Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Ainoa tapa miten codissa saa etua, jos yhteydet on tasapuoliset, on juggernaut ja puoli, kuten Crossfiren hyökkäys ja Downpourin puolustus. Jollei osaa käyttää M16:sta niin se on oma vika, ei sen vastapuolen vihun joka jää odottamaan respaan, kun itse juokset MP5 plus viren päällä ja tiput yhteen burstiin. Olisit voinu odottaaa ite respassa M16 kourassa, että joku vihuista juoksee päällä.

Yksinkertaistettuna, ne ketkä on hyviä pelamaan "perus-säännöillä" on myös hyviä muilla säännöillä. Jokainen joka kirjoittaa tänne omia sääntöehdotuksia koettavat saada itselleen/tiimilleen sitä parasta mahdollista sääntösettiä, jotta saisi eniten etua muihin nähden, esim he ketkä eivät omista kuulokkeita haluvat Dead Silencen pois jotta kuulevat edes vähän mistä päin vihut tulevat. Jotkut jopa sanoneet tämän suoraan. DS käytössä tai ei, kaikkia ei voida miellyttää.

Ite oon sanonu miljoona kertaa jo, että 3xfrag ja juggernaut pois ja pelit käyntiin. Reddottien ym. banniminen on vaan lisäys sääntöihin ja hyviä sellaisia, ainakin mulle. Jollei tästä tuu mitään aikaseks nii uutta Promodea (Consolemode) kehiin, josta jokainen tuntui pitävän.

"Samahan se on kaikille" (Y) :cool:
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

A: Mä en kämpi.

-

Siis tiedän et suomalaiset kämppii säännöillä kuin säännöillä.

Et ole suomalainen? :D

Niin, säännöistä turha vääntää imo, paree laittaa ilmoittautuminen tuonne toiseen ketjuun, samalla ne toiveet säännöistä. Meiltä olisi jonkin verran porukkaa, muiden sääntö toiveista en tiedä aivan tarkalleen. Ehkäpä on aika FCD:n ilmoittaa porukkansa.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

@Simma

Olen puolalainen

@JouCo

1. camp
Effeminate way of being Gay. One can be camp without being gay. Floppy wrists. Think Elton John and Jack from Will & Grace.

'He's camper than a row of tents'
'Cher is a camp icon'

2. camp
In Multiplayer games, the act of remaining in one spot (usually secluded) with a sniper rifle or other area waiting for enemy players to emerge as easy targets. Generally looked upon as a "cheap" method of gaining kills.

uber1337: I'm going to camp their spawns.
Manawski: Not if I team-kill you first.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

A: Mä en kämpi.
B. Ettekö oikeesti osaa lukea vai esitättekö vaan.

Siis tiedän et suomalaiset kämppii säännöillä kuin säännöillä.
Miks ottaa jotkut säännöt esim. "NevisMode" jossa kaikki rajotukset tuo etua kämpperille ja vie hyökkääjän huonompaan asemaan. Kun vois pelata säännöil joissa kämp ja hyökkäys tasapainossa kuten Consolemodessa.

Nuo rajoitukset tuovat vain realistisuutta.

A. Miten luulet suomalaisten motittaneen ryssiä?
Vastaus: Hiljaisella ja rauhallisella työskentelyllä.

Dead silence ei ppeliä ratkaise. Lähes kaikki kuulokepelaajat kuulevat askeleet myös dead silencellä. Lisäksi osa käytttää ecxtreme consitioningilla, kun porukkaa valui vittii0 .d
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Tässähän voisi kokeilla sellaista, että maastoutuminen ja kyykistyminen olisi kielletty. Sehän vähentäisi kämppimistä. Kaikkien kranaattien banniminen poistaisi myös munkittamisen. Ehkä vielä jonkinlaiset varoituslaukaukset jos pääsee koukkaamaan selustaan...
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Nuo rajoitukset tuovat vain realistisuutta.

A. Miten luulet suomalaisten motittaneen ryssiä?
Vastaus: Hiljaisella ja rauhallisella työskentelyllä.

Dead silence ei ppeliä ratkaise. Lähes kaikki kuulokepelaajat kuulevat askeleet myös dead silencellä. Lisäksi osa käytttää ecxtreme consitioningilla, kun porukkaa valui vittii0 .d

Talvisota on nyt täysin asiaan kuulumaton juttu, mutta kiitos tiedosta.
Realistisuutta...
Ei kyl kaikil on DS.

Noh, juttuhan on nyt näin, ConMod tuo peliin kilpailullisuutta ja balanssia.
OK, Joku, ilmeisesti enemmistö, haluaa peliltä realismiä. Ok, ehkä competitive gaming ei oo jonkun juttu. Hei hetkinen täällä puhutaan liiga säännöistä ja palkintoja pelissä. Kuullosta kilpailulta. Hmmm.. Joo eihän silloin tuu kysymykseen competitive rules set. Vaan "realismia" pöytään vaan. WTF!? Ja viel argumentina käytetää jotai talvisota juttua.. unbelievable, unbelievable... unbelievable.

Oikeesti kyl repee. Realistisuutta :D
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Talvisota on nyt täysin asiaan kuulumaton juttu, mutta kiitos tiedosta.
Realistisuutta...
Ei kyl kaikil on DS.

Noh, juttuhan on nyt näin, ConMod tuo peliin kilpailullisuutta ja balanssia.
OK, Joku, ilmeisesti enemmistö, haluaa peliltä realismiä. Ok, ehkä competitive gaming ei oo jonkun juttu. Hei hetkinen täällä puhutaan liiga säännöistä ja palkintoja pelissä. Kuullosta kilpailulta. Hmmm.. Joo eihän silloin tuu kysymykseen competitive rules set. Vaan "realismia" pöytään vaan. WTF!? Ja viel argumentina käytetää jotai talvisota juttua.. unbelievable, unbelievable... unbelievable.

Oikeesti kyl repee. Realistisuutta :D

oho, en muista kirjottaneeni tollasta :D

mut oikeesti, miks sotapelistä tulee suosittu? Sen moottori, realistisuus ja ominaisuudet on balanssissa...
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Ehkä vielä jonkinlaiset varoituslaukaukset jos pääsee koukkaamaan selustaan...

Joo kyykistyminen ja makoilu kieltoon. Ja etenkin tämä ylläoleva kohta on hyvä. Ehkä jopa niin että on ammuttava ilmaan aina 10sek välein että vihollinen havaitsee lähestyvän vaaran ajoissa eikä pääse hengestään yllätysmomentin takia.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

2 Viikkoa ollu espanjassa ja tähänkkän ketjuun ei oo tullu mitän muutaku paskaa ja taas tuli yks lisää!
Joku roti!
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Mä oon samaa mieltä kun junnu eli ei muutakun jugga ja 3x frag ja tuubi kieltoon ja pelit päälle. Se on ihan sama mikkä säännöt sieltä tulee niin mukana ollaan.

Ja toinen mitä junnu sano niin on totta, eli jokainen tiimi yrittää saada säännöt jotka suosii oman klaanin peliä... Eli eiköhän pelata vaan ja katotaan kuka on paras ja laitetaan palkinnot postiin ja kerrotaan lapsen lapsille turneesta sit 10 vuoden päästä ja haukutaan säännöt jos hävittiin :D.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Mä oon samaa mieltä kun junnu eli ei muutakun jugga ja 3x frag ja tuubi kieltoon ja pelit päälle. Se on ihan sama mikkä säännöt sieltä tulee niin mukana ollaan.

Ja toinen mitä junnu sano niin on totta, eli jokainen tiimi yrittää saada säännöt jotka suosii oman klaanin peliä... Eli eiköhän pelata vaan ja katotaan kuka on paras ja laitetaan palkinnot postiin ja kerrotaan lapsen lapsille turneesta sit 10 vuoden päästä ja haukutaan säännöt jos hävittiin :D.

LOL... :D Noinhan se olis helpointa. Eli mulle sopis kyllä noinkin, mukana ollaan kuitenki. Sama se minkälaiset säännöt tulee, ei ne kuitenkaan kelpaa kaikille! Sitten vielä normihealthit ja kartta pois! ;)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

kleikat pois, 3x naatit pois, 3stunit pois, jukat pois ja dead silence pois

kiitos!
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

kleikat pois, 3x naatit pois, 3stunit pois, jukat pois ja dead silence pois

kiitos!

Miksi kleikat pois?? en tajua tätä..:( paras 1 perkki, ei ne niiiin ylivoimasia ole.. Juggernautti&3x frag pois, kartta pois/normi health ja liiga pystyyn:)
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Miksi kleikat pois?? en tajua tätä..:( paras 1 perkki, ei ne niiiin ylivoimasia ole.. Juggernautti&3x frag pois, kartta pois/normi health ja liiga pystyyn:)
Onhan se varmasti paras perkki jos ei muuten tappoja saa, mutta silti erittäin ärsyttävä.
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Smoke nades only league ois kyllä kiva, ei tartteis vinetä kenenkään mistään :rolleyes:

Ja jos tämäkään ei herroille/neideille käy niin sitten pitäsi kyllä bänniä sprinttaus näppäinkin ja jokaisen pitäisi vain liikkua pronessa että pelistä tulisi mahdollisimman jännittäväää...!! !
 
Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi

Vaikka en itse ole osallistumassa liigaan, niin minusta tää sääntöjen viilaus sais loppua. Turnausisäntä/isännät ovat varmasti nähneet mielipiteenne.

Turnausisäntien pitäis nyt vaan lyödä säännöt lukkoon, jos jotakuta säännöt ei mielyttäisi niin eihän kenenkään ole pakko osallistua.

Liiga vaan käyntiin kohtapuolin, sillä minäkin kuitenkin seuraan eri klaanien menestymistä ja lisäksi otteluraportteja on mukava lukea.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom