Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)
Hyvä on Home! Sieltä löytyi jo naispuolinen ystävä, englannista, jonka kanssa tulee rupateltua kaikkea maan ja taivaan väliltä. Oon huomannu sen että naiset arvostaa Homessa kun niiden kanssa siellä puhuu syvällisiä asioita, eikä vaan vonkaa kuten suurin osa homeilijoista.
 Oon huomannu sen että naiset arvostaa Homessa kun niiden kanssa siellä puhuu syvällisiä asioita, eikä vaan vonkaa kuten suurin osa homeilijoista.
Homessa on siis kaiken kaikkiaan potentiaalia. I like it!
 I like it!

Hyvä on Home! Sieltä löytyi jo naispuolinen ystävä, englannista, jonka kanssa tulee rupateltua kaikkea maan ja taivaan väliltä.
 Oon huomannu sen että naiset arvostaa Homessa kun niiden kanssa siellä puhuu syvällisiä asioita, eikä vaan vonkaa kuten suurin osa homeilijoista.
 Oon huomannu sen että naiset arvostaa Homessa kun niiden kanssa siellä puhuu syvällisiä asioita, eikä vaan vonkaa kuten suurin osa homeilijoista.Homessa on siis kaiken kaikkiaan potentiaalia.
 I like it!
 I like it! 

Kaiken lisäksi ulkona käytyäni koko laitos oli kadonnut kämpästäni eikä sitä enää näkynyt huonekaluvalikossakaan.
 Kaiken lisäksi ulkona käytyäni koko laitos oli kadonnut kämpästäni eikä sitä enää näkynyt huonekaluvalikossakaan.
		 Hain Namcon betan uudellen Hong-Kongin storesta ja nyt sitä voi pelatakin. Peli avaa Homen sisältä tuon Namco Museum pelin, ja pelin loputtua voi taas palata Homeen, tosin siinä välissä on suuri riski joutua C-931:n uhriksi. Joka tapauksessa Home sisältä voi käynnistää pelejä ja palata niiden jälkeen takaisin.
 Hain Namcon betan uudellen Hong-Kongin storesta ja nyt sitä voi pelatakin. Peli avaa Homen sisältä tuon Namco Museum pelin, ja pelin loputtua voi taas palata Homeen, tosin siinä välissä on suuri riski joutua C-931:n uhriksi. Joka tapauksessa Home sisältä voi käynnistää pelejä ja palata niiden jälkeen takaisin.