Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]
@Beemer
Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.
Ei ollut noin. Vihun baseen oli vapaa pääsy, pitihän ne vastustajan commanderin lelutkin päästä räjäyttämään. Ainoastaan joidenkin servujen säännöissä oli ettei vihun baseen saaneet muut mennä kuin spec opit leluja rikkomaan.
Saa olla melkoisen isoja mappeja jos sinne pitäisi mahduttaa hävittäjät eli pitäisi olla 2-3 kertaa Heavy metallin kokoinen mappi ja niin, että saa lentää vapaasti. Ettei se alue ole nykyisen kaltainen postimerkki. Molemmille puolille sitten hävittäjiä sekä tykkejä joilla voi ampua alas
BF2:ssa kuin myös BFBC2:ssa (joskin suppeammin) ilma-aluksilla on kentän raja kauempana kuin maa-joukoilla jotta tila riittää kääntymiseen. BF2:ssa hävittäjät tulivat suurimmaksi osaksi alas kuljettajan virheen tai toisen hävittäjän tiputtamina, harvemmin niitä näki maa-joukkojen tiputtavan.
Voisivat tuon HC moodin tilalle tehdä jonkin realismi moodin jossa siis on rajalliset määrät kalustoa että ammuksia sekä pelaajat eivät pääse respawnaamaan toisen kaverin perään... mielummin vaikka niin, että peli on 32vs32 ja erä loppuu viimeiseen mieheen. Tois hemmetisti taktisuutta ja karsis rankalla kädellä modern warfaren pelaajia pois baseraiskaamasta.
Jos sä haluut jotaan realismi mättöö siihen on olemassa ihan muut pelit, ei BF. Lisäksi voit mennä ihan yksinäs pelaa jotaan 32 vs. 32 viimeseen mieheen modia. Ei tommosta kukaan muu pelais kuin juurikin ne elämäntapa sniput, nekin lopettais kokeilun jälkeen kun ei oliskaan maalitauluja. Ei kukaan jaksa odotella kolmea tuntia että ne kämppivät apinat lopettais toisensa jotta uus peli pääsee alkaa. Lisäksi mistä sä päättelet että MW:n pelaajat siellä base raiskaa??? BF:ssä on ollut base huoraamista 42:sta lähtien ja se ei ole minkään muun merkki kun sen että baseen ajettu joukkue on paska ja sillä toisella porukalla on tylsää.
Miksi tapoista pitäisi saada pisteitä? Porukka ei edes osaa spotata vaan tärkeämpää on saada kd-ratiota. Tapot ja kuolemat lasketaan, mutta pisteitä ei tule. Konsolipelaajilla on paljon tekemistä tän pelin suhteen ja yksi sen edesauttaja on tappojen poisto. Semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet.... tiimityöskentelystä ei tietoakaan, mutta statsit kaikki kaikessa, kuten sen tälläkin foorumilla erittäin hyvin huomaa.
Juurikin siksi että tappaminen on noista tiimiä auttavista hommista se vaikein ja jongun on myös ne tapot tehtävä jotta niitä lippuja ja laatikoita voidaan vallata. BC2:ssa on jo pisteissä aivan riittävät kannustimet mediceille (eritoten) ja engiinereille tiimityöhön kannustamisessa. Lisäksi ne kelle KD-ratio on BF:issä kaikki kaikessa eivät keiku pistetaulukon kärjessä. Siellä on yleensä ne jotka ei välitä tuon taivaallista KD ratiosta vaan painavat kahta sataa vihun päälle ja tappavat tupla määrän niihin KD:n perässä juokseviin, kuolemia tietenkin tulee sivussa paljon mutta vähät siitä.
Tota spottaamista toivottavasti ei tule koko BF3:seen, voivat myös jättää sen kill-camin pois. Turhia kapistuksia jotka eivät kuuluu BF3:seen jos pelistä todellakin tulee BF2:sen jälkeläinen. Noitten takia itte pelaan vain HC:tä
"semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet...."
WTF??? Tä on ollut ihan tätä samaa jo PC:llä. Vauhti on ainoastaan hiukan noussut kun vertaa PC:n BF:sarjaa BFBC sarjaan. Mitään maata mullistavaa muutosta ei ole tapahtunut, samaa kakkaa eri muotissa. Kun pelaat yksin publalla peli on aivan eri kuin toimivassa squadissa tuttujen kanssa.
Statsit ei ainakaan tunnu kenenkään peliin vaikuttavan millään lailla noissa BC2:sen Suomi-hipoissa. Porukat tekevät laidasta laitaan hommia, kämppereitä ei näy, laatikoita riittää ja kaatuneita nostetaan. Porukat on olleet sun statseista vaan sen takii kiinnostuneita kun näyttää vahvasti silt ettet sä pelaa samaa peliä meidän muiden kanssa, korkeintaan koittanut puoli-tuntia kaverin luona.