Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ModNation Racers [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rioichi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Vinkkinä muuten kentäntekijöille, että esineitä voi nostaa ja laskea vaikka maan alle. Itse en tätä ominaisuutta huomannut aluksi ollenkaan, mutta se tapahtuu siis niin että pidetään kolmiota pohjassa ja painetaan D-padilta ylös/alas. Tosi kätevä jos haluaa vaikkapa nostaa poweruppeja ilmaan, että ne saa vaikkapa hyppyristä hypättyään.

Ja D-padista voi myös käännellä esineitä.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Osaatteko sanoa, mistä johtuu, että olen kilpailun lähdössä _aina_ lähtöruudukon viimeisessä rivissä? Vaikuttaako tuo pikakisan aika-ajo lähtöpaikkaan vai onko tämä toteutettu siten, että kukin pelaaja näkee itsensä aina viimeisenä lähtöruudukossa ja vihreän valon syttyessä jotenkin kompensoidaan tuota lähtöpaikkaa ja loppujen lopuksi kaikki saavat yhtä hyvän tilaisuuden kaasuttaa kisan kärkeen? En tiedä voiko asia olla näinkään, kun jotkut ampaisevat kärkeen, kuin ohjukset eikä niitä voi saada kiinni ainakaan ensimmäiseen puoleen minuuttiin.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Osaatteko sanoa, mistä johtuu, että olen kilpailun lähdössä _aina_ lähtöruudukon viimeisessä rivissä? Vaikuttaako tuo pikakisan aika-ajo lähtöpaikkaan vai onko tämä toteutettu siten, että kukin pelaaja näkee itsensä aina viimeisenä lähtöruudukossa ja vihreän valon syttyessä jotenkin kompensoidaan tuota lähtöpaikkaa ja loppujen lopuksi kaikki saavat yhtä hyvän tilaisuuden kaasuttaa kisan kärkeen? En tiedä voiko asia olla näinkään, kun jotkut ampaisevat kärkeen, kuin ohjukset eikä niitä voi saada kiinni ainakaan ensimmäiseen puoleen minuuttiin.

Moninpelissä ajetussa kisassa päädyin sellaiseen lopputulokseen, että ruutu, josta lähdet, määräytyy sijoituksesi mukaan kisan pisteissä. Tämä ainakin siinä Sarja-muodossa.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Moninpelissä ajetussa kisassa päädyin sellaiseen lopputulokseen, että ruutu, josta lähdet, määräytyy sijoituksesi mukaan kisan pisteissä. Tämä ainakin siinä Sarja-muodossa.

Ei tosiaankaan. Muutaman sarjan ajokokemuksella voin sanoa että jos voitin ensimmäisen kisan. lähdin seuraavaan ruudusta 3. Seuravassa sija 2. lähtöruutu 3. Eli ei ainakaan minun ajaessani pisteillä ollut mitään merkitystä. Olisiko sitten merkitystä kerätyllä expalla? Voi olla, varmaksi en mene väittämään.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Ei tosiaankaan. Muutaman sarjan ajokokemuksella voin sanoa että jos voitin ensimmäisen kisan. lähdin seuraavaan ruudusta 3. Seuravassa sija 2. lähtöruutu 3. Eli ei ainakaan minun ajaessani pisteillä ollut mitään merkitystä. Olisiko sitten merkitystä kerätyllä expalla? Voi olla, varmaksi en mene väittämään.

No en kyllä osaa sanoa.. Minulla kumminkin sarjassa meni että olin 1. pisteissä, niin lähdin viimeisenä kaikissa kisoissa.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tuossa aloituspaikan arvonnassa on jotain häikkää. Monet ovat aina ensimmäisiä tai aina viimeisiä. Itse en ole yhdessäkään kilpailussa aloittanut muualta kuin viimeiseltä sijalta.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tuossa aloituspaikan arvonnassa on jotain häikkää. Monet ovat aina ensimmäisiä tai aina viimeisiä. Itse en ole yhdessäkään kilpailussa aloittanut muualta kuin viimeiseltä sijalta.

Itse olen aloittanut ehkä kerran viimeiseltä sijalta, kerran edestä ja loput jostain keskeltä joukkoa. Uskon, että se vain arpoo randomilla paikat, tai pistää ne joilla on vähiten XP eteen. Aloitusruutujen ero on kuitenkin niin vähäinen, että kyllä hyväkin kuski kiilaa vikasta ruudusta paalupaikalle.

Tuo aseiden osumissysteemi sais kyllä todellakin olla parempi, että näkis kuinka kaukana ase on tulossa. Ketutti itseänikin, kun vedin XP kisaa Farm Frenzyssä paalupaikalla ja saan vikalla kierroksella lähes viimeisessä mutkassa kahdet ohjukset, salaman ja tornadon päälleni ja tipun neljänneksi.

Kyllä tää julkaisussa silti pitää saada, sen verran kovaa menoa.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tämän pelin betaa ei voi kyllä mitenkään verrata little big planettiin. Ideana peli on loistava. Muutamia asioita saisi kyllä parantaa: auton ohjattavuus, hahmo editori, kuvakulma ohjattaessa, moninpeli. Hyviä asioita pelissä: että se on kokonaan suomeksi, rataeditori. Rataeditorilla on todella helppo tehdä omia ratoja. Harkitsen kuitenkin pelin ostamista.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tämän pelin betaa ei voi kyllä mitenkään verrata little big planettiin.

Anteeksi? Ei voi? Samankaltainen ulkoasu. Molemmissa tehdään itse ratoja/leveleitä ja julkaistaan niitä muiden käyttöön. Heti onnistuin, vaikka mitenkään ei pitänyt pystyä. ;)
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

auton ohjattavuus
On juuri loistava ja vaatii sopivasti taitoa.

hahmo editori,
On käsittämättömän monipuolinen jopa betassa, tarroilla saa vaikka mitä kivaa aikaan.


kuvakulma ohjattaessa, moninpeli. Hyviä asioita pelissä: että se on kokonaan

Kuvakulmasta en sano juuta enkä jaata, ihan sopiva minulle. Moninpelissä kyllä on parannettavaa, omasta mielestä kaverin peliin liittyminen kankeaa, eikä aina edes toimi. Itse kisaaminen on loistavaa, mutta noita kaveritsydeemeitä sais parannella. Joku oma tiimi/talli mahdollisuus olis kanssa kiva.

Hyviä asioita pelissä: että se on kokonaan suomeksi, rataeditori.
Kenelle on, kenelle ei. Suomennos on toteutettu aika tökerösti (varsinkin se Garyn ääni) ja toivosin että asetuksista vois muuttaa kielen, ettei tarviis järjestelmäkieltä vaihtaa. Rataeditori on ehkä turhan simppeli, ei siinä yhtä rajattomat mahdollisuudet ole kuin LBP:ssä. Helppous johtaa siihen, että on paljon merkityksettömän tylsiä ratoja, vaikka pitäähän sitä jostain alottaa.

Betan perusteella itse kyllä olisin jo ostamassa retailiversiota.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tämän pelin betaa ei voi kyllä mitenkään verrata little big planettiin. Ideana peli on loistava. Muutamia asioita saisi kyllä parantaa: auton ohjattavuus, hahmo editori, kuvakulma ohjattaessa, moninpeli. Hyviä asioita pelissä: että se on kokonaan suomeksi, rataeditori. Rataeditorilla on todella helppo tehdä omia ratoja. Harkitsen kuitenkin pelin ostamista.
Ei ole mun mielestäni hyvä asia, ne suomenkieliset dubit ovat nimittäin ihan kauheat. Toivottavasti lopullisessa versiossa pystyy asetuksista vaihtamaan kielen, eikä ole niin typerästi kuin LBP:ssä, jossa kielen voi vaihtaa ainoastaan pistämällä pleikan asetuksista järjestelmäkielen englanniksi.

E: Noh, Virheraportti ehtikin jo ensin.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tarkoitin sitä että pelin lokalisointi monelle eri kielelle tuo lisää myyntiä, vaikka se olisi kuinka huonosti toteutettu.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

olipa pettymys.... ajotuntuma oli todella huono. CTR edelleen paras karting peli.
Ratojen tekeminen siis oli ihan hauskaa. Itse ajaminen tylsää. Kamera AIVAN liian alhaalla. ei mene ostoon.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Village run uus global record: 00:31.547, ei todellakaan yhtä hiottu runni kuin Farm Frenzyn aika, mutta kyllä tuolla rikottiin entinen best time yli sekunnilla. Muita parhaita aikoja sitten turha lähteä edes metsästämään kun kompania peli-ilon pilaajat a.k.a glitcharit löytäny jotain erikoisjuttuja millä radan voi vetää 9 sekunttiin kun itsellä menee se 40 sekuntia...

Tarkoitat torirataa (Market Run)? Tuollainen älytön aika voi syntyä myös vahingossa, itselleni kävi nimittäin näin. Ajelin torirataa ja viimeisessä hyppyrissä auto lähti käsistä ja lensi oikealle talon katolle ja siitä radalle n. puoli ratakierrosta eteenpäin. Tuloksena toinen sija global best -listassa heti tuon 9 sekunnin ajon jälkeen. Tuon ajon ja hypyn katolle näkee, kun ottaa käyttöön globaalit haamut. Jos seuraat haamuani (turmis21), huomaat, että ajan ekassa oikotiessä aitaan eikä tuollaisella ajolla voi tulla toiseksi parasta aikaa. Voi olla, että 9 sekunnin ajajalle on sattunut myös joku vahinko.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tarkoitat torirataa (Market Run)? Tuollainen älytön aika voi syntyä myös vahingossa, itselleni kävi nimittäin näin. Ajelin torirataa ja viimeisessä hyppyrissä auto lähti käsistä ja lensi oikealle talon katolle ja siitä radalle n. puoli ratakierrosta eteenpäin. Tuloksena toinen sija global best -listassa heti tuon 9 sekunnin ajon jälkeen. Tuon ajon ja hypyn katolle näkee, kun ottaa käyttöön globaalit haamut. Jos seuraat haamuani (turmis21), huomaat, että ajan ekassa oikotiessä aitaan eikä tuollaisella ajolla voi tulla toiseksi parasta aikaa. Voi olla, että 9 sekunnin ajajalle on sattunut myös joku vahinko.
Joo sitäpä sitä. Itse tässä muutama päivä sitten aloin tutkia näitä ihme aikojen saloja ja kävi ilmi, että Miner's riftissä, missä luulin olevan huijattu aika, olikin vain kätevä oikotie, jonka avulla kierroksen pystyi menemään noin 20 sekuntia nopeammin. Noh eipä mitään. Kolmas global record hallussa, mutta tosiaan tuo Market Place on hämärä. Olen yrittänyt keksiä sen, että miten global record ghost aloittaa kierroksensa suoraan loppusuoralta. Käsittämätöntä, mutta nyt tuon ylemmän quoten ansiosta sekin selvisi. En tosin ajatellut millään bugeilla noita nopeimpia aikoja nappailla, joten jääköön vain nämä kolme global recordia betasta saaliiksi, jos ne nyt vielä pysyvät nimissäni 14. päivään saakka.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Joo sitäpä sitä. Itse tässä muutama päivä sitten aloin tutkia näitä ihme aikojen saloja ja kävi ilmi, että Miner's riftissä, missä luulin olevan huijattu aika, olikin vain kätevä oikotie, jonka avulla kierroksen pystyi menemään noin 20 sekuntia nopeammin. Noh eipä mitään. Kolmas global record hallussa, mutta tosiaan tuo Market Place on hämärä. Olen yrittänyt keksiä sen, että miten global record ghost aloittaa kierroksensa suoraan loppusuoralta. Käsittämätöntä, mutta nyt tuon ylemmän quoten ansiosta sekin selvisi. En tosin ajatellut millään bugeilla noita nopeimpia aikoja nappailla, joten jääköön vain nämä kolme global recordia betasta saaliiksi, jos ne nyt vielä pysyvät nimissäni 14. päivään saakka.

Toriradassa loppupään hyppyrin tienoilla rata menee jotenkin alkupään radan päällä (ristiin?). Jos alkupäässä kaveri on joutunut/onnistunut räjäyttämään (selectillä tai muuten) autonsa, se on saattanut palautua bugin takia tuolle loppusuoralle. Nämä bugit pitäisi ilmoittaa tekijöille, muuten peli on rikki sen ilmestyessä ja älyttömiä global best -aikoja tulee lisää ja jäädäkseen :(.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Mie tykkään tästä. Tein jopa täyspitkän nurburingin mutta aina kun julkaisen jotain, niin se ei julkaise sitä. Väittää vaan että en oo julkaissu mtn
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Tänäänhän on sitten betan viimeinen päivä, eli eikun huristelemaan, jos vielä maistuu.
 
Vastaus: Modnation Racers [Hype]

Euroopan PlayStation.Blogista löytyy uusin Modnation Racers -traileri sekä uusia kuvia.

Lähde: PS.Blog
 
Ylös Bottom