Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Niin ne oikotiet pitäisi suunnitella, että olisi suurempi riski sössiä kierros, kuin hyötyä niistä.
Vinkeissä oli myös sanuttu että vieruskaveria voi töniä oikealla tatilla. Ei ole onnistunut.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Peli vaikuttaa kyllä aika helmeltä... Vihdoinkin jotain mitä voi verrata ctr:ään :D Editorit on mukavan helppoja ja nopeita... ettei radan tekemiseenkään tarvi uhrata montaa päivää... Varsinkin tuo automaattinen puiden, talojen yms lisäys on hieno. Ja sitähän voi sitten muokata mieleisekseen jos joku puu ei miellytä... suurella mielenkiinnolla odotellaan valmista versioo..
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Jos oikoreitit on hyvin suunniteltu, niiden käyttämiseen sisältyy aina riski ja niihin pääsemiseen tarvitaan oikeasti taitoa.

Jolloin taas taitavat kuskit tekevät eroa entistä enemmän. Mutta joo, ymmärrän mitä niillä haetaan takaa, ne vaan eivät 95% kerroista toimi toivotusti. Autojen erilaiset vahvuudet ja sitä kautta eri reittien käyttäminen on ainut missä olen nähnyt tämän jokseenkin toimivan (Motorstorm), mutta niissäkin silti suurimmassa osassa on kaikille autoille lähes sama reitti yhtä nopea. Puhumattakaan sitten kun kaikilla on sama auto. Toivotaan, että asia on niin kuin mainitsit, että tässä nähdään loistavia ja toimivia ratoja sen takia, että käyttäjät pääsevät niitä itse tekemään.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Pöh. Alaikäisen pelaajan kokeilut betalla jäävät hieman vähiin, koska asianmukaisesti tehdyllä sub-accountilla ei näemmä saa mitään pelin on-line ominaisuuksia käyttöön ml. muiden tekemien sisältöjen lataaminen tai kisat.

Ihmeellisesti tuo käytäntö vaihtelee peleittäin, osassa verkko-ominaisuudet toimivat myös junnutunnuksilla, osassa ei.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Ihan kivalta vaikutti ennen kuin peli jäätyi totaallisesti, "testaa tekemääsi rataa" kohdassa. :(
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Nonniin vähän lisää fiiliksiä kun on nyt takana pari lisätuntia takana.

Alun hampaidenkiristelyn jälkeen alkaa ohjaaminen sujua. Vieläkään en pidä siitä, mutta näemmä muut pitävät, joten tämä on enemmänkin makuasia. On vaan välillä tullut sellaisia tilanteita, ettei auto yksinkertaisesti käänny ja törmäät sitten toriradalla kaktukseen, vaikka aikaa väistämiseen on kuinka paljon. No, jokatapauksessa olen päässyt jo paljon paremmin sisälle ja ainakin driftaaminen alkaa jo sujua oikeinkin mallikkaasti, joka onkin melkein tärkeintä ansaitakseen boostia ja suojaa.

Yksi ehdoton muutos pitäisi kuitenkin omasta mielestäni saada. CTR pelatessa kun joku ampuu sinua esimerkiksi ohjuksella niin näkyy kuinka kauan menee ennenkuin osuu; sellaisilla lähentyvillä nuolilla. Tässä taas tulee pelkästään varoitusta että jotain on tulossa takaa, mutten ole ainakaan vielä käsittänyt, että milloin osuu. En sitten tiedä haluaako kehittäjät ennemmin lisätä vielä vaikeutta, että pitää vilkuilla taakseen milloin ampu tulee. Olisi vain mielestäni parempi, ettei tarvitsisi vilkuilla, koska suoja ei ole päällä kuin maks 2sekuntia. Olenkohan ehkä muutaman kerran hyötynyt suojan käytöstä, muuten olen ennemmin käyttänyt sitä 'lisänitrona' autoon.

Kyllä tätä nyt keskiviikkoon asti jaksaa betailla, en siltikään ostaisi peliä tämän perusteella.

Jaa niin mitäs sitten keskiviikkona? Silloin on palvelukseenastumispäivä... ;)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Pöh. Alaikäisen pelaajan kokeilut betalla jäävät hieman vähiin, koska asianmukaisesti tehdyllä sub-accountilla ei näemmä saa mitään pelin on-line ominaisuuksia käyttöön ml. muiden tekemien sisältöjen lataaminen tai kisat.

Ihmeellisesti tuo käytäntö vaihtelee peleittäin, osassa verkko-ominaisuudet toimivat myös junnutunnuksilla, osassa ei.

Niih täällä taas toimii, kun "ostimme" kaksin kappalein. Eli latasin betan omilla tunnuksillani ja sitten latasin sen uudestaan "yli ikäisen" vaimoni ala ikäisillä sub tunnuksilla. Mutta keskeytin latauksen heti, kun beta tietty jo oli koneelle asennettu. Ja hyvin pelittää kummillakin tunnuksilla.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Yksi ehdoton muutos pitäisi kuitenkin omasta mielestäni saada. CTR pelatessa kun joku ampuu sinua esimerkiksi ohjuksella niin näkyy kuinka kauan menee ennenkuin osuu; sellaisilla lähentyvillä nuolilla. Tässä taas tulee pelkästään varoitusta että jotain on tulossa takaa, mutten ole ainakaan vielä käsittänyt, että milloin osuu. En sitten tiedä haluaako kehittäjät ennemmin lisätä vielä vaikeutta, että pitää vilkuilla taakseen milloin ampu tulee.

Siellä sivussa on semmonen "pylväs", jossa näkyy kaikki kisaajat ja lähestyvät aseet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Ihan mukavalta vaikuttaa. Peli vaikuttaa ihan hyvältä, pitää kattoa sitten kun kokoversio ilmestyy. Pari asiaa on paranneltavaa kyllä, miksi tämä ei ole vielä CTRn veroinen.

-Vähän tylsät kentät ainakin betassa. Ne eivät tunnu persoonallislta, eikä niissä ole hassuja yksityiskohtia yms.

-Boostisysteemi on otettu suoraan Burnoutista, eikä se ole edes hirveän hyvä. Tätä tuskin enää muutetaan, mutta olisi mukavaa saada boostia CTRn tyyliin sivuluisuliikkellä (Tässäkin sitä saa, mutta vähän kökästi) tai sitä keräämällä ala Jak X

-Autot luisuu liikaa

Mutta, ajaminen itsessään on hauskaa (Huomaan, että se on aina sitä hauskempaa, mitä enemmän on pelaajia vastassa. Aika ajo on sitä vasten tylsää), hahmojen & autojen muokkaus on todella hyvää, ja rataeditorikin tuntuu olevan pienen tesamuksen jälkeen aika kuosissa. Jos saadaan Ura-moodi toimimaan, tämä voi olla aika hyvä.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

-Boostisysteemi on otettu suoraan Burnoutista, eikä se ole edes hirveän hyvä. Tätä tuskin enää muutetaan, mutta olisi mukavaa saada boostia CTRn tyyliin sivuluisuliikkellä (Tässäkin sitä saa, mutta vähän kökästi) tai sitä keräämällä ala Jak X


Driftaamalla saa todella nopeasti boostin täyteen ja driftaaminen on erittäin helppoa. Periaatteessa koko rata on mahdollista ajaa driftaamalla läpi. X:llä luisuun ja tatilla ohjaaminen on aika iisiä. Koittakaa vaikka ModSpotissa ajaa ympyrää sen keskellä olevan ramppihässäkän ympäri. Kun renkaat alkavat lyödä liekkiä, niin sitä jonkun aikaisemmin postanneen kaipaamaa vauhtiakin alkaa olla ihan riittämiin. Tottakai se vauhti hidastuu kun teet pieniä luisuja, mutta kunnon driftit kasvattavat sitä.

Ihan hauskaltahan tuo vaikuttaa, alelaarista varmaan tulee poimittua. Editorit ovat todella käyttäjäystävällisiä ja itse pelaaminen kohtuu viihdyttävää.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Driftaamalla saa todella nopeasti boostin täyteen ja driftaaminen on erittäin helppoa. Periaatteessa koko rata on mahdollista ajaa driftaamalla läpi. X:llä luisuun ja tatilla ohjaaminen on aika iisiä. Koittakaa vaikka ModSpotissa ajaa ympyrää sen keskellä olevan ramppihässäkän ympäri. Kun renkaat alkavat lyödä liekkiä, niin sitä jonkun aikaisemmin postanneen kaipaamaa vauhtiakin alkaa olla ihan riittämiin. Tottakai se vauhti hidastuu kun teet pieniä luisuja, mutta kunnon driftit kasvattavat sitä.

Jep, moni ei vaan tajua vielä kunnolla tota driftausta. Koko peli perustuu siihen ja vauhtia on enemmän kuin tarpeeksi, kunhan vaan saa edes pienen tuntuman tuohon drift > boost rytmitykseen.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Niih täällä taas toimii, kun "ostimme" kaksin kappalein. Eli latasin betan omilla tunnuksillani ja sitten latasin sen uudestaan "yli ikäisen" vaimoni ala ikäisillä sub tunnuksilla.

Ei tullut moinen itselle mieleen, ja nyt näemmä oli jo myöhäistä kun beta oli storesta kadonnut jo. Toivottavasti valmiissa pelissä ei moisia rajoituksia ole.

Kovasti pikkujannu ainakin innostui, samoin kuin kaverit. Etenkin oman ukon ja auton rakentaminen vaikutti olevan erityisen kiehtova ominaisuus, samoin ratojen tekeminen.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Jäätävän kova aika. Lähemmäs puoli tuntia tuota yritin ja pari sekuntia jäi vielä kurottavaa.
Tänään paransin sitä vielä melkein 1,5 sekunnilla eli tän hetkinen Farm Frenzy:n global best: 00:21.797 saa nähä mitä tuo tulee olemaan betan loputtua tuntuu kokoajan löytyvän uusia keinoja kikkailla se muutama kymmenys pois.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tää oli hyvä peli! Betassa tein pari rataa. Aika helppoa tuo ratojen luonti.:D
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tänään paransin sitä vielä melkein 1,5 sekunnilla eli tän hetkinen Farm Frenzy:n global best: 00:21.797 saa nähä mitä tuo tulee olemaan betan loputtua tuntuu kokoajan löytyvän uusia keinoja kikkailla se muutama kymmenys pois.

Joo tota ajamista tajuaa pikku hiljaa enemmän. Todella dynaaminen tuo ajomalli. Genren ystäville tämä on kyllä unelmapeli, kun sisältö tulee olemaan käytännössä loputonta.
Pienellä hiomisella sain omaa aikaani parannettua tuonn 00:22.5 paikkeille eli n. 8 kymmenystä olisi tällä hetkellä kurottavaa. Nuo hyppyrit ovat vaikeita hallittavia tuolla radalla.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Joo tota ajamista tajuaa pikku hiljaa enemmän. Todella dynaaminen tuo ajomalli. Genren ystäville tämä on kyllä unelmapeli, kun sisältö tulee olemaan käytännössä loputonta.
Pienellä hiomisella sain omaa aikaani parannettua tuonn 00:22.5 paikkeille eli n. 8 kymmenystä olisi tällä hetkellä kurottavaa. Nuo hyppyrit ovat vaikeita hallittavia tuolla radalla.
Joo o. On kyllä helvetin mukava kun on saatu näin taitoa vaativa ohjaus tähän peliin, ihan uskomattomia comboja pystyy tekemään kun vähän harjoittelee. Aluksi ajattelin että CTR:n 3 mustasavu boosti -combo olis ollu vielä parempi, mutta tässä pystyy kyllä tuolla driftauksella kerättävällä boostilla taktikoimaan kenties vielä monipuolisemmin. Ainoa mitä ajattelin muutettavan olisi, että tarpeeksi korkean hypyn jälkeen maahan tultaessa saisi pienen boostin. Antaisi meinaan vielä enemmän motivaatiota tehdä yhä monimutkaisempia comboja.

Village run uus global record: 00:31.547, ei todellakaan yhtä hiottu runni kuin Farm Frenzyn aika, mutta kyllä tuolla rikottiin entinen best time yli sekunnilla. Muita parhaita aikoja sitten turha lähteä edes metsästämään kun kompania peli-ilon pilaajat a.k.a glitcharit löytäny jotain erikoisjuttuja millä radan voi vetää 9 sekunttiin kun itsellä menee se 40 sekuntia...
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

PS3:n sisäistä kelloa kikkailemalla saa ajaksi mitä haluaa. Amerikan betan peruja.

Mitäs meinaat komboilla, mitkä on tärkeimmät tekniikat noissa nopeissa ajoissa? Miten boostin ja drifatuksen välillä pitää taktikoida? Onko koko kierros käytännössä lähes jatkuvaa driftausta?
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tääl ei toimi online vaikka kyseessä ei mitkää junnaritunnukset, enemmänki senioritunnukset :D ???
 
Ylös Bottom