Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Jokos on joku tarkistanu löytyykö Kinect Adventures levyltä samat demot kun Amerikan-versiosta ?

Ei näytä löytyvän, kovasti etin kyllä mutta ei näkyny missään.

Kaverin kaa koitettiin kaksin tuota "polttopalloa" ja oli hemmetin kivaa! Kaveri innostu ihan täysiä ja oletettavasti tänään jatkuu! Erinomaisesti toimi, ei mitään epäilystä ettei tästä tule kestohittiä kun saadaan porukkaa kasaan enemmänkin. :)

Täytyy kyllä olla nyt tyytyväinen että hyppäsin näin ajoissa Kinectin matkaan.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Ei näytä löytyvän, kovasti etin kyllä mutta ei näkyny missään.

Harmi. Varsinkin Dance Centralia olis ollu mukava kokeilla, ennen koko version ostoa.. noh josko tulevat ladattaviksi kuten Joy Ride.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kertokaahan, kannattaako Kinectin harkintaa edes harkita kun tilaa on olohuoneessa tv-tason reunasta sohvan reunaan tasan 2 metriä ja sivuittain liikkumistilaa on toiseen suuntaan n. 1 metri ja toiseen sitten reilusti enemmän? Sensorin saisin asennettua jonnekkin 1,60 m - 1,80 m korkeuteen. Auttaako tuo korkeus asiaan? Tarvitseeko tuo liikkumistilaa myös taaksepäin, eli joutuuko jossain peleissä ottamaan esim taka-askelia tms? Ei viitsisi sijoittaa tämmöistä rahasummaa vain huomatakseen, ettei pelaaminen onnistu omassa luukussa.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Melkein yrittäisin saada värkin jostain testattavaksi ennen ostamista. Yksinpeli kuulemma toimii ihan hyvin jos tilaa on syvyyssuunnassa 1,8m, mutta kaksinpeli voi olla nihkeämpää.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mihin sitä hymiönaamakorttia tarvii mikä pelien mukana tulee? Mulla ei ainakaan alkuasetusten laiton aikana pyytänyt sitä käyttämään?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kuulin että avataria voisi liikuttaa dashboardilla. Onko näin? Eli voiko omaa profiilikuvaa ottaessa poseerata avatarilla miten haluaa?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Jostain syystä Kinect suositellaan liitettäväksi konsolin taakse, luultavasti pelittäisi hyvin etuosan liittimistäkin.
Etupuolen USB-portit jakaa tehoja muun laitteiston kanssa, takapuolen (:)) USB-paikka on dedicated, eli sen nopeus tai teho on koko ajan sama ja siksi sitä on varmempi käyttää.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Pirun hauska laite on ensikokemusten perusteella! Eilinen ilta meni testailessa eri lajeja sekä pelejä. Oma suosikki tässä vaiheessa, kuten etukäteen arvelinkin, Fitness Evolvedin Virtual Smash. Siihen jäi jotenkin koukkuun.

Sportsin keilaaminen oli hauskaa myöskin, ehkä kun siinäkin riitti haastetta eikä täyskaadot ole millääntavoin itsestäänselvyys. (ainakaan ekan illan jälkeen)

Tilaahan tuo laite tarvii todella reilusti. Itsellä syvyyssuunnassa sensorista n. 3-3,5m käytettävissä. Sensorin nosto (vastoin suosituksia!) tv:n päälle auttoi. Jalustaa ei siis tuolle ole vaan pirkkaniksin avulla eli kaksipuoleisella teipillä tuota nyt sitten avustetaan jotta pysyy paremmin kiinni. Kaksistaan pelaamisessa taas tuo sivuttaistilantarve tuli huomattua myös.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Mihin sitä hymiönaamakorttia tarvii mikä pelien mukana tulee? Mulla ei ainakaan alkuasetusten laiton aikana pyytänyt sitä käyttämään?

Jos tuntuu että ei Kinectin valmiit asetukset pelitä kunnolla niin kalibrointi kortilla voi "opettaa" laitteen uudelleen. (oisko kinect tunerissa se kalibrointi mahdollisuus)
Itse en tuolla vaikutusta huomannut mutta ehkä riippuu ympäristöstä jne.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Melkein yrittäisin saada värkin jostain testattavaksi ennen ostamista. Yksinpeli kuulemma toimii ihan hyvin jos tilaa on syvyyssuunnassa 1,8m, mutta kaksinpeli voi olla nihkeämpää.

Koskeekohan Gigantin 30 pv:n palautusoikeus Kinectiä? Muuten varmaan ainakin mutta vaikuttaako se kun mukana tulee tuo peli. Sinetöimittömillä peleillä kun tuota palautusoikeutta ei ole.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Kertokaahan, kannattaako Kinectin harkintaa edes harkita kun tilaa on olohuoneessa tv-tason reunasta sohvan reunaan tasan 2 metriä

Aika tiukkaa tekee. Kun itse seison noin 1,8 metrin päässä, Kinectillä oli suuria vaikeuksia tunnistaa minua. En mahtunut Kinectin rajaamaan kuvaan kokonaan(olen 187 cm pitkä). Se voi auttaa jonkin verran, jos Kinectin saa asenneltua TV:n yläpuolella. Itsellä kun ei tätä mahdollisuutta tällä hetkellä ole, laite on taulutelevision edessä tv-tasolla. Esimerkiksi Kinect Adventuresissa pitää pystyä liikkumaan myös syvyyssuunnassa, joten muutaman sentin päässä selän takana oleva sohva on kyllä haitaksi.

Vaikka tuntuisi että tila ei riitä, olen silti noose01:n kanssa samoilla linjoilla. Yritä saada laite jostain testiin. Toinen mahdollisuus on siirtää sohvaa pelisessioiden ajaksi.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Noniin nyt kun on vihdoin suomessakin julkaistu, niin pääsee betasta puhumaan. Lagi tuntuu riippuvan pelin kehittäjästä, mutta siihenkin tottui muutaman pelin jälkeen.
Ainut ongelma on juurikin tuo etäisyys ja omasta mielestä minimi on n. 2.20cm. Kinect Adventures oli kyllä ehdottomasti paras peli ja sopivan yksinkertainen aloitteleville Kinectaajille. Dance Centralia tekisi kyllä mieli päästä kokeilemaan.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Pakko vähän hehkuttaa pelien osalta, Sportsi on kyllä kivaa hupia (ja hikeä) Nyrkkeilyn toimivuutta epäilin eniten mutta sehän toimii hyvin!
Dance Centralin valikko systeemi on todella onnistunut, tuosta muiden pelien pitäisi tulevaisuudessa ottaa oppia! Itse pelistä vois sanoa että ei ole helppoa minulle mutta onneksi se antaa mahdollisuuden vääntää asia rautalangasta joten ehkäpä saan biisejä vedettyä läpi :)
Fighters uncaged on sitten monimutkaisempi tapaus,... ohjaus on nihilistisen tarkkuutta vaativa, harjoittelu moodissa huomaa että liikkeen suoritus ei vaan onnistu. Mutta kuten aiemmin mainitsin, nautin tästä vaikka itku kurkussa... joskus, harjoittelun jälkeen :D
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Toimiikos fighters uncaged pelissä verkkopeli eli vois liven yli pelailla?
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Muuten noihin tilavaatimuksiin lisättäköön, että se riippuu hieman myös pelistä. Kaikkien pelien ei huoli nähdä pelaajasta kaikkea. Sitten toisaalta Your Shape: FE vaatisi melkein sellaisen kolmen metrin tilan TV:n edestä, jotta kuvaan mahtuu kokonaan eikä leveämmissä liikkeissä kolkkaisi itseään huonekaluihin. Toki pelaajan pituuskin vaikuttaa. Pelin mukaan paras paikka Kinectille on lähempänä katsekorkeutta kuin TV-tasoa.

Hauska epäpeli, btw. Avokki jumppaa parhaillaan kuin viimeistä päivää. :cool:
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Aika tiukkaa tekee. Kun itse seison noin 1,8 metrin päässä, Kinectillä oli suuria vaikeuksia tunnistaa minua. En mahtunut Kinectin rajaamaan kuvaan kokonaan(olen 187 cm pitkä). Se voi auttaa jonkin verran, jos Kinectin saa asenneltua TV:n yläpuolella. Itsellä kun ei tätä mahdollisuutta tällä hetkellä ole, laite on taulutelevision edessä tv-tasolla. Esimerkiksi Kinect Adventuresissa pitää pystyä liikkumaan myös syvyyssuunnassa, joten muutaman sentin päässä selän takana oleva sohva on kyllä haitaksi.

Vaikka tuntuisi että tila ei riitä, olen silti noose01:n kanssa samoilla linjoilla. Yritä saada laite jostain testiin. Toinen mahdollisuus on siirtää sohvaa pelisessioiden ajaksi.


Kumma ettei noilla kehityskustannuksilla mitä Kinectiin on mennyt ole saatu tuota tilaongelmaa ratkaistua. Onhan nykyään jo halvoissa pokkarikameroissakin vaikka minkälaista laajakulmaoptikkaa. Tuo tuntuu olevan ongelma aika monelle, joten en ihmettelisi vaikka joskus tulevaisuudessa tuosta tulisi päivitetty versio paremmalla optiikalla.

Pitänee käydä Gigantissa kysymässä, koskeeko tuo 30 pv:n palautusoikeus Kinectiä, muutoin saa kyllä Microsoft pitää tunkkinsa PRKL :mad:
 
Ylös Bottom