Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)
Kaksi kertaa olen Homessa käynyt (itse asiassa toinen istunto on vielä käynnissä) ja molemmilla kerroilla olen päässyt sisälle heti parilla ensimmäisellä yrityksellä. Aika kumma, ettei sitten muilla mene sisälle ollenkaan.
Noh, onhan tässä pari ihan jännää ja hauskaakin kokemusta ehtinyt jo tulla. Mulla on aina pahana tapana tällaisissa isommissa chateissä heittää pientä peeloläppää, joka tuskin loukkaa ketään, mutta pidemmän päälle voi käydä rasittamaan. Tänäänkin, kun yhdessä vaiheessa istuskelin Squaren aukiolla, niin siihen jossain välissä tuli joku naishahmo joraamaan mun naamaa vasten. Grafiikkavirheen ansiosta mun pää upposi vähän väliä naikkosen.... jalkoväliin. Siinä sitten kohteliaasti tuli huomautettua hänelle tekstiviestillä, että "U got ur "wiener" on my face. Smells awful." Ei mennyt kauaakaan, niin naikkonen häippäsi muualle.
Jonkin aikaa myöhemmin ohimennen pääsin todistamaan kahden random-hepun riitaa. Toinen näistä (naishahmo) tuli urputtamaan minulle, kuinka mulkku ja perse toi toinen jätkä on, eikä se suostu jättämään häntä rauhaan. Menin hepun eteen uhkaavan oloisena uhoamaan "Is that so?". Nainen huutaa vierellä "YES! Do something!". Hetken siinä tuijotimme toisiamme, kunnes päätin hiukan keventää ilmapiiriä toteamalla miekkoselle "Well done! Keep up the good work.". Sitten poistuin ja kuulin lopuksi, kuinka nainen huusi perääni "No! U piece of ****, ***, ************".
Nojuu. Varmaan aika vähäpätöisen kuuloisia nuo kaksi tapausta, mutta en ihan ensimmäisenä tuollaisiin tilanteisiin kuvitellut joutuvani, kun Homen ensimmäisen kerran starttasin.
EDIT: Niin, ja joku heitti ohimennen mulle kommentin, että "DrFunkee = Jimmy from Bully!". Häkellyin itsekin, että kieltämättä, aika samannäköinen toi mun hahmo on. En kuitenkaan itse näytä sellaiselta IRL.