Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Itse itken vasta sitten, kun joku tuo markkinoilla hiiren, joka toimii yhtä hyvin, kuin tietokoneen vastaava. Sitten se helvetti vasta pääseekin valloilleen ja ihan aiheesta. Ainakin vielä on minulle aivan sama hinkkaako se jannu kotona tattia vai hiirtä. On se tosin mukavaa toisinaan "piikitellä" hiirimiehiä.

Ymmärsit kovinkin väärin simma ja sori, kirjotin viestin ehkä liian nopeasti. Jos olisi pelaaja, joka ei ole kumpaakaan (pädi ja hiiri) käyttänyt koskaan niin luulen, että pädi olisi helpompi käyttöinen tai suurinpiirtein samaa tasoa, tuo on mielestäni oikea vertaus.

Helvetti on auki kun hiiri on selkeästi parempi kuin pädi, jota ei välttämättä pian tapahdu tai sitten tapahtuu 30.10. tapahtuvassa julkaisussa, kuka tietää ennen kokeilua. Luulen kuitenkin, että Splitfish rahastaa hommaa niin hemmetin pitkälle kuin pystyy, vaikka voisivat tehdä suorilta tosi toimivan kapistuksen. On se nyt mielestäni nähty, ettei ne hiiripelaajat ole sen ihmeellisempiä (liikkeiltään, tähtäykseltä yms.) konsoleilla. Liikkuminen pädillä paljon parempaa ja sulavampaa, tähtäys ei ole frägillä kaukana paitsi bugit haittaavat ilkeästi tai sekoamiset, jota ei nyt enää pahemmin tapahdu. Ja se tärkein eli peliäly ei kyllä tule frägin mukana.

On se nyt jo nähty, että parhaat tiimit näitä liigoja vievät. Onko muut klaanit kuin CTd ja dA pelanneet melko pitkään aktiivisesti yhdessä CoD4:sta? Täällä puhuttiin paljon yksilöistä, mutta kuitenkin koko keskustelu alkoi siitä, kun CTd:llä todettiin olevan hiiripelaajia ja haloo nousi juurikin siksi, että CTd oli dominoiva tiimi dA:n kanssa. Onhan kuitenkin kaikessa selvä verrannollisuus, kun tiimit ovat pelanneet yhdessä, ne voittavat pelejä. dA on voittanut CTd:n, CTd on voittanut dA:n. dA:lla ei ole yhtäkään hiiripelaajaa, joten kyllä niille hiiripelaajillekin vaan pärjää, jos saa tiimityöskentelyn, taitotason ja pelikäsityksen samalle tasolle, tottakai. CTd on kuitenkin pelannut tajuttoman määrän GB matseja eli siitä on myös pieni etu ollut heille taistoissa dA:ta vastaan, luultavasti. dA ei niitä kuitenkaan ole viimeaikoina pahemmin pelannut. Mielestäni CTd antaa sitten taas tasoituksen pelivälineessä, koska ei se frägi yllä korkealla tasolla pädin tasolle mielestäni, mutta oman valinnan ovat hiiripelaajat tehneet. Sitä olen itse jauhanut melko pitkään ja on se mielestäni ihan selvä asia.

Mutta ne vastustaa, jotka haluaa ja ne ei, jotka ovat minun kanssa suht samoilla linjoilla (luultavasti). Mielipiteet voivat muuttua minullakin, tietynlainen hiiri voisi oikeastaan muuttaa koko klaanipelaamisen siksi, että kaikkien olisi pakko hankkia se, jos kiinnostaisi pärjääminen klaanipeleissä. Sitä en itse toivoisi konsoleille.

Fedu puhuu asiaa. itsekkin hankin kyseisen laitteen että innostusta tulisi. ja niinhän sitä tuli FRAg vetänyt nykyyään kokoajan COD4:ää. Frag oppii pelaan todella hyvin ei huomaa niitä fragi ongelmiakaan. mutta ei sillä silti yllä junnuubin tasolle:D joka pelaa pädillä ja 10 sens.

Itse tykkään lähinnä noista napeista jokka on hiiren kyljessä koska niitä on helppo käyttää voi tehä drop shotteja helposti jne:cool:

Kyllä noi dropshotit onnistuu helposti pädilläkin tactical-näppäinasetuksella.

Miksei sitten voi siirtyä PC:lle kun voisi pelata "kunnon" hiirellä jos kerran se on sentään hyvä? Onko liian vaikeeta sitten kun kaikilla on sama laite käytössä eikä oo pad pelaajia valittamassa? Vai?

PS. pliis älkää vastatko PC on liian kallis päivittää mussunmussunn..;)

Pitääkö meidän odottaa kunnes se hiiriviritys on tarpeeksi verrannollinen PC-puolen hiireen, niin tarkkuudeltaan kun käytettävyydeltään ennenkun sen käytöstä saa valittaa? Vai pitäskö nyt jo, yrittää vääntää rautalangasta näille hiirsinteille, - että se on tavallaan huijaamista eikä kuulu konsolipelaamiseen ollenkaan eikä niitä käyttäviä haluta mihinkään liigaan mukaan. Koska se on kuitenkin satavarma että nämä pidempään hiirellä pelanneet ei koskaan vaihda takasin pädiin - etenkään kun nuo helvetin vempaimet paranevat jokaisella versiollaan.

Sano EI hiiripelaajille. ;)

Pitääkö meidän odottaa kunnes se hiiriviritys on tarpeeksi verrannollinen PC-puolen hiireen, niin tarkkuudeltaan kun käytettävyydeltään ennenkun sen käytöstä saa valittaa? Vai pitäskö nyt jo, yrittää vääntää rautalangasta näille hiirsinteille, - että se on tavallaan huijaamista eikä kuulu konsolipelaamiseen ollenkaan eikä niitä käyttäviä haluta mihinkään liigaan mukaan. Koska se on kuitenkin satavarma että nämä pidempään hiirellä pelanneet ei koskaan vaihda takasin pädiin - etenkään kun nuo helvetin vempaimet paranevat jokaisella versiollaan.

Sano EI hiiripelaajille. ;)

Ei tavallaan, vaan se on huijaamista. Modattu ohjain on modattu, siinä ei selitykset ja etu vertailut ja diagrammit tai mitkään peliälyt tai inspiraation puute auta.
Kukaan sano että oli tylsää pelaa niin latasin aimbotit omaksi viihteeksi. Ääri esimerkki mutta joku varmaan ymmärtää pointin.

Ei tavallaan, vaan se on huijaamista. Modattu ohjain on modattu, siinä ei selitykset ja etu vertailut ja diagrammit tai mitkään peliälyt tai inspiraation puute auta.
Kukaan sano että oli tylsää pelaa niin latasin aimbotit omaksi viihteeksi. Ääri esimerkki mutta joku varmaan ymmärtää pointin.

Ymmärsin pointin vaikka onkin ääriesimerkki. Se on muuten yhdyssana btw:)

Jos muistan oikein, niin junnulla on 8-senssi käytössä.

Joo mulla oli aika kauan kasi, mutta yks tuttu pelas kympillä ja pyöri lujempaa ympyrää joten pakotin itteni pelamaan kympillä :(.

Niin kauan kuin konsoli-hiiret pysyvät sillä tasolla millä ovat tällä hetkellä, mua ei niiiiiiin paljon kiinnosta millä joku sohii kotona telkkarin eessä. Jos joku mun kaverilistalla pelaa frägillä emmä sitä sieltä ala poistamaan. Jos se "joku" alkaa perseilemään ja esim moittimaan pädipelaajia kuinka paskoja me ollaan, lähtee listalta aika vikkelään eikä vähän aikaan oo takasin pääsyä.

On muuten hauskaa, kun nykyään ei voi kuulemma olla hyvä pelamaan codia pädillä, mullakin on kuulemma hiirimäiset peliliikkeet. Näin väitti yks tyyppi jolla oli jopa 2v CS kokemusta! mutta hiljeni ihmeen nopeesti kun samalla sekunnilla pyörin ympyrää. Kertoo jo jotain mihin suuntaan ollaan menossa jos aina ekana tulee hyvän pelaajan kohdalla mieleen sana "Frag Fx".

Junnuub 72.73
nuff said

On muuten hauskaa, kun nykyään ei voi kuulemma olla hyvä pelamaan codia pädillä, mullakin on kuulemma hiirimäiset peliliikkeet. Näin väitti yks tyyppi jolla oli jopa 2v CS kokemusta! mutta hiljeni ihmeen nopeesti kun samalla sekunnilla pyörin ympyrää. Kertoo jo jotain mihin suuntaan ollaan menossa jos aina ekana tulee hyvän pelaajan kohdalla mieleen sana "Frag Fx".

Junnuub 72.73
nuff said

Samaa vikaa, miulta taas kyselty parhaita säätöjä fräg fx:lle :/
tattiownagee!

High:t riittää tatilla ownailuun kuhan vetää vaan tatti ojossa. Kaatuu Insane pelaajat aivan yhtä hyvin kuin normi bongorummuttelijatkin. Suosittelen koittamaan gamecuben bongo rumpuja (tai vaikka Rockbändin rumpujakin) niillä saa aika pro settiä sitten COD:ssa)... :P

Niin ja ettei ihan pelkäks asian postaamiseksi mene niin heittäkääs mulle joku hyvä linkki mistä saa semmosen USB adapterin millä voi 3.5mm kuulokkeet muuttaa USB paikkaan sopiviksi että pääsis iltasinkin pelailee äänet päällä (nämä viestit sitten privaan että ei tätä spämmitä enempää ;) )

Joo omastakin mielestä on ehkä maailman typerintä alkaa haukkumaan loistavia pädittäjiä yht'äkkiä hiiripelaajiksi. Lyökää jotain todisteita pöytään tai olkaa fiksuja, kyllä ne nyt oikeasti erottaa tai ainakin itse erotan. Sanotaanko, että ne joilla on vikkelimmät ja näteimmät liikkeet eivät ole niitä hiiripelaajia, joten turhaa on lähteä haukkumaan.

Onhan tuo modattu ohjain ja voisihan tuon kieltää, mutta ainakin itse tajuan, että ei siitä tule yhtikäs mitään online-liigoissa, joten mun puolesta asia saa olla miten on. Ei noita pysty kuitenkaan todistamaan millään lailla, LANit ovat asia erikseen, mutta...(btw. KFIN LANit olis hauska nähdä joskus :))

Oli se senssi mikä hyvänsä, jos joku vetää muutaman tasaisen pyörähdyksen putkeen, sitä on turha mistään hiiristä syyttää. Kauheeta jossittelua tää on, mutta ei niitä varmaan ainakaan vielä voi kieltää, joten whatever mulle (varsinkin, kun tiedän miten laite toimii, moni ei tiedä).

Edit: Senssillä ei oo joo merkitystä, käytä sitä mikä tuntuu parhaalta.

Edit2: Ode, sanoin aktiivista klaania, ette oo pahemmin matseja tainnu vetää yhdes ainakaan mitä oon ite nähnyt?

YouTube - COD4 Clan match [PS3] [iK] VS [FCD]

Fedu huomaaks heti että vedän frag fx:llä

Oli pakko katsella pleikkarilla, joten laatu oli melko huono, mutta nyt kun sanot niin osasi siitä seurata sellasia juttuja mitkä näkyy frägissä. Esim. Crossissa yks kranu missä jouduit nostaan tähtäystä suoraan ylös näkyi selvästi ihme vääntelehtiminen (ei menny suoraan). Sit yleisesti pelaamisessa näkyi tommosta ihme "tökkivää" liikettä kun liikuit ihan normaalisti eli ei mennyt nin sulavasti kuin pädi.

Tuskin tuosta nyt muuten olisi huomannut ellet olisi sanonut. Eriasia on sitten spektaaminen vaikka privoilla missä huomaa melko selvästi frägin käyttäjän, jos huomaa seurata. Kuten sanoin, tommosilla videillä on aika paha todistaa mitään, jos on erottavinaan hiirienkäyttäjän.

Mutta noilla videoilla on hyvä näyttää että frag ei eroa taidoiltaan yhtään pad ja on tietyissä tilanteissa huonompi. mutta maku asia,itse tykkään vetää sillä.

Turha sitä millään videillä kuitenkaan on lähteä todistelemaan. Ite oon ainakin sanonut aika tarkasti hyvät ja huonot puolet sekä miten laite toimii, ne uskoo ketkä tykkää. Pystyy tosta nyt sen näkeen kutienkin, että et ollut mikään ylivoimainen tai MVP jatkuvvasti. :)

Mun on helppo uskoa noi Fedun kirjoitukset, onhan omakohtaista kokemusta kyseisistä vempeleistä. Aikomuksena testata myös tuo uusi fragi, kunhan se on saatavilla. Todettakoon vielä tähän että pelaan padilla (ei tarvi sit olla kenenkään sitä kyselemässä) mutta haluan kokeilla, mihin suuntaan näiden kehitys kulkee ja saako sillä jtn etua pelaamiseen.. Rapsaa tulee sit myöhemmin.

Ylös Bottom