Vastaus: PS3 60GB vaihtuu takuussa uuteen, varmuuskopion palutus?
No niin , nopeaa toimintaa Nordiskilta maanantaina lähti ja tänään tuli tuo 60gb ja "uuteen" olivat vaihtaneet ! Ainoa asia mikä harmittaa oli se että, varmuuskopiota eivät voineet ottaa joten mukavia pelejä meni hukkaan -> niin voihan ne loudata storesta uudestaan mutta mutta ,,, vanha unohti yhden oleellisen nickin salasanan

!
Nyt ei muuta kuin virittelemään oman näköiseksi !
Vedänpä sanat ja tekstit takaisin !
Ns korjattua plekee käyttöön ottaessani ei vielä punaisia näkynyt mutta odottakkee hetki ,,,, latasin sinne kovolle nuo NHL09 ja COD W at W patchit ja kun vetasin sitten NHL09:siä muutaman setin niin peli jumahti paikalleen. No ... uutta settiä CODilla koska EA SPORTIN:n pelit tunnetusti heittää velttoja milloin haluaa mutta kun räppäsin COD:in asemaan niin johan hullantui koko laite .
Ensinnäkään se suostunut tanssimaan mun kanssa ollenkaan ja toisekseen en enään päässyt siihen valikkoon missä kamut näkyy vaan ainosataan otsikot hippas siihen !?
No eikun pleke takasin myyjälle selostuksineen ja arvatkaapas mitä Nordisk siihen ? No plekessä ei voi olla mitenkään mitään vikaa ja sitä ei oteta vastaan ilman tarkistusmaksua ja väitti vian oleva käyttäjässä sekä täysin mahdoton koska laite on virheetön, siis mitä ****** , voinko minä sanoa laajakaista asiakkaaalle että sää paska et osaa käyttää sitä ja siksi sulla ei kaista toimi.
EN VOI!!! Vaan tilanne pyritään ratkaisemaan asiakkaan hyväksi kaikilla mahdollsilla tavoilla ennekuin asentaja hälytetään paikalle ? Jos on kysyttävää niin soittakaa !
Selvittelin itse niitä vikoja joita ko. laitteessa oli ensinnäkin HDMI ei toimi ollenkaan ja heti toisen käynnistyksen jälkeen ei näkynyt mitään ,, joo joo olen lukenut ja noudattanut kovo ohjeita ja niin edelleen !
Mikäli tätä lukee joku Nordiskin henkilökuntaan kuuluva instanssi, niin voisi kommentoida tapausta. Millainen on lupaamanne 1 /2 vuoden takuulla oleva pleke ja mikä on asiakkaan vastuu, verrattuna uuden pleken ostajajan 1 vuoden takuuseen , muuta kuin se saamarin puolivuotta ??
Ja ottakaa huomioon että PS3 takuukorjattuna ollut n. 30minuuttia käytössä !
Mikäli tilalle tarjoatte jotain 80Gb , niin en tule suostumaan" arvon alennukseen" vaan tulen vaatimaan toimivaa 60GB;n laitetta . Olen kuullut että näitä laitetaan tilalle mikäli ensimmäinen 60Gb:n laite on sökö joita on ja tieto on teiltä ! Teidän ilmoituksen mukaan alle 1% korjatuista laitteista on 60 Gb joten toimivan saanti ei voi olla hankalaa. Mikäli te lähetätte ns. uuden/korjatun 80Gb;n laitteen , voitte olla varma että vien asian kuluttaja-asiamiehelle näine tietoineen ja puhelin keskusteluineen !
Olipas se hieno teksti mutta , onko meidän pakko ottaa kaikki paska vastaan mitä tarjotaan ilman kuluttajasuojaa ??
Ja pleke menee tänään Schenkerillä huoltoon !
Edit: En halua provoa asiakaspalvelijoille missään muodossa mutta, kyseistä työtä tehneenä en voi lakaista näin selvää kusetusta maton alle ! Olen edelleenkin asiakaspalvelu sektorilla töissä ,mutta hieman syvemmällä kuin asiakasrajapinassa ja pystyn vaikuttamaan asiakkaan tarpeisiin paremmin... Olen siis ammatilainen jo 20 vuoden takaa !