Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paitsi hiiren osalta, toisaalta onhan siinä tattikin eli se on yhtäpaljon pädikin.
Hiiri nimenomaan on se asia joka antaa tuolle vempeleelle etuaseman verrattuna pädipelaajaan. On helpompi kohdistaa tähtäin nopeasti haluttuun kohtaan hiirellä kun pädillä peukaloa käyttäen.
Ajattele esim kursoria tietsikan ruudulla, vois olla pikkusen kömpelöä pädillä käyttää.
Ehkä tämän sukupolven tsiittihiiret ei vielä ole täysin ylivertaisia mutta nekin kehittyy joka versiolta paremmaksi. Missä vaiheessa kukin sitten myöntää että etua sillä saa. Jotkut ei varmaan myönnä sitä koskaan.
No ne pelaa tietenki sen takia hiirillä, koska tietokoneen päivittäminen köyhille on liian paljon ja sen takia joutu PS3:n ostaa ku ei joudu päivittää jatkuvasti
Kyllähän minä myönnän, että etua tällä tulee, mutta en ole tuota kojetta kieltämässä tai halveksimassa niiden käyttäjiä. Tämän takia käytän tätä myös itsekkin.Ehkä tämän sukupolven tsiittihiiret ei vielä ole täysin ylivertaisia mutta nekin kehittyy joka versiolta paremmaksi. Missä vaiheessa kukin sitten myöntää että etua sillä saa. Jotkut ei varmaan myönnä sitä koskaan.
Kaukana tämä mööpeli on vielä siitä, että tämän voisi luokitella missään mielessä jonkin sortin kusettamiseksi tai xiittaamiseksi.
Veit suorastaan sanat suustani ja jos oikein muistan niin lukemat oli 8-0 Täytyy varmaan itse jättää toi Fragi kakkone ostamatta kun kuulostaa sen verran hyvältä, että siitä olisi aivan selkeää etua.
Pc puolella on huolestuttavan helppo kajota itse pelin omaan koodiin ja sitä kautta saada etua muihin pelaajiin. Ilmeisesti tämä ei kuitenkaan ole mahdollista konsoli puolella. Onneksi.
Se millä laitteilla pelaa on aivan pelaajien omissa käsissä ja täten saadun hyödyn pystyy kuka tahansa saada. Ei ne laitteet sitä epäreilua etua tuo vaan kaikki koodaamiseen liittyvät.
Pc puolella on todella lystikästä pelata aimbotteja ja wallhackeja vastaan. Kaikki jotka ovat pelanneet PC puolella tietänevät varmasti tämän ongelman.
Itse ainakin TV2:sen servereillä Battlefield adminina ollessani huomasin tämän olevan todella yleistä eikä tähän ollut juurikaan minkäänlaisia lääkkeitä.
Joo ja uskokoon ken tahtoo ja hei mä just muistinki et pelasin sen matsin pelkäl GH kitaralla. Heitänpä tähän väliin tämmösen: jos muka käytitte pelkkiä padeja sillon niin miks ylipäätään käytätte niitä hiiriä kun niillä padeil niin hyvii ootte? Ei kelpaa vastaukses "koska se on kivempaa hiirel/ se o iha paska!!!1111111"
Muistaakseni esimerkiksi Lateksi olet kysynyt minua klaaniinne ja silloin ei ole kyllä ollut hajuakaan kyseisestä laitteesta
Ei toi nyt tähän mitenkään liity, mutta se oli maikeri kuka sua klaaniin pyyysi ja sillon olin Lollermanin klaanissa väliaikasesti. Se siitä kuitenkin.
Et sä sitä suoraan paskaksi haukkunu olekaan vaan yrität puolustella sitä sanomalla ettei siitä mitään hyötyä ole ja niin kuin monta kertaa sanottu ei se auta mitään. Jokuhan tossa heitti hyvän esimerkin tosta pleikan selaimesta eli kokeileppa pleikalla surffata netissä niin sitten kyllä huomaat padin ja hiiren välisen eron. Sen jälkeen on vaikee varmaan sanoa että hiirestä ei mitään hyötyä ole
Itse pysyn pädillä niiden vauhdissa jotka meidän klaanista käyttävät hiirtä. Tästä jo voisin melkein vetää johtopäätöksen, että frägillä olisin MAAILMAN PARAS PELAAJA.
Muutenkin tästä threadista voisi poistaa viimeiset 15 sivua ja silti oltaisiin kuultu kaikki samat mielipiteet ja argumentit mitä tässä on dejavumaisesti toisteltu jo useita kuukausia.
sähän olit samas servus mun ja savulohen ja limpun kans. mä vedin fragil mut olin saman tasoinen ku tekin, joten ei oo välii vetääks fräg vai pad PISTE.
No en vetäisi kauheasti johtopäätöksiä yhdestä vartin kestäneestä neljän pelaajan Showdownin snipers only -free-for-allista.
Oon täysin samaa mieltä, siks en ole enää jaksanu ottaa kantaa. Pelintekijät ja laitevalmistajat tähän voi ainoastaan enää vaikuttaa. Frag Fx on tullut jäädäkseen ja vaikka se kuinka ottais pipoon, ei sille mitään voi. Mä pelaan niin kauan padilla kun tulee juoksumatto-tasapainolauta-liiketunnistusrynkky-sähköiskuja_antava_pelipuku. Silloin en anna tuumaakaan eteen kenellekään vaan olen teknologian aallonhuipulla!Muutenkin tästä threadista voisi poistaa viimeiset 15 sivua ja silti oltaisiin kuultu kaikki samat mielipiteet ja argumentit mitä tässä on dejavumaisesti toisteltu jo useita kuukausia.
Mä pelaan niin kauan padilla kun tulee juoksumatto-tasapainolauta-liiketunnistusrynkky-sähköiskuja_antava_pelipuku. Silloin en anna tuumaakaan eteen kenellekään vaan olen teknologian aallonhuipulla!