Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Active Hockey Players' League (AHPL)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TravoFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TravoFIN

Active Member
Eli jos tekisi alustavan ketjun uudelle liigalle, johon pääsisi mukaan KFIN Hockey League 1 & 2:n aktiivisimmat pelaajat.. :D Ei oikein onnistunut KFIN League 1, ja mitä oon viestejä lukenut, niin sama homma liiga 2:ssakin..
Tähän voisi nyt ekana pohtia säännöt, ketkä tulee pelaamaan jne.. Ite ainakin olisin halukas pelaamaan liigaa, jossa kaikki olisivat aktiivisia, eikä tulisi turhia odottamisia yms..

Jos nyt poimin listaan nimiä KFIN League 1:stä, ketkä ovat olleet aktiivisimpia. ( Huom! Katson liigan pelatut pelit tarkemmin, nyt otan vaan listaan semmosia, ketkä muistan pelanneen aktiivisesti! Eli tämä ei ole mikään virallinen osallistujalista!)
-penguin_85
-bahrain12345
-Mhartik
-salee007
-Miqzu
-Lateksii
-Timppa1978
-Anakonna85
Muitakin oli, päivittelen listaa huomenna, samalla kun tarkastelen liigaa... :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Active Hockey Players' League (AHPL)

sopii loistavasti, kaks matsia jokaista vastaan, kokeillaan Treidaukset päällä, notta miten onnistuu :)
sekä CHL-tyylinen jutska :rolleyes:vai mikä se oli...

sopii loistavasti, kaks matsia jokaista vastaan, kokeillaan Treidaukset päällä, notta miten onnistuu :)
sekä CHL-tyylinen jutska :rolleyes:vai mikä se oli...

Joo muuten aattelin kans samoin, mutta tuosta CHL-tyylistä en oo ihan varma, sillä EA:n serverithän ei päivitä NHL:n ulkopuolisia joukkueita? Korjatkaa jos oon väärässä, mutta olisiko kuitenkin selvempää pelata NHL joukkueilla? Ja 2 peliä jokaista vastaan runkosarjassa, jotta tulee koti- ja vieraspeli molemmille. :) Mutta sitten varmaan ei kovin montaa pelaajaa viitsi ottaa, sillä tulee aika monta peliä...?

No ainahan näissä on tätä ongelmaa että jotkut on epäaktiivisia ja niin. Muakin kiinnostais tulla mukaan, mutta kun vieläkään ei oo ratkasua siihen ongelmaan että kun joitain vastaan ei pysty pelaamaan.

EDIT: jos muistatte niin Pibe (tais olla) järjesti sellasen liigan että siinä ei käytetty ollenkaan tota NHL:än liigasysteemii vaan siinä mentiin suoraan pleijareihin ja oli systeemillä paras 3:sta ja se toimi hyvin ja liiga saatiin päätökseen.

No ainahan näissä on tätä ongelmaa että jotkut on epäaktiivisia ja niin. Muakin kiinnostais tulla mukaan, mutta kun vieläkään ei oo ratkasua siihen ongelmaan että kun joitain vastaan ei pysty pelaamaan.

EDIT: jos muistatte niin Pibe (tais olla) järjesti sellasen liigan että siinä ei käytetty ollenkaan tota NHL:än liigasysteemii vaan siinä mentiin suoraan pleijareihin ja oli systeemillä paras 3:sta ja se toimi hyvin ja liiga saatiin päätökseen.

Joo vois kokeilla tuota liigaa, että alkais heti pleijarit.. Pitääpä heti tänään, käydä kokeilemassa tehä liiga, ja katsoa mistä sen voi valita.. :rolleyes:

Joo vois kokeilla tuota liigaa, että alkais heti pleijarit.. Pitääpä heti tänään, käydä kokeilemassa tehä liiga, ja katsoa mistä sen voi valita.. :rolleyes:

EIjeijei vaan se ei oo mikään ligaa vaan pelataan sillee pleijarit vaan turnausmaisesti

Nii Travo, eihän sillä oo väliä, että päivitetäänkö noita CHL-tyylistä liigaa varten, joukkueita nääs, kun kuitenkin vaihdellaan keskenämme pelaajia ja tehää sellai joukkue mitä toivotaan :p

Nii Travo, eihän sillä oo väliä, että päivitetäänkö noita CHL-tyylistä liigaa varten, joukkueita nääs, kun kuitenkin vaihdellaan keskenämme pelaajia ja tehää sellai joukkue mitä toivotaan :p

Heh..Katotaan nyt vielä.. :p

Joo taidankin joutua itse vetäytyä tästä liigasta... Ens viikolla alkais koeviikko ja muutenkin on tälläkin hetkellä koulutöitä kesken. Eli voitte järjestellä liigan siihen malliin, että pääsette pelaamaan ilman mua.. :D Onnea kaikille liigaan!

joo ja mulle espanjan la ligasta numancia. tykkään niitten pelityylistä varsinki nyt ku ne hommas just sen tumman nopeen kaverin oikeeseen laitaan

joo ja mulle espanjan la ligasta numancia. tykkään niitten pelityylistä varsinki nyt ku ne hommas just sen tumman nopeen kaverin oikeeseen laitaan

Joo eli Anakonnalle on Numancia varattu!!! Pitäkäähän huolta että ette ota samoja joukkueita!! :D:D

Ylös Bottom