Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heh, kyllähän se näin on. Eiköhän me nylundin kanssa opasteta loputkin kaverit blackmetallin pariin.
Miten olis Suomi Finland Perkele, tuo Luttisen ja Impaled Nazarenen lahja suomen black metal skenelle? Mut tollanen taitaa olla jo livegamers puolella...
Eihän tolla FNU:lla oo mitään tekemistä vanhan kunnon Raven Shieldin kanssa?
Aikoinaan samanniminen klaani oli olemassa, ja täynnä rantaruotsalaisiaHyvä poppoo.
taisi olla just tämä, pari mun kaveria pelas tuossa aikoinaan.
Jotkut listalla on näköjään toisen klaanin rosterissa eikä invit mee perille.
..ne jotka oli kuunnellut 2v oli enemmä true ku ne jotka oli kuunnellu 1v, niin se vain on)
Anteeks etukäteen OT.
Muistatko nickejä millä ne pelas?
Yhden pelurin kanssa ollaan oltu ryyppäämässä pari kertaa, hyvää juomaseuraa ku on ammatiltaan baarimikko ja asuu Pietarsaaressa.
Mun ensimmäinen cd oli Beheritin Drawing Down the Moon - julkaistu 1993. http://fi.wikipedia.org/wiki/Drawing_Down_the_Moon Eli mulla tulee kans 16v täyteen, heh. Itseasiassa olihan mulla jo Immortalin Diabolical Fullmoon Mysticism LP:llä ennen tota.
Lievää off-topiccia..
Niin on!
Blackmetallista saa aina keskustella, se ei oo koskaan offtopiccia! =)
tää on aika pahacab on yksi ainakin, mutta se ei ole koskaan ollut baarimikko.. en mä niitä muita muista.
Onkos kukaan lähös kattoo Cannibal Corpsea? Ei ihan oo blackmetallia mut vanhan liiton metallia kuitenkin.