Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Mää-ää pelailen tuota demoa vanhalla Sonyn (grr) CRT -televisiolla ja grafiikat näyttävät silläkin aika hyviltä. Teksteistä ei tosin saa juurikaan selvää ja mieluusti haluaisin jo siirtyä ainakin HD Ready -aikaan, mutta se ainainen rahapolitiikka potki taas munaskuille. Jos jonain päivänä sentään...

Äh, taidanpa vaan pölliä vanhempieni HD -telkun tuolta olohuoneesta. :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Mää-ää pelailen tuota demoa vanhalla Sonyn (grr) CRT -televisiolla ja grafiikat näyttävät silläkin aika hyviltä. Teksteistä ei tosin saa juurikaan selvää ja mieluusti haluaisin jo siirtyä ainakin HD Ready -aikaan, mutta se ainainen rahapolitiikka potki taas munaskuille. Jos jonain päivänä sentään...

Sama itellä kans monissa peleissä, pienistä teksteistä ei ota selvää mikään perkele. Mutta silti komeat pelit näyttää komealta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Odotin videoiden perusteella että kolareissa romua lentelisi huomattavasti enemmän. Pari kertaa oon mennyt katonkautta ympäri, ja ainoastaan toinen sivupeili on irronnut molemmilla kerroilla. Tosin ei sitä vauhtia nyt niin kauheesti ollut noissa tilanteissa. ...mutta demohan tämä vielä on, turha tästä on vielä alkaa itkemään.

Onko muuten ollut etukäteen mitään juttua että voiko renkaat puhjeta tai irrota kokonaan?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Muistakaa, että tämä on vain demo. Koko version perusteella voin luvata, että valmis peli täyttää kaikki odotukset, joita Forzalta ja täydelliseltä konsoliajosimulta voi odottaa!! :cool:

Turn 10:iä lainaten: "Our goal is to change car-lovers into gamers, and gamers into car-lovers."
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Kyllä tässä on ajamisen fiilis aika huimaa. Kaikki ajoavut, suggested linet ja hudit pois niin kyllä ajaminen maistuu cockpitistä. Nyt varmaan reilun tunnin junnannu tuota samaa rataa eri autoilla ja vaikeustasoilla ja ainut mikä harmittaa on, että demossa ei ole mahdollista ajaa time trialia.

Grafiikoiden puolesta yleisilme on erinomainen, mutta automallit eivät todellakaan ole mainostettua tarkkuutta. Replay moodissa kamerakulmia vaihtelemalla pääse syynäämään autoja lähempää ja kyllä niiden perusteella photomodessa käytetään vähintään tessellointia ellei kokonaan vaihdeta automalleja. Ympäristöt ovat kyllä erittäin yksityiskohtaisia ja varsinkin ratatekstuurit ovat omaa luokkaansa.

Harvoin on tullut autopeleistä nautittua näin paljon, vieläpä pelkkä demo kyseessä, joten aika varmasti tulee hankittua. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Muistakaa, että tämä on vain demo. Koko version perusteella voin luvata, että valmis peli täyttää kaikki odotukset, joita Forzalta ja täydelliseltä konsoliajosimulta voi odottaa!! :cool:

Turn 10:iä lainaten: "Our goal is to change car-lovers into gamers, and gamers into car-lovers."

Love cars, love games...did not love the demo.

Ei nyt niin kamalasti tule autopelejä pelattua muutenkaan mutta tätä demoa olin odotellut pitkään, rattikaupatkin oli jo mielessä. Paha sanoa miksi ei sytyttänyt mutta se kuuluisa "jokin" jäi puuttumaan. Toiset tykkää mustikasta jne.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Luojan kiitos uusinnat on toteutettu miljoona kertaa paremmin kuin edellisessä Forzassa. Nyt ei tarvitse jatkuvasti odotella lataustaukojen takia. Peli myös näyttää mainiolta uusinnoissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Muistakaa, että tämä on vain demo. Koko version perusteella voin luvata, että valmis peli täyttää kaikki odotukset, joita Forzalta ja täydelliseltä konsoliajosimulta voi odottaa!! :cool:

Turn 10:iä lainaten: "Our goal is to change car-lovers into gamers, and gamers into car-lovers."

Joo, uskon, että he seurailevat foormueita mitä mieltä pelaajat ovat ja pyrkivät korjaamaan ''virheet''. Sama kuin NHL 10:iin tehtiin lukuisia muutoksia demon jälkeen... :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Joo, uskon, että he seurailevat foormueita mitä mieltä pelaajat ovat ja pyrkivät korjaamaan ''virheet''. Sama kuin NHL 10:iin tehtiin lukuisia muutoksia demon jälkeen... :D

Peli on tosin jo valmis. Noh, ainahan sitä voi julkaista päivityksiä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Demo vakuutti.

Ajotuntuma [x]
Ulkoasu [x]
Fiilis [x]

Voisi sanoa että merkittävästi ollaan menty aikaisemmasta osasta parempaan suuntaan. Eipä ole ajaminen tuntunut näin nautinnolliselta aikaisemmin. Padilla en ole vielä kokeillutkaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

ratilla pelatessa demosta saa kyllä hemmetisti jopa tosta yhestä radasta irti..mutta sääli ettei kytkintä voi käyttää ratin kanssa :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Odotin paljon. Sain paljon. Mutta en silti oo tyytyväinen. Kokoversiota ootellessa.

Autot tuntuu jotenkin FM2:een verrattuna oikeesti raskailta. Oon Audi R8 kyydissä ollut Ahvenistolla ja se on oikeesti sellanen peli, että sehän on raskas kun mikä, mutta mitä enemmän on vauhtia sitä enemmän on myöskin pitoa ja se pelihän pitää. FM3 simuloi tän täydellisesti ottamatta lukuun G-voimia ja pidon ällistyttävää tunnetta perseessä.

Toivotaan, että kokoversiossa on sisältöö aivan hemmetisti, se pelastaa tän koko jatko-osan, joka mielestäni oisi yhtä hyvin voinu tulla vasta vuoden päästä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Loistavaltahan tämä vaikuttaa. Hienoin fiilis irtosi, kun ajaa ilman mitään HUD:ia ohjaamonäkökulmasta. Minillä ja Evolla voitti kisat vaikeimmalla helposti, muilla autoilla on vielä tekemistä. Itse asiassa autot tuntui raskaammilta padilla kuin tuolla mun lokitekin ratilla, jossa ohjauksen keskituntuma on liian kevyt. Padi simuloi tätä paremmin. Pitää ostaa kunnon force feedback ratti koko peliä varten.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Jaa että "ok"-grafiikat?
Jumantsuikka, pelihän vastasi HD-rata-autoilun katselemista telkkarista! Ja enemmänkin! Oli aivan uskomaton fiilis miten tarkasti detaljit piirtyivät, ja miten autot käyttäytyivät erittäin upean näköisesti.
Tämän kun yhdisti lukittuun 60 fps-engineen, niin oli suorastaan outoa katsella ruudun menoa.

On kyllä selkeästi parhaimman näköinen autoilupeli jonka olen nähnyt. Ellei sitten tuolla vastakkaisleirissä ole joku ässä hihassa. :rolleyes:
Itse ajotuntumahan oli mahtava. Myöskin säädöt olivat erittäin kattavia, enkä epäile hetkeäkään, etteikö jokainen peluri saisi siitä mieleiset säädettyä.

ProBalen viestiä ihmettelin kovasti. Puhuit jopa pelin "pelastamisesta"? :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Itse en kanssa oikein ymmärrä mikä muka pelissä on vikana. Grafiikat on ehdottomasti mennyt eteenpäin ja autot näyttävät huomattavasti paremmilta kuin kakkososassa...
Ajotuntuma on kanssa aivan loistava, autot käyttäytyy juuri kuten pitääkin, se kyllä täytyy myöntää että aika helpolta tuo vaikein AI taso tuntui R8:lla ajeltuna.
Toisaalta on tullut hakattua forza2 aivan hemmetisti, joten aika heti pääsi sisään demoon.

ps. Lisätkääpäs aktiiviset forza2 ja forza3 pelaajat mut listoille, pääsee sit kuukauden päästä hakkaamaan yhdessä jatko-osaa ja sitä ennen vähän forza2:sta ;)
Gamertag: Manticorester
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Jaa että "ok"-grafiikat?
Jumantsuikka, pelihän vastasi HD-rata-autoilun katselemista telkkarista! Ja enemmänkin! Oli aivan uskomaton fiilis miten tarkasti detaljit piirtyivät, ja miten autot käyttäytyivät erittäin upean näköisesti.
Tämän kun yhdisti lukittuun 60 fps-engineen, niin oli suorastaan outoa katsella ruudun menoa.

On kyllä selkeästi parhaimman näköinen autoilupeli jonka olen nähnyt. Ellei sitten tuolla vastakkaisleirissä ole joku ässä hihassa. :rolleyes:
Itse ajotuntumahan oli mahtava. Myöskin säädöt olivat erittäin kattavia, enkä epäile hetkeäkään, etteikö jokainen peluri saisi siitä mieleiset säädettyä.

ProBalen viestiä ihmettelin kovasti. Puhuit jopa pelin "pelastamisesta"? :confused:

Samaa mieltä. Autolla ajaessa meinaa ajaa päin seiniä, kun samalla yrittää ihailla komeita maisemia auton sisäkuvakulmasta.

Uusi analyysi nyt kun on muutama tunti demoa takana:

Myöskin auton ajotuntuma ja auton painon tuntuminen on todella hienosti toteutettu ja kaikki tuntuu olevan kunnossa. Itse pidän eniten Audista, vaikka muut hehkuttava ferraria, mutta itseeni se ei iske Audin lailla.

Vihdoinkin myös autojen ääniin on panostettu ja koneen kierrosten vieminen aivan maximiin tuntuu todella hienolta ja tuo hienoa tunnelmaa pelin äänimaailmaan. Huomena siis hyvin mielin rattia ostamaan/etsimään jos jostain sais mahd. halvalla. :D Ja pelihän on tilattu jo aikoja sitten... :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Itselleni jäi hieman "vaisu" olo demosta. Johtuu varmaa paljolti siitäkin ettei ole rattia xo:lle. GT5 prologuen ajotuntuma ja fiilis oli enemmän simulaatiomaista mutta katsoo nyt. Jos sais halvalla jostain ratin niin voisi kyllä tämänkin hankkia joskus. Padilla on vaa turha pelata autopelejä, ei voi mitään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Aavistuksen kieltämättä tuntuu helpohkolta ajotuntuma ainakin padilla, mutta eipä tuo minun silmissäni suuri miinus ole, varsin hauskaa kuitenkin.
 
Ylös Bottom