Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

OT

Simman kaa täysin samaa mieltä. Mulla on ollu fragfx tosa pöydällä.. ömm.. veikkaan että lähes vuoden kohta. Ja oon käyttänyt sitä vasta 3-4 kk ajan. Ensimmäiset pelikokemukset (ensimmäiset kaksi päivää siis) päättyivät siihen, että ohjain löysi paikkaansa turhien ja toivottomien tavaroiden keskeltä. Siellähän se makoilisi vieläkin, ellen olisi alkanu kuukauden ajan käyttää sitä pelkästään HQ ja TDM- modeissa. Mulla meni iha pirusti aikaa ennen kun opin sen käyttämistä. Se, mitä lukee noissa mainoksissa ja arvosteluissa, ovat pelkkää p**kaa. Luettelen muutamia juttuja seuraavaksi:
1. Ohjain on helkutin kömpelö
2. Laadultaan ulkopuolisesti (ehkä sisältäkin) samanlainen, kuin lapsen muoviautolelu
3. Näppäinten reaktio huonosti suunnitteltu. Mun sormilihakset ovat varmasti vahvistuneet todella paljon, sillä tämän ohjaimen näppejä saa painaa tuntuvalla voimalla
4. Todella epätarkka. Voisin lyödä vetoa, että pallohiirelläki on parempi tarkkus, tosin pallohiirtä piti aika usein puhdistaa sisältä.
5. Ylös-alas- suunnissa outo ongelma. Hakee paljon hitaammin kuin vasen-oikea - suunnassa.
Eli jos esim naattia haluat heittää korkealle, täytyy hakea se yläviistoo oikealle, sitten vasemmalle. Palautus toimii samalla tavalla.
..ja muutamia muitakin asioita (päivitys, oikean senssin löytämien, deadzone ym).
Mutta koska ostin tämän ohjaimen, ja tiedän, että monet muutkin pelaajat ympäri maailmaa pelaavat tällä, pakotin itteeni oppimaan pelaa tällä. Ja uskokaa pois, pelaan mielumin FragFXllä, kuin pädillä, vaikka frägissä onkin niin saakelisti ongelmia. Muita pelejä pelaan kuitenkin pädillä, sillä en jaksa kuluttaa tuntia oikean senssin löytämiseen.

Toivottavasti tämä auttoi monia ymmärtämään, miksi moni sanoo näin: "FragFX on ihan kuraa, mutta käytän sitä kumminkin". Se on vaan niin, että kun miinukset punnitse siihen tottumiseen, päästään positiiviselle puolelle.

Lopuksi, uskallan kumminkin väittää, että on olemassa todella paljon pädipelaajia, jotka vievät meikää mennen tulleen, hyvä esimerkki qp, berdu ja junnuu :)

Ja kiitos matsista, oli kiva ottaa ProMode matsi kerranki tosissaan, eikä läpällä reenailua. GG
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Sama.. Luulin että ne mikä lie superstar-blabla ja junnu oli jotai ctd pelaajia. :eek:
No siis kyllä, kaks joita ois kiinnostanu spekkaa ja toista kuvaa ovat meidän GB rosterissa mutta tässä turnauksessa pelaavat Da riveissä, että kyllä teillä tossa ihan pointtia on. Odee ois tullu kans tietääkseni nauhottaan ja sillä ei oo mitään yhteyttä meidän klaaniin. Tosin tätä en maininnut sinulle jostain syystä, mutta jätetäänpä aihe tähän. Väärinkäsitystä lähinnä koko homma.

Timppapoika sanoi:
poistuin, syy: elämä ja perhe.
kokeile hankkia säkin sellainen, niin huomaat, ettei ole aikaa pelata klaanissa. varsinkaan niin paljoa kuin mitä nyt kerkeet pelata.
Joo totta puhut. Jos mulla ois vaimo ja lapsia niin en todellakaan heiluis kaiket päivää jossain konsolifoorumilla ja tappelis täälä räkänokkien kanssa täysin minulle kuulumattomista asioista vain siksi että saan postcounttia ylemmäs ja provottua porukkaa. Koittasin varmaa keskittyä perheeseen ja siihen mun "elämään".

Arvostelun heittämisestä: Niinku rambo tossa sanokin, kannattaa varmaan uskoa jotain IGN mainospuheita (saitti ei tietääkseni ole ihan puolueeton kaikessa). Tuo on puhasta paskaa koko teksti :D Jos toi oikeesti ois joku supervehe ni löytysköhän siitä miljoonat arvostelut netistä jossa sitä hehkutetaan? Ja löytysköhän täältä hirvee hypethreadi? Itseasiassa siitä on jossain threadi jossa vehettä lähinnä haukutaan.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Ammatilaispelaajien 1v1, 2v2 ja 4v4 MLG-matseissa esim. Halossa on hiiri kielletty. Ottelut ovat televisioituja laneja joten huijaaminen ei ole mahdollista. On turha yrittää selitellä, että hiiri ei muka auttaisi. Olen kaverin luona boksilla kokeillut hiiri-näppis yhdistelmää. Hiirellä saavutetaan selkeästi etua sekä nopeudessa, että tarkkuudessa vaikkakin hiiri kiihtyy hiukan erilailla kuin pc:lä. On totta, että 10-senssillä padikin on nopea mutta hiiri on silti hiukan nopeammin kohdistettavissa. FragX on mielestäni huijausta. Sitä on turha selitellä sillä, että "kun muutkin käyttää." Xiittareita olette silti.

Älä pforce tästedes käytä sanaa pro ja FragX yhdessä. Tosi pro pelaisi konsolipeliä padilla kuten esim. Junnuu kirjoitti. Taitaisi olla tervettä järjestää Lanit pleikkapuolellekin niin nähtäisiin ketkä pellet sieltä hiiri ja näppis kainalossa saapuisivat paikalle.

Todella naurettavaa tulla konsolipuolelle pelaamaan hiirellä! Sinä ja muut hiirellä pelaavat olette tehneet itsestänne naurettavan pellen minun silmissäni ja varmaan melkein koko Konsolifin yhteisön silmissä.

Siis kuinka matalalla itsetunnon pitää olla, että pitää tuollaisiin turvautua. Bänniä turnauksista tuollaisille xiittareille.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tiedän MLG liveturnauksissa ei saa käyttää näitä laitteita, ei ollut mitään uutta. MLG turnauksia järjestetäänkin jenkeissä johon ei olla koskaan menossa eikä suomessakaan live PS3 laneja olla järjestämässä. Vaikka järjestettäisiinkin niin sitten voidaan miettiä onko niiden säännöt ihan kohdallaan jos kerta ohjaimia kaupasta kuka tahansa saa, ja ovat yleisessä käytössä. Joten pidä mielipiteesi, miksi vitussa mua kiinnostas mitä joku Dallasin Ahma musta on mieltä? Kuka sä edes olet?
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

jos vaiks jatketaan taistelua muualla, vai kirjataaks tästäki ottelusta raportti?!? :p
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Adminit vois pikkuhiljaa alkaa tekeen työtään.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Eli laitetaas loppu tälle keskustelulle hiiristä yms. Jos jollakin vielä jotain niin sanokoot nyt. Tosiseikat ovat että hiirtä ei voi kieltää tälläisistä liigoista tai laddereista koska sen käyttöä ei voi mitenkään todistaa. LAN:it ja muut live turnaukset ovat sitten asia erikseen ja varmasti menee aikaa ennen kuin sellaisia saadaan PS3 puolelle jos ylipäätään saadaan.

Koko homma lähti periaatteessa Dagothin perättömästä vaitteestä, että kaikki CTd klaanin jäsenet käyttäisivät hiirtä mikä ei ole totta. Ihan järkevätkin keskustelut tuli, mutta vähän mentiin ylitse jo muutamien osalta. Eli pidetäänpä ketju asiallisena tai KFIN adminit alkavat varmasti antamaan rangaistusta.

Ja nyt matsia liikkeelle nimittäin sunnuntai viimeinen päivä peleille kahdelta kierrokselta.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Tää on minusta ihan asiallinen keskustelu (suurimmaksi osin), ongelma on nyt siinä että ketju on väärä. Jos joku kiltti admin viitsis siirtää nää off-topicit johonkin uuteen ketjuun ni pysyis tää liigatopikki siistinä.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Voi jumalauta nyt jo sitä omaa ketjua näille, ihan huikeeta luettavaa etenkin tän JayArin viestit.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Käytän F1 Formula analogian koskien hiiri/pad vertailua.

Myönnän että pelaaja jolla on hiiri on etuluyöntiasemassa verrattuna pelaajaan joka pelaa padilla, mutta vaikka pelaat hiirellä niin ei se automaattisesti tee sinusta paremman pelaajan.

Vaikka saan ferrarin alle niin ei se tee minusta F1 maailmanmestaria, on mun pakko osata ajaa sillä jotta saisin kaikki hyöty irti, jos en osaa ajaa sillä niin kaikki tehot ovat minua vastaan, moottori on liian tehokas ja jarrut liian hyvät.

Tästä syystä on pakko harjoitella ja paljon, muuten siitä ei ole hyötyä. Mutta vaikka kuinka Force Indian kuljettaja harjoittelee niin ei se pääse samoihin tuloksiin kuin Ferrari kuljettaja koska tehot ei riitä, tästä päätellen niin Ferrari sekä hiiri on etulyöntiasemassa jos linjalla seisoo kaksi samanvertaista kuljettajaa/pelaajaa jotka ovat ajanneet/pelanneet yhtä paljon.

Mutta Ferrari sekä Force india ajaa silti samassa sarjassa vaikka kaikki tietää että Ferrari on ylivoimainen.

Ja verrattuna Formula maailmaan niin kaikilla on mahdollista ostaa fragin jos haluaa.

Itse pelaan padilla mutta ei se minua häiritse vaikka muut pelaa vaikka millä hilavitkuttimilla, omahan on valinta. (paitsi kuin pelaan niitä vastaan ja tiedän että ne voittaa vain siksi että heillä on hiiri)

Eli voidaan ihan hyvin lopettaa tämä hiirikeskustelu tähän koska jotku pelaa hiirellä ja toiset pelaat padilla eikä sille pysty tekemään yhtään mitään vaikka kuinka haluaisi.
 
Liigakeskusteluun liittymättömälle keskustelulle ja muulle Cod4-avautumiselle on tehty oma ketjunsa, jottei alkuperäinen ProMode-liigatriidi huku ylimääräiseen tarinointiin.

Täällä voi siis jatkaa debatointia hiiri vs padi -topikista tai muista pinnalla olevista peitsenvääntöaiheista vapaasti, kunhan kukaan ei mene henkilökohtaisuuksiin. Tämä tarkoittaa nimittelyä, haukkumista ja kaikkea muuta lastentarhatason kiukuttelua kanssapelaajaa tai kanssapelaajia kohtaan.

Tähän ketjuun on siirretty silmämääräisellä otannalla kaikki ylimääräinen verbaaliteutarointi CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu
-ketjusta. Ja niitähän oli reilumpi nippu. Pidetään siis nyt jatkossa jubat siistinä ja omissa säikeissään. Kiitokset.

PS. Jos tuli siirrettyä tänne vääriä postauksia tai jäi jotain hirmuisen isoa OT-tavaraa vielä alkuperäiseen ketjuun kytemään, niin privatkaa. Siirtelen niitä sitten tarpeen mukaan tänne.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Varsinkaan kun liigan järjestäjä on hiirtä käyttävästä tiimistä

Niin kuin sanoin, hiiren todistaminen on mahdotonta melkein. Mistä voit tietää moniko täälläkin niitä käyttää (ei sillä että joku käyttäisi).

Ja ei sillä että minulla olisi mitään hiiriä vastaan.
 
Vastaus: CoD4 S&D ProMode Liiga - Tulokset, Raportit ja Keskustelu

Niin kuin sanoin, hiiren todistaminen on mahdotonta melkein. Mistä voit tietää moniko täälläkin niitä käyttää (ei sillä että joku käyttäisi).

Ja ei sillä että minulla olisi mitään hiiriä vastaan.

No ootko kuullu reilun pelin hengessä pelaamisesta? Pforce tuskin on ja sen takia tämmönen ei toimis ku noita tommosii riittää aina
 
Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Tämä hiiri versus pad on asiallista keskustelua. Joidenkin (p...kavoim...) logiikka on sama kuin urheilussa eli on pakko käyttää koska muuten ei pärjää paremmilleen.

Mikäli eräiden elämäntarkoitus tulee pelissa voittamisesta, vaikkakin huijaamalla, ja foorumeilla sen voimalla vouhkaamisesta, niin minun puolestani se hänelle suotakoon.

Minulle nautinto tulee pelaamalla rehellisesti ja rennosti sohvalle tatteja vatkaillen. ;)
 
Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Miks noi hiiri pelaajat ei vaan sit pelaa tietokoneella. konsolilla pelataan ohjaimella, ja tietokoneella hiirellä pelistä riippuen. thats it.
 
Vastaus: CoD4 liigat ja turnaukset - Yleinen avautuminen (ei henkilökohtaisuuksia!)

Ei tuo ole mikään syy. Jos ei oo rahaa päivittää, jauhaa vanhoja. Ite jauhan vieläkin cod2 sillontällön vanhalla pclläni, kun ei raaski hankkia parempaa.
 
Ylös Bottom