Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Itseltä löytyy Limited Edition, mutta jos joku voisi valaista mitä etuja se VIP nyt sitten saa. Siis muuta kuin ne ladattavat kamat mitä paketin mukana tuli.
VIP-statusta ei toistaiseksi saa muuten kuin Limited Editionin ostamalla.

Ladattavien kamojen (theme + 10 autoa) lisäksi muitakin etuja pitäisi olla tulossa - Turn10 on vihjaillut, että VIP-statuksen omaavat saisivat silloin tällöin esim. lahja-autoja. Vahvistusta huhulle ei ainakaan minulla ole.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Rupesi tuo VIP jäsenyys siinä määrin mietityttämään että olihan se pakko käydä Forza Motorsportin nettisivuilta vilkaisemassa.

Forza Motorsport FAQ sanoi:
Q: I’ve already installed disc two but there are still cars and tracks greyed out in the menus. What gives?

A: There are 5 cars that are only available to members of our VIP program. In order to be considered a VIP you must purchase the Limited Collectors Edition (LCE) of Forza Motorsport 3. The exclusive VIP cars are:

* 2008 Aston Martin DBS
* 2009 Chevrolet Corvette ZR1
* 2007 Ferrari 430 Scuderia
* 2007 Lamborghini Gallardo Superleggera
* 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

Read more about the cars of Forza Motorsport 3 here.

Q: What is the Forza Motorsport 3 VIP program and how do I sign up?

A: The VIP program is an initiative to reward fans of the series that have purchased the Limited Collector’s Edition (LCE) of Forza Motorsport 3. Along with the 5 cars listed above, VIP’s will also get special recognition in-game along with access to a host of VIP cars that will be released by Turn 10. These cars will be created by our community specifically for our VIP’s and will not be made available to anyone who is not a VIP member.

Q: Will VIP memberships ever be sold separately from the Limited Collector’s Edition(LCE) of Forza 3?

A: Maybe. We’re looking into it, however at this point the only way to become a VIP is to purchase the Limited Collector’s Edition (LCE) of Forza Motorsport 3.

Limited Editionin mukana tulleet viisi autoa ja ilmeisesti myös lisää autoja tulevaisuudessa, eli niinkuin Barnold omassa viestissään ehtikin jo mainita.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mites toi LCE premium theme oikeen pitäs saada? Kirjottelin ton koodin mutta tais tulla vaan ne auto päkit ku tota excluseive forza 3 themeä ei näy missään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

^Kts viesti 891 edelliseltä sivulta.

Just olin sanomassa ihan samaa... Eikös sun muuten pitäisi muuttaa signaturea? :)

Driftausharjoitukset ovat sitten alkaneet. Ostin Truenoon (mainoksen mukaan) aloittelijalle sopivan virityksen + tarvittavat osat, B486 on PI. Hieman opettelua tarvitaan mutta yllättävän helppoja nuo sladit tuntuvat olevan hallita padillakin. Tosin paras tulos per kierros Fujimi Kaidon radalla on vasta noin 55 tuhatta, mutta tuntuu paranevan noin kymppitonnilla per yritys. Kyllä se kai siitä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ostin jonkun auton auction housesta ja sit luulin et sitä voi virittää viel lisää ja menin siihen tuning juttuu ja siin oli joku et se on locked ja unlockasin sen ja nyt se on joku paska E sarjalainen (ennen R3), enkö saa sitä mitenkään takas?

e: Ne saiki näköjään otettua tuolta uusiks.. mun moka
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tein tossa K.I.T.T replican, Trans Am:iin tietenkin.

krrep.png


Maalauksessa on: Sumuvalot, rekisterikilpi ja scanneri.
Keywords: Replica ja Realistic
Muuta: Laita Zender:in Turbo 2 vanteet alle ;)
Hinta: 10,000 Cr
Myyjä: Latetzki

Lisätiedoissa lukee "Detailed Knight Industries 2000 replica, with..."

kitt3.jpg

kitt4.jpg


Topic Forzan virallisilla foorumeilla
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eli vipillä saa pelkästään autoja + teeman? Ku ite olin saanu semmosen käsityksen jotenkin, että jos ei ole vip niin ei pääse auction houseen tekemään kauppoja jne. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

That's how we roll, sanoi William Hamilton.

[MEDIA]1580[/MEDIA]
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

On tullut nyt ajettua useampana iltana online kisoja.. vaihtelevalla menestyksellä. Ihan mukavaa touhua. Tekoäly ei kyllä tee muuta kuin haittaa noissa online mittelöissä, menee mulla ainakin pasmat sekaisin ton AIn nykivän ja tönivän ajotyylin kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

On tullut nyt ajettua useampana iltana online kisoja.. vaihtelevalla menestyksellä. Ihan mukavaa touhua. Tekoäly ei kyllä tee muuta kuin haittaa noissa online mittelöissä, menee mulla ainakin pasmat sekaisin ton AIn nykivän ja tönivän ajotyylin kanssa.

Itse en ole taas päässyt mukaan yhteenkään online-kisaan tähän saakka. Vaikkapa quick matchia etsiessä sinkoudun itsekseni lobbyyn, eikä ketään tule sinne vaikka kuinka odottelisi.. :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Lisääppä ittes tuohon ketjuun missä haetaan peliseuraa, kyllä siellä meitä ajelemassa on porukkaa joka ilta. En ole kertaakaan koittanut edes mitään randomia kisaa vaan aina kaverilistan porukan kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Itse en ole taas päässyt mukaan yhteenkään online-kisaan tähän saakka. Vaikkapa quick matchia etsiessä sinkoudun itsekseni lobbyyn, eikä ketään tule sinne vaikka kuinka odottelisi.. :(

Sama vika täällä, mistähän tämä mahtaa johtua?
Onneksi on kuitenkin päässyt tämän foorumin kuskien kanssa kaahailemaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oiskohan ruuhkaa servuilla kun jenkit saivat juuri pelinsä? Eiköhän tämä tästä rauhoitu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onkos muuten kukaan saanut tuota "World Traveler" achievementtiä? itse olen kyllä jokaisessa rataympäristössä ajellut mutta eipä tuota ole tullut.

Toinen mikä arvelluttaa on tuo "solid gold", että tarviiko siihen ajaa kaikki skabat tuon season moden kautta vai käykö se että niitä kaahailee tuolta event lististä suoraan? Tuntuisi olevan noissa kahdessa achievementissa ärsyttävän epätarkka kuvaus.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

That's how we roll, sanoi William Hamilton.
Ja autoparka kauhistui niin että muuttui läpikuultavaksi... :)

Kun lukee mitä kaikkea Forza 3:ssa on havaittu niin väkisinkin tuntuu siltä että peli on väenväkisin haluttu saada ulos juuri tiettyyn aikaan, mutta laaduntarkkailu on sitten hieman kärsinyt. Esimerkiksi tällaisia asioita on kerrottu tapahtuneen:

  • BMW 135 Hamannin takapuskurilla - ylimääräisiä pakoputkenpäitä näkyy...
  • Ainakin Ferrari Californiassa turvakaaren putki tulee tasan keskelle ohjaamonäkymää.
  • Täysi madallus + korisarja aiheutti jossain vanhassa jenkissä sen, että etupyörä tuli käännettäessä lokarista läpi
  • Suuressa osassa R-luokan autoja mittarit eivät toimi
Ja sitten on tietysti se kaikkien rakastama joka hiivatin kerta toistuva moottorin kierrätys ennen starttia ja sen jälkeen ruhtinaalliset 0.3 sekuntia aikaa sovittaa kierrosluku oikeaksi...

No, jos totta puhutaan niin eivät nuo hirveästi ainakaan minua ole haitanneet, tukevasti koukussa ollaan. Mutta testausalalla toimivana väkisinkin tulee mieleen että jos noinkin selviä virheitä on päässyt laaduntarkkailusta läpi, niin mitä muuta sitten vielä löytyykään...?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onkos muuten kukaan saanut tuota "World Traveler" achievementtiä? itse olen kyllä jokaisessa rataympäristössä ajellut mutta eipä tuota ole tullut.

Toinen mikä arvelluttaa on tuo "solid gold", että tarviiko siihen ajaa kaikki skabat tuon season moden kautta vai käykö se että niitä kaahailee tuolta event lististä suoraan? Tuntuisi olevan noissa kahdessa achievementissa ärsyttävän epätarkka kuvaus.

World Travelerista: on joku tuon kuulemma saanut. Sitä en tiedä, että pitääkö noissa eri ympäristöissä ajaa nimenomaan uratilassa vai riittääkö kun käy tekemässä hotlapin. Mutta jotkin ympäristöt on kummallisesti jaettu kahtia, esimerkiksi Amalfi Coast ja Rally di Positano ovat kaksi eri ympäristöä ratalistassa vaikka paikka onkin sama.

Solid goldin tapauksessa luulisin että anything goes. Kai siinä haetaan vain sitä, että eventin kohdalla näkyy se kultamitali joka tulee kun kaikki osakilpailut on voittanut, joko season playn tai suoraan event listin kautta. ("Vain" sitä, just joo... Itsellä taisi olla viimeksi sellaiset 6.5 prosenttia ajettuna.)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

World Travelerista: on joku tuon kuulemma saanut. Sitä en tiedä, että pitääkö noissa eri ympäristöissä ajaa nimenomaan uratilassa vai riittääkö kun käy tekemässä hotlapin. Mutta jotkin ympäristöt on kummallisesti jaettu kahtia, esimerkiksi Amalfi Coast ja Rally di Positano ovat kaksi eri ympäristöä ratalistassa vaikka paikka onkin sama.

Solid goldin tapauksessa luulisin että anything goes. Kai siinä haetaan vain sitä, että eventin kohdalla näkyy se kultamitali joka tulee kun kaikki osakilpailut on voittanut, joko season playn tai suoraan event listin kautta. ("Vain" sitä, just joo... Itsellä taisi olla viimeksi sellaiset 6.5 prosenttia ajettuna.)

Solid Gold:
To achieve a Gold Trophy, you must win each and every race, this means coming first, throughout each and every Season of Season Play, from what I have read there is 220 events.

World Traveller:
For this, you must race at any variant of each track, exluding the Test Tracks. You can get this in Season Play, or by choosing Hot Lap, Time Trials or Multiplayer.

*Amalfi Coast
Camino Viejo
Catalunya
Fujimi Kaido
Iberian Circuit
Le Mans Circuit
Maple Valley Raceway
Mazda Raceway Laguna Seca
Mugello
New York
Nürburgring Nordschleife
Rally Di Positano
Road America
Road Atlanta
Sebring International Raceway
Sedona Raceway Park
Silverstone
Sunset Peninsula
Suzuka Circuit
Tsukuba Circuit
Twin Ring Motegi
 
Ylös Bottom