nikkedikke
New Member
elikkäs mikä on mielestänne paras ja tunnelmallisin "kauhu"peli? jotain perusteluitakin olisi kiva kuulla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olisiko tälle jokin toinen alue ehkä parempi? PS3:n kauhupelivalikoima kun ei ole mitenkään erikoisen laaja. Nopeasti ajateltuna mieleen nousee vain Alone In The Dark, Resident Evil 5, Siren: Blood Curse ja Silent Hill: Homecoming. Dead Space ja Bioshock voivat siinä rinnalla ehkä vielä jollain lailla keikkua.elikkäs mikä on mielestänne paras ja tunnelmallisin "kauhu"peli? jotain perusteluitakin olisi kiva kuulla.
Dead Space ja Bioshock voivat siinä rinnalla ehkä vielä jollain lailla keikkua.
Tuossa olet ihan oikeassa. Sanavalintani olivat ... huolimattomia. Kummastakaan en ole pelannut kuin demoa, mutta kyllä Dead Space voitti pelottavuudessa 666-0. Tosin Siren on niin karmiva, että sitä en ole pystynyt alkuintroa pidemmälle katsomaan. Japsikauhu on jotenkin liian creepyä.Niin, ehkäpä kaikkien aikojen ahdistavin peli, Dead Space, voi roikkua täysin sunnuntaipelin, eli RE5:n rinnalla pelottavuudessa![]()
Metal Gear Solid 3: Snake eaterLens kerran melkee paskat housuu, kun olin mennyt pitkän putken ilman hälyytyksiä sit tulee se "PING!" ku vihollinen huomaa. Otti oikeen sydämmestä ky pelasin kuulokkeilla.
EI Vit... putosin tuolilta.Metal Gear Solid 3: Snake eaterLens kerran melkee paskat housuu, kun olin mennyt pitkän putken ilman hälyytyksiä sit tulee se "PING!" ku vihollinen huomaa. Otti oikeen sydämmestä ky pelasin kuulokkeilla.
Uncharted: Drake's Fortunen bunkkeri oli yllättävän ahdistava paikka.![]()
Metal Gear Solid 3: Snake eater Lens kerran melkee paskat housuu, kun olin mennyt pitkän putken ilman hälyytyksiä sit tulee se "PING!" ku vihollinen huomaa. Otti oikeen sydämmestä ky pelasin kuulokkeilla.