Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
hölmöä, eikö oo ihan sama miten voittaa? eriasia jos tulee tasapeli pisteillä siitä vois tulla piste molemmille..
tulee aikamoinen turpana veto kisa ku tyrmäys on arvokkaampi ku pistevoitto. En ymmärrä ihan tuota juttua.
Jännitys tiivistyy ja mittelö alkasi sitten "virallisesti" huomenna. Vieläkö kaikki on mukana? Sitten pitäisi alkaa lisäilemään nickkejä tuonne pleikkarille. Olikohan ketjun aloittaja saapunut jo paikalle, että saisi listan tulevista peleistä ja vastustajista?
mitenkäs tämän omaan ukkeliin liittyvät sääntöhommelit menee? olisko se joku tietty painoluokka missä ainoastaan oteltaisiin, ettei tarvi joka painoluokkaan ukkoa tehä?
ahaa turnaus on alkanut.no kai se täytyy pelaa ku oon ilmottautunut.peli ollut hyllyssä hetken aikaa,hermo meni.pitää tänään nopeesti treenailla vähän. tennari millon sulle sopis eka matsi.lisään sut tänään illal ku himaan pääsen.en mielelläni tänää viel pelais matsii ku tosiaan muutamaan viikkon en oo pelannu pelii nii muutama harjoitusmatsi täytyy ottaa
![]()
Anakonna85 vs. Tjamtjam winner Anakonna85, TKO 7TH.
juhak87-tomppa82 tuomariäänin 0-3
itsehän olen täysin erimieltä tuomiosta. Käsittämätön![]()
jep olin niskanpäällä 8 erää ja olisinki voittanu JOS olis ollu 10erää, tulipahan otettua 12 ja sit hävisin koska en osaa otella ku ei oo staminaa![]()