Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Huoh, no tottakai se on niin, että pelasi millä hyvänsä, ei voi tulla hyväksi pelaajaksi, jos ei ymmärrä pelistä mitään. Jo PS2-aikoina oli aika paha yhdistelmä, jos pelaaja ymmärsi pelin täysin, osasi tähdätä hyvin ja sen lisäksi käytti etageja, one shot killiä ja lag switchiä. :)

Nyt meni hernes nenään. Tuo lag switch oli mulle ihan uus juttu. Joissain ps3 peleis on tollasta teleporttailua ilmennyt. Oon ajatellu että perus lagia vaan, mutta vähäsen ihmetelleyt kun se lagi pelastaa just kun olen ampumassa. Ei juma, että meni päivä pilalle. Tosta etagista en löytäny infoo, mutta en varmaan ees halua kuulla.

Alkaa vissiin oleen todellista tarvetta eyetoy sovelluksille fps peleissä. Sillähän sitä voisi todistaa, että ownaa puhtain metodein. Muutenki olis hauska nähdä toisten keskittyneet pärstät vaikka radio viestejä lähetellessä.

Joo tosta Lagswitchistä(tm) löytyy rakennusohjeet tubesta ja sen toimintaa oikein mukavasti valaiseva video. Herra armahtakoon kuka näitä rakentelee ja käyttää. Kerran oon törmänny ja mitään muuta ei oo tehtävissä kun lopettaa peli. Fragfx on kovin pieni synti tuon helvetinkoneen rinnalla!

Kun tästä ihme kapistuksesta täällä näin kauheesti pälätetään niin päätinpä kokeilla !

Tulos : Ihan paska tän papparaisen käsissä :D !

Kokelin sekä Codeilla että Socomissa , en saanut asettumaan sitä hiirilöistä ollenkaan joten syötin sen kissalle ja paiskoin loput kompostoriin prkl !

Kun tästä ihme kapistuksesta täällä näin kauheesti pälätetään niin päätinpä kokeilla !

Tulos : Ihan paska tän papparaisen käsissä :D !

Kokelin sekä Codeilla että Socomissa , en saanut asettumaan sitä hiirilöistä ollenkaan joten syötin sen kissalle ja paiskoin loput kompostoriin prkl !

Mä en leiki sun kans enää... kuitenki pelailet vielä sillä hiirellä ja ownaat kokoajan :D

"Viestin lähetti alunperin Junnuuu
Oli muuten aika hyvä tuo linkki konsolinetin ps3 puolen myydyimpään tuotteeseen "

Näillä myyntitilastoilla voi pyyhkiä persettä. Pelkästään yksi myynnin työkalu. Näillä tilastoilla ei ole välttämättä todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Olisikohan tässäkin tapauksessa luultu hittituote jäänyt käsiin ja tällä tavalla yritetään myyntiin potkua.

Ja vielä ot. älkää ikinä vastakko mihinkään kyselyyn netissä tai paperilla, jossa väitetään, että voit vastata anonyyminä. Itselle oli aikoinaan melkoinen järkytys, kun työn puolesta olin näiden kyselyjen tekijöiden kanssa tekemisissä. Esim. meidän firmassa tiedettiin aina kuka vasta mitä, oli paperi tai nettikysely. Lisäksi tiedettiin aina kuka kävi meidän kotisivuilla ja mitä tuotteita sieltä selasi.

Kyllähän tuo frag voi olla aika hyvä sniputuksessa koska saa tähtäimen nopeammin ja tarkemmin vihuun mut se voi olla eri asia osuuko siihen. Itse olen huomannut cod4 aika montakin frag käyttäjää sen huomaa kun kuva kääntyy tasaisesti ja croshaiiri on melkein aina just oikeissa kohdissa, ja varsinkin jos on sniputtaja vastas niin kyllä se saa nopeammin ammuttua/tähdättyä, jos OSUU:D

Niin saa koska ranne on sen verran karheempi kun peukalo jolloin huomattavasti paremmin onnistuu sohiminen, oli kyseessä sitte rullahiiri tai joku gyypber tarkka laasserihiiri, se on sutjakampi kuin padi.
Ihan ylä-aste fysiikkaa.

(Huomaa tottumis kysymys s.134):cool:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja onhan kunnon kuulokkeistakin vähintään yhtä paljo hyötyä kuin tästä hiirestä jopa enemmänkin, mutta ei oikein viitti rahaa laittaa johkin hiton kuulokkeisiin 70-80e. monesti muut tietää jo 10-15m säteellä täysin mist tuloo ja ite en käytä tv ääniäkään paljo mitään niin se on aika rasittavaa. Siks en käytä tv ääniä koska oon yö pelaaja ja muut nukkuu:rolleyes: yhtä hyvin vois lukea fatality headset dopingia FPS peleihin

Niin ja en omista Fragia ainakaan vielä.

Ja onhan kunnon kuulokkeistakin vähintään yhtä paljo hyötyä kuin tästä hiirestä jopa enemmänkin, mutta ei oikein viitti rahaa laittaa johkin hiton kuulokkeisiin 70-80e. monesti muut tietää jo 10-15m säteellä täysin mist tuloo ja ite en käytä tv ääniäkään paljo mitään niin se on aika rasittavaa. Siks en käytä tv ääniä koska oon yö pelaaja ja muut nukkuu:rolleyes: yhtä hyvin vois lukea fatality headset dopingia FPS peleihin

Hyvät kuulokkeet kyl auttavat, jos ei muuten voi pitää telkkarin/kotiteatterin ääniä kovalla....Kuulokkeilla kuulee tässä tapauksessa kaiken paljon paremmin, mut et se olis dopinkia??? Huh huh... Samalla tavalla joku yksin asuva vai pitää ääniä kotiteatterista niin kovalla, et kuulee yhtä hyvin ku kuulokkeilla. Jos kuulokkeet on väärin ni pitäiskö kaikkien pitää peli äänettömällä?

Itelläni on käytössä Sennheiser PC 350 kuulokkeet. Entiset Fatalityn kuulokkeet sai jäädä tuon hankinnan jälkeen. Fatalityn vaihdon huonon mikin takia.... Äänetkin parani....

..hyvin vois lukea fatality headset dopingia FPS peleihin.

Ei kyllä voi ollenkaan laskea dopingiksi samalla tavalla kuin hiiren käyttöä. Näitä pelejä kuuluu pelata HD-telkkarilla ja surroundäänentoistolla, mutta ei hiirellä. Jos näitä pelejä pelaa vanhalla 10" mustavalkotelsulla ilman ääniä ni se on ihan oma henkilökohtainen harmi.

Kyllä äänet on osa peliä. Se on sitten pelaajasta kiinni käyttääkö niitä - oma valinta. Pelissähän on myös mahdollisuus liikkua ja ampua äänettömästi:eek:

...70-80 --> ei riitä!! :cool: ...oot kuitenkin valmis laittaan rahat douppinkeihin?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jo mp3 nappi kuulokkeilla kuulee paremmin ku tv kuuluttimista, eri asia kuin hiiren käyttö.

Kyllä Herkkusuu kantsii ne 70-80 lykätä kuulokkeisiin mielummin. Täytyy sanoa, että ne surullisen kuuluisat Fatalityt mitkä sullakin on, ovat siis surullisen kuuluisat eli surkeat :) Jokainen pelaaja joka niitä on käyttänyt sanoo että ei kuule suuntaääniä mitkä on melko tärkeät. SteelSeriesiltä löytyy näppäriä kuulokkeita just tohon hintahaarukkaan ja taitaa parhaatkin saada 7.1 äänikortin kanssa tolla hinnalla. Omat kuulokkeet on jotkut ehkä 30, mutta sitten mulla on vahvistin+paljon säätöjä niin saa varmaankin paremmat äänet kun millään kuulokkeilla suoraan telkkarista.

Äänet ei ole dopinkia mutta hyötyä niistä on hyvä laatusina todella paljon...

Mul on ne "surkeat" Fatal1tyt ja suuntaäänet kuuluu tosi hyvin. Luurit on tietenkin kotiteatterissa kiinni joten se auttaa tilaääniin paljon. Sä pelaat herkkusuu padilla oikein hyvin joten panosta kuulokkeisiin. Ehdottomasti.

Mul on ne "surkeat" Fatal1tyt ja suuntaäänet kuuluu tosi hyvin. Luurit on tietenkin kotiteatterissa kiinni joten se auttaa tilaääniin paljon. Sä pelaat herkkusuu padilla oikein hyvin joten panosta kuulokkeisiin. Ehdottomasti.

Juu kuuluu vahvarin kans, mutta monet kuitenkin hakee hyviä kuulokkeita suoraan telkkuun niin sillon niihin joutuu panostaan vähän enemmän ja fatalityt on surkeet suoraan telkkuun. 5.1 kuulokkeet ilmeisesti vielä saa suoraan telkusta toimiin pleikan kans ja 7.1 kauheella säätämisellä. Itsellä vahvarin kautta saa kans todella loistavat tilaäänet ilman mitään loistavia kuulokkeita.

Juu kuuluu vahvarin kans, mutta monet kuitenkin hakee hyviä kuulokkeita suoraan telkkuun niin sillon niihin joutuu panostaan vähän enemmän ja fatalityt on surkeet suoraan telkkuun. 5.1 kuulokkeet ilmeisesti vielä saa suoraan telkusta toimiin pleikan kans ja 7.1 kauheella säätämisellä. Itsellä vahvarin kautta saa kans todella loistavat tilaäänet ilman mitään loistavia kuulokkeita.

Ei noihin 7.1 ääniin tarvitse kuin välikappaleen jossa on optikaaliselle piuhalle (input) paikka ja usb toiselle puolelle. Sit vaan se kiinnittää ja 7.1 äänet toimii.

Toisin näitä "liittimiä" ei taida olla myynnissä kuin erään headsetin mukana. En ole varma.

Tämä systeemi toimii myös PC:n kautta, jos PC:ssä on optikaaliselle piuhalle (input) paikka. Itellä kävi huonompi tuuri ja se on output. Joka takoittaa että joutuisin menee ostaa 100 maksavan uuden mikäliejutun koneeseen.

Fedurre suositteli verkkokauppa.comi uusie kuulottimien ostoon, kuukausi menny ja viellä saa odottaa... Vanhoissa oikea kuuloke mykkä :'[

Hiirelle juustoa

Fedurre suositteli verkkokauppa.comi uusie kuulottimien ostoon, kuukausi menny ja viellä saa odottaa... Vanhoissa oikea kuuloke mykkä :'[

Hiirelle juustoa

Hehe, sanoin että en tiedä mutta osta vaikka sieltä (ei omaa kokemusta minulla kyseisetä paikasta). Eiköhän ne sieltä tule jos kysyt/jos niitä ylipäätään oli varastossa. :)

Kyllä mun fatal1tyillä ainakin suuntaäänet toimii ihan ok, vaikka töllöön ne suoraan oonki liittäny. :|

Ylös Bottom