Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Etupuolen USB-portit jakaa tehoja muun laitteiston kanssa, takapuolenJostain syystä Kinect suositellaan liitettäväksi konsolin taakse, luultavasti pelittäisi hyvin etuosan liittimistäkin.
Mihin sitä hymiönaamakorttia tarvii mikä pelien mukana tulee? Mulla ei ainakaan alkuasetusten laiton aikana pyytänyt sitä käyttämään?
Melkein yrittäisin saada värkin jostain testattavaksi ennen ostamista. Yksinpeli kuulemma toimii ihan hyvin jos tilaa on syvyyssuunnassa 1,8m, mutta kaksinpeli voi olla nihkeämpää.
Kertokaahan, kannattaako Kinectin harkintaa edes harkita kun tilaa on olohuoneessa tv-tason reunasta sohvan reunaan tasan 2 metriä
Toimiikos fighters uncaged pelissä verkkopeli eli vois liven yli pelailla?
Aika tiukkaa tekee. Kun itse seison noin 1,8 metrin päässä, Kinectillä oli suuria vaikeuksia tunnistaa minua. En mahtunut Kinectin rajaamaan kuvaan kokonaan(olen 187 cm pitkä). Se voi auttaa jonkin verran, jos Kinectin saa asenneltua TV:n yläpuolella. Itsellä kun ei tätä mahdollisuutta tällä hetkellä ole, laite on taulutelevision edessä tv-tasolla. Esimerkiksi Kinect Adventuresissa pitää pystyä liikkumaan myös syvyyssuunnassa, joten muutaman sentin päässä selän takana oleva sohva on kyllä haitaksi.
Vaikka tuntuisi että tila ei riitä, olen silti noose01:n kanssa samoilla linjoilla. Yritä saada laite jostain testiin. Toinen mahdollisuus on siirtää sohvaa pelisessioiden ajaksi.
Kyllä niistä voittoa tulee, mutta se on tosiaan kyssäri kuinka paljon.
Tänään ilmaantui meillekin laite ja ehdin saada jo vaimolta turpiin.
Siis nyrkkeilyssä...![]()
Jos tämä pitää paikkaansa, niin MS tekee jokaisesta myydystä kamerasta aika hyvän tilin:
Kinect's BOM roughly $56, teardown finds