Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

eikös tää liiga pitäny olla kaikille samanlainen?
siinä tapauksessa kaikki saisi myös pädeillä pelata :)
pienikin etu on aina etu. ja miten se tähtäin voi jo valmiiksi olla oikeaan suuntaan? sitä en ymmärrä:confused:

Pelissä on äänet... ja niiden avulla tähtäimen voi laittaa valmiiksi oikeaan suuntaan...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Kylläpä tätä nyt paisutellaan ja ihan väärässä paikassa. Liigathreadi täyttyy nyyppien paskanjauhannasta. Jos ette pärjää ni ette pärjää, ostakaa välineet jos haluatte koittaa. Ei siitä tarvi alkaa valittamaan koska tämä "huijaus" on kyllä kaikkien saatavilla, toisin kuin idioottivertaus dopingin ei ole. Ja se on moraalisestikkin väärin ja lain puitteessa väärin joten analogia meni kyllä päin persettä kaikin puolin. Missään säännöissä GB, CG, KFIN ei ennalta määrätä pelivälinettä ja sen määrääminen olisikin ihan idioottimaista eikä sitä voisi valvoa mitenkään tai todistaa mitä kukakin käyttää. Ja kuten on mainittu "pro" tasolla näitä vehkeitä on kaikilla, koska emme ole mitään sunnuntaipelailijoita vaan otamme tämän tosissaan ja saamme eniten peli-iloa kun saamme käyttää pelaamiseen välinettä jolla pelaaminen on nautinnollisinta. Henk koht vitutti istua pädi kädessä jossain sohvalla 10m päässä telkkarista. Ostin näytön ja siirryin pelipöydän ääreen.

Minä nyt vaan en näe tässä mitään väärää, enkä ala asiaa piilottelemaan tai porukalle valehtelemaan. Muutamalla on frägit käytössä ja thats it. Klaanin menestys ei ole suoraaverrannollinen frägien määrään, sen varmasti kaikki tajuaa. On tuo meidän muutama frägi nyt ollut hyvinkin yleistä tietoa niille jotka peliä oikeasti pelaavat tosissaan, eivätkä sunnutaisin käy pari sabotagematsia pelaamassa ja loppuajan jauha foorumeilla paskaa.

Alkaa palaa vaa pikkuhiljaa päreet ku pelaajat täälä itkee, että eivät pärjää vaikka minulle koska mulla on eri peliväline. Oikeesti... Ottakaa alle 30 pelipäivää pubia ja parisataa matsia. Näin aluksi, jooko.

Tämä postaus varmaan alottaa fleimwarin jota en toivo, haluan vain kantani esiin tästä turhasta marinasta. Adminit vois pikkuhiljaa alkaa poistamaan vaikka kaikki viestit aiheeseen liittyen ja jatketaan liiga.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Pelissä on äänet... ja niiden avulla tähtäimen voi laittaa valmiiksi oikeaan suuntaan...

entäs kun vahvari ei voi olla niin lujalla, että saisi kunnolla selvää äänien avulla? joillakin on katsos perhettä eikä silloin voi niin lujalla olla äänet. vaan aika hiljaisella ne joutuu olemaan... eli äänistä ei kovin paljon hyötyä ole.
eri asia on, jos voi pelata niin ettei lapset ole kotosalla ;)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ei oo tullu mielee käyttää kuulokkeita..
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

entäs kun vahvari ei voi olla niin lujalla, että saisi kunnolla selvää äänien avulla? joillakin on katsos perhettä eikä silloin voi niin lujalla olla äänet. vaan aika hiljaisella ne joutuu olemaan... eli äänistä ei kovin paljon hyötyä ole.
eri asia on, jos voi pelata niin ettei lapset ole kotosalla ;)

Kuulokkeet vahvariin kiinni niin kuulet suuntaäänetkin :)

Stamina ehti...
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

entäs kun vahvari ei voi olla niin lujalla, että saisi kunnolla selvää äänien avulla? joillakin on katsos perhettä eikä silloin voi niin lujalla olla äänet. vaan aika hiljaisella ne joutuu olemaan... eli äänistä ei kovin paljon hyötyä ole.
eri asia on, jos voi pelata niin ettei lapset ole kotosalla ;)

Kuulokkeet ovat kiva asia :)

Niillä myös kuulee paremmin vaikka olis mitkä 5.1 kajarit.

EDIT: No mä olenkin nopea tänään
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Edit: En sanokkaan mitään kun en halua banneja. Timppa poistu threadista koska et pelaa koko helvetin peliä enää, varsinkaan klaanissa. Sun public-kajari-pelaaminen ei kiinnosta. Sun mielestä pitäs varmaan olla kaikilla samat kajarit, muuten on epäreilua ja 5.1/kuulokkeet onki jo iha puhasta huijausta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Alkaa palaa vaa pikkuhiljaa päreet ku susipaskat pelaajat täälä itkee, että eivät pärjää vaikka minulle koska mulla on eri peliväline. Oikeesti... Ottakaa alle 30 pelipäivää pubia ja parisataa matsia. Näin aluksi, jooko.

Hohhoijaa. Eikai täällä kukaan ole itkeny etteikö sulle pärjäis. Lähinnä kummasteltu koko laitteen käyttöä, etenkin kun siitä ei omien sanojesi mukaan hyödy mitään. Vai voisko kuitenkin olla niin että sitä käyttävällä on etulyöntiasema muihin verrattuna?

Tämän väännön vois tosiaan hoitaa mualla, ettei sotkeennu liigan tredi. Pelatkaa mun puolesta ihan millä vehkeellä ikinä haluatte. Me susipaskat pelaajat mennään sixarilla.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin kuin sanoin tuossa quoteamassasi postauksessani niin se oli mieltymyskysymys ja mukavuusasia. Olen pelannut Q3 ikäni PCllä ja halusin tätä jatkaa. Alustaksi ostin PS3 koska PC jolla tuo peli pyörii olisi maksanut huomattavasti enemmän. En siis hankkinut sitä pelillisten etujen takia vaan koska se lisää omaa pelinautintoa. Jos tietäsit kuin epätarkka tuo oikeasti on niin et valittaisi niin kuin nyt teet. En suosittele hyville pädipelaajille laitetta todellakaan.

En nyt suorasti tarkoittanut, että minuun täälä omaa peliä vertailtu. Mutta jotenkin tämä "nyyppien" itkeminen vaikuttaa siltä, että koitetaan etsiä nyt väärästä paikasta syitä/oikeutusta siihen että ollaan (suoraansanottuna) paskempia kuin itseään taitojen puolesta paremmat pelaajat.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Jos tietäsit kuin epätarkka tuo oikeasti on niin et valittaisi niin kuin nyt teet. En suosittele hyville pädipelaajille laitetta todellakaan.

Totta, ei se jumalaohjain ole. Pitkään pelasin fragFX ja ne hiiren napit sukkaa aika kivasti. Aina kun olit snipaamassa, kun koitit painaa nappia niin pakosta hiiri aina liikahti just sen verran että huti tuli.
Nykyään pelaan taas DS3lla ja on mukavaa, fiilis se suurempi tekijä imo :D

Sori OT, ehkä tosiaan tästä voisi tehdä oma ketjunsa?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

[täyttä ot:ia]
No ainoan löytämäni testin mukaan (IGN):
Our learning curve was pretty much nonexistent due to our long history in PC gaming... we had the FragFX tuned just the way we'd have it in a PC game...

Our accuracy and precision were immediately improved
, especially in situations in which we were tracking a moving target. Whereas analog sticks apply variable acceleration, which makes maintaining a bead on a fast target a bit tricky, the FragFX allowed us to put our reticule on a target's head and maintain it through all kinds of evasive maneuvers.

As we mentioned earlier, the left-stick-dongle has the extra "Frag" button not found on typical PS3 controllers. When depressed, the Frag button slows the mouse movement significantly, a feature we found especially useful in sniping situations. We operated on normal mode when surveying large fields for targets, and then, once acquiring one, we zoomed in close and then held the Frag button to slow the mouse speed so we could take careful aim. It's a rather useful feature and addresses the possible issue of the mouse movement being too sensitive for accurate sniping.

Overall there's no question our gameplay improved in Resistance thanks to the FragFX...

...and is one of the few alternative control options we've tested that has actually given us an advantage in gameplay.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Frag FX:llä hyvin taitava ja pitkään harjoitellut pelaaja ounaa, kyllä. Mutta kun ekan kerran sen käteen saat, et varmasti ounaa. Veikkaisin että kaikkien liigassa Frag FX ohjaimella pelaavien on täytynyt harjoitella sitä viikkoja, jopa kuukausia, jotta niillä ounaa ihan oikeasti hyviä padipelaajia vastaan.

Eikai sillä ohjaimella oikeasti kuitenkaa ole niin suurta merkitystä. Korvien välissä se pelaajan taito on, ei ohjaimen muodossa.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Meitti pelaa peliä Rattiohjaimella, ja vetelen silti CTd jengiä ihan kelposasti pataan! Mwahaha!

Elkää pojat riidelkö siitä millä kukin pelaa. Oon ite kyllä kanssa huomannu et CTd käyttää jotain muuta kuin padiä. Ja ihan hyvä että vetääkin, tulee paljon mahtavampi fiilis ku voittaa :)

Ja mitä nyt CTd porukkaa vastaan oon priva matseja vääntänyt niin ei ne mahdottomia ole. Pari meikäläistä (siis hyvää padi pelaajaa) niitä vastaan niin hyvä matsi olisi tiedossa.

*Sori jos itsekehu haisee liikaa* :D

Noniin pojat "Back to topic!"
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Pädillä kyllä pärjää, ja enhän mä käyttäny kuulokkeitakaan ennen ku Fedu käski.. Ja sitä ennenkin meni hyvin.

Ja Pforce, itelle se on ainaki ihan periaatekysymys et lasketaanko SAMAN klaanin edustaja spektaamaan. Ja videosta tulee ilman spektaamista ihan tarpeeksi hyvä. Veikkaan ettet sinäkään olisi esim beakkia tai vastaavaa päästänyt spektaamaan

Minä oisin ainaki tullu kuvaamaan.. En sitten tiedä tarkotetaanko tässä jotain muuta, mutta mä en ainakaan CTd:hen kuulu.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ei noilla hiiriadaptereilla oikeesti mitään valtavaa etua saa. Nähtiinhän se jo viime turneen finaalissa miten kävi. (En koita fleimata mitään ;) ) Padit vei "hiiriä". Ei ollu "varusteilla" mitään väliä. Kääntäkää senssiä isommalle ja harjoitusta harjoitusta niin huomaatte, että pädilläkin saa aivan tarpeeks tarkasti tähdättyä.;) Ei CTd noita satoja voittojaan ole voittaneet "välineidensä" avulla vaan sen takia, että jätkien peliäly ja tiimityö on huipussaan. Peace!
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

AA... ite ymmärsin vaan jonkun puheista että joku Ctdn pelaaja olisi tulossa spektaamaan.
Ja Pfroce, älä taas jaksa alottaa. Kyllä te olisitte eilen voittanut meidät ihan vaikka GHn kitaroilla mutta JOS tällä ohjaimella kerta saa pelaamisessa etua niin tottakai se täytyy ottaa puheeksi. Noista sun kommenteista huomaa aina liian helposti et on noussu se kusi päähän, ihan totta.
Mutta joo en nyt tullut tänne riitaa haastamaan vaan ihan itsekkin tässä mietiskelen että onko noiden "Frag" ohjaimien käyttö ihan välttämätöntä, kun on tällaisestä liigasta kyse (eriasia jotku GB Ladder matsit yms.) Kuitenkin ihan rennolla meiningillä ollaan ainakin kaikki muut klaanit tässä mukana. Mutta samapa tuo käytättekö te niitä jatkossa vai ette, silti varmaan kaikki nyt itkevät teille niistä vaikka voittaisitte matsin ihan sixareillakin.
Niin ja millainen tuo ohjain sitten on? Mikä siitä tekee "paremman" ja ounaavamman kuin sixasis?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ihan sama millä kukin pelaa. Itse pelaan rakkaalla norsunluunvalkoisella DualShock3:llani ja pysyn ihan hyvin muiden vauhdissa.

Taito on pelaajassa, vaikka välineillä (ohjain, tv, hifit) omaa hyvyyttä voikin korostaa. Joku qbqbqb on pädillä ja jääkauden aikaisella putkitelkulla varsinainen himonussija, ei sille pärjää edes hiiripataljoona. Kokeneemmat frägipelaajat pädiin palatessaan olisivat varmaan täysin hukassa ja juoksisivat heti vahingossa suoraan lähimpään Countdownin siiloon.

FX ei minua kiinnosta monistakin syistä, mutta ymmärrän jos joku haluaa sillä pelata. Joillekin Fragi on lähempänä sydäntä esim. oman (PC)-pelihistorian vuoksi, eikä sitä (yleistä harhaluuloa mukaillen) ole hankittu muiden kiusaksi, vaan oman pelinautinnon lisäämiseksi.

Eikä sitä ole kielletty missään, ei käsittääkseni edes tämän liigan säännöissä.

Muinaisen filosofi Ice T:n sanoin: Dont hate the playa, hate the game.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

AA... ite ymmärsin vaan jonkun puheista että joku Ctdn pelaaja olisi tulossa spektaamaan.

Sama.. Luulin että ne mikä lie superstar-blabla ja junnu oli jotai ctd pelaajia. :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Edit: En sanokkaan mitään kun en halua banneja. Timppa poistu threadista koska et pelaa koko helvetin peliä enää, varsinkaan klaanissa. Sun public-kajari-pelaaminen ei kiinnosta. Sun mielestä pitäs varmaan olla kaikilla samat kajarit, muuten on epäreilua ja 5.1/kuulokkeet onki jo iha puhasta huijausta.

poistuin, syy: elämä ja perhe.
kokeile hankkia säkin sellainen, niin huomaat, ettei ole aikaa pelata klaanissa. varsinkaan niin paljoa kuin mitä nyt kerkeet pelata ;)
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Joo no nyt ymmärsin kun googletin nopeasti. Eli siis tuo Fragi on lähinnä hiiren ja tatin sekoitus. Eli en kyllä itse sitä osta, koska juuri sen takia olen pleikkarin pelaaja koska en voi sietää pelaamista hiirellä ja näppiksellä. Olisihan tuota kiva koittaa jos jollain kaverilla vaikka tuollainen olisi mutta en nyt rupea tuosta reilua 50e pulittamaan
 
Ylös Bottom