Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kai niitä on sitten eri malleja tai sitten Arucard ja muut höppänät ei osaa käyttää niitä :D

Kai niitä on sitten eri malleja tai sitten Arucard ja muut höppänät ei osaa käyttää niitä :D

Voi olla että itse telkkarin asetuksista jos löytää "surround" asetuksen niin toimii hyvin.

Jos näin on niin minulla ei tuota asetusta ole telkussa ja on sitten syynä siihen miksi ei suuntia kuulu.

Voi olla että itse telkkarin asetuksista jos löytää "surround" asetuksen niin toimii hyvin.

Jos näin on niin minulla ei tuota asetusta ole telkussa ja on sitten syynä siihen miksi ei suuntia kuulu.

En mä mitää surroundia käytä ihan selkä ääni on asetuksissa ja hyvin toimii ja kuuluu suuntaäänet

En mä mitää surroundia käytä ihan selkä ääni on asetuksissa ja hyvin toimii ja kuuluu suuntaäänet

Siis eihän se voi olla mitenkään mahdollista että jos ei ole jonkinlainen vahvari tai surround äänet käytössä että kuuluisi suunta-äänet.

Tokihan meikälläkin tajuaa eri äänen "tyyleistä" että mistä päin tulee (esim. jos astuu pellin päälle). Mutta ei sitä ääntä voi "pinpointtaa" mitenkään.

Surround systeemi on se jolla ne äänet voi tarkasti paikantaa. Ja jos ei TV tai Headset Tai PS3 tue surroundia millään tavalla, niin ei niitä suuntia saa sinne kuulottimiin tyhjästäkää.

Ja itelläkin oli fatalityt ihan suroaan telkussa se kuulokkeiden piuha siinä kuuloke paikassa. Ja en kyllä mitään suunta-ääniä kuullu. Kyllä toki ne pelti-äänet yms. kuului, ei vain tarpeeksi tarkasti. Kuten nykyisillä SteelSeries h5 V2 headseteillä.

Hehe, sanoin että en tiedä mutta osta vaikka sieltä (ei omaa kokemusta minulla kyseisetä paikasta). Eiköhän ne sieltä tule jos kysyt/jos niitä ylipäätään oli varastossa. :)

Ei niitä ollu ku jossa maahan tuojalla vasta, tilasin toiset vähän viellä kaliimmat jos ei ne tuu ensi viikolla niin vaihan tilauksen viellä hiukan kalliimpii :o

siis eihän se voi olla mitenkään mahdollista että jos ei ole jonkinlainen vahvari tai surround äänet käytössä että kuuluisi suunta-äänet.

Tokihan meikälläkin tajuaa eri äänen "tyyleistä" että mistä päin tulee (esim. Jos astuu pellin päälle). Mutta ei sitä ääntä voi "pinpointtaa" mitenkään.

Surround systeemi on se jolla ne äänet voi tarkasti paikantaa. Ja jos ei tv tai headset tai ps3 tue surroundia millään tavalla, niin ei niitä suuntia saa sinne kuulottimiin tyhjästäkää.

Ja itelläkin oli fatalityt ihan suroaan telkussa se kuulokkeiden piuha siinä kuuloke paikassa. Ja en kyllä mitään suunta-ääniä kuullu. Kyllä toki ne pelti-äänet yms. Kuului, ei vain tarpeeksi tarkasti. Kuten nykyisillä steelseries h5 v2 headseteillä.

s - t - e - r - e - o

s - t - e - r - e - o

Olettaisin että on äänipiuha telkkarista stereoihin ja stereoista headset?

Kyllähän tuo noinkin toimii jos stereot tukee jonkin tyyppistä vahvaa surroundia.

EDIT: Vai kenties tarkoitatko stereo ääntä?

EDIT2: Tääkin nyt rupee menee vähän liikaa OT:n puolelle. Voisi tästä lähin laittaa äänijutuista viestin tonne:

http://www.konsolifin.net/bbs/yhtei...war/67923-cod4-ps3-ja-7-1-surround-aanet.html

Kyllä Herkkusuu kantsii ne 70-80 lykätä kuulokkeisiin mielummin. Täytyy sanoa, että ne surullisen kuuluisat Fatalityt mitkä sullakin on, ovat siis surullisen kuuluisat eli surkeat :) Jokainen pelaaja joka niitä on käyttänyt sanoo että ei kuule suuntaääniä mitkä on melko tärkeät. SteelSeriesiltä löytyy näppäriä kuulokkeita just tohon hintahaarukkaan ja taitaa parhaatkin saada 7.1 äänikortin kanssa tolla hinnalla. Omat kuulokkeet on jotkut ehkä 30, mutta sitten mulla on vahvistin+paljon säätöjä niin saa varmaankin paremmat äänet kun millään kuulokkeilla suoraan telkkarista.

Äänet ei ole dopinkia mutta hyötyä niistä on hyvä laatusina todella paljon...

Minulla ei ole fatalityjä jokku 500000000 vuotta vanhat philipsit jokka sain stereoiden mukana.

Jos näitä pelejä pelaa vanhalla 10" mustavalkotelsulla ilman ääniä ni se on ihan oma henkilökohtainen harmi.

Tiedoks vaan et pelaan 40" Sony bravia 100hz FULL HD. ja siks en voi pitää ääniä siin täysil koska pelaan yöl. pitäs jostain hommata jokku uudet kuulokkeet sitten jokka vois tv vaan laittaa kii ja et kuulis ne suunta äänetkin(taas tuli OT).

Nevis vetää RCA-audioplugit ristiin (punainen valkoseen,valkonen punaiseen) scartista tällaiseen (tosin myös stereoplugi on naaras) ja siittä Trustin ikivanhoihin, pirun hyviin kuulokkeisiin. Oon kokeillu Steelseriesin eri kuulokkeita mutta kyllä nämä vanhat Trustit tuntuu parhailta. Välineurheilua ja amispatentteja parhaimmillaan ;)

Niin ja TV:nä ~15 vuotta vanha n. 26¨- 28¨ ASA.

Minulla ei ole fatalityjä jokku 500000000 vuotta vanhat philipsit jokka sain stereoiden mukana.

Jos näitä pelejä pelaa vanhalla 10" mustavalkotelsulla ilman ääniä ni se on ihan oma henkilökohtainen harmi.

Tiedoks vaan et pelaan 40" Sony bravia 100hz FULL HD. ja siks en voi pitää ääniä siin täysil koska pelaan yöl. pitäs jostain hommata jokku uudet kuulokkeet sitten jokka vois tv vaan laittaa kii ja et kuulis ne suunta äänetkin(taas tuli OT).
Käyppä hakemassa Seinäjoen Gigantista Sony MDR-XD100 kuulokkeet. Hintaa n. 30 ja hyvin kuulen suuntaäänet :)

Paljon herkulla on varaa käyttää. Itse ostaisin SteelSeries 5H v2 TAI jos haet kuulokkeita vain konsolipelikäyttöön niin propelit.fi - Razer Barracuda HP1 koska PS3 ei tue suoraan 7.1 ääniä, mutta näissä razereissa on siis 5.1 jotka toimii.

Jos taas saat jotenkin ton Arucardin 7.1 systeemin toteutettua itselläsi niin sitten ehdottomasti SteelSeriesit koska voit sitten samalla käyttää myös PC:llä 7.1 ääniä. Mutta noi razerit on varmasti yhdet halvimmista 5.1 kuulokkeista jotka toimii suoraan telkkuun 5.1 äänillä.

Joo OT loppu tähä :D

Paluu aiheeseen... Ens viikon tilt.tv testaa Frag FXn, joten saadaan tietää "koko totuus".

Paluu aiheeseen... Ens viikon tilt.tv testaa Frag FXn, joten saadaan tietää "koko totuus".

Joo varmasti :D Tiltin toimittajat voisivat kyllä mennä mielummin vaikka tomaattien esipurijoiks jonnekki hampaattomien hoitokotiin ku olla missään tekemisissä pelien kanssa..

hehheh... täytyy kahtoa toi tiltti :D nähdäämpähän sitte että kummat on oikeessa ton ohjaimen paremmuudesta vs pädiohjaajien kannattajat :D

Ylös Bottom