Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Isot mapit ja hävittäjät. Ne on tärkeintä, että saadaan peliin.
32vs32 ja erä loppuu viimeiseen mieheen.
= 64 kpl röllejä 12x scopen kanssa.
Hävittäjiin ja Hekoihin rajoitukset eli niitä löytyy kentältä X määrä eivätkä ne respaa tietyn ajan jälkeen baseraiskaajien iloksi.
Ja jos pelkästä tiimityöstä saisi pisteitä, niin se menisi hulluksi farmaamiseksi vain, jos peli sisältää samat tiimitoiminnot kuin BC2'ssa.
Hyvä idea, aseet pois pelistä. Tilalle kukkaseppeleet päähän ja joinerit huuleen. Kun nähdään joku niiin huudetaan HIPPA!! naureskellaan ja pidetään hauskaa.
Jos ite maksan pelistä täyden hinnan, niin kyllä pelaan sillä classilla millä haluan. Olkoon se sitten rölli vai assaultti. Ja jotkut, jotka oikeasti osaavat käyttää esim. recon classia hyödyllisesti eivät voisi käyttää kyseistä classia, koska tiimistä 2 rölliä ovatkin jo sniputtamassa viiden mailin päässä ja eivät hyödytä tiimiä lainkaan.
.
Kyllä ne typerät kommentit on tässä ja BFBC2 -ketjussa aivan toisen nimimerkin kirjoittamia, kuin SonmH:n...
Halutaan realismia ym. ym. ja sitten joka toisessa viestissä höpötetään SIITÄ V**UN SPOTTAAMISESTA!
Siinä on kyllä niin urpo systeemi ja keksintö kaikin puolin, ettei mitään rajaa.
Onhan se hienoa pelata sotapeliä, jossa tietää valmiiksi missä vihollinen luuraa. Jipii.
Beemer hyvä, huutelet tiimipelaamisen perään ja heittelet vahvoja mielipiteitä sen oletetusta puuttumisesta erityisesti konsoleilla. Kuitenkin suomi-skenessä olet tuntematon suuruus. Meitä on tuolla pitkä lista tiimipelaajia, jonka jatkoksi olet tervetullut mukaan! Laita kaveripyyntöjä ja perään KFIN BFBC2 ja ei tarvitse enään olla yksin.
Tiimipelaaminen on konsoleilla ollut arkipäivää publatasolla jo edellisestä laitesukupolvesta asti. Battlefield, SOCOM ja Halo hyvinä esimerkkeinä. Suomiporukoissa.
@Beemer
Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.
Saa olla melkoisen isoja mappeja jos sinne pitäisi mahduttaa hävittäjät eli pitäisi olla 2-3 kertaa Heavy metallin kokoinen mappi ja niin, että saa lentää vapaasti. Ettei se alue ole nykyisen kaltainen postimerkki. Molemmille puolille sitten hävittäjiä sekä tykkejä joilla voi ampua alas
Voisivat tuon HC moodin tilalle tehdä jonkin realismi moodin jossa siis on rajalliset määrät kalustoa että ammuksia sekä pelaajat eivät pääse respawnaamaan toisen kaverin perään... mielummin vaikka niin, että peli on 32vs32 ja erä loppuu viimeiseen mieheen. Tois hemmetisti taktisuutta ja karsis rankalla kädellä modern warfaren pelaajia pois baseraiskaamasta.
Miksi tapoista pitäisi saada pisteitä? Porukka ei edes osaa spotata vaan tärkeämpää on saada kd-ratiota. Tapot ja kuolemat lasketaan, mutta pisteitä ei tule. Konsolipelaajilla on paljon tekemistä tän pelin suhteen ja yksi sen edesauttaja on tappojen poisto. Semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet.... tiimityöskentelystä ei tietoakaan, mutta statsit kaikki kaikessa, kuten sen tälläkin foorumilla erittäin hyvin huomaa.
Enpä jaksa oikein tuntemattomia pitää listoilla, ainoastaan oikeita kavereita olen pitänyt listoilla. Taitaa tälläkin hetkellä olla laatikko täynnä jotain tuiki tuntemattomien ystävänlisäyspyyntöjä.
@Beemer
Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.