Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tarkoittaako tuo että peli menee paremmin, tai että "olet" parempi pelaaja nyt kuin käytät fragia verrattuna padiin, että on helpompi tähdätä fragilla kuin padilla, voitko pelata korkeemmalla sensillä kuin padilla tai miten se vaikuttaa pelaamiseen näin yleisellä tasolla?

ainakin tuossa MGO sniputus on aika ylivoimasta sillä padilla siin ei osu tähtäin niin helposti kohdalleen ja frägil sen saa melkeinpä heti oikeeseen kohtaan, mutta viel on opeteltava koska tuossa on aika iso oppimis kynnys. COD4 en kokeillut kuin yksinpeliä ihan vähän aikaa joten siit ei oo mitää muut tietoo ku et oot nopeempi ku pad pelaaja
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

ainakin tuossa MGO sniputus on aika ylivoimasta sillä padilla siin ei osu tähtäin niin helposti kohdalleen ja frägil sen saa melkeinpä heti oikeeseen kohtaan, mutta viel on opeteltava koska tuossa on aika iso oppimis kynnys. COD4 en kokeillut kuin yksinpeliä ihan vähän aikaa joten siit ei oo mitää muut tietoo ku et oot nopeempi ku pad pelaaja

Mil senssil pelaat yleensäkään pädil ja mitä senssiä laitoit frägistä ja sitä rataa? Toi eka viesti kuulosti vähän epätodelliselta ;)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

kaikki totta. Cod 4 sens 9 omasta valikosta ja fragis 3. mgs 8 kaikki optiionseista ja 5 fragista.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mä en tajuu vaan miksei CTd ym muut hiiripelaajat vaan hanki padia niin oikeesti nähdään kuka pärjää kun kellään ei ole etua toisiin nähden. Oikeesti ihan naurettavaa kun sitten sitä hiirtä puolustellaan haukkumalla sitä paskaks
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mä en tajuu vaan miksei CTd ym muut hiiripelaajat vaan hanki padia niin oikeesti nähdään kuka pärjää kun kellään ei ole etua toisiin nähden. Oikeesti ihan naurettavaa kun sitten sitä hiirtä puolustellaan haukkumalla sitä paskaks

No ne pelaa tietenki sen takia hiirillä, koska tietokoneen päivittäminen köyhille on liian paljon ja sen takia joutu PS3:n ostaa ku ei joudu päivittää jatkuvasti :D
Uskoo ken tahtoo :rolleyes:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mä en tajuu vaan miksei CTd ym muut hiiripelaajat vaan hanki padia niin oikeesti nähdään kuka pärjää kun kellään ei ole etua toisiin nähden. Oikeesti ihan naurettavaa kun sitten sitä hiirtä puolustellaan haukkumalla sitä paskaks
Jos oikein muistan niin ProMode liigassa ne teidät voitti pelkillä padeilla. :)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Jos oikein muistan niin ProMode liigassa ne teidät voitti pelkillä padeilla. :)

Veit suorastaan sanat suustani ja jos oikein muistan niin lukemat oli 8-0 :D Täytyy varmaan itse jättää toi Fragi kakkone ostamatta kun kuulostaa sen verran hyvältä, että siitä olisi aivan selkeää etua.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Pitäähän se itsekin nyt se sanainen arkkuni avata tän asian suhteen.
Ensinnäkin, tää vie mun mielestä koko idean konsoliräiskinnästä. Hiiripelaajat voivat pysyä PC:n puolella tai sitten opetella pelaamaan pädillä. Kyllä, itsekin jouduin tämän "kovan tien" kulkemaan paatuneena PC-pelaajana. Enkä varmasti ole vielä niin hyvä pädillä kuin voisin olla. Hitaasti mutta varmasti sitä oppii, jos vain haluaa...

Jos ei ole varaa päivittää PC-osastoa, niin miksei voi pysyä siinä vanhassa? Varmasti löytyy hieman vanhempia pelejä, joiden parissa pyörii porukkaa ihan tarpeeksi paljon (esim. CoD2) ja joita se vanha PuuCee jaksaa pyörittää.

Näiden pohjalta en ymmärräkään tuota Tilt.tv:n ylistystä kyseisestä laitteesta, arvostelijoiden kun luulisi ymmärtävän, että konsoli- ja PC-räiskintä nyt on ihan kaksi eri maailmaa.


Mutta joo, mielipideasiahan tuo on, en sen enempää jaksa alkaa asiasta kinastelemaan, piti vaan saada purkaa nyt :D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Minkä ihmeen takia tämmöisestäkin pitää nyt porua vääntää? Pojat pelaa millä se peli luistaa.
Ei kai se nyt niin vakavaa voi olla, jos joku tällä mööpelillä pelaa. Itellä on tämän systeemin ykkösversio ja pitää sanoa, että minä en tule pelaamaan ainoatakaan räiskintää konsolilla ilman tätä kojetta. Pleikkarin ohjain on vaan liian huono räiskintä peleihin.

Mä en tajuu vaan miksei CTd ym muut hiiripelaajat vaan hanki padia niin oikeesti nähdään kuka pärjää kun kellään ei ole etua toisiin nähden.Oikeesti ihan naurettavaa kun sitten sitä hiirtä puolustellaan haukkumalla sitä paskaks

Ikinään ei tulla saamaan mitään pelaamisen muotoa tasavertaiseksi, paitsi lautapelejä :)
Aina jollain on jotain hifiä mitä toisella ole ( isompaa telkkaria/näyttöä, parempia kajareita, parempi jakkara, mukavempi sohva.) PC puolella en vain ikinä kuullut, että kukaan itkisi näistä asioista. Se oli vaan henkilökohtainen voi voi, jos et pysy "kehityksen" kärjessä. Rahallahan tästä selvisi.

Jotenkin tuntuu, että pokien pippelien koko pienenee silmissä, jos jollain on paremmat K/D tilastot, kun itsellä. Onko näin? ;)
Tuntemattomalta "pelaajalta lainattu pätkä: "I kept constant watch on my penis as I was playing and it survived beautifully."
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Minkä ihmeen takia tämmöisestäkin pitää nyt porua vääntää? Pojat pelaa millä se peli luistaa.
Ei kai se nyt niin vakavaa voi olla, jos joku tällä mööpelillä pelaa. Itellä on tämän systeemin ykkösversio ja pitää sanoa, että minä en tule pelaamaan ainoatakaan räiskintää konsolilla ilman tätä kojetta. Pleikkarin ohjain on vaan liian huono räiskintä peleihin.

Näin tietenkin sanot koska itse pelaat hiirellöä, ei se ole siitä kiinni että pleikkarin ohjain on liian huono, vaan tämä on se syy.

"Pleikkarin ohjain on vaan liian huono räiskintä peleihin. "

Toi on kyllä huonoin argumentti minkä olen lukenut täällä, siis jos sinä olet liian huono etkä pysty oppimaan pelaamaan padilla niin se tekee padista huonon, nyt en oikein ymmärrä, voisikot hieman selventää?


Ikinään ei tulla saamaan mitään pelaamisen muotoa tasavertaiseksi, paitsi lautapelejä :)
Aina jollain on jotain hifiä mitä toisella ole ( isompaa telkkaria/näyttöä, parempia kajareita, parempi jakkara, mukavempi sohva.) PC puolella en vain ikinä kuullut, että kukaan itkisi näistä asioista. Se oli vaan henkilökohtainen voi voi, jos et pysy "kehityksen" kärjessä. Rahallahan tästä selvisi.

Ei tietenkään itke koska siellä kaikki pelaa hiirellä, tai ootko kuullut semmoisista jotka pelaa fps pelejä pc:llä padilla? Miksi ei no ehkä siksi että PADILLA ON VAIKEEMPAA PELATA?

Jotenkin tuntuu, että pokien pippelien koko pienenee silmissä, jos jollain on paremmat K/D tilastot, kun itsellä. Onko näin? ;)
Tuntemattomalta "pelaajalta lainattu pätkä: "I kept constant watch on my penis as I was playing and it survived beautifully."

Tuntuu siltä että on kyse enemmän siitä että halutaan reilua peliä mutta kyllä minä tiedän miten suomalaiset suhtautuu reiluun peliin, kuin ei muuten ehkä pärjää niin pitää piikittää hemohessiä.

Mutta kaikki pelaa sillä millä haluaa mutta reilua se ei valitettavasti ole.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Näin tietenkin sanot koska itse pelaat hiirellöä, ei se ole siitä kiinni että pleikkarin ohjain on liian huono, vaan tämä on se syy.

"Pleikkarin ohjain on vaan liian huono räiskintä peleihin. "

Toi on kyllä huonoin argumentti minkä olen lukenut täällä, siis jos sinä olet liian huono etkä pysty oppimaan pelaamaan padilla niin se tekee padista huonon, nyt en oikein ymmärrä, voisikot hieman selventää?




Ei tietenkään itke koska siellä kaikki pelaa hiirellä, tai ootko kuullut semmoisista jotka pelaa fps pelejä pc:llä padilla? Miksi ei no ehkä siksi että PADILLA ON VAIKEEMPAA PELATA?



Tuntuu siltä että on kyse enemmän siitä että halutaan reilua peliä mutta kyllä minä tiedän miten suomalaiset suhtautuu reiluun peliin, kuin ei muuten ehkä pärjää niin pitää piikittää hemohessiä.

Mutta kaikki pelaa sillä millä haluaa mutta reilua se ei valitettavasti ole.
Nyla puhuu asiaa
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Näin tietenkin sanot koska itse pelaat hiirellöä, ei se ole siitä kiinni että pleikkarin ohjain on liian huono, vaan tämä on se syy.

"Pleikkarin ohjain on vaan liian huono räiskintä peleihin. "

Toi on kyllä huonoin argumentti minkä olen lukenut täällä, siis jos sinä olet liian huono etkä pysty oppimaan pelaamaan padilla niin se tekee padista huonon, nyt en oikein ymmärrä, voisikot hieman selventää?

Mitä sitten vaikka en osaisikaan. Mua ei harmita yhtään ja olen, kyllä pelini pelannut sekä pädillä, että hiirellä. Molemmilla olen yhtä paska, joten en tuota lähtisi niin ylistämään. FRAGFX:llä on vaan mukavempi olla huono :)
Onko kaikki tätä kojetta vastaan olevat edes pelanneet tällä vai onko kaikki sitä mieltä, että tämä on liian yyber kone ja tällä ownaa kaikki?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Miten se voi olla mukavampi? Luulis että jos se jotain on niin vähän helvetin epämukava jos vertaa langattomaan sixaxikseen. Im not buying. :rolleyes:

Suoraan en tätä ymmärtänyt, mutta ihan käyttömukavuuden puolesta itselle tämä fragfx on parempi laite. Fragfx:llä pelaan räiskintäpelejä, jos pelaan. Pädillä kaikki muut tasoloikat ja mäiskintäpelit. Ajopelit menee mukavasti ratilla ja polkimilla.
Ohjainlaite pelityypin mukaan. Vai pitäskö ajopeleissäkin kaikkien vetää pädillä? On se niin sairaan vaikeeta, mutta kukaan ei saa etua toisiin pelaajiin... :rolleyes:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Noniin tuli eilen yks yö vedettyä fragilla ja ilmeni muutamia huonoja seikkoja.

1. ylös suuntaisesti hiiri liikkuu paljon hitaammin kuin sivuttain

2.tähtäät aseen läpi tai scopen senssi muuttu hitaaksi, eli nopeet sniputukset voi unohtaa, paitsi jollei vedä croshairia kohdalleen valmiiks niin kuin eilen opettelin savulohee/limputtajaa vastaan.

3. hiiren oikean puolimmainen R2 nappia joutuu painaa aikas kovaa ettei se heitä nadee heti.

Yhteenveto: Hyvä pad pelaaja on yhtä hyvä kuin frag pelaaja, tietysti jos on joku umpitampio niin kyl fragil semmosen ownaaa, mut normi padittaja on oikeestaan samalla tasolla. Mutta on täl vaan hauskempi vetää ku pad. tietystihän sitä oppii viel vetää ku padil oon vetänyt semmoset 380h ja fragil vasta yhen yön

MGO on sit asia erikseen mut sen vaan sanon et siin fragista on kyl todellakin hyötyä. Mut se ei teitä varmaa haittaa te tuskin pelaatte sitä
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Jos kodia ei saa pelata muilla ku pädillä, ni eihän sitten autopelejäkään saa pelata ratilla ja polkimilla! Sehän se vasta huijausta onkin!!! :mad:

Hei, oiskohan tuo yhtään eri asia? Ai miksi se on eri asia? Autopeleissä löytyy suoraan tuki rateille, jopa valikoista. Näitkö esim. CoD4:ssä valikkoa, jossa sanotaan "Mouse & Keyboard settings"? Jos sellainen löytyy, kuten Unreal Tournamentista, hyväksyn näppiksen ja hiiren käytön täysin.

Ennen asiat oli sentään hyvin kun oli hieman vähemmän pelaajia ---> tiiviimpi yhteisö ---> näppis ja hiiri kieltokin oli niin vankka, että jos joku olisi myöntänyt käyttävänsä näbää ja hiirtä yleisesti, se olisi ollut potkut klaanista ja kasvot menetetty internetsissä. Ja vieläkin, jos joku meidän klaanista käyttää näbää ja hiirtä ---> kick & ban (vaikka tällä hetkellä meidän klaani ei pelaakaan mitään peliä, mutta on jengi silti edelleen kasassa tulevia tekeleitä varten). Sen verran äärimielipide mulla on tästä asiasta. Rinnastan näppiksen ja hiiren käytön suoraan haxaamiseksi.

Suoraan en tätä ymmärtänyt, mutta ihan käyttömukavuuden puolesta itselle tämä fragfx on parempi laite. Fragfx:llä pelaan räiskintäpelejä, jos pelaan. Pädillä kaikki muut tasoloikat ja mäiskintäpelit. Ajopelit menee mukavasti ratilla ja polkimilla.
Ohjainlaite pelityypin mukaan. Vai pitäskö ajopeleissäkin kaikkien vetää pädillä? On se niin sairaan vaikeeta, mutta kukaan ei saa etua toisiin pelaajiin... :rolleyes:

tossa toi muutama sivu taakkeppäin käyty keskustelu juuri tuosta aiheesta... joten eipä se oo ihan sama, että vedetäänkö Codia hiirillä ja rotilla vai Padillä :)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Seuraavaksi joku ostaa ratin ja polkimen, ja sille vinetään kun se vetää Codia sillä? wow:D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

tossa toi muutama sivu taakkeppäin käyty keskustelu juuri tuosta aiheesta... joten eipä se oo ihan sama, että vedetäänkö Codia hiirillä ja rotilla vai Padillä :)

Se, että joku perustelee tuon sillä, että on tuki rateille ja polkimille ei poista sitä tosi asiaa, että eikö se toisi etua padi pelaajiin nähden. Vai olenko väärässä? FRAGFX:ään ei edes tarvitse mitään "asetuksia" ruuvata.
FRAGFX ei ole millään tavalla verrannollinen hiiri+näppäimistö komboon. Paitsi hiiren osalta, toisaalta onhan siinä tattikin eli se on yhtäpaljon pädikin.
Tämä olisi eri asia, jos näppäimistö olisi mukana tässä tai fragfx ohjaimessa olisi ylimääräisiä nappeja johon voisi makrottaa joitain komentoja. Nythän näin ei ole.
PC puolella on softa makrot tai makrot suoraan näppäimistössä. Miksi tämä olisi hyväksyttyä? Battlefield skenessä tämä oli paljonkin keskusteltu aihe, mutta eipä tuolle mitään voinut. Muuta kuin pullistella sillä, että itse ei ainakaan näitä käytä.
Noh, että tämä ei menisi aivan vaahtoamiseksi ja fragfx:n puolustamiseksi, niin nämä on vain maku asioita ja mielipide kysymyksiä. Itse en näe tässä mitään paheksuttavaa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ennen asiat oli sentään hyvin kun oli hieman vähemmän pelaajia ---> tiiviimpi yhteisö ---> näppis ja hiiri kieltokin oli niin vankka, että jos joku olisi myöntänyt käyttävänsä näbää ja hiirtä yleisesti, se olisi ollut potkut klaanista ja kasvot menetetty internetsissä.

Tämä oli kuin omasta suustani. Ja nyt kun tuota laitetta ei kieltääkkään voi, pelatkoon sillä ken tahtoo. Mutta, esim. Mä arvostan frägättäjiä yhtä paljon kuin paviaanin pallihikeä. (Loistava vertaus btw?:D )
 
Ylös Bottom