Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Muistakaa, että tämä on vain demo. Koko version perusteella voin luvata, että valmis peli täyttää kaikki odotukset, joita Forzalta ja täydelliseltä konsoliajosimulta voi odottaa!!
Turn 10:iä lainaten: "Our goal is to change car-lovers into gamers, and gamers into car-lovers."
Joo, uskon, että he seurailevat foormueita mitä mieltä pelaajat ovat ja pyrkivät korjaamaan ''virheet''. Sama kuin NHL 10:iin tehtiin lukuisia muutoksia demon jälkeen...![]()
Jaa että "ok"-grafiikat?
Jumantsuikka, pelihän vastasi HD-rata-autoilun katselemista telkkarista! Ja enemmänkin! Oli aivan uskomaton fiilis miten tarkasti detaljit piirtyivät, ja miten autot käyttäytyivät erittäin upean näköisesti.
Tämän kun yhdisti lukittuun 60 fps-engineen, niin oli suorastaan outoa katsella ruudun menoa.
On kyllä selkeästi parhaimman näköinen autoilupeli jonka olen nähnyt. Ellei sitten tuolla vastakkaisleirissä ole joku ässä hihassa.
Itse ajotuntumahan oli mahtava. Myöskin säädöt olivat erittäin kattavia, enkä epäile hetkeäkään, etteikö jokainen peluri saisi siitä mieleiset säädettyä.
ProBalen viestiä ihmettelin kovasti. Puhuit jopa pelin "pelastamisesta"?![]()
Vahvistamatonta tietoa: Ratin A-napin voi mäpätä toimimaan kytkimenä. Tosin demossa ei ole mahdollista säätää noita konfiguraatioita, mutta jos tuon säätäisi Forza 2:n kautta niin saattaisi toimia. Ja sanoudun jyrkästi irti vastuusta, jos tuo ei toimi - forzamotorsport.netissä tuollaisesta puhuttiin.ratilla pelatessa demosta saa kyllä hemmetisti jopa tosta yhestä radasta irti..mutta sääli ettei kytkintä voi käyttää ratin kanssa![]()
ratilla pelatessa demosta saa kyllä hemmetisti jopa tosta yhestä radasta irti..mutta sääli ettei kytkintä voi käyttää ratin kanssa![]()
Mitä! Eikö edes tuon Fanatechin porsche-ratin? Eikös siinä ollut kolme pedaalia, vai onko tuo vain siksi, että tunnistaa tuon mikkisoftan ratin ja muokkaa sen mukaisen ohjainprofiilin.
Nimenomaan F2 autot luisui kuin jäällä suurimmaksi osaksi. Niitä sitten oppi pitämään hanskassa, ja tässä se nytten tuntuu helpolta. Itte ainakin olen tyytyväinen, että pitoa lisättiin.Toivon kyllä tosiaan että kokoversio olisi ajettavuudeltaan parempi. Eihän tässä demossa nyt niinkään mitään vikaavikaa ollut, mutta jotenkin tässä puuttui se haastavuus autonhallintaan expert-tasollakin. Vai onko tuota F2 tullu mätettyä jo niin paljon, että kaikki tilanteet on iskustunut jo selkärankaan? En tiijjä, pitää pelata tuota demoa enemmän huomenna, ja yrittää löytää se pointti mitä tässä haen.
Nimenomaan F2 autot luisui kuin jäällä suurimmaksi osaksi. Niitä sitten oppi pitämään hanskassa, ja tässä se nytten tuntuu helpolta. Itte ainakin olen tyytyväinen, että pitoa lisättiin.
Jaa että "ok"-grafiikat?
Jumantsuikka, pelihän vastasi HD-rata-autoilun katselemista telkkarista! Ja enemmänkin! Oli aivan uskomaton fiilis miten tarkasti detaljit piirtyivät, ja miten autot käyttäytyivät erittäin upean näköisesti.
Tämän kun yhdisti lukittuun 60 fps-engineen, niin oli suorastaan outoa katsella ruudun menoa.
On kyllä selkeästi parhaimman näköinen autoilupeli jonka olen nähnyt. Ellei sitten tuolla vastakkaisleirissä ole joku ässä hihassa.
Itse ajotuntumahan oli mahtava. Myöskin säädöt olivat erittäin kattavia, enkä epäile hetkeäkään, etteikö jokainen peluri saisi siitä mieleiset säädettyä.