Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Saa olla melkoisen isoja mappeja jos sinne pitäisi mahduttaa hävittäjät eli pitäisi olla 2-3 kertaa Heavy metallin kokoinen mappi ja niin, että saa lentää vapaasti. Ettei se alue ole nykyisen kaltainen postimerkki. Molemmille puolille sitten hävittäjiä sekä tykkejä joilla voi ampua alas sekä tykkejä pitää voida korjata. Hävittäjiin ja Hekoihin rajoitukset eli niitä löytyy kentältä X määrä eivätkä ne respaa tietyn ajan jälkeen baseraiskaajien iloksi.

Tekisivät jonkin laajan merikentän, jossa on lentotukialuksia ja sotalaivoja. Yksi kaupunki painotteinen kenttäkin voisi olla asialistalla. Voisivat tuon HC moodin tilalle tehdä jonkin realismi moodin jossa siis on rajalliset määrät kalustoa että ammuksia sekä pelaajat eivät pääse respawnaamaan toisen kaverin perään... mielummin vaikka niin, että peli on 32vs32 ja erä loppuu viimeiseen mieheen. Tois hemmetisti taktisuutta ja karsis rankalla kädellä modern warfaren pelaajia pois baseraiskaamasta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

@Beemer

Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

= 64 kpl röllejä 12x scopen kanssa.

Kahdeksan neljän hengen tiimiä... luokkia 4kpl:tta... kahta samaa luokkaa ei voi olla tiimissä eli röllejä olisi tällöin maksimissaan 16kpl?

Ja tapoistahan ei saisi pisteitä scoreboardille lainkaan vaan tiimityöstä. Veikkaan, että hillitsis aika hyvin ja niin sen pitäisi olla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Jos ite maksan pelistä täyden hinnan, niin kyllä pelaan sillä classilla millä haluan. Olkoon se sitten rölli vai assaultti. Ja jotkut, jotka oikeasti osaavat käyttää esim. recon classia hyödyllisesti eivät voisi käyttää kyseistä classia, koska tiimistä 2 rölliä ovatkin jo sniputtamassa viiden mailin päässä ja eivät hyödytä tiimiä lainkaan.

Ja jos pelkästä tiimityöstä saisi pisteitä, niin se menisi hulluksi farmaamiseksi vain, jos peli sisältää samat tiimitoiminnot kuin BC2'ssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Hävittäjiin ja Hekoihin rajoitukset eli niitä löytyy kentältä X määrä eivätkä ne respaa tietyn ajan jälkeen baseraiskaajien iloksi.

Se huono puoli tuossa on vaan että luulenpa hyvinkin että on melko mahdollista että kaiken maaliman teamkillerit löytää uuden tavan kiusata pelaajia tuhoamalla heti kentän alettua kaikki lennokit. Että sillai.

Tuo sivusto näyttäs aika hyvin keräävän inffoo kyseistä tekelettä koskien: http://enterbf3.com/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Ja jos pelkästä tiimityöstä saisi pisteitä, niin se menisi hulluksi farmaamiseksi vain, jos peli sisältää samat tiimitoiminnot kuin BC2'ssa.

Miksi tapoista pitäisi saada pisteitä? Porukka ei edes osaa spotata vaan tärkeämpää on saada kd-ratiota. Tapot ja kuolemat lasketaan, mutta pisteitä ei tule. Konsolipelaajilla on paljon tekemistä tän pelin suhteen ja yksi sen edesauttaja on tappojen poisto. Semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet.... tiimityöskentelystä ei tietoakaan, mutta statsit kaikki kaikessa, kuten sen tälläkin foorumilla erittäin hyvin huomaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Eipä taida pojat tietää että parhaimmat pisteet saa BF2 juuri tiimityöskentelyllä kuten elvyttämisellä ja lippujen valtaamisella. Snipujen pistetilastot harvoin olivat siellä huippu päässä. Tapoilla sai kuitenkin hyvät pisteet mutta rajalliset ammukset kaikissa kulkuneuvoissa pakottivat ne jossakin vaiheessa vetäytymään takaisin baseen lataamaan ja tekemään niistä samalla vaaralle alttiita.

BF3 pelaajia pitäisi palkita tällä tavalla.
-Elvyttämisestä 50p, parantamisesta ja ammusten jakelemisesta heppujen elämän mittarin ja ammusmäärään suhteutettuna 50p max.;
-tapoista 50 pistettä mutta kulkuneuvoilla tehdyistä 25p tai 20p jos kyseessä on pelkkää jalkaväkeä paitsi silloin 50p jalkaväestä jos se oli roadkill.
-Vastustajien tiputtaminen kulkuneuvoista toisella kulkuneuvolla antaisi 50p tai 75p sillä vastassa on kulkuneuvo, mutta humveet ja muut pienet maakulkuneuvot eivät antaisi yhtä paljoa pisteitä. En tiedä vielä noista kulkuneuvojen ekstra pisteistä.
-Lippujen valtaamisesta 75p mutta tankissa oleva 40p tai 30p ja menetät heti ekstra pisteet jos menet ajoneuvolla valtaamisalueelle etkä saisi normaalia pistemäärää jos poistut valtausalueelta vähäksi aikaa vaan pelaajan täytyisi kuolla tai sitten kyseinen lippu pitää mahdollisesti uudelleen valloittaa jotta saisi taas max. pisteet.
-Ekstra pisteissä ei ollut mielestäni mitään pahaa mutta ehkä niitä voisi pienentää.

Kulkuneuvot ovat BF peleissä MUST sillä eihän se silloin mikään Battlefield olisi vaan Infantryfield.
Enemmän kulkuneuvoja, isompia kenttiä (kaupunkiin sijoittuvia), isompi pelaajamäärä (100 ois hyvä ainakin PC).
Jospa ne metalliset rakennelmat kuten ne isot sähkötolpat saisi romautettua ja muutenkin parempi tuhoutuvuus.
Saataisiinkoha ninjaropet tähän näin Special Forcesta? Ja köysiä pitkin laskeutuminen helikopterista ja laskuvarjon aukaisemiseen viive vaikka onhan se kätevää aukaista se viime hetkellä.
Loputtomat ammukset pois kulkuneuvoista ja APC tykki samanlaiseksi kuin BF2 eli ei lipasta vaan jäähdytys jos pidetään liian kauan tykittämässä.
Helit saisi nousta korkeammalle.

Pieniä ehdotuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Hyvä idea, aseet pois pelistä. Tilalle kukkaseppeleet päähän ja joinerit huuleen. Kun nähdään joku niiin huudetaan HIPPA!! naureskellaan ja pidetään hauskaa.

Ja miten aseet nyt liittyy tappojen poistoon? Niin tyypillisiä konsolipelaajan kommentteja ja siitähän älämölö syntyisi jos hekolla ei saa älytöntä pistesaalista baseraiskaamalla.

Kerros nyt mitä menttäisit jos tappojen pisteet otettaisiin pois laskuista? Et mitään.... mietis nyt järjellä äläkä suolla tuollaisia typeriä kommentteja.

Jos ite maksan pelistä täyden hinnan, niin kyllä pelaan sillä classilla millä haluan. Olkoon se sitten rölli vai assaultti. Ja jotkut, jotka oikeasti osaavat käyttää esim. recon classia hyödyllisesti eivät voisi käyttää kyseistä classia, koska tiimistä 2 rölliä ovatkin jo sniputtamassa viiden mailin päässä ja eivät hyödytä tiimiä lainkaan.

.

Joku on hyvä tankeilla... ei niitäkään riitä kaikille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Beemer hyvä, huutelet tiimipelaamisen perään ja heittelet vahvoja mielipiteitä sen oletetusta puuttumisesta erityisesti konsoleilla. Kuitenkin suomi-skenessä olet tuntematon suuruus. Meitä on tuolla pitkä lista tiimipelaajia, jonka jatkoksi olet tervetullut mukaan! Laita kaveripyyntöjä ja perään KFIN BFBC2 ja ei tarvitse enään olla yksin.

Tiimipelaaminen on konsoleilla ollut arkipäivää publatasolla jo edellisestä laitesukupolvesta asti. Battlefield, SOCOM ja Halo hyvinä esimerkkeinä. Suomiporukoissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Kyllä ne typerät kommentit on tässä ja BFBC2 -ketjussa aivan toisen nimimerkin kirjoittamia, kuin SonmH:n...

Halutaan realismia ym. ym. ja sitten joka toisessa viestissä höpötetään SIITÄ V**UN SPOTTAAMISESTA!

Siinä on kyllä niin urpo systeemi ja keksintö kaikin puolin, ettei mitään rajaa.

Onhan se hienoa pelata sotapeliä, jossa tietää valmiiksi missä vihollinen luuraa. Jipii.

Niin kai se jotenkin ottaa sitten joillekin itsetuntoon jos virtuaalipenistä ei voi kasvattaa tappopisteiden muodossa.

Mitä spottaukseen tulee, niin hyvä juttu tosin voisivat nuo kolmiot ottaa kokonaan pois. "Hieno pelata sotapeliä jossa tietää bllaa blaa..."... sitähän oikeassa sodassakin tehdään vai onko sielläkin näitä virtuaalisotilaita "epistä, kun kaikki tietää missä talebaani on" :rolleyes:

Perustele mitä urpoa spottaamisessa on?

Beemer hyvä, huutelet tiimipelaamisen perään ja heittelet vahvoja mielipiteitä sen oletetusta puuttumisesta erityisesti konsoleilla. Kuitenkin suomi-skenessä olet tuntematon suuruus. Meitä on tuolla pitkä lista tiimipelaajia, jonka jatkoksi olet tervetullut mukaan! Laita kaveripyyntöjä ja perään KFIN BFBC2 ja ei tarvitse enään olla yksin.

Tiimipelaaminen on konsoleilla ollut arkipäivää publatasolla jo edellisestä laitesukupolvesta asti. Battlefield, SOCOM ja Halo hyvinä esimerkkeinä. Suomiporukoissa.

Enpä jaksa oikein tuntemattomia pitää listoilla, ainoastaan oikeita kavereita olen pitänyt listoilla. Taitaa tälläkin hetkellä olla laatikko täynnä jotain tuiki tuntemattomien ystävänlisäyspyyntöjä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Jos haluaa realismia ja isoja mappeja niin eiköhän siihen ole sitten vastaus BF2: Project reality -mod.

Ja toivoin ettei tämä tulisi konsoleille vaan pysyisi PC puolella puhtaasti jossa saisi valita servunsa + konsolit taitaa toimia aika rajoittavana tekijänä, jos vertaa BF2 ja BF2142 niin on ne huomattavasti parempia mitä nämä Bad Company tekeleet.
Mapit olleet laajoja ennen tai sitten pieniä kun mapeista olleet skaalautuvat versiot pelaajamäärän mukaan. Mutta toivotaan että tämä onnistuisu edes jotenkin edes saavuttamaan sen fiiliksen ja viihdyttävyyden mitä BF2 ja BF2142 ovat tarjonneet minulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

@Beemer

Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.

Ei ollut noin. Vihun baseen oli vapaa pääsy, pitihän ne vastustajan commanderin lelutkin päästä räjäyttämään. Ainoastaan joidenkin servujen säännöissä oli ettei vihun baseen saaneet muut mennä kuin spec opit leluja rikkomaan.

Saa olla melkoisen isoja mappeja jos sinne pitäisi mahduttaa hävittäjät eli pitäisi olla 2-3 kertaa Heavy metallin kokoinen mappi ja niin, että saa lentää vapaasti. Ettei se alue ole nykyisen kaltainen postimerkki. Molemmille puolille sitten hävittäjiä sekä tykkejä joilla voi ampua alas

BF2:ssa kuin myös BFBC2:ssa (joskin suppeammin) ilma-aluksilla on kentän raja kauempana kuin maa-joukoilla jotta tila riittää kääntymiseen. BF2:ssa hävittäjät tulivat suurimmaksi osaksi alas kuljettajan virheen tai toisen hävittäjän tiputtamina, harvemmin niitä näki maa-joukkojen tiputtavan.

Voisivat tuon HC moodin tilalle tehdä jonkin realismi moodin jossa siis on rajalliset määrät kalustoa että ammuksia sekä pelaajat eivät pääse respawnaamaan toisen kaverin perään... mielummin vaikka niin, että peli on 32vs32 ja erä loppuu viimeiseen mieheen. Tois hemmetisti taktisuutta ja karsis rankalla kädellä modern warfaren pelaajia pois baseraiskaamasta.

Jos sä haluut jotaan realismi mättöö siihen on olemassa ihan muut pelit, ei BF. Lisäksi voit mennä ihan yksinäs pelaa jotaan 32 vs. 32 viimeseen mieheen modia. Ei tommosta kukaan muu pelais kuin juurikin ne elämäntapa sniput, nekin lopettais kokeilun jälkeen kun ei oliskaan maalitauluja. Ei kukaan jaksa odotella kolmea tuntia että ne kämppivät apinat lopettais toisensa jotta uus peli pääsee alkaa. Lisäksi mistä sä päättelet että MW:n pelaajat siellä base raiskaa??? BF:ssä on ollut base huoraamista 42:sta lähtien ja se ei ole minkään muun merkki kun sen että baseen ajettu joukkue on paska ja sillä toisella porukalla on tylsää.

Miksi tapoista pitäisi saada pisteitä? Porukka ei edes osaa spotata vaan tärkeämpää on saada kd-ratiota. Tapot ja kuolemat lasketaan, mutta pisteitä ei tule. Konsolipelaajilla on paljon tekemistä tän pelin suhteen ja yksi sen edesauttaja on tappojen poisto. Semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet.... tiimityöskentelystä ei tietoakaan, mutta statsit kaikki kaikessa, kuten sen tälläkin foorumilla erittäin hyvin huomaa.

Juurikin siksi että tappaminen on noista tiimiä auttavista hommista se vaikein ja jongun on myös ne tapot tehtävä jotta niitä lippuja ja laatikoita voidaan vallata. BC2:ssa on jo pisteissä aivan riittävät kannustimet mediceille (eritoten) ja engiinereille tiimityöhön kannustamisessa. Lisäksi ne kelle KD-ratio on BF:issä kaikki kaikessa eivät keiku pistetaulukon kärjessä. Siellä on yleensä ne jotka ei välitä tuon taivaallista KD ratiosta vaan painavat kahta sataa vihun päälle ja tappavat tupla määrän niihin KD:n perässä juokseviin, kuolemia tietenkin tulee sivussa paljon mutta vähät siitä.

Tota spottaamista toivottavasti ei tule koko BF3:seen, voivat myös jättää sen kill-camin pois. Turhia kapistuksia jotka eivät kuuluu BF3:seen jos pelistä todellakin tulee BF2:sen jälkeläinen. Noitten takia itte pelaan vain HC:tä

"semmoseks konsoleiden myötä räiskintäpelit ovat menneet...."

WTF??? Tä on ollut ihan tätä samaa jo PC:llä. Vauhti on ainoastaan hiukan noussut kun vertaa PC:n BF:sarjaa BFBC sarjaan. Mitään maata mullistavaa muutosta ei ole tapahtunut, samaa kakkaa eri muotissa. Kun pelaat yksin publalla peli on aivan eri kuin toimivassa squadissa tuttujen kanssa.

Statsit ei ainakaan tunnu kenenkään peliin vaikuttavan millään lailla noissa BC2:sen Suomi-hipoissa. Porukat tekevät laidasta laitaan hommia, kämppereitä ei näy, laatikoita riittää ja kaatuneita nostetaan. Porukat on olleet sun statseista vaan sen takii kiinnostuneita kun näyttää vahvasti silt ettet sä pelaa samaa peliä meidän muiden kanssa, korkeintaan koittanut puoli-tuntia kaverin luona.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Miten tapoista saadut pisteet liittyvät K/D ratioon? Vaikka pisteitä ei tulisi niin kyllä niitä k/d pellejä aina löytyy. Jotenkin tuntuu että taidat itsekkin olla sellainen.
Kyllä siitä tappamisesta kuuluu pisteitä tulla, kuten tiimityöskentelystäkin. Muiden avustamisesta kuuluu saada pisteitä, ja eniten pisteitä kuuluisi mielestäni saada toiminnasta joka johtaa joukkueen voittoon? Ja tähän vaikuttaa myös ne tappo pisteet. Aina löytyy porukkaa mitkä menevät pisteiden perässä, sille porukalle on aivan sama mitä tekevät kunhan saavat pisteensä helpolla.

Tyypillinen konsolipelaajan kommentti? Käsittääkseni sinä valitat jatkuvasti konsolipeleistä, ettet ittsekkin olisi konsolipelaaja? Vai etkö ole edes pelannut pelejä joista ilmaiset mielipiteesi?

Kuinka tuo spottaaminen tulisi tapahtua ilman nuolta?

Enpä jaksa oikein tuntemattomia pitää listoilla, ainoastaan oikeita kavereita olen pitänyt listoilla. Taitaa tälläkin hetkellä olla laatikko täynnä jotain tuiki tuntemattomien ystävänlisäyspyyntöjä.

bird+wire+alone.bmp
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

@Beemer

Vähän tuohon malliin se oli BF2:ssa tehtykin, lisäksi päätukikohdat olivat ns. rauhoitettu alue, eli jos sinne meni niin kuoli 10 sekunnissa samalla tavalla kuin jos meni kartta alueen ulkopuolele.

Eihän kuollut. Ei ainakaan Gulf of Omanissa. Hyvin pysty laskeutumaan laskuvarjolla USA:n merijalkaväen lentotukialukselle ja kiipeämään tikkaita ylös laivan "torniin" ja sieltä vaan sniputtamaan lentokoneita odottavia tyyppejä. Ja loppu huipennoksena räjäyttää vielä C4:t, jotka aiemmin kiinnitti tukialuksella oleviin hävittäjiin. Muhahah. Good times.

Eihän niiden kenttien tarvii olla kun BF2:n kokosia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Juu on totta, että puolisen tuntia kokeilin kaverilla demoa...tosin sen jälkeen on vierähtänyt lähemmäksi 300h :p Ai miten spottaus toimisi? No kuten olen sata kertaa sanonut, niin ainoastaan minimapissa näkyisi vihollinen... näinhän pc-puolella on pelattu servuilla pitkään, että 3d spottaus puuttuu, mutta minimapilla näkyy.

Niin mitä tuohon kuvaan tulee.... mulle riittää omat kaverit listoilla. Tietenkin jos jolla kulla ei ole kavereita irl, niin kyllähän nuo listat on sitten parempi, kuin ei mitään. Muutenkin tuosta tulee sama fiilis, kuin matkustaisi Kambodzaan laulamaan karaokea ja syömään hernekeittoa suomalaisten kanssa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

BF2:ssa oli kyllä mahtava meininki silloin kun sitä pelasi, varsinkin onlinessa. Jos tämä BF3 yrittää oikein Battlefieldiä jatkaa eikä Bad Companya niin ne ajoneuvot on kyllä pakollisia aina jeepistä hävittäjään. Ja ne ISOT kartat takas. Yksinpeliä ei tarvis olla lainkaan
 
Ylös Bottom