Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tulipa sellainen mieleen, että saako ton kinect-dashboard päivityksen, myös jollain muulla tavalla, jos ei ole mahdollista saada boxia liitettyä nettiin? esim. pelien mukana?

Tulipa sellainen mieleen, että saako ton kinect-dashboard päivityksen, myös jollain muulla tavalla, jos ei ole mahdollista saada boxia liitettyä nettiin? esim. pelien mukana?

Kyllä. Lisäksi noita päivityksiä voi ladata Xbox.comista sekä polttaa DVD:lle / CD:lle tahi kopioida muistitikulle ja asentaa sitä kautta.

http://www.xbox.com/en-US/Support/UpdateSteps

Nyt on Kinecti nähty Digiexpoilla. En henk koht koittanut laitetta mutta sivusta seuranneena aivan loistava vehje on kyl. Tyytyväinen vain voi olla tässä vaiheessa ennakkotilaukseen. Tyttöystävä tanssi "dance centralia" vielä hississä kotiintullessa ja meni kaikenlisäksi teeveen eteen tanssimaan vaikka oli musta ruutu. Kertoneen jotain laitteen vetovoimasta etenkin niitä kohden jotka eivät peleistä aiemmin ole välittäneet.

Killi: mul on sun showsta la klo 12:00 videota. Saa esittää MS:n toiveet julkisuudesta joko vastaamalla tähän taikka twitteröimällä. Jos en kuule vastauksia niin ehkäpä huomenissa sen jaksan editoida tubeen asti. Vieressä istui joku setä joka jaksoi kysellä useempaan otteeseen "tuleeko hyvää kuvaa"... huoh.

Saa esittää MS:n toiveet julkisuudesta joko vastaamalla tähän taikka twitteröimällä.
Julkinen tilaisuushan se on, joten periaatteessa mikään ei estä sen puolesta. Ja Kinectin embargot on muutenkin jo menneet, koska laite on julkaistu Jenkkilässä.

Näinhän se toki on. Ja en ole itse missään sopimussuhteessa MS:iin joten toki julkaisen sen mitä tahdon mutta aattelin tarjota ns hyvää etikettiä ja toiveet voi aina esittää.

Tuli myös testailtua Kinectiä Digiexpossa. Oi kun MS:n peleissä olisi lokalisointi vielä suomeksi, niin myisi kuin häkä. Varsinkin Kinectimals..

Mikä muuten siinä on, ettei Microsoftin pelejä lokalisoida (paitsi lips), kuten pleikkari-puolen buzzit ym.? Tuleeko tähän kenties parannusta?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli kans käytyä pällistelemässä laitetta messuilla. Kokeilemaan en mennyt, mut paljon seurasin sivusta ja jotenkin se vakuutti. Näytti ihmisiinkin vetoavan aikas hyvin. Kyllähän se nyt alkoi kuumottaamaan että hankkis itsellekin. :)

Itse pääsin pällistelemään tuota Kinectiä messuilla ja ei se oikein vieläkään vakuuttanut kun vierestä vain katsoi. Olen tuon laitteen suhteen ollut (täälläkin foorumeilla) aika skeptinen joten pakkohan sitä oli uskaltauduttava itse kokeilemaan, niin tietää sitten paremmin mistä narisee :)

Ihme ja kumma, laite vei kyllä mukanaan. Yhden kierroksen Kinect Adventures vesilaskua ja toinen Joy Ride autoilua. En todellakaan väitä, että kokemus käänsi totaalisesti pääni, mutta myönnän, että kokemus oli jännä ja tuota kannattaa kyllä itse kokeilla, eikä vain katsoa sivusta. Lagi ei häirinnyt kyseisissä nimikkeissä, kuuma tuli ja omalla tavallaan koko "Kinect" kokemus on kyllä no, hauska. Potentiaalia tuossa siis on, se on pakko nyt sanoa. Syön tavallaan sanojani, myönnän sen, koska olen tuota laitetta paljon sivusta haukkunut ennatietojen perusteella, mutta nyt kun pääsin itse kokeilemaan, niin kyllä tuon kanssa lapset/lapsenmieliset varmasti viihtyvät (Ja sitä ei varmaan kukaan kiistä, että launch pelit aika paljolti tuota yleisiöä kosiskelee ja ei siinä mitään vikaa). Itse ehkä liityn seuraan kunhan tuon hinta on lähempänä satkua ja laitteen potentiaalia on jo vähän enemmän hyödynnetty ja jotain core pelejäkin löytyy.

tointaakohan tämän ostamisesta nyt edes haaveilla, jos ei ole tuota 3x3m tilaa käytettävissä? 3m pitkän pelialueen saa olohuoneeseen, mutta 3m leveä jää vain haaveeksi. miten tämä toimii noin kapeassa tilassa? kun pelit taitavat kuitenkin vaatia sitä pientä liikehdintää myös eri suuntiin, eikä pelkästään paikallaan

Ittellä tuo on viriteltynä tällä hetkellä makkariin, missä on leveyssuunnassa liikkumatilaa alle kaks metriä. Itekseen onnistuu ainakin Adventuresin pelaaminen, kahdella pelaajalla tekisi varmasti aika tiukkaa..

pitänee se varmaan sitten testimielessä investoida tässä joulun alla. jos ei riitä tila, niin saahan sen aina myytyä tai hommattua isomman asunnon :o

Ei tainnut expoillakaan olla mitään 3m*3m tilaa varsinkaan kun porukkaa parveili niin älyttömästi koneiden ympärillä.

katselin julkaisun ja lähitulevaisuuden pelivalikoimaa ja vähän kyllä laittoi jarruttelemaan ostamisen kanssa. en tiedä saako minun kaltaiseni pelaaja kaameasti irti, jos suurin osa tarjonnasta on tuota ryhmässä pelattavaa pikkupeliä tai tanssimista. pitänee siirtyä vielä taka-alalle odottamaan ja katselemaan kehitystä.
onneksi forza 4 tulee tukemaan myös padia. se olisi pakottanut ostamaan kinectin, jos näin ei olisi ollut

onneksi forza 4 tulee tukemaan myös padia. se olisi pakottanut ostamaan kinectin, jos näin ei olisi ollut
Ei (ainakaan tällä hetkellä) Kinectillä pysty tuollaista realistisempaa ajopeliä toteuttamaan. Ei tuolla ole mahdollista ajaa niin tarkasti kuin padilla, saatikka sitten oikealla ratti-poljin yhdistelmällä.

Tommonen Joy Riden tyylinen puhdas arcade kaahailu taas on varsin mukavaa puuhaa ja sujuu suht ongelmitta. Pakin ja jarrun puuttuminen pikkasen rassaa tuossa Joy Ridessä. Kerran rysäytin suoraan seinään, enkä sitten päässyt siitä pois, kun auto kaasuttaa koko ajan eteenpäin eikä pakkia löydy. Ratin kääntelykään ei auttanut. Tuommonen tilanne tosin on varmaan melko harvinainen tapaus. En ainakaan itse ole onnistunut toistamaan kyseistä tilannetta.

9 Days With Kinect, My Video Diary

Video päiväkirja Kinectistä.

Tuo Äänentunnistus vaikutti hyvältä. Pakkohan tuo on joskus ostaa, mutta nuo Julkaisu pelit ovat aika Kliseisiä, paitsi tuo Star Wars. Toivoisin että saisivat myös räiskintäpelin ahdettua tähän. Olisihan se myös kiva NHL peliä pelata tässä. Olisi varmaan hauskaa ampua lämärit ihan niinkuin oikeastikkin ja taklata myös, ihan niin kuin NHL Slapshotissa. Toivottavasti Kinectin pelitarjonta on hyvää tulevaisuudessa.

Tuli myös testailtua Kinectiä Digiexpossa. Oi kun MS:n peleissä olisi lokalisointi vielä suomeksi, niin myisi kuin häkä. Varsinkin Kinectimals..

Mikä muuten siinä on, ettei Microsoftin pelejä lokalisoida (paitsi lips), kuten pleikkari-puolen buzzit ym.? Tuleeko tähän kenties parannusta?

itsekkin ihmetellyt tätä lokalisoinnin puutetta. Muksulle vois hankkia just ton kinectimalsin mutta eipä siitä paljon irti saa kun ei englantia osaa :)

Jos oikein muistan ja olen käsittänyt, on noista Kinect-peleistä lokalisaatio ainoastaan Kinect Adventuresissa. Ainakin tuo Rally Ball vai mikä lie oli suomennettu "Pamautuspalloksi". Voihan tuo tietenkin rajoittua vain ohjekirjaan, mutta ei se kuulosta erityisen loogiselta.

No jos Killi lueskelee tätä, niin vois sinne jenkkeihin soitella Billille lokaalisaatiosta.

Lokalisaatio olisi melko must, että saataisiin oikeasti nekin perheet mukaan, joissa ei ole niitä enklunnin taitajia aina saatavilla. Ala-aste ikäiset pystyisivät myöskin spelailemaan vaikka ihan keskenään, kun ei isin tartteis olla selittämässä mistä se Kinectimalsin rapsuttelu ominaisuus löytyy..

Ylös Bottom