Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dr_Gred
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Trophyt mennyt pelaamisen edelle?

ihan hemmetin noloa ostaa pelejä ainoostaan trophyt silmissä kiiluen. .
Miten KUKAAN täällä foorumeilla kehtaa kuvitella olevansa mitenkään sellaisessa asemassa että olisi oikeutettu millään tavalla naureskelemaan/valittamaan kenenkään muun tekemisistä? Uskomattoman säälittävää touhua.

ihan hemmetin noloa ostaa pelejä ainoostaan trophyt silmissä kiiluen. .
Hmmm.... kumma kun itseäni ei nolota vaikka teen niin.

Trophyt ovat saaneet minut pelaamaan pelejä joihin en muuten koskisi, joten en sanoisi sitä säälittäväksi tai noloksi ollenkaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miten KUKAAN täällä foorumeilla kehtaa kuvitella olevansa mitenkään sellaisessa asemassa että olisi oikeutettu millään tavalla naureskelemaan/valittamaan kenenkään muun tekemisistä? Uskomattoman säälittävää touhua.

Kyllä minä ainakin naureskelen muille täällä. Ja se ei liikuta myöskään paljoa jos minulle nauretaan.

Itselleni asialla on suuri merkitys, onko pelissä Trophyt vai ei. Nyt jos pelissä ei ole, niin pitää olla todella hyvä että sen hommaisin. Ennemmin hommaan tosiaan Kaljuapinan tavoin huonomman pelin, jonka olisin todennäköisesti ohittanut aikaa ennen Trophyjä.

Tosin se on sitten todella tyhmää jos oikeasti ostaa pelin PELKKIEN trophyjen takia. (mm. terminator).Tiedän kyllä erään tyypin, joka ostaa vain pelejä joissa on helpot pokaalit. ei voi kun sääliä...

Sittenhän sinä varmaan voit valaista meitä pieniä maanmatosia, että mitä pelejä tässä nyt kehtaisi pelailla? Ettei vain vahingossa tulisi pelattua liian helppoja pelejä, sillä eihän se nyt mitenkään käy päinsä, että vain trophyja huoraisi.

Henkilökohtaisesti on kivaa välillä tahkoa vaikeitakin pelejä ja kyllähän se on ihan jees jos viikon hakkaamisella saa vihdoinkin vaikean trophyn hommattua, mutta välillä on kivaa huorata vähän helpompiakin. Eikä paljoa kiinnosta vaikka joku "true gamer" tuntisi sen takia sääliä. :)

Nimim. Terminator tarttuu aivan varmasti viimeistään alelaarista mukaan. :D

Kyllä minä ainakin naureskelen muille täällä. Ja se ei liikuta myöskään paljoa jos minulle nauretaan.
Minkä ihmeen takia koet tarvetta nauraa muiden trophyjen keräykselle vaikka olet tehnyt jo selväksi että itseäsi ei trophyt kiinnosta ja olet sanonut että on jokaisen oma asia mitä rahoillaan ja ajallaan tekee? Ei voi kuin ihmetellä.

Sen lisäksi käyt vielä nimittelemässä toisia käyttäjiä vähä-älyisiksi (LBP-ketju) koska he keräävät trophynsa "väärin".

Joku raja tuolle muiden aliarvioimiselle ja arvostelulle.

Minkä ihmeen takia koet tarvetta nauraa muiden trophyjen keräykselle vaikka olet tehnyt jo selväksi että itseäsi ei trophyt kiinnosta ja olet sanonut että on jokaisen oma asia mitä rahoillaan ja ajallaan tekee? Ei voi kuin ihmetellä.

Sen lisäksi käyt vielä nimittelemässä toisia käyttäjiä vähä-älyisiksi (LBP-ketju) koska he keräävät trophynsa "väärin".

Joku raja tuolle muiden aliarvioimiselle ja arvostelulle.

:D No mä edelleen nauran, mun mielipide ei muuten mihinkään. Laitas viesti missä nimittelin, kun en itse muista! Voipi olla ihan tottakin että olen, itse en vain muista.

:D No mä edelleen nauran, mun mielipide ei muuten mihinkään. Laitas viesti missä nimittelin, kun en itse muista! Voipi olla ihan tottakin että olen, itse en vain muista.
Lyhyt tuntuu olevan muisti kun neljä päivää sitten viestin kirjoitit.

Mutta en edelleenkään saanut vastausta miksi tämä kaikki sinua niin naurattaa?

Juu tuo menee jo aika ala-arvoseks touhuks ku alkaa muita haukkumaan jne.. Jokainen ostakoot ja pelatkoon pelejään miten tykkäävät. That's it! Joku vois kahtoa vaikka peiliin, ennen ku tulee tänne muita haukkumaan...
Trophyja on mukava keräillä ja pidentävät omalta osaltani pelien käyttöikää.. En mä nyt esim. mitään Hannah Montanaa osta, vaikka trophyt oliskin! :D

Itseasiassa en kyllä sanonut ketään vähä-älyiseksi vaan sanoin sen esimerkkinä, että hänkin ymmärtäisi sen.

Tästä tulikin mieleeni mahtava idea aletaan myymään trophy koodeja elikkä kun kirjoitat koodin storeen pysty lataamaan itsellesi trophyjä maksua vastaan pakkaus voisi sisältää 30bronze, 10 silver ja 5 plattari trophya pakkaukselle tietenkin hintaa n.10e. Miltäs kuullostaisi?

Tästä tulikin mieleeni mahtava idea aletaan myymään trophy koodeja elikkä kun kirjoitat koodin storeen pysty lataamaan itsellesi trophyjä maksua vastaan pakkaus voisi sisältää 30bronze, 10 silver ja 5 plattari trophya pakkaukselle tietenkin hintaa n.10e. Miltäs kuullostaisi?
Täysin älyttömältä. Mutta entä miltä kuulostaa, että 30 pronssilla, 10 hopealla ja viidellä kullalla _saat_ 10 euroa Storeen? ;)

Täysin älyttömältä. Mutta entä miltä kuulostaa, että 30 pronssilla, 10 hopealla ja viidellä kullalla _saat_ 10 euroa Storeen? ;)

Kuulostaa loistavalta! :D Onko tietoa, onko tällaista systeemia tulossa? Olis aika herkkua PS3:n omistajille! Ja niistä trophyista olis hyötyäki sen lisäks että se mittari kasvaa... :D

Kuulostaa loistavalta! :D Onko tietoa, onko tällaista systeemia tulossa?
Jotain tuollaista on huhuttu, mutta asioiden todenperäisyydestä taikka toteutumisesta ei ole mitään takeita. Mutta sehän on jo nähty, että tietyn Trophyn saaminen avaa Homen puolelle krääsää. Tuosta ei ole kuin pari askelta palkita ahkeria pelaajia esim. rahallisesti.

Tossa olisi muuten oikeesti järkeä, siinä samalla sitten omien trophyen arvokin nousis, että kehtaako laittaa niitä ''myyntiin''. Storessa sitten voi valita, maksaako visalla tai tropheilla. Tai sais edes sitten alennusta, esim 50 bronze trophysta, saisi 10 euron paketista 50% alennusta yms! Tai 1 Platinumista saisi 30% alennsuta, siinä sitten pelaaja voi valita millä tropheilla maksaa, jos ei raaski sitä pientä platinum kokoelmaa vähentää! Mutta, sitten jos se oikeesti menee siihen ja kun kyseessä on nyt meneekö trophyt pelaamisen edelle ketju ja täällä mielipiteet ihmisillä vaihtelee laidasta laitaan. Niin voitte kuvitella millaista se trophyen metsästys tulee olemaan sitten, jos niillä voi jotain ostaa storesta. Silloin voidaan jo ehkä puhua, että trophyt menee pelaamisen edelle! Ainakin huomattavan paljon enemmän kun nyt.

Koneellehan voi tehdä maksimissaan 16 käyttäjää kerrallaan ja kun noita helppoja pelejä tuntuu olevan jo aimo kourallinen tahkoaisi joku enemmän pelejä pelaava nopeasti 160e. Kun noilla ostetut pelin on tahkottu puhki poistetaan 15 turhaa käyttäjää, luodaan uudet tilit ja paukutetaan niille pyttytilille tarpeeksi roinaa. Tietenkin tuolloin voisi ostaa vain alle kympin pelejä, mutta niitähän suurin osa storen tarjonnasta tuntuu olevan.

Epäilen kyllä vahvasti moisen systeemin julkaisua, ainakaan noin pienillä pyttymäärillä.

Sittenhän sinä varmaan voit valaista meitä pieniä maanmatosia, että mitä pelejä tässä nyt kehtaisi pelailla? Ettei vain vahingossa tulisi pelattua liian helppoja pelejä, sillä eihän se nyt mitenkään käy päinsä, että vain trophyja huoraisi.

Nimim. Terminator tarttuu aivan varmasti viimeistään alelaarista mukaan. :D
Nautit varmaan suuresti tuosta pilkun viilaamisesta. Tai sitten et ymmärtänyt pointtia. Siis jos peli on surkea ja sen pelaaminen ei todellakaan ole hauskaa, mutta sitä pelaa siksi että saisi trophyjä, niin onko se sinusta hyvä asia? Terminatorista en vielä tiedä minkälainen peli on tulossa, mutta veikkaus on että samaa laatua kuin edellinenkin....
Miksi säälit kaveria, joka saa iloa trophyjen ansaitsemisesta?

Iloa? Jätkä vetää hampaat irvessä trophyjä kaikista peleistä joista ei edes nauti. Ja älä kysy mistä tiedän, koska hän itse myönsi pelaavansa pelejä trophyjen eikä nautinnon vuoksi.

Itseäninikin voisi kiinnostaa jos niistä saisi joten jotain hyödyllistä eikä vaan sen pelkän pikselimössön siihen trophy kohtaan. Hyvänä esimerkkinä toimii uncharted josta saa palkintoja joista on jotan hyötyä. :) Just jos sais vaikka jotain homeen... Jos niistä saisi jotain, kiitos!
Itse en kannata tuota, että storeen saisi rahaa, koska silloin trophy horotus menisi yli. Tehtäisiin varmastikkin palvelimia "tropyjen keräys" :confused: Esim räiskintäpeleihin.

Ylös Bottom