Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]
Jos joku alkaa väsymään BETAN ongelmiin, niin itse alan kyllästymään jatkuvaan nillitykseen. Hei, kukaan ei pakota pelaamaan betaa jos homma tökkii. Kummasti servereillä kuitenkin pelaajia riittää, eli kai se jollekin antaa sitä viihdearvoa jota pelin pitää antaakin. Ymmärrän jos kyseessä olisi demo mutta tämähän on beta johon ollaan jo tehty ensimmäisen fixlist. Ja sitä paitsi betankin koodi on jo kuukauden vanhaa. En linkitä, sillä lähde löytyy aiemista viesteistä.
Ja myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "kävipäs hassusti kun sain singosta päähän ja olen elossa". Yhtä lailla voisin itse raportoida että "oho lehdet heiluivat puissa kun joku heitti käsikranaatin jalkoihini". Pidetään tämä ketju hypetys/hekumaketjuna, joka vois vaikka vaihteeks olla positiivissävytteinen.
Allekirjoittaneelle beta kolisee ja kovaa ja innolla odotan lopullista versiota. Hyvä Dice!
Eikä kukaan pakota sinua lukemaan tätä foorumia. Tässä on kai tarkoitus keskustella pelistä; sen hyvistä ja huonoista puolista.
No myös ihan turha tulla tänne raportoimaan että "Allekirjoittaneelle beta kolisee ja kovaa ja innolla odotan lopullista versiota. Hyvä Dice!" Yhtälailla voisin itse raportoida että "olipas mukava pelata kun ei ollut lagia ollenkaan".
Haluaisin myös tietää mitä tuossa ensimmäisessä "fixlistissä" (mikä on sinun mukaasi betan aikana tehty) on?
Täällä on paljon turhautuneita pelaajia jotka ovat huolissaan lempipelinsä kohtalosta. DICEn tai EAn suunnalta ei anneta mitään informaatiota mitä on korjattu jo, kuinka vanha betan buildi tarkalleen on ja mitä muuta parannuksia ja viilauksia tehdään. Ihmisiä huolestuttaa koska yleensä betaa patchataan ja beta tulee yleensä "hiukan" aikaisemmin. Julkaisuun ei ole enää kovin kauan aikaa. Kukaan konsolipelaajista ei ole nähnyt edes yhtään kulkuneuvoa.
Itse en olisi huolissani jos tämä buildi olisi 5-9kk vanhaa tavaraa.
Beta Glitches (Most Confirmed for Xbox) - Electronic Arts UK Community
Tuossa on aika pitkä lista mitä pitää korjata, lisääkin on. Jos noita vikoja pitäisi ehtiä n. 2kk aikana korjata, niin kiire tulee. Tähän kun lisää vielä EAn serverisekoilut niin en ole yhtään kummissani jos ihmiset valittavat koko ajan.
Muutosta ei tapahdu jos kaikki ovat vain tyytyväisiä siihen mitä saavat vaikka parempaakin olisi tarjolla. On hyvä että se Pertti Peruspelaaja tietoa etsiessään löytää tämän ketjun ja välttyy ennakkotilaamasta täysin rikkinäistä peliä. Jos kaikki ihmiset äänestäisivät lompakollaan, niin EA:llakin alettaisiin ehkä herätä.
Jos betaa pystyisi pelaamaan, en muuta tekisikään. Peli olisi loistava jos siitä korjattaisiin kaikki nuo viat.
EDIT: Se on kyllä tosiaan totta että eihän niitä bugeja kannata tänne välttämättä laittaa, ei taida Ruotsin pojat lukea KFINiä. Jos löydätte jotain uutta valitettavaa jota ei tuossa EAUK-foorumin listassa ole, niin voin kyllä teidän puolestanne sen tuohon ketjuun postata, jos ette itse kehtaa tai kielitaito ei riitä.