Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

"jeeee"...HÄNNÄTÖN rotta :eek:

MUTTA: mistä mä löydän sen adapterin mu DuckHunt-pyssyyn....hmmmm

Joo ite kans veikkaan samaa kuin limppu että langattomuus kusee kuten usein hiirissä. No infossa näkyisi olevan 2000dpi herkkyys/tarkkuus mikä on melko paljon. Toivotaan että ei toimi Frag FX v.2:sta paremmin paljoa. Täytyy sanoa, että toi Splitfish rahastaa melkosesti kun pukkaa noita koko ajan hieman parmepia ohjaimia ulos. Lyön vetoa, että resursseja olis tehdä melko hyväkin vempele, no saa nährä...

JouCo, adapterista ei kannata paljon puhua, laite on aivan hirveetä sontaa verrattuna pädiin tai edes Frägiin. Pistäkääpä joku oma vempele kehitteille ja myykää, jos raha kiinnostaa. Mitä katseli niitä myyntilistoja aikaisemmin niin toi myy ihan pirusti. Noi "aivan kuten PC hiiri" -lauseet saavat kaikki ihan sekaisin. Ilmeisesti on kuitenkin testaajia niin kertokaapa mielipidettä, kun ootte testaillu.

Edelliset Frägit on mun mielestä ollut siinä mielessä loistavia laitteita, että ne jotka eivat sillä pädillä pelaa niin käyttävät sitten niitä saamatta etua laisinkaan ja korkealla tasolla antavat pädille etua.

@susi: läpyskää heittelen :p
@fedu: läppää edelleen
...jatkakaa toki mielenkiintoista :rolleyes: keskustelua

edit: eikä mul oo DuckHunt pyssyykä.....

OMG yeas. harmi vaan kun on jo langallinen nii ei viittis uusiks pistää 80e. mut kyl huippu vempele on. ei muuta.

Mainitaan nyt viel että laite ei tuo sinulle etua yhtikäs yhtään,jos ette usko kokeilkaa vaikka ite.

Miksi sitten kaikki ostavat näitä jos niistä ei ole mitään etua?

^^^ Muslimi puhuu asiaa. ja myöski ei oo varaa päivitellä konetta nii on siirtyny koneelle eikä vanhat paskapelit kiinnosta. itse tosin pelaan dualzokilla, ei nimittäin rotta pelaamisella tuu muuta ku luotia kehoon :p

^^^ Muslimi puhuu asiaa. ja myöski ei oo varaa päivitellä konetta nii on siirtyny koneelle eikä vanhat paskapelit kiinnosta. itse tosin pelaan dualzokilla, ei nimittäin rotta pelaamisella tuu muuta ku luotia kehoon :p

ni just joo ja aika monet pelaa sen takia kun se on niin paska

Miksi sitten kaikki ostavat näitä jos niistä ei ole mitään etua?

Kyllä niistä etua saa ei niitä kukaan muuten käyttäs. Minun käsitys asiasta:

1. Yleisesti näiden käyttöä pidetään "ziittauksena" koska hiirellä pelaaminen on huomattavasti helpompaa kuin pädillä.(mikä lie oikea kirjoitustapa, cheating = cheat ['tʃi:t] v tr/itr 1 huijata, petkuttaa, huiputtaa)
2. Hiiripelaaja ei osaa pelata pädillä, eli ei jaksa opetella, ja tuntee alemmuuden tunnetta, koska oli PC:llä pelatessaan vähintään keskitasoa. Joku ehkä jopa siirtyi PS3 rintamalle, koska ei pärjännyt PC puolella parhaita vastaan.
3. Hiiripelaaja pelaa hiirellä saadakseen onnistumisen elämyksiä helpommin. Hän tuntee olevansa erinomainen pelaaja, mutta tuntee syyllisyyttä koska ei ole päässyt tavoitteeseensa rehellisin keinoin.

Tällöin hän alkaa perustelemaan valintaansa...
1. Hiiri ei tuo mitään etua PARHAISIIN pädipelaajiin nähden (varmaan totta)
2. Kraanaatin heittäminen on vaikeampaa (varmasti totta)
3. Ohjain ei ole tarkka/hyppii/tekee vaikka mitä temppuja mitä pädi ei tee (varmaan tietyissä tilanteissa)
jne.

Näin omatunto on rauhoitettu ja voi esiintyä foorumeilla erinomaisena pelaajana, katsella toisia alaspäin ja huudella lobbyssa "noob, noobi, ***** juggeri" jne.

IMHO, hiiripelaajalla ei ole mitään etua PARHAISIIN pädipelaajiin nähden, mutta 95% muista pädipelaajista joutuu HYVÄn hiiripelaajan lattiamopiksi. Mitä sitten kun kyseessä on erinomainen hiiripelaaja? Tässä ei nyt ole kyse siitä kuka tietää parhaat paikat ja osaa ennakoida vihollisen liikket parhaiten vaan siitä, miksi joku pelaa hiirellä. Erinomainen pelaaja on se joka osaa ennakoida, pelaa paljon ja omaa erinomaisen motoriikan pädin tai hiiren käyttöön.

Minä olin aika hyvä pädillä koska olin pelannut tosi paljo. mutta alko vähän kyllästyttää niin ostin tän fragi niin alko taas huvittaa pelaa ja on paljon hauskempaa vaikka ei pärjää sen paremmin ku padilla.

Nade heitto ei tod oo vaikeeta jos OSAA.

tähtäin ei pompi jos OSAA

Eipä täs muuta. ihan tyhmää ku otsikossa lukee dopingia. miksei tämä vois olla vaan frag fx keskustelu

Otsikko on kysyvä. Kun loin tämän ketjun fragikeskustelu sotki promode ketjua. Otsikko juontuu silloisen keskustelun pohjalta. Eikä tää muuksi ole muuttunut, toiset puolesta ja toiset vastaan. Toiset katsoo tän ns. douppaukseksi ja ketkä taas ei, niin saavat perustella omaa näkemystään.

Jos joku mode katsoo otsikon provosoivaksi, niin vaihtakoon. Ei mua haittaa. Vedän nimittäin ratilla ja polkimilla. ;)

Otsikko on kysyvä. Kun loin tämän ketjun fragikeskustelu sotki promode ketjua. Otsikko juontuu silloisen keskustelun pohjalta. Eikä tää muuksi ole muuttunut, toiset puolesta ja toiset vastaan. Toiset katsoo tän ns. douppaukseksi ja ketkä taas ei, niin saavat perustella omaa näkemystään.

Jos joku mode katsoo otsikon provosoivaksi, niin vaihtakoon. Ei mua haittaa. Vedän nimittäin ratilla ja polkimilla. ;)

Ei vjittu! REPS* Ihme ku sä sillon FuKi vs BLnG pelissä driftailitki pitkin Crossfiren katuja... :D

Kyllä tuo hiiren käyttö konsolilla on omasta mielestäni typerää... Hiiri kuuluu PC:lle ja pädi konsoleille! En oo ite koskaan pelannut hiirellä konsolilla, ja jotenki ei mun päänahkaan tahdo upota, että miten jaksaa pelata hiirellä konsolipelejä! En voi kuvitella itseäni olohuoneessa, katse telkkarissa ja oikeassa kädessä hiiri... :rolleyes:

itse en ainakaan näe siinä mitään seksuaalista merkitystä pelaako padillä vai hiirellä.. tosin näyttää siltä että porukan mielestä on syntiä pelata hiirellä konsolilla...

Itse voin 100% puolueettomana henkilönä sanoa, että se on tällä hetkellä ihan sama millä ketäkin pelaa, koska ketään ei saa mitään etua. Ainoa etu molemmissa laitteissa on se, että toiset oppivat nopeammin käyttämään hiirtä ja toiset pädiä. Frag FX ei oo mitenkään verrattavis PC hiireen, joten sitä on edes turha mainita.

Se täytyy sanoa, että kukaan ei varmasti ole siirtynyt PC:ltä pois sen takia, että ei pärjäisi pelaamisessa tai jotain? Ihan naurettava ajatus mielestäni. Miksi kukaan tulisi pelaamaan konsolille, jos ei pärjää PC:llä, kun ei konsoleilta saa mitään sen enenpää irti. Tai kuka PC pelaaja on ylipäätään tiennyt jostain hiirivempeleistä ennen konsolille siirtymistä? Tuskin kukaan publapelaaja vaihtaa konetta sen takia, koska ei pärjää, kuitenkin PC:ltä löytyy jokaiselle oman tasoista seuraa. Ja jos on kyse klaanipelaajista, jotka ei pärjää niin ei ne hiiren kanssa konsolilla ainakaan paremmin pärjää. Sanotaanko, että parhaista konsolipelaajista jokainen pystyisi yltämään PC:llä hyvälle tasolle yhtäläisellä harjoittelulla, koska peliäly on jo kohdillaan. Klaanipelaajat taas eivät varmasti vaihtaisi alustaa PC:n omaavan yhteisön ja aktiivisuuden vuoksi.

Ne keillä on hiiri nyt meistä ovat joka tapauksessa joutuneet harjoittelemaan uuden laitteen käytön, koska frägi ei ole hiiri/näppis PC:llä ja tarkkuus on 10x huononpi ainakin vielä. Toiset taas hakivat jotain uutta intoa yms. pelaamiseen kuten minä tein, mutta kyllästyin lopulta melko suureen säätämiseen laitteen kanssa noin 6kk sitten ja totesin, että pädi on vaan toimivampi kaikessa yksinkertaisuudessaan, ainakin vielä. Kaikki jota tiedän on kokeillut laitetta vain huvikseen ja vaihtaneet lähes heti pois. Muutama kaveri pelaa yhä frägillä ja heistä ehkä pari on pelannut PC:llä joskus kilpailullisesti ihan hyvinkin, joten en usko menestyksen kaipuun olevan syynä. Eihän konsoleilla kuitenkaan vielä hyödy menestyksestä mitenkään rahallisesti, joten se on aivan sama oikeastaan.

Uusia kommentteja odotellessa uudesta "mahti" hiirestä. :)

Itse voin 100% puolueettomana henkilönä sanoa, että se on tällä hetkellä ihan sama millä ketäkin pelaa, koska ketään ei saa mitään etua. Ainoa etu molemmissa laitteissa on se, että toiset oppivat nopeammin käyttämään hiirtä ja toiset pädiä.

Kommenteistasi ymmärtäisin että hiiripelaajat (PC) saa silti etua, vaikkei mitään etua saakkaan(:confused:), koska ovat "hiiriorientuneita"? Eli, voidaanko siis sanoa että PC-pelaaja on heti parempi fragFX:llä kuin pädipelaaja pädillä?

hei, oisko se huijaamista jos rupesin pelaa codia PC:llä ja ostaisin siihen pädin?:confused: ;)

Onhan sul jo DS3 tai Sixaxis, ei muutaku hommaat ajurin. Sitten menet johonkin PC-puolen peliin mukaan, huutelet siel että vedät pädillä :D

Ylös Bottom