Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

Timppa

Active Member
EA:n virallisen MoH: Airborne foorumin PS3 osiolla tapahtuu. Käyttäjä nimeltään Jessica101 kertoo saaneensa nimettöminä pysytteleviltä lähteiltään sisäpiirin tietoa tulevasta Medal of Honorista. Viesteissä mainitaan muun muassa:

Pelisarja siirtyy nykyaikaan koska:
1. WW2 pelien myyntiluvut ovat laskeneet.
2. Uusi peli vaatii ennennäkemättömän ominaisuuden.
3. Ohjelmoijat ovat työskennelleet WW2 pelien kimpussa jo 8 vuotta ja haluavat vaihtelua.

- Moninpelissä on vähintään 16 pelaajan pelit, ehkä jopa 32:en. (Airbornessa 12:sta)
- Moninpelin kartat suurempia kuin Airbornessa suuremman pelaajamäärän vuoksi.
- Moninpelissä spawnipisteet arvotaan spawnrapen estämiseksi.
- Pelissä on ilmahyökkäyksiä.
- Pelin nimi on Anaconda kuten jo aiemmin mainittu.
- Perustuu 2002 vuoden oikeaan Operaatio Anacondaan.
- Pelissä ei ole laskuvarjojoukkoja.
- Pelin latausajat ovat Airbornea nopeampia.
- Aseisiin saatavia päivitysosia parannetaan.
- Pelaajan saamat pisteet näytetään ruudulla niiden kertyessä, esim. tapon saadessa.
- Seuraavaan rankkiin tarvittavien pisteiden määrä näkyy ruudulla aina kun pisteitä kertyy.
- Moninpelissä on aula missä voi tavata ystäviä ja liittyä suoraan peliin heidän kanssaan.
- Ase pysyy kädessä kranaattia heittäessä (kranaatille oma nappi).
- PELI JULKAISTAAN VUONNA 2010.

LÄHDE

Erittäin hienoa mielestäni, että siirtyy tuokin sarja nykyaikaan... veikkaan, että tämä peli voisi onnistuakkin, kun niin "kauan" tätä on väsätty :)
itsellänä ainakin on korkealla odotukset... toivottavasti onnistuu niin ostoon menee.
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

3. Ohjelmoijat ovat työskennelleet WW2 pelien kimpussa jo 8 vuotta ja haluavat vaihtelua.

Luetaan: Dreamworks huomasi että nykyaikaan sijouttunut COD 4 Modern warfare oli huikea menestys ja haluaa ratsastaa samalla aallolla. :D

Olen ikuinen kyynikko. Tiedän.
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

Ei ole ensimmäinen kerta, kun pelistä huhuillaan: http://www.konsolifin.net/xbox/uutiset/3769/

Juu ei... oon mä ton "uutisen" tuolla sivulla nähny jo kauan aikaa sitten, muistaakseni joskus viime kesänä, mutta ajattelin silloin, että on liian aikaista tehdä topikkia :p
Kuitenkin kuulostaa aikas loistavalta toi peli ja kuitenkaan noita nykyhetkiin sijoittuvia pyssypelejä ei ole niin hirveästi... Joten ois hyvä jos tekijät onnistuisivat tekemään omanlaisensa pelin ilman bugeja sun muuta epäonnistumisia :rolleyes:
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

Luetaan: Dreamworks huomasi että nykyaikaan sijouttunut COD 4 Modern warfare oli huikea menestys ja haluaa ratsastaa samalla aallolla. :D

Olen ikuinen kyynikko. Tiedän.

Vuoroin vieraissa siis.. COD sarjahan syntyi alunperin juurikin MOH:ien hurjan suosion siivittämänä WW2 aihepiirin ympärillä.
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

Vuoroin vieraissa siis.. COD sarjahan syntyi alunperin juurikin MOH:ien hurjan suosion siivittämänä WW2 aihepiirin ympärillä.

Ehkä tähän on syynä se, että Call of Duty -sarjan tekijät olivat alun perin tekemässä Medal of Honoria 2015:n riveissä.
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

tämähän vaikuttaa erittäin hyvältä, odotukset kyllä ainakin itsellä tulee olemaan erittäin korkealla tätä peliä odotaessa. on kyllä vihdoinkin tämänkin sarjan hyvä siirtyä pois WW2- aiheesta, vaikka koko pelisarjasta olen kovasti pitänyt.

oon koukussa tähän pelisarjaan, kaikki konsoliversiot olen omistanut ja läpi tahkonut. :)
 
Vastaus: Medal Of Honor Operaatio Anaconda [PS3 HYPE]

Kyllähän tämä kiinnostaa. MOH-sarjasta kuitenkin paljon hyviä kokemuksia. Jospa saataisiin hyvä nettiräiskintä nykyaikaisilla aseilla ja vempaimilla niin pääsisi cod4:stä eroon. :p Mutta joo, lisäinfoa odotellessa.
 
Ylös Bottom