Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

En oo ikinä pelannut hiirellä ja näppäimistöllä konsolipeliä enkä oikeastaan PC:lläkään. En oo koskaan ollu tietokonepelaajia, vaan konsoleilla pelannu pleikkari ykkösen tullessa.
Minusta konsolipelejä pitäisi pelata VAIN JA AINOASTAAN padilla eikä millän prkl:n hiirellä ja näppäimistöllä. Hiirellä pelaavat pysyköön PC:n puolella ja padilla pelaajat konsolipuolella! :)

Mulle ei olis tosta härvelistä ainakaan mitään hyötyä, ku oon aina ollu konsolipelaaja. viime joulukuussa ostin counter stike sourcen koneelle, ja pelasin sitä tasan 2kertaa kun ei osunu mihinkään hiirellä:p muutenki tuntu, et kaikki vaa käyttää siel jotain aim bottia sun muuta wh:ta.

Ostin tämän nyt sitten. Tää vaikuttaa ihan ok vehkeeltä mutta just nuo senssien laitot. millä pelaatte? Paljon on CoD 4 asetuksissa senssi ja paljon on itse Frag ohjaimen senssi.

COD4 täysille ja frag v.2 sens 2.5-3.0

Ja pitää viel sanoo Frag fx pelaajat on 100% sama tasosii ku pad

Nyt ihan aluksi. Ihan sama mulle, jos joku haluaa käyttää tollasta lelua. Ja sitten..
Eniten ihmettelen niitä, jotka pelaavat CoD:ia PS3:lla käyttäen edellämainittua lelua ja kuva tulee ulos tietokoneen näytöstä. Vieressä hyrrää PS3, pelaat wannabehiirellä ja naama kiinni näytössä. Eikö olisi parempi sitten vaan siirtyä sinne PC-puolelle.. eikös?
Eipä näitä taida lopulta paljoa olla.

Eipä näitä taida lopulta paljoa olla.

Itteasiassa näitä on liikkeellä suht paljon jos vaan jaksaa metsästää em. pelaajia. Tosin niitä on vaikeeta erottaa koska niin kauan kun frägi on tasoa mitä on, niin eipä niitä kummemmin pädipelaajista erota

Kun meikä nyt koittaa tällä reenailla niin jostain arvostelusta luin, että Fragin käyttöjärjestelmä kannattaa päivittää uuteen. Mistä tän voi päivittää oikeen ??

Kun meikä nyt koittaa tällä reenailla niin jostain arvostelusta luin, että Fragin käyttöjärjestelmä kannattaa päivittää uuteen. Mistä tän voi päivittää oikeen ??

Taitaa sen jostain Splitfishin sivuilta saada, mutta kantsii kyllä DS3 tai joku muu hommata, jos vähänkään pädistä tykkäät, selvästi parempi IMO.

Taitaa sen jostain Splitfishin sivuilta saada, mutta kantsii kyllä DS3 tai joku muu hommata, jos vähänkään pädistä tykkäät, selvästi parempi IMO.

whoaa! Oot vihdoin tajunnu sen! Eipä tästä kauaa olla väännettykään :D

whoaa! Oot vihdoin tajunnu sen! Eipä tästä kauaa olla väännettykään :D

Sitähän oon aina sanonu, hiiri olikin ns. ajanvietettä, mutta on pädi parempi ja oonhan mää sillä nyt jo pari-kolme kuukautta pelaillu pelkästään, että :)

Etkös sää juuri epäillyt, että frägi olis parempi...

Hmm. Onhan toi langaton? Että voi muutamien metrien päästä pelaa? Onko akulla vai kuin?

Ja luulis et painelee noita x, neliö... tossa hiiren reunas vahingos kokoajan??

Melkein tekisi mieli kokeilla jotain kokenutta FragX tyyppiä vastaan pelata, ei nyt sen takia että mun iskällä on isompi kun sun iskällä, vaan ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla. Välillä sitä kun tulee pelattua 1vs1 matseis niin jotkut tyypit on sitten semmosia että niihin ei osuu sitten kirvelläkään, silloin ihmettelee että onkohan nyt FragX kyseessä, kohta itse kun yli vuoden melken päivittäin pelannut, niin harvemmin häviä 1vs1 matsis 10-0 todella lyhyessä ajassa, vaikken nyt mikään pro pelaaja olekaan. Mietin vaan että, jos vastassa on 6 kokenutta FragÄksää ja 6 kokenutta padipelaaja niin ei taida hirveesti mahiksia olla. Tämä johtopäätös siis näistä enemmän kun yhestä 1vs1 ylivoimaisista sankareista.

1 pädi äijä voi voittaa 1v6 tilantees ne 6 frägii. ei sillä oo mitään merkitystä varsinkaan siinä et niihi äijii ei osuis.

Hmm. Onhan toi langaton? Että voi muutamien metrien päästä pelaa? Onko akulla vai kuin?

Ja luulis et painelee noita x, neliö... tossa hiiren reunas vahingos kokoajan??

Ei ole langaton mutta johtoo kyl riittää. ei oo akkua koska laite on langallinen. ei tod painele vahingos

Voin kertoa omat kokemukseni FragFX v.2:n kanssa.
Pelaan oikeastaan vain World at Waria ja siellä normi deathmatchiä. En ole mikään kummoinen pelaaja (tapot 1,20 ja voitot 1,04) , mutta olin sinnitellyt itseni prestige 1 tasolle kun hommasin tuon ohjaimen. Olin toki lukenutkin, että siinä menee hetki ennekuin vehkeeseen tottuu. No itselläni meni hermot ja laitoin koko palikan huuto.nettiin.

Minulla ei ole ollut tuollaisia ongelmia, löysin sopivat asetukset lähes heti, ja sivu nappuloihin ei kyllä tod osu vahingos. minä olen pelannut tällä frag fx v.2 KLZ2 jossa se on hyväää! ja WAW/COD4 ja MGO muissa se ei skulaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom