Vastaus: CoD4: Pelimies.fi S&D-liiga - Spekulointi
Mitä se tuo lisää? Porausta?
Kyllä se yhtä läillä antaa oman momenttinsa peliin, tosiasia on kuitenkin, että yleensä Deeppari äijillä ei ole pahemmin mahkuja Dead Silenceä vastaan, ainakaan 1v1 yms. tilanteissa. Luulen, että sitten jokainen 3. perkki sallitaan niin ei tarvitse tapella.
BTW:
Ei tossa porauksessa ole mitään pahaa, esimerkiksi PC:llä aseet poraavat vielä paremmin, tosin heillä ei ole hitmarkkia poratessa, joten se vaikeuttaa, mutta katsoppa Nevis muutama frägileffa, missä tykitetään scopella districtin seinän läpi aina yhdellä kudilla tappaen, ei meillä deepparista ole läheskään tuota hyötyä. Itse ainakin ihmettelen kovasti miksi tuo poraus olisi paha asia, varsinkaan nyt ConsoleModesta puhuttaessa kun on Bomb Squadinkin. En oo ainakaan itse tainnut ikinä kuolla tuuriporaukseen edes privoissa, ne paikat pitää vaan osata väistää. Mielestäni se on omaa suurta heikkoutta, jos menee esim. vacantissa tietyssä pelin vaiheessa liikkumaan A-hallin oikealle puolen. Siinä taas vähän omaa mielipidettä liittyen porailuun, vaikka ei tämä olekkaan PC niin kiva vertailla vähän, heillä kun ne kilpailulliset säännöt on varmasti käytössä.
ON-TOPIC:
Eli ollaan nyt kuitenkin liigaa tekemässä, joka ei ole Consolemodea tällä kertaa, joten:
3. perkistä kaikki sallittu, niin saadaan tätä monipuoilisuutta. Muita perkkejä harkitaan vielä. Ja kannattaa sitten kaikkien (myös HC miesten) tehdä se ilmoittautuminen, ellette sitten tyydy myös täyteen regeneen (healteissa), tällä hetkellä asia on nimittäin niin. Ja muistakaahan kaikki laittaa se tiimin mielipide yhtään muita tiimejä ajattelematta
Edit: Saa toki vielä ehdottaa jotain sääntöjä, mutta älkää vaivautuko kysymään miten asia on, sen näätte sitten syssyllä.