Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FNU - Finnish Noobs United - S&D exclusively

Vastaus: Lisää cod4 klaaneja

Heh, kyllähän se näin on. Eiköhän me nylundin kanssa opasteta loputkin kaverit blackmetallin pariin.
 
Vastaus: Lisää cod4 klaaneja

Heh, kyllähän se näin on. Eiköhän me nylundin kanssa opasteta loputkin kaverit blackmetallin pariin.

hei hei tytöt. ei täällä mitään oppaita tarvita.
on käyty lyhyt, pitkä ja ihan ***** pitkä oppimäärä.
 
Vastaus: Lisää cod4 klaaneja

Miten olis Suomi Finland Perkele, tuo Luttisen ja Impaled Nazarenen lahja suomen black metal skenelle? Mut tollanen taitaa olla jo livegamers puolella...

Ja joo, kyllä black metal on tullut tutuksi jo sillon kun osa teistä vielä taputteli *askaa vaipoissaan ;)
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Eihän tolla FNU:lla oo mitään tekemistä vanhan kunnon Raven Shieldin kanssa?

Aikoinaan samanniminen klaani oli olemassa, ja täynnä rantaruotsalaisia :) Hyvä poppoo.
 
Vastaus: Lisää cod4 klaaneja

Miten olis Suomi Finland Perkele, tuo Luttisen ja Impaled Nazarenen lahja suomen black metal skenelle? Mut tollanen taitaa olla jo livegamers puolella...

Hahaa, toi ois kova! Pari lisäehdotusta:

Kuolema kaikille (paitsi meille) [Kk]
Let´ s Fucking Die [LFD]
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Eihän tolla FNU:lla oo mitään tekemistä vanhan kunnon Raven Shieldin kanssa?

Aikoinaan samanniminen klaani oli olemassa, ja täynnä rantaruotsalaisia :) Hyvä poppoo.

taisi olla just tämä, pari mun kaveria pelas tuossa aikoinaan.
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

taisi olla just tämä, pari mun kaveria pelas tuossa aikoinaan.

Anteeks etukäteen OT.

Muistatko nickejä millä ne pelas?

Yhden pelurin kanssa ollaan oltu ryyppäämässä pari kertaa, hyvää juomaseuraa ku on ammatiltaan baarimikko ja asuu Pietarsaaressa.
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Nimeä ei voi muuttaa enään, tein sen sinne jo jotta saatais tämän homam pyörimään.

Mutta ku kaikesta muustakain väitellään täällä niin mulla ja mun tutkaparilla (mjrder) on noin 15vuoden jubilee koskien blackmetallia tänä vuonna niin revitkää sitä!!! kuka on true hä!?! (ku oltiin 15vuotiaita niin oli ainakin tärkeetä kuka oli kuunellu bläkkiä kauemmin, ne jotka oli kuunnellut 2v oli enemmä true ku ne jotka oli kuunnellu 1v, niin se vain on)

:)

Mutta asiasta toiseen, jos joku haluaa vielä mukaan niin ilmoittakaa ne gamebattlesin nimet niin lähetän inviten.

Pistin nyt sullekki HC sen inviten niin saat miettiä koko viikonlopun mitä sä haluat elämässä tehdä, joko pelata wawia tai cod4osta susipaskojen kanssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Anteeks etukäteen OT.

Muistatko nickejä millä ne pelas?

Yhden pelurin kanssa ollaan oltu ryyppäämässä pari kertaa, hyvää juomaseuraa ku on ammatiltaan baarimikko ja asuu Pietarsaaressa.

tää on aika paha :confused: cab on yksi ainakin, mutta se ei ole koskaan ollut baarimikko.. en mä niitä muita muista.
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Koittakaa mahdollsimman moni hyväksyä invi jo tänään niin saadaan sitten jo viikoloppuna matsia.
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

tää on aika paha :confused: cab on yksi ainakin, mutta se ei ole koskaan ollut baarimikko.. en mä niitä muita muista.

cabin muistan ja baarimikko on nimeltään Niklas, sitte pelas Matias ja ja ja ja..

Sukunimiä en muista tarkalleen. Yli 30 vuotiaita äijiä kumminkin.

Onkos kukaan lähös kattoo Cannibal Corpsea? Ei ihan oo blackmetallia mut vanhan liiton metallia kuitenkin.
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

Onkos kukaan lähös kattoo Cannibal Corpsea? Ei ihan oo blackmetallia mut vanhan liiton metallia kuitenkin.

Meikäpoika ei tuota pläkkiä enää kuuntele, mutta death metalli pyörii soittimesa 99% nykyään. Esim uusin Napalm Death saa kalsarit pyörimään jaloissa, vai miten se meni.

Mitäs tää noobi rosteri muuten pelaa (taskubiliksen rinnalla) - S&D exclusively, vai kaikkia pelimuotoja sekasin?
 
Vastaus: FNU - Finnish Noobs United?

At the Gates sais tehdä vielä yhden keikan Suomessa mutta taitaa olla vaan märkä uni. Onneks osa poijiista soittaa The Hauntedissa ni vois säkällä vaikka nähä ne.

Nyt tekis miel soittaa Natsipaska - Hevimies biisiä.
 
Ylös Bottom