Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 [X360 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Acoustic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Toivon todella, että nuo ohjeet saa pois ruudulta, ovat nimittäin aika tehokas tapa tuhota illuusio.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Sori jos nostan vähän, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko tähän peliin local co-oppia? :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Sori jos nostan vähän, mutta onko kenelläkään tietoa tuleeko tähän peliin local co-oppia? :)

Although there will be no co-op in the game's story mode, a series of separate missions in the spirit of CoD4's Mile High Club will include cooperative multiplayer.

Eli on mutta ei ole. Erillinen co-op pelimuoto, jossa tehdään lyhyempiä tehtäviä
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Although there will be no co-op in the game's story mode, a series of separate missions in the spirit of CoD4's Mile High Club will include cooperative multiplayer.

Eli on mutta ei ole. Erillinen co-op pelimuoto, jossa tehdään lyhyempiä tehtäviä

Tosin liekö tuossa tukea jaetulle ruudulle?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Tosin liekö tuossa tukea jaetulle ruudulle?


Niin siitähän tuossa ei erikseen mainita. Mutta sanoisin että "luulis ny", koska Cod4 sekä Cod5 sisälsi ainakin jonkilaista splitscreen actionia molemmat.

Noh, syksymmällä tiedetään paremmin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Niin siitähän tuossa ei erikseen mainita. Mutta sanoisin että "luulis ny", koska Cod4 sekä Cod5 sisälsi ainakin jonkilaista splitscreen actionia molemmat.

Noh, syksymmällä tiedetään paremmin.

Saisi kyllä tulla MW2:seen mahdollisuus pelata Livessä esim. team deathmatcheja jaetulta ruudulta, kuten esim gearssissa pystyy...
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kyllähän tuo hienolta näyttää ei käy kieltäminen. Mutta jos yksinpeli on samanlainen skriptattu putkijuoksu kun edellisessä osassa niin iso ei kiitos.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Kyllähän tuo hienolta näyttää ei käy kieltäminen. Mutta jos yksinpeli on samanlainen skriptattu putkijuoksu kun edellisessä osassa niin iso ei kiitos.

En tiedä millainen tähän sitten sopisi paremmin... haluttaisiinko Farcry2 tyyppinen avoin maailma vai mitä?

Omasta mielestä COD4 oli ehdottomasti yksi parhaista, ellei jopa paras yksinpeli fps genressä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Mutta jos yksinpeli on samanlainen skriptattu putkijuoksu kun edellisessä osassa niin iso ei kiitos.
En vedonlyöntiä harrasta, mutta jos harrastaisin, pistäisin aika ison summan juuri tuon vaihtoehdon puolesta. Etenkin kun ensimmäisen Modern Warfaren tarkkaan skriptattu yksinpeli oli kuitenkin varsin toimiva.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

En tiedä millainen tähän sitten sopisi paremmin... haluttaisiinko Farcry2 tyyppinen avoin maailma vai mitä?

Omasta mielestä COD4 oli ehdottomasti yksi parhaista, ellei jopa paras yksinpeli fps genressä.

Muista en tiedä, mutta minun peli-ilon pilaa ainakin tehokkaasti uudestaan syntyvät ja aina samoilta paikoilta tulevat viholliset, jotka sitten kuolevat itsestään kun kävelen putkessa olevan näkymättömän viivan yli vaikken ampuisi laukaustakaan. Pidetäänkö meitä pelaajia ihan tyhmänä vai? Itse putki nyt ei niin häiritse kunhan se tarjoaa edes vähän liikkumatilaa ja eri mahdollisuuksia etenemisen suhteen.

No onneksi sieltä on Flashpoint 2 tulossa joka varmaan tyydyttää omat sotimisen tarpeeni.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Muista en tiedä, mutta minun peli-ilon pilaa ainakin tehokkaasti uudestaan syntyvät ja aina samoilta paikoilta tulevat viholliset, jotka sitten kuolevat itsestään kun kävelen putkessa olevan näkymättömän viivan yli vaikken ampuisi laukaustakaan. Pidetäänkö meitä pelaajia ihan tyhmänä vai? Itse putki nyt ei niin häiritse kunhan se tarjoaa edes vähän liikkumatilaa ja eri mahdollisuuksia etenemisen suhteen.
Kuten Thomas Puha uusimmassa Pelaajacastissa selittikin, maailmassa on käytännössä kahdenlaisia FPS-pelejä; näitä skriptattuja "putkijuoksuja" ja "niitä muita" (joihin esim. Flashpointit kuuluvat). Kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää yhdellä pelillä. Noita putkijuoksuja on tavallaan tarkoitettu pelattavan tietyllä tavalla, joka tarjoilee pelaajalle jatkuvaa vauhdikasta vuoristorata-ajelua. Jos niitä kuitenkin pelaa kuten avoimempaa peliä, immersio särkyy takuuvarmasti, ja silloin pelin "heikkoudet" alkavat paistaa silmään.

Siitä olen kuitenkin yhtä mieltä, että loputtomat viholliset ennen maagista checkpointia voisi karsia pois. Ihan mistä tahansa pelistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

En tiedä millainen tähän sitten sopisi paremmin... haluttaisiinko Farcry2 tyyppinen avoin maailma vai mitä?

Omasta mielestä COD4 oli ehdottomasti yksi parhaista, ellei jopa paras yksinpeli fps genressä.

Joo mutta mitä jos se putki olisi hieman leveämpi... Harvoja kohtia lukuunottamatta kyllä melko ahtaissa tunnelmissa mentiin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Mielestäni taas COD4 oli yksi huonoimmista, ellei huonoin yksinpeli koko FPS-genressä.

Respawnaavista vihuista olen totaalisen samaa mieltä, mutta tämähän ei pitäisi COD-sarjan faneille tulla yllätyksenä koska sama asia on koskenut aikaisempiakin osia. Ilmeisesti uusimmasta versiosta tämä ollaan saatu karsittua pois.

Joukkuetovereiden tyhmyys sen sijaan on kyseenalaista, onko se sen huonompaa kuin muissa peleissä? Halo 3n kaverit ei osaa ajaa autoa muuta kun seinää päin ja FPS (tai 3rd person jos lasketaan mukaan) sarjojen tyhmin teammate koskaan on Gears of warin Dom. Mies joka juoksee keskelle luotisadetta tarkkailemaan ohilentävää perhosta tai jotain muuta.

Tarinankerronnan puolesta olin jopa COD-neloseen tyytyväinen, ja miksipä ei olisi? En hirveästi räiskintöjä ennen Gearsin tulemista ole pelannut ja niissähän ei juonta ole nimeksikään. Hyvää toimintaa mutta sillä ei ole tekemistä juonen kanssa. Ja kun viimeinen tarinapohjainen peli minkä olen läpi kahlannut on Resident Evil 5, siihen verrattuna COD4 on Englantilainen potilas yhdistettynä Slumdog Millionareen ja jää vielä pari Oscaria vajaaksikin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Joku täällä puheli tuosta pelimaailman rakenteesta, niin itse ainakin kaipaan tilaa. Tällä tialla tarkoitan sitä, että löytyy avoimia maastojakin. Pelialue voi olla rajattu, mutta samalla alueella voi olla isoja avoimia paikkoja(vrt. America's Army esmes). Tällöin tulee enemmän sitä tuntua, että peliä voi lähestyä eri tavoilla ja esim. tarkkuuskivääri pääsee todellisiin oikeuksiinsa.

Tämän lisäksi yksinpeli saisi olla selvästi pidempi ja tosiaan tuo respawning vihut pois, muuten jää alelaari-ostokseksi. Moninpeliä ei kuitenkaan jaksa pelata, vaikka olisi hyvin toteutettu, koska peliseura on niin heikkoa 95% ajasta.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

...
Moninpeliä ei kuitenkaan jaksa pelata, vaikka olisi hyvin toteutettu, koska peliseura on niin heikkoa 95% ajasta.

Näinhän ei siis ainakaan ole CoD4 tapauksessa ja ihmettelen kyllä suuresti, jos moninpelin pelaajat yhtäkkiä muuttuvat heikoiksi jatko-osan tullessa markkinoille.

P.S. ne britti ja jenkki teinit voi mutettaa... Vaikka ei itselle kyllä ole montaa kertaa kovin puheliaita tyyppejä ollut tiimissä, ellei suomalaisia kavereita lasketa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Joku täällä puheli tuosta pelimaailman rakenteesta, niin itse ainakin kaipaan tilaa. Tällä tialla tarkoitan sitä, että löytyy avoimia maastojakin. Pelialue voi olla rajattu, mutta samalla alueella voi olla isoja avoimia paikkoja(vrt. America's Army esmes). Tällöin tulee enemmän sitä tuntua, että peliä voi lähestyä eri tavoilla ja esim. tarkkuuskivääri pääsee todellisiin oikeuksiinsa.

Tämän lisäksi yksinpeli saisi olla selvästi pidempi ja tosiaan tuo respawning vihut pois, muuten jää alelaari-ostokseksi. Moninpeliä ei kuitenkaan jaksa pelata, vaikka olisi hyvin toteutettu, koska peliseura on niin heikkoa 95% ajasta.

Suurin osa näistä parannusehdotuksista on sellaisia, etteivät ne CoDiin millään sovi. CoD on pelillisesti omanlaisensa, tarinan putkijuoksumaisuus ja man-versus-world ovat olleet aina sarjan tunnusmerkkejä. Modern Warfare 1 yllättikin minua sillä, että miten paljon "realistisuuteen" on menty. Yleensä on kuitenkin ennen on ollut paljon enemmän man-versus-world-pelaamista, skriptattuja tapahtumia lukuunottamatta.

Avoimiin tiloihin näyttäisi, ainakin hypeilyn perusteella, sopivan paremmin Operation Flashpointin jatko-osa. Turha jokaista sotapeliä on samaan muottiin vääntää. CoDin vahvuus osaltaan onkin tiiviit alueet, joissa taistelutilanteet on intensiivisempiä, ja vähemmän taktikointia vaativia.

Tämä siis tuli mieleen Joohanh:n ja Jormaaa:n teksteistä.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [360 HYPE]

Mutta kun pelien pitäisi kehittyä! Kyllähän sinä pelasit jo Wolfenstein 3D:n aikaan man versus worldia, mutta ainakaan allekirjoittanutta ei sellainen enää tänään voisi vähempää kiinnostaa.

MW2:n suurin ongelma on se, että se tuo samat kymmeniä vuosia vanhat ratkaisut hienolla grafiikalla. Ostakoot ken tykkää.

Toisaalta ei se avoin maailmakaan välttämättä tee pelistä hyvää. CoD4:n tunnelma, se sodan tuntu oli jotain todella hienoa ja samanlaista kokemusta odotan kakkososalta. Peli voi olla "putkijuoksua" jos se on hyvin tehty ja jos se tukee pelattavuutta ja tarinaa. Ajatelkaa nyt joku CoD 4 avoimella maailmalla... Tuonne TV asemalle pitäisi mennä, mutta pelaaja on kilometrin päässä kyykkimässä "hyvässä" snipupaikassa.

CoD on kuin hyvä toimintaelokuva ja se painaa eteenpäin täyttä höyryä tapahtumien seuratessa toinen toistaan jatkuvalla syötöllä. Ei tähän sovi täysin avoin pelimaailma ja hyvä että Iifinity Ward sen tajuaa.

Reilun kymmenen tunnin tykitys yksinpelin osalta ja sitten sadoiksi tunneiksi Liveen = kelpaa meitsille...

Loputtomasti spawnaavat viholliset saisi kyllä ottaa pois.
 
Ylös Bottom