Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?
Joo ja uskokoon ken tahtoo ja hei mä just muistinki et pelasin sen matsin pelkäl GH kitaralla. Heitänpä tähän väliin tämmösen: jos muka käytitte pelkkiä padeja sillon niin miks ylipäätään käytätte niitä hiiriä kun niillä padeil niin hyvii ootte? Ei kelpaa vastaukses "koska se on kivempaa hiirel/ se o iha paska!!!1111111"
Niin tarkoitushan oli todistaa esimerkiksi teille, että osaamme pelata pädillä ja ei ole siitä kiinni, että voitamme pelejä. Ja vielä todistaa että pädillä pärjää ihan yhtä hyvin tässä pelissä (niin huom tässä pelissä, muista en tiedä). Itse en mielestäni ole missään vaiheessa haukkunut vempelettä paskaksi, olen vain pyrkinyt tuomaan esille asioita joita itse kunkin tulisi huomata laitteesta ja sen hyödystä.
Voi olla että kakkos versio on sitten parannettu selkeästi tai ainakin hiukan, mutta itse tyydyn mieli hyvin tähänkin (kakkos version ongelmat kuulostavat samanlaisilta). Itse luultavasti hankin DS3, koska itsellä mennyt täysin hermo löysiin ja vinkuviin siksakkeihin. Yksi frägin parhaista puolista onkin varmasti se ettei tarvitse heti uutta ostaa. Myönnän jälleen kerran, että Frägistä on hyötyä tietyillä osa-alueilla, mutta kun katsoo kokonaisuutta, en pysty itse nostamaan mitenkään frägiä pädin edelle, asia voi olla toisin kakkos versiossa, mutta sitä en lähde spekuloimaan. Ja kuten olen sanonut, omalla kohdallani eikä varmasti muiden CTd jäsenien kohdalla ole kyse etteikö osaisi pädilläkin pelata, kyllä varmasti frägillä sujuu paremmin joillakin, mutta missään nimessä ei ole kyse mistään ylivertaisen edun hakemisesta muita kohtaan. Muistaakseni esimerkiksi Lateksi olet kysynyt minua klaaniinne ja silloin ei ole kyllä ollut hajuakaan kyseisestä laitteesta
Asiat olisivat varmasti toisin jos Frägin omistavat pelaajat eivät pärjäisi tai olisivat huonoja, mutta useimmiten frägin omistavat ovat HC pelaajia pitkän uran omaavina, joten peli sujuu usein hyvin. Itse tiedän mm. pelaajia joilla on Frag FX v.2 ja ovat selkeästi huonompia, kuin pädillä pelatessaan (hyviä pelaajia). Varmaan jäi jotain sanomatta, mutta sanon myöhemmin jos tulee mieleen
Edit: Sanottakoon vielä, että ainakin minusta tuntuu siltä että jos laitetta kritisoidaan yhtään, alkaa heti kauhea hulabaloo sen mahdottomuudesta. Kuitenkin laite on ihan ostettavissa, kuten mikä tahansa muu ohjain joten kokeilkaa nyt herranjumala. Kyllä sitä on olemassa sitten tsiittauksia, mitä ei voida mitenkään todeta/vaikea todeta tai ei ole mitenkään saatavilla...