Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2k10 [PS3]

Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Pitäisi ne käsittääkseni saada, mutta kun ei omalla kohdalla vara venettä kaatanut, niin näpyttelin käsin. Laitaan sitominen on kontekstuaalinen, eli käsitykseni on, että taklausnappia pitämällä pohjassa sitten kun pelaaja koskee sidottavaan pelaajaan ja tatti keskiasennossa oikeasta suunnasta tulemalla asia kai luonnistuu. Tähän pitäsi mielestäni saada selkeästi näppäinkomento.

Laukomisessa on itselläni myös ollut vähän ongelmia, eli laukaus ei ole lähtenyt aina, vaan pelaaja on alkanut vetää jotakin kynää, kun pitäisi lauokoa, sekin voisi hoitua Pro-ohjainasetuksesta mielestäni tikun sijasta napista (tokihan näinkin voi tehdä kun muuttaa ohjainasetuksia) Tai sitten treenin puutetta, taitaa olla itselläni vasta kolme-neljä peliä alla tätä.

Taktiikat voit säätää jopa jokaiselle ketjulle koko NHL:stä erikseen, ja lisäksi säätää vielä niiden taktiikoiden aktiivisuustasoja.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Saako nuo slider-asetukset ladattua pelin file sharellla?
Saa. Omia slider-asetuksiaan voi jakaa muille, ja muiden slidereita voi ladata omaan käyttöönsä. En nyt muista, mistä tuo tarkalleen löytyi, mutta kyllä se on mahdollista.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kloroformilla, metallikoukuilla ja köydellä. :D Itselläni tähän lisäkyssä. Saako nuo slider-asetukset ladattua pelin file sharellla? Vai pitääkö turvautua muistitikkuun? Vai jopa ihan paperille printtaamiseen ja siitä manuaalisesti kopsaamiseen? :eek:

Itse latasin pelin sisäisestä valikosta, 2K-sharesta Venomin sliderit ja muokkasin hieman oman maun mukaan.

Perus-slidereillä peli oli aikamoista ruispuuroa. Muuttui TÄYSIN eri peliksi hyvillä slidereillä! :cool:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Kiitos vastanneille. Nyt postilaatikolle katsomaan saako niitä slidereita alkaa vääntämään. Muistakaa. Jos haluatte reaaliaaikaista keskustelua tästä pelistä niin tulkaa irc-kannullemme. Quakenet---> #konsolifin2K10
:)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Koska NHL 2K10 manuaalin suomennoksen taso on tasoltaan googlekääntäjää, eli suomentajana on toiminut joku, joka ei ymmärrä mitään jääkiekosta. Suomentaja e myöskään tiedä hyvästä tavasta olla suomentamatta lauseita sanasta sanaan, vaan järkeistäen lauseet ymmärrettäviksi, ja näistä syistä on mm. manuaali ihanaa luettavaa:

"VERKKOJOUKKUEET

Kutsu ystäväsi osallistumaan pysyvään verkkojoukkueeseen. Luo ensin ainutlaatuinen joukkue antamalla sille omat pelipaidat ja logot käyttämällä uutta luo joukkue - toimintoa. Kilpaile sitten muita joukkueita vastaan paikasta tulostaululla ja oikeudesta rehentelyyn."

Ainutlaatuinen pysyvä verkkojoukkue kilpailee siis oikeudesta rehentelyyn?

Väitän, että vaikka omakaan kielitaitoni ei niitä parhaita ole, niin kyllä tuosta pystysin paremman suomennoksen heittämään vaikka lonkalta. :D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Voihan voi! Peli päätti äsken jäätyä ensimmäistä kertaa.. Kesken väännön laidassa vaan pysähty. Vielä kolmannessa erässä.
Muuten peli on kyllä aivan mahtava, itse käytän Venomin slaidereita. Ei ole vissiin tullut vielä vastausta että minkä pituisia eriä käytätte noissa tänne postatuissa slaidereissa?
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

10 minuuttia on itsellä erä pituus ja 0-5 maalia per peli / joukkue.

Tosin teen koko ajan kokeiluja slidereiden kanssa oikeastaan kaikkeen muuhun, paitsi luisteluun en isoja muutoksia ole tehnyt. Pikkuisen otin pois speedburstin tehosta.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itse olen pitänyt 8 minuutin eriä, kun 10 min tuntuu niin pitkältä. Mutta voisihan sitä kymppiinkin kohta nostaa. Nuo venomin sliderit on perusteeltaan todella hyvät. Mietin tuossa kyllä että pitäisikö taklaustehoa vähetää, kun aika usein olen saanut melkoisia pommeja annettua keskialueella ilman kummoista vauhtia. On tietysti saattanut olla voimamies sopivasti valituuna noihin. Pitää katsella ja toimia sitten sen mukaan.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Syö kyllä miestä kun syöttö apu 0. sötöt ei lapaan napsahda kuten kilpailijalla 09:ssä.
Muttama rumasana tullut omasta mokasta.

Mutta 20 pelin jälkeen voi sanoa että loistava peli. 2k8 oli järisyttävän hyvä, niin myös tämäkin.
Napit vielä hakuses mut, kyllä 09 jälkeen paremmalta kontrollit tuntuvat.
:D
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Syö kyllä miestä kun syöttö apu 0. sötöt ei lapaan napsahda kuten kilpailijalla 09:ssä.
Muttama rumasana tullut omasta mokasta.

Täytyy ihan tarttua tähän, kun niin monessa viestissä puhutaan syöttöjen tarkkuudesta. Mun mielestä harhasyöttöjä pitää tulla, mutta jos pelaa syöttöavut nollissa, niitä tulee liikaa pelaajasta riippumattomista syistä. Jopa mäkin syöttäisin tarkemmin. Tatilla syöttäminen kun on ainakin mulle vaikeampaa kuin maillalla. Lisäksi harhasyötöt pitäisivät johtua pikemminkin siitä, että missä asennossa pelaaja syöttää (esim. taaksepäin, huonossa asennossa), onko iholla joku, kuinka hyvä syöttäjä on, kuin siitä, onko tatti ihan prikulleen oikeassa asennossa. Mutta siis - tätä ei ole vielä peleihin mallinnettu ja nyt täytyy tyytyä keinotekoiseen mallinnukseen. Pointtini siis on se, että älkää turhaan kurittako itseänne liikaa syöttöavun nollaamisella. Mulla se on jossain 10:ssä ja tuntuu about oikealta :)
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Täytyy ihan tarttua tähän, kun niin monessa viestissä puhutaan syöttöjen tarkkuudesta. Mun mielestä harhasyöttöjä pitää tulla, mutta jos pelaa syöttöavut nollissa, niitä tulee liikaa pelaajasta riippumattomista syistä. Jopa mäkin syöttäisin tarkemmin. Tatilla syöttäminen kun on ainakin mulle vaikeampaa kuin maillalla. Lisäksi harhasyötöt pitäisivät johtua pikemminkin siitä, että missä asennossa pelaaja syöttää (esim. taaksepäin, huonossa asennossa), onko iholla joku, kuinka hyvä syöttäjä on, kuin siitä, onko tatti ihan prikulleen oikeassa asennossa. Mutta siis - tätä ei ole vielä peleihin mallinnettu ja nyt täytyy tyytyä keinotekoiseen mallinnukseen. Pointtini siis on se, että älkää turhaan kurittako itseänne liikaa syöttöavun nollaamisella. Mulla se on jossain 10:ssä ja tuntuu about oikealta :)

Samaa mieltä. Sopiva arvo löytyy jostakin 10-20 välistä. Säätää siten, että halutessaan voi nakata kiekkoa laidan kautta eteenpäin jne vaivattomasti, mutta riittävän tarkasti niin homma pelittää hienosti.

Itse toivoisin, että ensivuoden peliin tulisi kontekstualiseen syöttömallinnukseen sellainen lisä että vaikkapa yli 85 tai 90 syöttöarvot omaavat pelaajat pystyisivät heittämään sokkosyöttöjä, mutta nekin olisivat hitaampia mitä "normaalisyötöt". Muilla ne syötöt menisivät korkeintaan sinne päin.

Ovi dekesit toimivat tänä vuonna mielestäni hyvin verrattuna viime vuoteen, enkä ole ainakaan itse kokenut niin kenttäpelaajiin kuin maalivahteihin tarkoitettujen harhautuksien olevan ylitehokkaita. Väärä mies alla ja kiekko karkaa lavasta niin kuin pitääkin. Malkinilla olen tainnut yhden läpiajosta tehdä. Siis ne tuovat peliin vain semmoista lisähienoutta, varsinkaan kun ei jatkuvasti niitä käytä.

Odotan tänä vuonna innolla nettipelejä, kontrollit ovat mainiot siihen ja mailan nostokin toimii kympillä, ei tarvi enää taklata muuta kuin herkullisista paikoista. Muutaman kunnon perstaklauksen olen onnistunut tempaisemaan, ja ah sitä iloa!
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Totta, ei pitäisikään kiduttaa itseään pistämällä söttö avut 0.
Ajatus vain et oppis tatin oikeaan suuntaan automaationa heittää kun tiukka tilanne tulee. Tämää jelppaa siinä hiukan.
Välttääkseni hermoromahduksen muutin avun 12:sta.

kysymyksenä laukaus tähtäyksestä. auto vai manuaali ?
Itsellä manuaali tökkii pahasti, aina yli tai ohi.
Häkkiinkin menee mutta, joskus sylettää rajusti avopaikoist.:cool:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Onko kellään tietoa mitä tämä peli maksaa Gigantissa? Netistä yritin etsiä hintaa, mutta ei näkynyt kuin EA:n tuotoksille. Myykö kyseinen ketju ollenkaan 2K:n lätkää? :confused:
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Itellä taklauksen voimat molemmilla nollassa ja kyllä välillä tulee kuitenkin ihan kunnon tööttejä. Itelle on kyllä maistunut näin.

En itse ole syöttöapua edes nollassa kokeillut, pidän sitä viitosessa. Liekkö minkä verran eroa sitten. Ainakin harhasyöttöjä tulee ihan omiksi tarpeiksi ja välillä liikaakin. Ehkäpä pelaajassa vika.

Ainut mikä huolestuttaa, niin en ole Venomin slidereilla hävinnyt vielä kun yhden pelin (Suomella Kanadalle). Pelejä alla n. tusinan verran. Mutta ehkäpä se siitä...
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Totta, ei pitäisikään kiduttaa itseään pistämällä söttö avut 0.
Ajatus vain et oppis tatin oikeaan suuntaan automaationa heittää kun tiukka tilanne tulee. Tämää jelppaa siinä hiukan.
Välttääkseni hermoromahduksen muutin avun 12:sta.

kysymyksenä laukaus tähtäyksestä. auto vai manuaali ?
Itsellä manuaali tökkii pahasti, aina yli tai ohi.
Häkkiinkin menee mutta, joskus sylettää rajusti avopaikoist.:cool:

Mä käytän manuaalitähtäystä ja pelaan sidecamilla. Ohi menee mullakin kohtuu paljon, mutta niinhän sitä menee oikeassakin lätkässä. Tuossa äsken pääsin läpiajoon Atlantan Kovalchukilla, veskari kahville ja rystyllä yli tyhjästä maalista. Olin vielä maalin takaa-ajoasemassa, niin kyllä sieltä muutama ärräpää irtosi. :)

Syöttöapu on mulla 4. Sopivasti jeesaa syötöissä, mutta kuitenkaan liikaa auttamatta.
 
Vastaus: NHL 2k10 [PS3]

Gigantista en tiedä, mutta hinta haarukka vaihtelee. Halvin minkä olen nähnyt oli 33e ja kallein 69e.
Itse maksoin 43e prismassa.
Hauskinta oli että EA:n peli oli hienosti suurin mainoksi esillä, mutta 2k10 piilotettuna ala hyllylle ale pelien taakse.

Kukahan näistäkin esille panoista määrää. Ja hinnoista.
 
Ylös Bottom