Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]
Minusta ongelma on juuri päinvastainen. On aivan sama miltä auto näyttää kun ajaa satasta toisen perään. Oleellisempaa olisi että autolla ei tämän jälkeen enää voisi ajaa. Forzan tapauksessa visuaaliset vauriot näkyvät visuaalisesti ja ajettavuuteen vaikuttavat vauriot näkyvät symbolisesti ruudulla. Näin sen pitääkin olla, paitsi että ajettavuuteen vaikuttavia vaurioita ei tule läheskään niin realistisesti kuin mitä simulation -asetus antaa olettaa.Täytyy kyllä sanoa, että Forzan vauriomallinnus oli pettymys. Kyllähän se sinänsä oli yksityiskohtainen, sillä moottori, vaihteisto, alusta sun muu vaurioitui oikeaoppisesti ja vaikutti upean yksityiskohtaisesti myös ajettavuuteen. Se vaan perkules vieköön puuttuu, että kun rysäytät kahtasataa seinään, niin auton pitäisi tosiaan olla aivan epätunnistettavassa kunnossa.
Tätä ei Forza 3 kyllä simuloinut läheskään tyydyttävästi.