Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@Fedu: Joo noi mun "koko totuudet" ym. levottomat jutut oli ihan sarkasmia ja vähättelyä TILTTiä kohtaan. Ei muuta. Olen semmonen ilkikurinen vekara, joten ei mun tarinoita kannata aina ottaa ihan pilkulleen. :)

Ite oon monessakin asiassa huomannut että ei se arvostelija ole aina samaa mieltä kun itse, itseasissa näin käy hyvin harvoin. Siis minun kohdallani. Mitä nyt sitte tuohon arvosteluun tulee niin ottaaen huomioon arvostelijan ennakkoluulot Fragiä kohtaan, laite yllätti positiivisesti. Se että onko laite jokaisen mielestä hyvä ja loistava ja ja ja... onkin sitte toinen juttu. En haluaisi tuota sillä olen aina ollut padi pelaaja enkä osaisi tuota käyttää edes. Mut jos mun jollain tutulla toi ois niin kyllä sitä kokeilisin.

@Fedu: Joo noi mun "koko totuudet" ym. levottomat jutut oli ihan sarkasmia ja vähättelyä TILTTiä kohtaan. Ei muuta. Olen semmonen ilkikurinen vekara, joten ei mun tarinoita kannata aina ottaa ihan pilkulleen. :)

Ite oon monessakin asiassa huomannut että ei se arvostelija ole aina samaa mieltä kun itse, itseasissa näin käy hyvin harvoin. Siis minun kohdallani. Mitä nyt sitte tuohon arvosteluun tulee niin ottaaen huomioon arvostelijan ennakkoluulot Fragiä kohtaan, laite yllätti positiivisesti. Se että onko laite jokaisen mielestä hyvä ja loistava ja ja ja... onkin sitte toinen juttu. En haluaisi tuota sillä olen aina ollut padi pelaaja enkä osaisi tuota käyttää edes. Mut jos mun jollain tutulla toi ois niin kyllä sitä kokeilisin.

Mjoo, on se vaikea olla arvostelija ja sitten tämä sivustakatsoja ja päättää uskoa vaiko eikö. Itse olen pyrkinyt kertomaan mahdollisimman rehellisesti omat mielipiteet ja sitä kautta suositella sitä haluaville ja taas antaa kritiikkiä, jos siihen on ollut tarvetta. Itse siis suosittelen ihan kokeilu mielessä ja hauskanpidon vuoksi. Jokainen voi tehdä mielestäni laitteesta omat mielipiteet ja hyvä niin, oma mielipide on että ei vaikuta matsien tuloksiin ollenkaan/pelaajiin (taidollisesti). Toiset voivat olla eri mieltä ja se ei minua haittaa (tiettyyn rajaan asti).

JOS laitteet olisivat mielestäni selkeästi etua antavia niin en henkilökohtaisesti käyttäisi, koska se on minusta todella tyhmää. Näin kauan kun laitteet pysyvät tällä tasolla ei mua haittaa (toivottavasti pysyy siis). Jos laitteissa mennään etiäppäin niin sitten peleille vaan hiirituet ja sitä kautta hiiripelaajat saavat oman nautintonsa. Se joka sen jälkeen tykittäisi jollain mahti hiiri laitteella pädipelaajien kanssa olisi "nössö". :)

Mies, missä päin Kouvolaa asut? Kerro niin tuun fragin kera käymään esittelykierroksella, mielumin pe/la illalla, jotta ilmapiiriä voisi lämmittää oluella tai lonksulla :p

Mies, missä päin Kouvolaa asut? Kerro niin tuun fragin kera käymään esittelykierroksella, mielumin pe/la illalla, jotta ilmapiiriä voisi lämmittää oluella tai lonksulla :p

kaukana keskustasta :p
eikä kannata mennä esittelee sitä, qsimo voi pia ostaa sen :D

Ens kuus meen 2 viikkoo kesä töihin niin saa 2 päiväs tähän rahat niin vois kokeilla kui huono/hyvä on. kantsiskohan ostaa tähän sit pehmonen vaik steelseriessin matto oliskohan siin mukavempi hiirtä liikuttaa vai meneeks hiiren tarkkuus pilalle.

Ens kuus meen 2 viikkoo kesä töihin niin saa 2 päiväs tähän rahat niin vois kokeilla kui huono/hyvä on. kantsiskohan ostaa tähän sit pehmonen vaik steelseriessin matto oliskohan siin mukavempi hiirtä liikuttaa vai meneeks hiiren tarkkuus pilalle.

Kakkosen mukana tulee todella hyvä ja suht iso matto, älä kuluta turhaa rahaa mattoihin.

Kakkosen mukana tulee todella hyvä ja suht iso matto, älä kuluta turhaa rahaa mattoihin.

joo v.2 aattelinkin en edes tiedä myydäänkö enää v.1. kotona onkin kyllä steelseriessin iso matto niin sitten pystyykin kokeilee onks sil parempi

Edit:

http://codebaboon.com/fragfx-v2-first-impressions tuolla on paljo kirjotusta fragista

works perfect!
Todd (not verified) on Fri, 03/20/2009 - 16:51.
I am a PC gamer 100%. cannot play FPS on PS3 with the dual shock. It's terrible. not any fun at all. today I got the fragfx v2 and killzone 2. It works perfect. First time I have ever had fun playing PS3 other than GTA and starwars force unleashed. I have COD4 for PC. Of course any PC FPS is better but I had a great time playing Killzone 2. I have a 110 projector in my media room for PS3 so it looked and sounded awesome and with the mouse I could finally shoot and kill. get it for sure.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tämä olis hieno :D http://www.gamersdailynews.com/userfiles/Mobi_4.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli nyt sitten tääkin ostettua, vihdoinkin. Alku paskan kanssa on ollut kaikinpuolin tahmea, vaikea, surkea, huono jne. Eniten ongelmaa tuottaa naattien heitto.
Ja ei kun lisää peliaikaa hiiren kanssa alle->

Tuli nyt sitten tääkin ostettua, vihdoinkin. Alku paskan kanssa on ollut kaikinpuolin tahmea, vaikea, surkea, huono jne. Eniten ongelmaa tuottaa naattien heitto.
Ja ei kun lisää peliaikaa hiiren kanssa alle->

Mutta sittenku oppii käyttää niin on aika ownage. esim niinku Fedu/rambo;)

tänään tai maanantaina ehkä hankin

Mutta sittenku oppii käyttää niin on aika ownage. esim niinku Fedu/rambo;)

tänään tai maanantaina ehkä hankin

Kantsis kyl jo ymmärtää että ei se fägi mitn auta oikeestaan.

Fedu on hyvä koska sen äänentoisto järjestelmä on niin hyvä että se kuulee B pommilta ku plänit A pommille.

Rambosta en tiedä, mutta eikös silläkin oo tällainen? (Siis äänentoisto, en oo varma)

Ja mitä tulee sitten noihin ( FragFX V.2: First impressions | Code Baboon )
kommentteihin.

Niin kannattaa ymmärtää se fakta, et suurin osa noista tyypeistä ketkä kommentoi, on aluiltaan PC pelaajia, ja ei oo ees raaskinu viettää aikaansa pädillä ja varsinkaan FPS peleissä.

Ite esim olin suht haka aikoinani hiirinäppiksellä, mutta päätin CoD4:n takia ryhtyy konsoli sotimiseen. (oma kone ei pyörittäny CoD4)

Joten ei ole mikään ihme jos tulee kommentteja kuten "tää on upee". Kun eivä ole pelannu pädillä sitä 30 in-game päivää.

Jos olet haka pädillä, niin turha rupee tätä ostaa.

Ainu mikä tässä v2 mallissa vähän häiritsee on tuo "frag" nappula. Toimiiko se CoD4?
Vaikka tuo sen saman tunnelman kun PC pelaajat muttaa hiiren senssiä. Mutta aika huijaamisen puolelle tuo jo menee konsoli puolella. Ja kyseisen asian takia (jos se toimii) voisin kutsua kaikkiä fägittäjiä nyypiksi. Todella vit*ttavaa jos tuo toimii. Siinä minä edelleen pädillä tähtäilen 8 senssillä kun frägittäjä laittaa tähtäimen kohillee, heittää senssin nollille ja antaa paukkuu.

Tosin onhan siinäkin oma heikkoutensa, mutta kuitenkin.

Ei mitään hyötyä siitä napista, mutta en nyt ihan silti sanoisi että ei mitään järkeä ostaa, koska mielestäni ainakin ihan hauska pelailla myös Frägillä, mutta tehkää omat päätöksenne tietenkin ja luulen että Herkkusuu on jo tehnyt. Eikä se äänentoisto järjestelmä kaikkea ratkaise, mutta apua siitä toki on varsinkin kuulokkeettomia pelaajia vastaan, mitä Suomessa alkaa oleen yhä harvemmin ja harvemmin, mikä on tietenkin mukava asia.

Mutta niin kuin Aru sanoi, että jos siirtyy esimerkiksi PC:ltä suoraan pleikalle ja ei edes yritä pädillä pelaamista, jonka seurauksena käyttää vaan Frägiä ja tuntuu heti mukavalta, niin on mielestäni aika "tyhmä" jätkä silloin, onneksi tällaisia pelaajia en ainakaan vielä itse tiedä. :) Toki se on ajan kysymys milloin joltain PC-pelaajalta loppuu rahat ja into ja sitten tsekkaa tänne sattumalta ja ostaa laitteen, hyöty ei tietenkään ole minkään näköinen pelaamisessa, mutta oppimis kynnys pienenee, (toki kartat ja muut pitää opetella ellei sitten ole juuri CoD4:ään pelannut PC:llä).

Kantsis kyl jo ymmärtää että ei se fägi mitn auta oikeestaan.
Fedu on hyvä koska sen äänentoisto järjestelmä on niin hyvä että se kuulee B pommilta ku plänit A pommille.

Rambosta en tiedä, mutta eikös silläkin oo tällainen? (Siis äänentoisto, en oo varma)

Njoo ehkäpä kyse on enimmiksen peliälystä ja pelinlukemisesta. Se, että nykäsee sadasosasekuntti nopeammin tähtäimen paikalleen, ei tee minusta tai fedusta teräsmiehiä. Kuullokkeet, äly, kokemus, omat taidot vs vastustajan taidot - määrää miten peli tulee sujuumaa.

Ainu mikä tässä v2 mallissa vähän häiritsee on tuo "frag" nappula. Toimiiko se CoD4?

Ei toimi. En kyl tajua mitä hyötyä siitä edes on.

esim. sniputtamassa senssin saa nopeasti hitaalle ja on "helpompi" osua. Mutta ei oikeasti tuosta napista ole hyötyä koska kukaan fragi-pelaajista ei tähtää kiikaritähtäin kokoajan päällä...

esim. sniputtamassa senssin saa nopeasti hitaalle ja on "helpompi" osua. Mutta ei oikeasti tuosta napista ole hyötyä koska kukaan fragi-pelaajista ei tähtää kiikaritähtäin kokoajan päällä...

Mmm... Koita siinä sitten pitää pohjassa L1 ja painaa jollain lisäsormella Frag- näppäintä.

Toi tottumiskortti on vähän omituinen. Kaikkeen tottuu, eri asia viitsiikö sen eteen nähdä vaivaa. Olen pelannu PC:llä räiskintöjä sellaset +7 vuotta, sitten hankin pleikan ja COD4 ja aloin pelaamaan pädillä. Aluksi en ollut osua mihinkään, siis en yhtään mihinkään. Aikani mietinki että tuleeko tästä oikeasti mitään. Mutta parin kuukauden reenaamisella pääsin hyvälle tasolle eikä tulis enää mieleenkään alkaa pelaamaan jollain tsiittaushiirulaisella. Kaikki samalle viivalle!

Moniko jätkä (esim PC:llä) oikeesti pystyy saamaan tosta hitaudesta etua, kun on tottunu tiettyyn senssiin ja tietää tarkalleen, paljonko sitä kättä pitää siirtää että tähtäin on päässä. Sit kun sä hidastat sitä niin sun pitää viedä kättä paljon enemmän tiettyyn suuntaan. Lopputuloksena hutikuti eli kyllä toi nappi on iha hölynpölyä.

Nyt on hankittuna se frägi ja on kyl tosi huippu cod4 joutuu tottuu eniten koska se on siin niin sairaan nopee. mut esim MGO kokeilin netis snipulla niin hups keikkaa hedu...hedu....hedu...hedu siin pelis tuntu sniputus vähän huijaukselta. far cry2 toimii se frag nappi mut kuka sitä ny rupee käyttää. ei mitään huonoo sanottavaa ku tuntuu tosi muoviselta mitä se onkin. Kyllä voin suositella;)

Nyt on hankittuna se frägi ja on kyl tosi huippu cod4 joutuu tottuu eniten koska se on siin niin sairaan nopee. mut esim MGO kokeilin netis snipulla niin hups keikkaa hedu...hedu....hedu...hedu siin pelis tuntu sniputus vähän huijaukselta. far cry2 toimii se frag nappi mut kuka sitä ny rupee käyttää. ei mitään huonoo sanottavaa ku tuntuu tosi muoviselta mitä se onkin. Kyllä voin suositella;)

Tarkoittaako tuo että peli menee paremmin, tai että "olet" parempi pelaaja nyt kuin käytät fragia verrattuna padiin, että on helpompi tähdätä fragilla kuin padilla, voitko pelata korkeemmalla sensillä kuin padilla tai miten se vaikuttaa pelaamiseen näin yleisellä tasolla?

Ylös Bottom