Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tossa Sunnuntaina pelasin hieman COD4:sta niin joku espanjalainen tulistui siitä, kun ammuin kaverin HC S&D:ssä... kyseessä oli vielä eka peli ja eka kerta, kun tapoin sen... instana tuli ilmotus, että viesti tullut ja "you shit, u cant play, u idiot fuck" tyylistä tekstiä ja muutama niitä tuli, mutta en vastannut niin lopetti. Lyhyestä menee pinna näillä janareilla.

Tossa Sunnuntaina pelasin hieman COD4:sta niin joku espanjalainen tulistui siitä, kun ammuin kaverin HC S&D:ssä... kyseessä oli vielä eka peli ja eka kerta, kun tapoin sen... instana tuli ilmotus, että viesti tullut ja "you shit, u cant play, u idiot fuck" tyylistä tekstiä ja muutama niitä tuli, mutta en vastannut niin lopetti. Lyhyestä menee pinna näillä janareilla.

Joskus löytyy pitkäpinnaisempiakin kavereita. Ensimmäisiä kertoja kun pelasin HC TDM:ää, satuin ampumaan saman tiimin kaverin neljä kertaa (nyyppä kun olin/olen) ja joka kerta oli sama jannu kyseessä :) Pari kertaa tosin juoksi luodin eteen, mutta kuitenkin. Ajattelin jo, että kohta se lähettää jotain perunajauhokirjeitä postilaatikkoon, mutta eipä tuo moisesta mitään sanonut. En harmikseni silloin hoksannut lähettää pahoitteluviestiä :)

Ainoa mitä olen löytänyt oli yksi USAlainen Burnoutissa. Siinä kun tuhoaa toisen auton niin saa niitä PS Eye -mugshotteja. No, tämä neropatti sitten poseerasi rintojensa kanssa eikä jaksanut edes yrittää ohjata autoaan... Sitten se vielä halusi nähdä kuvat. Mustalle listalle meni.

Kaverilistalle tommoset :D

Muistan kyllä, kun lähetit sen kuvan ;)

no nyt mullakin sit meni hermo niihin kahteen (tiedätte kyllä kehen) tyyppiin. ei kyllä ole harvinaista mutta mustalle listalle päätyivät kumpikin.

no nyt mullakin sit meni hermo niihin kahteen (tiedätte kyllä kehen) tyyppiin. ei kyllä ole harvinaista mutta mustalle listalle päätyivät kumpikin.

Joo ei todellakaan kannata lisätä jos tulee pyyntö näiltä tyypeiltä (TouhoFIN ja JesseFinPro)

Suomalaisten häiriökäyttäytymistä on sinällään helppo hallinnoida keräilemällä kaverilistan kaverit joko Tosielämä™-kaveripiiristä tai esimerkiksi KonsoliFINin käyttäjistä viestihistoriaa ja yleistä käyttäytymistä tutkailemalla.

Omaan kaverilistaan en sellaisia pelaajia otakaan, jotka vain yhtäkkiä heittelevät kaveripyyntöjä.
Pelaan pelin, joskus parikin random-jamppojen kanssa, ennenkuin lisään heitä kaverilistaani.

Käyttäkää Estolista-toimintoa, jos koette jonkun käytöksen tökeröksi, paljon pienemmällä valittelulla pääsette. ;)

Eiku nääs sellanen homma, kun tuli muutama kuukaus takaperin pelailtua niitä minuutteja siihen Fifan 50 tunnin trophyyn onlinessa niin peli meni pilkuille ja siitä pisitin tietysti tolppaan ja hävisin. Hetken päästä tämä jätkä rupesi laittamaan juuri niitä viestejä että: ''You suck at fifa'' jne. Katsoin hänen fifa profiilia ja DNF% näytti 92%. Siitäpä tietysti vähän kuittasin asiasta ja vastaanotetut viestit pahenivat ja pahenivat. Myöhemmin hän rupesi vielä jopa kehuskelemaan omaisuudellaan:eek:... Siinä sitä tuli mietittyä että mitähän mielipahaa hänkin sattui minuun purkamaan.:rolleyes::cool:

Oli se toisaalta parempaa silloin, kun ei vielä pystynyt laittamaan viestiä kun oli pelissä, sai kaikes rauhas pelailla ilman mitään, You F...g b.....ch sucker yms! Mutta enemmän tosta on tietenkin hyötyä, kun välillä kavereiden kanssa viestittelee yms! Nykyään jos tulee joku You Suck Mother F.....r viesti, niin laitan vaan jonkun viestin takaisin ja poistan samantien estolistalle, niin siinäpähän sitten kiroilee takaisin!

Oli se toisaalta parempaa silloin, kun ei vielä pystynyt laittamaan viestiä kun oli pelissä, sai kaikes rauhas pelailla ilman mitään, You F...g b.....ch sucker yms! Mutta enemmän tosta on tietenkin hyötyä, kun välillä kavereiden kanssa viestittelee yms! Nykyään jos tulee joku You Suck Mother F.....r viesti, niin laitan vaan jonkun viestin takaisin ja poistan samantien estolistalle, niin siinäpähän sitten kiroilee takaisin!

Sama juttu. Lähetän jotain tyyliin älä itke ja laitan estolistalle riehumaan.

Ihme, että jostain syystä me saamme vieläkin palautetta häiriökäyttäytymisestä, vaikka henkilökohtaisten syiden takia itse olen joutunut sijaisperheeseen tuossa 3kk sitten. PS3:llekkin pääsen aina vain joka toinen viikonloppu, kun kotiin pääsee. Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että kaikki alkaa meistä puhumaan paskaa ilman syytä.

Ihme, että jostain syystä me saamme vieläkin palautetta häiriökäyttäytymisestä, vaikka henkilökohtaisten syiden takia itse olen joutunut sijaisperheeseen tuossa 3kk sitten. PS3:llekkin pääsen aina vain joka toinen viikonloppu, kun kotiin pääsee. Alkaa pikkuhiljaa tuntua, että kaikki alkaa meistä puhumaan paskaa ilman syytä.

No kyllä sitä häiriköintiä saa aikaiseksi ihan tarpeeksi vaikka VAIN joka toinen viikko pääsisit pleikkarin äärelle mikäli sitä yhä harrastat tai harrastatte. Miksi ihmeessä muuten edes pitää tehdä tämmöistä ääliömäisyyttä kuin häiriköinti? Yritättekö tarkoituksella saada aikaan ettei kukaan tahdo pelaamaan kanssanne vai eikö todella löydy parempaakaan tekemistä?

No kyllä sitä häiriköintiä saa aikaiseksi ihan tarpeeksi vaikka VAIN joka toinen viikko pääsisit pleikkarin äärelle mikäli sitä yhä harrastat tai harrastatte. Miksi ihmeessä muuten edes pitää tehdä tämmöistä ääliömäisyyttä kuin häiriköinti? Yritättekö tarkoituksella saada aikaan ettei kukaan tahdo pelaamaan kanssanne vai eikö todella löydy parempaakaan tekemistä?
En itse ainakaan enään häiritse ketään. Nytkin on ne chat invit vähentyneet kummasti, eikä kukaan ole valittanut mistään.

itse sä oot sen mainees saanu. omilla teoillas ja muiden mielipidettä on vaikea muuttaa.

Ei se maine mene yhtäkkiä plussan puolelle vain siksi että ilmoittaa kaikille että "nyt en enään tee tyhmiä asioita enään"

Vähän sama asia kuin rikollinen tulee uskoon kuin menee vankilaan, ei se rangaistus siitä muutu miksikään.

Heh, hauska lukea näitä viestejä kyllä. Pitää kai pitää itseään jokseenkin onnekkaana, kun ei voisi vähempää kiinnostaa Fifat, Nhl:t ja Cod 4 (Kyllä, kiertoon lähti hyvin pikaiseen... ;))
Koko aikana ei ole tullut vasta kuin yksi ainut häirikköviesti ja sekin liittyi BF:BC:ssä hajonneeseen (Puukolla otin, useita kertoja...) teinipelleen. ;)

Loistava btw tuo BF1943:n peeloilunestosysteemi (FF off, friendly basen raiskauksesta ei pisteitä yms.)
On ollut ihan loistavaa pelata, kun kukaan ei voi pilata rundia oikeastaan mitenkään. ;D

Loistava btw tuo BF1943:n peeloilunestosysteemi (FF off, friendly basen raiskauksesta ei pisteitä yms.)
On ollut ihan loistavaa pelata, kun kukaan ei voi pilata rundia oikeastaan mitenkään. ;D

Jep, ainoa tapa millä tehdä kiusaa toiselle on ajaa auto tai tankki lentoon lähtevän koneen tielle. Ja tätäkin tapahtuu tosi harvoin.

Mul ei oo ollu viel mitään pahempaa. Vaikka cod4:sesta melko monta "camper" ja "camper pussy" viestiä tullu, ku oon ollu vähän liian hyvä. :D Enkä kyl pahemmin kämpi, mut en toisaalta oo mikään p90 rushia. :)

Huomasin itse muuten saman asian mitä täs muutamia viestejä takaperin olevat, eli jostain kumman syystä tyyliin nimimerkillä XXxXThePunisher-RZXxX ovat oikeesti melko rasittavia tyyppejä, sen huomasin siitä kun otin muutamat matsit COD4:sta 1vs1:stä, ja aina kun vastustajaks lobbyyin ilmestyi XXXx_xTheBestKILLAaaarXX-XXZqpX, niin alkoi kauheet uhkaillut ja huudot, you Going Down, you suck B....CH. Sit kun ne häviskin niin alkoi tulee kaiken maailman mukavia viestejä! Sekä sen hetken kokemuksien perusteella, kaikki XXXx/KIllaaaRzXX tyypit oli jenkkiteinejä, joilla ei ainakaan kuullostanut olevan mitään muuta elämää. Tietenkin oli melko lyhyt arviointi, mut jotenkin sellainen mielikuva jäi et nää XxXX tyypit ovat jotenkin sekaisin!

Huomasin itse muuten saman asian mitä täs muutamia viestejä takaperin olevat, eli jostain kumman syystä tyyliin nimimerkillä XXxXThePunisher-RZXxX ovat oikeesti melko rasittavia tyyppejä, sen huomasin siitä kun otin muutamat matsit COD4:sta 1vs1:stä, ja aina kun vastustajaks lobbyyin ilmestyi XXXx_xTheBestKILLAaaarXX-XXZqpX, niin alkoi kauheet uhkaillut ja huudot, you Going Down, you suck B....CH. Sit kun ne häviskin niin alkoi tulee kaiken maailman mukavia viestejä! Sekä sen hetken kokemuksien perusteella, kaikki XXXx/KIllaaaRzXX tyypit oli jenkkiteinejä, joilla ei ainakaan kuullostanut olevan mitään muuta elämää. Tietenkin oli melko lyhyt arviointi, mut jotenkin sellainen mielikuva jäi et nää XxXX tyypit ovat jotenkin sekaisin!

Täysin samaa mieltä, noita xxxXxxx hemmoja pelaa myös rainbow six vegas 2:ssa ja ne todellakin on ihan sekasin. uncelmothersuckerfucker molotus vaan kuuluu eikä yhtään järkevää sanaa:(
Sitten se on kivaa kun saat niitattua jonkin niistä niin tulee kickit :mad:

Ylös Bottom