Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cavalera
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Red Dead Redemption [PS3 Hype]

Joo ei tulis mieleenkään kyl vaihtaa normi versioon viikon takia, vaikka olen hypen uhri niin striimejä kun katteli niin pahin odotus loppui joten viikon kyl selviää, ei se niin hyvältä näyttänyt ettenkö LE versiota ottais vaik tulos 2-3 viikkoa myöhemmin

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype]

Mun oli pakko sortua ja vaihtaa, koska alkaa perjantaina niin sanottu vapaa viikko, niin pystyy pelaamaan vaikka millon ja monelta :p :D
Ei ne järin "mukavia" ne limitedin jutut oo mulle henk.koht muutenkaan.

tänään tuli viestiä thehutilta että peli on lähetetty eli on viel mahkut että tulis pe:eek:

Onko kukaan ottanut yhteyttä gamestoppiin? nimittäin heidän sivuilla ei enää lue, että julkaisupvä olisi siirretty.

Hyviä uutisia: olet tilannut pelin ensimmäisten joukossa, ja tulet saamaan limited editionin,
Huonoja uutisia: et tule saaman peliä ensimmäisten joukossa :D

No, ei se viikko haittaa mitään, hypitään se aika vaikka PowerStriderseilla

GTA IV:n kohalla oli hypetys omalla kohalla niin yli että ois ollu katastrofi tuo myöhästyminen, nykysin sitä osaa olla kärsivällisempi

Jaksaa sitä odotella!! :D Modnation Racers tulee huomenna 19.5, joten sitä tahkoamaan!

edit. Ja onhan sitä muutakin elämää, ei sitä ps3:sta pelata 24/7 :D

PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Näyttää siltä että Limited Edition myöhästyy joka paikassa, eli varmaan Gigantistakaan ei LE-versio kerkeä mulle perjantaiksi. Voi jumankekka, kun olisin halunnu päästä ensimmäisten joukossa nettipeliin ja muualle. Nyt kun joskus puolentoista viikon päästä meen nettiin pelaamaan, niin kaikki ovat jo menneet tarinan läpi ja varmaan 100 %:kin nopeimmat, ja nettipelissä mä raidaan aasilla, kun muilla on jo jotkut urhot sotahevoset. Ei kiva.

No, ei voi mitään. Gigantin sivuilla tosin lukee vielä että "Lähetykset alkavat: 21.5". Lisäksi Gigantin sivuilla ei taida olla edes myynnissä tuota normi versiota. Joten ehkä on toivoa, että saavat sitä LE:tä? Tai jos eivät saa, niin Giganttiko meinas että eivät myy koko peliä ollenkaan julkaisupäivänä, vaan vasta viikko julkaisun jälkeen..? :D En löytänyt Gigantin sähköpostiosotettakaan, että olis voinut kysellä...

Noh, mielummin ootan sen viikon ja otan LE:n. Harmittaa vaan että nyt kusen koeviikon, mutta ei se nyt niin tärkeetä ole. Jaottelen vapaa-aikani 40/60 (RDR / kokeisiin luku), ja sinä viikkona ei muuta tehäkkään. Ha.

PLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Näyttää siltä että Limited Edition myöhästyy joka paikassa, eli varmaan Gigantistakaan ei LE-versio kerkeä mulle perjantaiksi. Voi jumankekka, kun olisin halunnu päästä ensimmäisten joukossa nettipeliin ja muualle. Nyt kun joskus puolentoista viikon päästä meen nettiin pelaamaan, niin kaikki ovat jo menneet tarinan läpi ja varmaan 100 %:kin nopeimmat, ja nettipelissä mä raidaan aasilla, kun muilla on jo jotkut urhot sotahevoset. Ei kiva.

No, ei voi mitään. Gigantin sivuilla tosin lukee vielä että "Lähetykset alkavat: 21.5". Lisäksi Gigantin sivuilla ei taida olla edes myynnissä tuota normi versiota. Joten ehkä on toivoa, että saavat sitä LE:tä? Tai jos eivät saa, niin Giganttiko meinas että eivät myy koko peliä ollenkaan julkaisupäivänä, vaan vasta viikko julkaisun jälkeen..? :D En löytänyt Gigantin sähköpostiosotettakaan, että olis voinut kysellä...

Noh, mielummin ootan sen viikon ja otan LE:n. Harmittaa vaan että nyt kusen koeviikon, mutta ei se nyt niin tärkeetä ole. Jaottelen vapaa-aikani 40/60 (RDR / kokeisiin luku), ja sinä viikkona ei muuta tehäkkään. Ha.

Näkee että kuset koeviikon, koska 40/60 supistuu 2/3:aan ;) Ei vaan,ja vain armottomimmilla nolifeilla on viikon jälkeen 100% ja sen lisäksi veikkaan, että uusia pelaajia näkyy melko usein, joten aasejakin on aika monella. Sitä paitsi tarina > nettipeli. Ajattelin myös vetää nettipelissä muutenkin sillä aasilla, koska se on paljon hienompi ku joku muskeliheppa, ellei se sitten vaikuta johonki nopeutee yms.

Itelle tuli postia vk:sta, että LE myöhästyy viikolla, mutta saattaa hyvällä tuurilla tulla pari päivää ennen kahdennettakymmenennettäkahdeksannetta päivää. Pitkä sana hihi...

Offtopik:
Ja koeviikollahan on muu päivä muuten vapaata, etkä varmaan tee sitä koetta kun korkeintaan 2h ja luulet käyttävästi loppuajan päivästä normisti kokeisiin lukuun? NOT. Mulla menee ihan hyvin ja luen kokeisiin ehkä 2pv ennen koetta 30min per aine miinus matikka johon en lue ollenkaan.

kyllähän se aasi nois arvosteluis on näkyny ja ei juokse niin kovaa, ja on todella koomisen näköistä :D itekki kyl varmaan alan aasimieheks :D

kyllähän se aasi nois arvosteluis on näkyny ja ei juokse niin kovaa, ja on todella koomisen näköistä :D itekki kyl varmaan alan aasimieheks :D

Joo, aasimiäs täälläkin ilmoittautuu :D ja tottakai se on miähekkäämpää vetää aasilla hitaasti, mutta ampua varmasti :p

Pitää ottaa teikäisen kans kaksintaistelu ja kattoo, et kumpi meist on oikeesti se Hameen hitain :D

että ku oiski siin pelis joku modi joskus et veivataan narua pyssyn päästä pois et saa ees aseen kouraan, sit loput kfinniläiset ympäril ringis kattomas ja nauramas mikrofonien kera :D

että ku oiski siin pelis joku modi joskus et veivataan narua pyssyn päästä pois et saa ees aseen kouraan, sit loput kfinniläiset ympäril ringis kattomas ja nauramas mikrofonien kera :D

ja tietenkin asetta yritetään ottaa kädet kauheasti täristen :D

Vastaus: Red Dead Redemption [PS3 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Joo itsellekin tuli VK:sta mailia, että Limited Edition on tulossa vähän myöhemmin vaikka ihan normiversion tilasin. No eipä mitään. Tuossa on muutenkin pöytä täynnä pelattavaa:)

Ihan mukavia noi bonusmatskut myös. Varsinkin tuo soundtrack. Sitä odotellessa:cool:

Porukka vaihtaa LE:n normiversioon, jotta saa pelin viikkoa aikaisemmin? Odotatte ihan liikaa, tulette pettymään :D

Itellä tilattuna VK:sta, enkä ole mihinkään muuttamassa vaikka pahasti koeviikolle tuleekin, mutta kesällähän sitä sadepäivinä ehtii tahkota. Sitäpaitsi huomenna tulee modnation, omnomnom...

Itsehän en ole vielä tilannut kyseistä eeposta. Ehtii sitä myöhemminkin pelaamaan. Joten odottelen hinnan tippumista mulle sopivalle tasolle, ei ole kiirusta ei :).

Tuli vain mieleen että mahtaakohan kaikki ketkä ovat tilanneet vpd:sta saada tuon s-postin missä sanotaan tuosta myöhästymisestä? Kun itse tilasin tuon jo parisen kuukautta sitten niin ihme homma jos en ole siinä joukossa jonka pelin saa :) Ja tuolloin ei ollut mahdollisuutta valita minkä version ottaa kun itse tilasin normi version niin siinä sanottiin että nopeimmille tilaajille LE-versio mutta eihän se sitä meinaa että nyt kun olin nopea niin saankin odottaa viikon pitempään :D Mulle ihan normi versiokin kävisi!

Hieman noita jenkki keskusteluja olen seurannut ja monet ovat valittaneet että lentävät online pelistä pois ja välillä oma hahmo katoaa :S

Ylös Bottom