitsevaa. Siinä vaiheessa kun jatkuva röllin pelko alkaa haittaamaan suoritustasi ratkaisevasti, niin ainahan voit heittää leikin kesken ja jättää muut sammalikkojen kuninkaiden armoille.

Miksei saisi?
Eihän tässä pelissä muuta asetta tarvitse.
Teet vielä perus UMPin lisäksi akimbo umpin niin alkaa tapahtua.
Parasta unohtaa ne muut aseet kokonaan ja paukuttaa umpilla ihan niin kuin 99% muistakin pelaajista.

Kerkesin vaan niin tykästyä tohon acr + silencer yhistelmään :)

Nyt ***** repes nii pahasti.

Ei snipuja?=D Kerro sit mitä haluut tähän, että ei ole paska.
Ite veikkaan vaa, että oot ite niin paska snipaaja, että et saa ketään alas sil.

Tuossa Vectorissa ja muissakin aseissa missä on kova fire rate tuntuu panokset loppuvan aika nopeasti. Saisi olla samassa suhteessa isompi lipas, jotta tuolle UMPille saataisiin jotain kilpailua. Silencerin kanssa tosin kaikilla subeilla saa aika hyvää jälkeä aikaan.

Kyllä näitä on edelleen hauska katella. Toi on yks hyvä juttu et sul on myös aina vähän erilaisia aseita käytössä ja kommentteja niistä. Ja sit noita mestoja mistä saa hyvin ammuttua suojassa porukkaa niin osaa en oo aina ite huomannu. On muuten muitakin mappeja missä A ja B on selvästi helpompi puolustaa kuin B ja C. Tai oikeastaan onko missään helpompi pitää B ja C? Estatessa ja wastelandissä taitaa olla aika tasapeli.

Sun intinkäynti jota oot alkanu mainostamaan viimeisimmissä videoissa ei kyl kiinnosta yhtään. Ei mitenkään henk.koh. mut se on monelle jotka on intin ajat sitten käyny niin et niistä jutuista on ehtinyt saamaan jo enemmän kun tarpeekseen. Tiedän et inttiaikana ja varsinkin sen alussa ei juuri muusta puhuta, mut jos mitenkään mahdollista niin jätä inttijutut näistä videoista pois.

raitzerille semmosta kysymystä, että tee SD:stä enemmän noita juttuja. käytä jotain eri aseita eri mapeis, jne. u know:)

tosiaan toi vector on ihan hyvä.toimii hyvänä umpin sijaisena, ku teen silleen, että tapan sillä 999 tappoa ja seuraavassa prestigessä tapan sen 1000 tapon, nii tulee heti kunnol leveliä :D

Nyt ***** repes nii pahasti.

Ei snipuja?=D Kerro sit mitä haluut tähän, että ei ole paska.
Ite veikkaan vaa, että oot ite niin paska snipaaja, että et saa ketään alas sil.

Uuh, hassuja nää teinien kommentit "soot paska111!!!! " :D

En käytä sniperiä ollenkaan koko pelissä, koska en jaksa istua paskalla vaan tykkään olla liikkeessä koko ajan, istuminen alkaa nukuttamaan. Snipereissä ei ole mitään vikaa, mutta tässä pelissä se istuminen vain korostuu selvästi haitaksi snipereiden myötä. Tosiasiahan on se, että hyvin harva pelaaja osaa mennä sniperin kanssa mw2:ssa. Suurinosa snipereistä menee hankalaan paikkaan istumaan koko pelin ajaksi ja tuijottavat sitä k/d-ratiota. Näin se vain valitettavasti on tämän pelin kohdalla :(

Tässä on ihan fiksut säännöt http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=10054 Perkit pois, killstreakit pois, tuubit pois, sniperit pois, akimbot pois, puukot pois niin alkaa tämäkin vaikuttaa jo peliltä

Uuh, hassuja nää teinien kommentit "soot paska111!!!! " :D

Huoh... Vaikka oon samaa mieltä pelin hyvyydestä sun kanssas, ni silti olen rankasti sitä mieltä että olet aika prkleen urpo ja mitä puhetta tossa snipuista oli nii mw2:ssa sniperit on suht hyödyttömiä kun kaiken voi tehdä yhtä helposti rekyylittömillä assault rifleillä. Melkeinpä myös ump:lla hoitaa sniput pois päiviltä.

Haha, mainostaa vielä clanbaseakin. :D Ja nopeasti ku lukasin niin kyllähän siellä Intervention on sallittu...

Ylös Bottom