Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 - Turnaus [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tennarit
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fight Night Round 4 - Turnaus [PS3]

hölmöä, eikö oo ihan sama miten voittaa? eriasia jos tulee tasapeli pisteillä siitä vois tulla piste molemmille..
tulee aikamoinen turpana veto kisa ku tyrmäys on arvokkaampi ku pistevoitto. En ymmärrä ihan tuota juttua.

hölmöä, eikö oo ihan sama miten voittaa? eriasia jos tulee tasapeli pisteillä siitä vois tulla piste molemmille..
tulee aikamoinen turpana veto kisa ku tyrmäys on arvokkaampi ku pistevoitto. En ymmärrä ihan tuota juttua.

Toisaalta voit ajatella vaikka siten, että nyt joutuu jo hieman blokkaamaan?

Jännitys tiivistyy ja mittelö alkasi sitten "virallisesti" huomenna. Vieläkö kaikki on mukana? Sitten pitäisi alkaa lisäilemään nickkejä tuonne pleikkarille. Olikohan ketjun aloittaja saapunut jo paikalle, että saisi listan tulevista peleistä ja vastustajista?

Jännitys tiivistyy ja mittelö alkasi sitten "virallisesti" huomenna. Vieläkö kaikki on mukana? Sitten pitäisi alkaa lisäilemään nickkejä tuonne pleikkarille. Olikohan ketjun aloittaja saapunut jo paikalle, että saisi listan tulevista peleistä ja vastustajista?

Laitoin ottelut aloitusviestiin. Nyt vain voi alkaa sopimaan matseja jne >D

Mä en ainakaan tänään tai huomenna ehdi pelailemaan mutta ehkä sunnuntaina. Kannattaa tulla irkkiin (ircnet tai quakenet) kyselemaan jos en muuten ole online. Nick on ihan tjamtjam.

Lisätkää kaikki vastustustajanne PSN-kaverilistalle, voitte sopia matsit.

mitenkäs tämän omaan ukkeliin liittyvät sääntöhommelit menee? olisko se joku tietty painoluokka missä ainoastaan oteltaisiin, ettei tarvi joka painoluokkaan ukkoa tehä?

mitenkäs tämän omaan ukkeliin liittyvät sääntöhommelit menee? olisko se joku tietty painoluokka missä ainoastaan oteltaisiin, ettei tarvi joka painoluokkaan ukkoa tehä?

Ukot saa ite sopia, ei tarvii olla pelaajan tekemä. Ennen matsia vaan päättää otetaanko Heavy, Middle vai Lightweight. (saa tietenkin omallakin ukolla otella jos haluaa.)

ahaa turnaus on alkanut.no kai se täytyy pelaa ku oon ilmottautunut.peli ollut hyllyssä hetken aikaa,hermo meni:):).pitää tänään nopeesti treenailla vähän. tennari millon sulle sopis eka matsi.lisään sut tänään illal ku himaan pääsen.en mielelläni tänää viel pelais matsii ku tosiaan muutamaan viikkon en oo pelannu pelii nii muutama harjoitusmatsi täytyy ottaa:)

ahaa turnaus on alkanut.no kai se täytyy pelaa ku oon ilmottautunut.peli ollut hyllyssä hetken aikaa,hermo meni:).pitää tänään nopeesti treenailla vähän. tennari millon sulle sopis eka matsi.lisään sut tänään illal ku himaan pääsen.en mielelläni tänää viel pelais matsii ku tosiaan muutamaan viikkon en oo pelannu pelii nii muutama harjoitusmatsi täytyy ottaa:)

No lähdet aikalailla samoista lähtökohdista kuin minä. :) En ole pelannut kahteen viikkoon, joten ei hätää. Huomenna maanantaina esim. voisimme ottaa sen matsin?

ens viikolla vois matseja ottaa. ollu vähän kiireistä , sonisphereä yms :)

juhak87-tomppa82 tuomariäänin 0-3

itsehän olen täysin erimieltä tuomiosta. Käsittämätön :D

jep olin niskanpäällä 8 erää ja olisinki voittanu JOS olis ollu 10erää, tulipahan otettua 12 ja sit hävisin koska en osaa otella ku ei oo staminaa :D

jep olin niskanpäällä 8 erää ja olisinki voittanu JOS olis ollu 10erää, tulipahan otettua 12 ja sit hävisin koska en osaa otella ku ei oo staminaa :D

Sinä voitit minun laskuoppini mukaan 5 erää ja minä 6. erä 2 meni tasan sinä voitit erät 1 3-5 sekä 8. Minä voitin erät 6-7 9-12. JOS olisi oteltu 10 erää tuomarit 1 ja 3 olisivat pisteyttäneet ottelun ratkaisemattomaksi 113-113 ja tuomari 2 113-112. Se joka tietää nyrkkeilyn sääntökirjan paremmin voisi kertoa olisiko tuosta tullut lopputulokseksi ratkaisematon vai voitto juhalle yhdellä pisteellä.

no sillä nyt ei oo mitn väliä enää. Sä voitit ja silläö selvä. mutta tuntu että oli hyvin matsi hallussa aina sinne 8-9 erään asti.

Ylös Bottom