Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mulle tuli molemmat mutta teema koodi on jo ilmeisesti kuivunut kun ei antanut mitään. Jos joku haluaa Suomi koodin online betaan niin olis D8AC-7GB8-APN9. Itse laitoin tulille tuon jenkki koodin.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mulle tuli molemmat mutta teema koodi on jo ilmeisesti kuivunut kun ei antanut mitään. Jos joku haluaa Suomi koodin online betaan niin olis *koodi*. Itse laitoin tulille tuon jenkki koodin.

Tattista, ehdin jo masentua etten pääsekään betaan. Jos täällä rep-systeemi olisi, antaisin reppiä =)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

On muuten onnistuttu ymppäämään betaan kivasti mukaan tuo kuvaustyökalu.

Ja vauhdin tuntua ei tosiaan betastakaan puutu, timetrialin kävin ajamassa marketilla ja huh, mikä ramppi siellä loppupäässä rataa odottikaan.
Pikaisen tuntuman perusteella aivan loistavaa viihdettä illanistujaisiin (kuten CTR aikanaan).

US-betaa voi pelailla myös eurotunnuksilla, muutes.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Pikaisen ajelun perusteella itse ajaminen tuntuu oikein hyvältä, hauskaa koittaa suunnilleen joka mutkassa tuota hyppy+driftausta pienen boostin toivossa.

Kustomointimahdollisuudet vaikuttavat tosiaan aika muikeilta, kun jo betan rajatun valikoiman kanssa saa aikaan hahmoista vaikka minkänäköistä otusta. Autojen kustomointi on hieman rajallisemman oloista, vain muutamia palikoita betassa käytössä. Kyllä tästä mainio peli tulee, kunhan saisivat vain menut ja asunvaihdokset yhtä sulaviksi kuin LBPn systeemit niin ei tuo pieni tökkiminenkään harmittaisi.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Nyt äkkiä lataamaan, teema sekä koodi meilissä! Yksi vuoden 2010 odotetuimpia pelejä mun osalta!

Mitä?? Toimiiko noi vaan usan accountilla? Noh, kait semmonen pitää sit tehä.

US-betaa voi pelailla myös eurotunnuksilla, muutes.

voiko? vaikka lataa US storesta? Jes :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

itelläkin kauhea hinku päästä pärisyttämään moottoria.. jos olisi joku joka voisi antaa kyseisen betan olisin kiitollinen. kysymys voiko tätä pelata partyssa? ja onko minkälainen lobby? ps:ensimmäinen joka ei nähnyt tt:n viestiä :eek:
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Aika buginen vielä.. Ja kun latausajat on välillä ihan järkyttävän isot. Kerranki piti sammuttaa peli ku yli 5minuuttia oli loading kohassa..
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Aika buginen vielä.. Ja kun latausajat on välillä ihan järkyttävän isot.
Se onkin beta, ja sen vuoksi pelin kehittäjät pyytävät virallisella betaforumilla selkeää palautetta ongelmista. Ohjeet Modnation Racers -betafoorumille pääsemiseksi löytyvät siitä sähköpostista, jossa latauskoodi tuli.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mulla on "pikkunen" ongelma: Peli näkyy mustavalkoisena. Voiko se johtua siitä, että käytössä EI ole HD-telkkari? Saanko värejä mitenkään näkymään nykyisellä telkulla?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Voiko se johtua siitä, että käytössä EI ole HD-telkkari? Saanko värejä mitenkään näkymään nykyisellä telkulla?
Johtuu. Jos telkkarisi ei tue 60 hertsin tilaa, näkyy se silloin juuri tuollaisena.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Pakko saada koodi jostain. Mullekkin tuli sähköpostiin vaan toi teema, Gamespotista oon yrittäny saada koodii mut en saanu ja nyt ne on loppu.
Mistähän muualta vois saada ilmasen koodin?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Multa löytyisi 2 ylimääräistä beta koodia...yvllä saa koodin

EDIT: Koodit meni jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tuossa tuli muutama tunti hakattua peliä ja onhan tuo pirun hyvä. Latausajat vaan on hurjat, mutta paranevat varmaan kokoversioon. Outoa, ettei yksinpeli race ole käytössä, vaan tuo pelkkä time trial, kun kerran rataeditorissa pääsee radan tehtyään ajamaan kuitenkin testikisan konetta vastaan. Hyvän vastuksen kone antaa, joten Mario Kartin yksinpelianemiaa ei ole luvassa. Ratojen tekeminenkin on muute todella helppoa, joten odotan innolla millaisia tekeleitä taitavammat tyypit saavat aikaan. Vähän liian loivia mutkia tulee, mutta muuten oikein, oikein hyvä. Itse tein Span radan tuolla ja kyllä sen siitä tunnistaa, vaikkakin korkeuseroja tulikin liioiteltua. Oli vielä eri hauska ajettavakin. En olisi uskonut, että formularata sopii leikkikart-peliin.:D

Oikein hyvältä vaikuttaa. Varma ostos. Nyt kun saa viestin menemään tekijöille, että kopioikaa Mario Kartin ohjauksen herkkyys. Oli vähän rauhatonta tuo ajaminen, johtuen liiallisesta herkkyydestä.
 
Ylös Bottom