Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nyt kun on tuota demoakin tullut kokeiltua enemmän ja vähemmän, niin kyllä tuo ohjaamo kuvakulma on pettymys. Joo ohjaamot on ihan hienosti mallinnettu, mutta tuntuu ihan kuin ohjaamo olisi vain liimattu bumper camin päälle. Aika staattinen tuo on.
Esim. Shiftissä ohjaamo elää koko ajan ja heiluu paljon enemmän, toisin kuin tässä. Joutuu kyllä varmaan tätä Forzaa pelaamaan ihan perinteisistä vanhoista kuvakulmista, esim konepellin päältä.
Kyllä itse ainakin ajan vain ja ainoastaan ohjaamon kuvakulmalla ja minusta se on erinomainen. Kerrankin autosta näkee ulos kunnolla ja ohjaamo hivelee silmää. En oikein tajua tuota pointtiasi "ohjaamon heilumisesta"...Ei se ohjaamo heilu, vaan kori ja urheiluautoissa yleensä ei liiemmin kori kallistele suuntaan eikä toiseen.
Siinä mielessä olen Nupen kanssa samoilla linjoilla, että Forzan ohjaamo tuntuu muihin vastaaviin peleihin verrattuna hitusen hassulta. Itselleni ei ainakaan välittynyt kunnollista ohjaamossa istumisen tunnetta, ja ratin kanssa peilit menevät harakoille (ellei penkkiä pysty säätämään). Hitusen myös korpeaa se, että Turn 10 on päättänyt jättää täysin animoimatta vaihteen vaihdot. Ehkä siinä on yksi syy, minkä takia nenä on kiinni ratissa.![]()
Olisi kyllä ihan jees jos kamera nytkähtäisi aina jarrutuksissa, kiihdytyksissä ja vaihdoissa. Nyt g-voimia voi vain arvailla.
En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi. Noh, torstaina sen pääsee itse toteamaan demon muodossa.
En ole Shiftiä pelannut, mutta veikkaisin että siinä homma on viety hiemän överiksi.
Onko tietoa siitä onko nuo limited editionin autot todella eksklusiivisia vain limited editionin ostajille?
Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.
Demo jaksaa vaan viehättää! Ajolinjoja on todella mukavaa hioa, ja Mitsubishin mörinä niin auton ulko-, kuin sisäpuolelta on makeaa kuultavaa.
Pikku kyselyä kehiin, muuten. Millä vaihdeasetuksilla ajat pelissä? Itse olen oikeastaan ensimmäistä kertaa ajellut manuaalivaihtein, ja oikein hyvältä on tuntunut. X:llä ja B:llä on helppo vaihtaa vaihdetta. Kytkinasetusta en sentään pidä päällä. Lisäksi ajoavut ovat käytännössä kaikki pois päältä ja "braking only" apumerkkeinä.
Kyllähän tässä väistämättömästi taitaa niin käydä, että FM3 saa luvan olla XO:n ensimmäinen autopeli, jonka ostan!
Jos sen voi Stopista tosiaan varata kahdella pelillä + 20€:llä, niin viimeinen naula taitaa olla lyöty.