Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Itse kisaaminen on ihan kivaa ja ajomallinnus pienen totuttelun jälkeen tutun arcademaista.

Veikkasin, että tästä tulee hillitön hitti kouluikäisten piirissä, ja miksei isompienkin. LittleBigPlanet on ainakin oman havaintoni mukaan todella suosittu penskojen piirissä, ja etenkin omien kenttien teko; meillä on lähes joka päivä olohuoneellinen 2. luokkalaisia tekemässä kimpassa uusia kenttiä. Veikkaisin, että tässä on vielä kynnys hieman matalampi ja sitä kautta luominen on helpommin lähestyttävissä. Mario Kart on steroids ;)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Kiitos videoista! Toi gameplay-kuva ratkaisi ostopäätöksen jo tässä vaiheessa. Toivottavasti aloittavat testikipaleen jakamisen vasta virka-ajan ulkopuolella, niin työtä tekevä rahvaskin ehtii vielä osingoille :D
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Kaikkien videoiden perusteella ohjaus tuntuu aika kiikkerältä. Onko tuo oikeasti noin, että kun täydessä vauhdissa kääntää tatin ääriäsentoon, auto kääntyy alle sekunnissa sisäkaarteen kaiteisiin? Kun on niin tottunut CTR:n tuntumaan, voi olla vaikea oppia muunlaista.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tapahtuuko tuo driftaaminen Mariocartin tapaan kulmanapeista?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Kaikkien videoiden perusteella ohjaus tuntuu aika kiikkerältä.

Tuossa videolla olen ajamassa kylmiltään, Oliveri kerkesi enemmän ajaa etukäteen. Tosin olen aina autopeleissä reippaasti Oliveria huonompi. Mutta juu, kiikkerältä tuo minusta tuntui. Ei siis meinannut auto pysyä hanskassa, mutta pitkältihän tuo on tottumis kysymys -> ajan kanssa alkaa hallitsemaan.

Tapahtuuko tuo driftaaminen Mariocartin tapaan kulmanapeista?

En minä vielä ottanut selkoa. Oikeasta tatista tuntu välillä tekevän jotakin ja osittain käännyin hyppynappia painamalla ja sitten tattia sinne minne olin menossa. Olkapäänapeissa vakiona kaasu oiekalla puolella ja jarru vasemmalla. Toisista napeista ei tuntunut mitään tapahtuvan, jos muistan oikein.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tapahtuuko tuo driftaaminen Mariocartin tapaan kulmanapeista?

Jenkkibetassa ainakin tuo tapahtui X-nappia painamalla, jolloin auto pomppaa samaan tyyliin kuin Mario Karteissa siihen driftin. Tuplapainauksella auto pomppaakin sitten vähän enemmän, tarkoitettu vissiin esteiden ylittämiseen.

Ja oikeasta tatista ainakin ilmassa auto pyörii, eli pystyy tekemään kait jotain temppuja.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mitenkäs tuo 100 000 ensimäistä määritellään? Ne ketkä aloitti latauksen ensin vaiko ne joilla on lataus ensimmäisenä valmiina?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mitenkäs tuo 100 000 ensimäistä määritellään? Ne ketkä aloitti latauksen ensin vaiko ne joilla on lataus ensimmäisenä valmiina?
Jotka aloittavat latauksen. Eli jos on saanut latauksen aloitettua, ei ole enää mitään kiirettä.

(Meikku on kotona vasta puolentoista tunnin päästä, saapa nähdä, onko enää betaa tarjolla...)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Kävin itsekkin nappaamassa tuon betan... ...huomenna sitten katsastellaan, kun beta alkaa:rolleyes: Eiköhän peli iske meikäläiseen, kun olen aina ollut kova kart-racing pelien fani:)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

En tiedä sitten muista, mutta itse ainakin olen jo pystynyt normi time trialeja eli huomenna avataan varmaan vasta sitten netti serverit. On muuten pitkät latausajat ja muutenkin pätkii aika tavalla mutta voi johtua toisaalta siitä että tätä lataa storesta paraikaa luultavasti moni.

Viitsisikö joku US betaa pelannut selvittää hieman tuota boostin toimintaa. Huomasin sen vain että X:llä hyppäsi ja pystyi driftaamaan kuin vanhassa kunnon CTR:ssä ja L1 boostasi, mutta onko tuossa mitään muuta, mitä tulisi ottaa huomioon?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Nyt on täälläkin beta latautumassa, ja tohon parin gigan settiin menee aikaa hulppeat 280 minuuttia. Olisi kyllä oikeasti aiheellista ostaa uusi reititin, Belkinin ökyloota ei vaan kertakaikkiaan suostu tarjoamaan tuota kaistaa pleikkarille kovin paljon.

Noh, jos nyt ensi viikolla sitten pääsisi jo kokeilemaankin. :rolleyes:
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Beta toimii jo nyt, eli rohkeasti vain lataamaan ja testailemaan peliä. Tein tuossa lämpimikseni LNQ Ninjan, löytyy nimellä LNQ_Ninja pelistä, Sir_Linque:n luomana. Äärettömän simppeli LNQ_Ninja karttikin on siellä julkaistuna, jolla ajelen tuon ninjan kanssa. Lataamaan ja arvioimaan jos huvittaa. :)

d86f126f3566b5ef.jpg
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

ihan hauskaa mättöä oli :)
tuli vahvasti mariokart mieleen.
ainoa huono puoli että ruudunpäivitys oli välillä todella tahmaista joka hankaloitti jo ohjausta reilusti.
en kyllä tämän betan perusteella ostaisi vielä.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tunnin kerkesin kokeilla ja jotain mietteitä näin alkuun.

Ensinnäkin peli on todella buginen. Ok, se on beta ja kaikkea, mutta tää on jo kuitenkin ollut tuolla atlantin toisella puolen testattavana? Kuinkahan buginen se on siellä ollut sitten? Itseasiassa pidän nyt pienen tauon kun peli meni jumiin 'lobby'-alueella. Ajoin pillurallia ympäriinsä ja siihen tyssäsi. Renkaat vinkuu, mutta ruutu ei päivity ollenkaan. Myös yhdessä onlinepelissä kävi niin (aavikko), että kaikessa häsellyksessä ajauduin jostain syystä yhden aitauksen väärälle puolelle ja olin loukussa. En päässyt enää takaisin radalle ajamaan.

Toisekseen pelin ajotuntuma on kuin laivaa ohjaisi. Vaatii hieman vielä treenaamista, että osaa vedättää autoa kunnolla luisuissa, mutta pidän paljon parempana muiden kart-pelien tuntumasta. Jos nyt vertaan esim CTR tai Mario Kart. Niihin on päässyt nopeammin sisälle. Myöskin erikoistehosteet on jotenkin epäselvän tuntuisia.

Ei ainakaan mua vakuuttanut näin ensi tuntumalta.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Toivon ettei tuo ympäristön koristelu rajoitu pelkkien puiden, vuorien ja veden lisäämiseen. Olisi hienoa jos talojenkin ja piirrettyjen kirjoitusten laitto kentän maaperään onnistuisi. Ihan hienolta vaikuttaa. Jopa minunlaiseni purupeukalokin sai väännettyä ihan kivaa settiä tuolla rataeditorilla(En tosin tallentanut luomustani. Kunhan vain leikin kentän teko välineillä :D ).

Huomena tämä siis virallisesti käynnistyy? Silloin varmaan nuo kolme muuta ratavaihtoehtoa aukenevat.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Ajoin pillurallia ympäriinsä ja siihen tyssäsi. Renkaat vinkuu, mutta ruutu ei päivity ollenkaan.

Sama kävi tuossa äsken itsellänikin.
Huomattavasti enemmän on nyt kaikenlaista bugailua, kun beta avattiin yleisölle. Vielä eilen peli toimi melko vakaasti. :cool:
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Lähti beta lataukseen. Millos tämästä tulee kokoversio?
 
Ylös Bottom