Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja autoparka kauhistui niin että muuttui läpikuultavaksi...That's how we roll, sanoi William Hamilton.
Onkos muuten kukaan saanut tuota "World Traveler" achievementtiä? itse olen kyllä jokaisessa rataympäristössä ajellut mutta eipä tuota ole tullut.
Toinen mikä arvelluttaa on tuo "solid gold", että tarviiko siihen ajaa kaikki skabat tuon season moden kautta vai käykö se että niitä kaahailee tuolta event lististä suoraan? Tuntuisi olevan noissa kahdessa achievementissa ärsyttävän epätarkka kuvaus.
World Travelerista: on joku tuon kuulemma saanut. Sitä en tiedä, että pitääkö noissa eri ympäristöissä ajaa nimenomaan uratilassa vai riittääkö kun käy tekemässä hotlapin. Mutta jotkin ympäristöt on kummallisesti jaettu kahtia, esimerkiksi Amalfi Coast ja Rally di Positano ovat kaksi eri ympäristöä ratalistassa vaikka paikka onkin sama.
Solid goldin tapauksessa luulisin että anything goes. Kai siinä haetaan vain sitä, että eventin kohdalla näkyy se kultamitali joka tulee kun kaikki osakilpailut on voittanut, joko season playn tai suoraan event listin kautta. ("Vain" sitä, just joo... Itsellä taisi olla viimeksi sellaiset 6.5 prosenttia ajettuna.)
Pikaisella haulla löytyi tällainen thread: Forzamotorsport.net Forums - Solid Gold AchievementSolid Gold:
To achieve a Gold Trophy, you must win each and every race, this means coming first, throughout each and every Season of Season Play, from what I have read there is 220 events.
Ja sitten on tietysti se kaikkien rakastama joka hiivatin kerta toistuva moottorin kierrätys ennen starttia ja sen jälkeen ruhtinaalliset 0.3 sekuntia aikaa sovittaa kierrosluku oikeaksi...
- BMW 135 Hamannin takapuskurilla - ylimääräisiä pakoputkenpäitä näkyy...
- Ainakin Ferrari Californiassa turvakaaren putki tulee tasan keskelle ohjaamonäkymää.
- Täysi madallus + korisarja aiheutti jossain vanhassa jenkissä sen, että etupyörä tuli käännettäessä lokarista läpi
- Suuressa osassa R-luokan autoja mittarit eivät toimi
No, jos totta puhutaan niin eivät nuo hirveästi ainakaan minua ole haitanneet, tukevasti koukussa ollaan. Mutta testausalalla toimivana väkisinkin tulee mieleen että jos noinkin selviä virheitä on päässyt laaduntarkkailusta läpi, niin mitä muuta sitten vielä löytyykään...?
Ja sitten on tietysti se kaikkien rakastama joka hiivatin kerta toistuva moottorin kierrätys ennen starttia ja sen jälkeen ruhtinaalliset 0.3 sekuntia aikaa sovittaa kierrosluku oikeaksi...
Toki pelissä jokunen bugi on, mutta ei nuo listatut minusta kovin vakavia ole. Jos autoja on se reilut 400 ja virittelyosineen niistä saadaan tuhansia kombinaatioita niin ei minua yllätä että joku on jäänyt peliinkin. Joko se on jäänyt huomaamatta tai sitä ei ole tarkoituksella korjattu esimerkiksi siksi että korjaukseen kuluva aika ja sillä saatava hyöty eivät oikein kohtaa. Toki tuollaisia voi sitten fiksailla päivityksillä, mutta kun deadline lähestyy niin bugikorjauksiakin joudutaan priorisoimaan.
Tänään tuli sitten hankittua Sellon GB:stä Limited Edition tästä nähtävästi loistavasta pelistä.
Olisiko jollain antaa jotain hyviä vinkkejä aloittelijalle? Miten tästä kokemuksesta saa eniten irti!
KIITOS!
ja toisaalta varmaan suurin osa kilpakuskeistakin mieluiten käyttäisi abseja jos säännöt sen sallisivat.
Niin täysin kuivalla ja suoralla, mutta abs mahdollistaa ohjaamisen mutkaan samalla kun jarruttaa lämä pohjassa, sekä liukkaamissa olosuhteissa sallii huolettomamman jarruttelun. Onko lukkiutuvat jarrut sitten miten paljon nopeammat optimiolosuhteissa? Ainakin perusautoilijalle abs on kiistaton apu.Itse kyllä olen kuullut täysin päinvastaista. Myöskin Henrik Roos (kirjotinkohan nyt oikein?) kertoi eräässä autopelejä koskevassa haastattelussa, että ilman ABS auto pysähtyy paljon nopeammin(?) kuin ABSsien kanssa.
Kokemuksesta saat eniten irti ottamalla suurimman osan(ellei jopa kaikki) ajoavuista pois päältä heti alkuun. Laitat vaan tekoälyn ensin helpomalle tasolle ja sitten kun omat taidot karttuu niin nostat sitä tekoälyn vaikeusastetta. Ajaminen on paljon hauskempaa ja palkitsevampaa ilman kaiken maailman luistonestoja ja abs jarruja.